دوز بوتاکس بین 50 تا 100 واحد در هر ویال وجود دارد. و در برخی بوتاکس ها مانند مصپورت و دیسپورت 300 واحدی و 500 واحدی است.

برای بوتاکس های 100 واحدی برای سه نفر :

برخی از پزشکان می گویند به طور متوسط 10 تا 30 واحد به پیشانی تزریق می کنند. آلرگان ، تولید کننده محصولات پزشکی بوتاکس ، دوز 4 واحد در هر 5 محل روی پیشانی را پیشنهاد می کند که در مجموع 20 واحد است.

پزشک ممکن است در ابتدا با دوز کم واحد در هر تزریق شروع کند. آنها به شما چند هفته ، معمولاً 1 تا 2 فرصت می دهند تا ببینند که این دوز برای شما چگونه کار می کند. سپس ممکن است چند واحد اضافی دریافت کنید.

از آنجا ، پزشک شما در مورد تعداد واحدهای مورد نیاز شما در بازدیدهای بعدی ایده خواهد داشت.

به طور کلی ، تزریق بوتاکس تقریباً 3 تا 4 ماه از یکدیگر فاصله دارد. هنگامی که برای اولین بار آمپول دریافت می کنید ، نتایج درمان ممکن است به مدت طولانی ادامه نداشته باشد. ممکن است متوجه شوید که باید 2 تا 3 ماه پس از اولین درمان به پزشک خود مراجعه کنید.

بوتاکس در کجای پیشانی مجاز است؟

FDA فقط برخی از محل های پیشانی را برای تزریق بوتاکس تأیید کرده است. اینها شامل خطوط افقی در سراسر پیشانی و همچنین گلابلا (خطوط موازی بین ابرو شما) است.

حتی اگر آنها تأیید شده باشند ، اما درمان ها هنوز احتیاط می کنند. استفاده بیش از حد از بوتاکس در پیشانی می تواند عوارض جانبی ایجاد کند.

تزریقات بوتاکس FDA فقط برای خطوط پیشانی ، خطوط گلابلا و خطوط جانبی جانبی اطراف چشم (“خطوط پنجه کلاغی”) تأیید می شود. تزریق برای خطوط جانبی کانال ممکن است در مجموع تا 20 واحد باشد.

بوتاکس پیشانی چه مدت ماندگاری دارد

به طور کلی ، ماندگاری تزریق بوتاکس حدود 4 تا 6 ماه است.

با این حال ، اثرات اولین درمان شما ممکن است زودتر از بین برود. در این صورت ، شما زودتر از اولین قرار ملاقات خود به یک درمان پیگیری نیاز خواهید داشت. پس از آن ، باید بتوانید انتظار داشته باشید که درمان های شما طولانی تر شود.

ممکن است بلافاصله پس از درمان نتایج را مشاهده نکنید. برخی از پزشکان پیشنهاد می کنند قبل از تعیین وقت ملاقات بعدی ، حداکثر 14 روز فرصت داشته باشید تا تأثیرات آمپول خود را مشاهده کنید.

5 تغییر سبک زندگی برای کاهش چین و چروک های پیشانی

سبک زندگی شما تأثیر زیادی بر سلامت پوست و ایجاد چین و چروک دارد. برای صاف نگه داشتن پوست و جلوگیری از پیری زودرس این مراحل را انجام دهید:

1. اهل آفتاب باشید

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماورا بنفش خورشید به پیری زودرس و چین و چروک کمک می کند. طبق تحقیقات ، استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب SPF 15 یا بالاتر باعث پیری پوست شده و خطر ایجاد لکه های تیره و چین و چروک را کاهش می دهد.

2. استرس را مدیریت کنید

نگرانی منجر به چین و چروک ابرو می شود که منجر به چین و چروک پیشانی می شود. خلاص شدن از شر استرس دشوار است ، اما مهم است که آن را کنترل کنید. برای کمک به مدیریت استرس ، سعی کنید:

مراقبت

تمرین یوگا

تنفس دیافراگم

رایحه درمانی

داشتن یک رژیم غذایی سالم

خواب کافی

صحبت با یک درمانگر

ژورنالی

ورزش روزانه

3. هیدراته بمانید

خشکی پوست باعث برجسته شدن چین و چروک می شود. پوست مرطوب به کاهش چین و چروک پیشانی کمک می کند. مهم است که هیدراته شدن از داخل به بیرون انجام شود. برای داشتن رطوبت کافی ، هر روز حداقل هشت لیوان 8 اونسی مایعات بنوشید. وقتی ورزش می کنید یا زمانی را در آفتاب می گذرانید ، باید بیشتر بنوشید.

شما می توانید با افزودن لیمو یا استفاده از دم کرده میوه ، طعم آب خود را تغییر دهید.

4- رژیم متعادل داشته باشید

وقتی صحبت از چین و چروک می شود ، این جمله که “شما همان چیزی هستید که می خورید” درست است. طبق تحقیقات سال 2007 ، رژیم غذایی نقش مهمی در پیری پوست دارد. محققان دریافتند که مصرف بیشتر ویتامین C و اسید لینولنیک (اسید چرب امگا 3) خطر خشکی پوست در زنان میانسال آمریکایی را کاهش می دهد. ویتامین C همچنین با خطر کمتری به نظر می رسد “چروکیده” باشد. رژیم غذایی حاوی چربی و کربوهیدرات ها خطر چین و چروک و آتروفی پوست را افزایش می دهد.

5. سیگار را ترک کنید

اگر افزایش خطر سرطان ریه ، آمفیزم و بیماری های قلبی برای ترک سیگار کافی نیست ، شاید فکر پیر شدن و چین و چروک زودرس باشد.

سیگار کشیدن دلیل اصلی پیری زودرس و چین و چروک است. طبق تحقیقات سال 2008 ، مواد شیمیایی موجود در دود تنباکو تولید کلاژن را کاهش داده و به خاصیت ارتجاعی پوست آسیب می رساند که منجر به پیری زودرس و چین و چروک می شود.

The post آموزش تزریق بوتاکس برای پیشانی appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.