مزو پرایزو PARAISO Meso | پارایزو اسپانیا از جمله محصولات مزوتراپی است که در کشور اسپانیا تولید می شود.

فروش کوکتل و آمپول مزوتراپی پارایزو 

اگر قصد خرید مزوتراپی پارایزو دارید و یا قصد شناسایی نمایندگی پارایزو در ایران را می خواهید بشناسید تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید، باید بدانید محصولات پارایزو اسپانیا توسط یک شرکت وارد کننده ایران وارد شده و توسط چند شرکت معتبر به فروش می رسد. جهت مشاوره فروش کوکتل مزوتراپی پارایزو می توانید با کارشناس فروش پارایزو در گروه بازرگانی نیک تماس حاصل نمایید.

مزو پرایزو PARAISO Meso

مزو پرایزو راه حلهای کارآمد ، ایمن و از نظر علمی اثبات شده ، نتیجه سالها تحقیق و توسعه مداوم در آزمایشگاه ما است. درمان های غیر تهاجمی بدون درد ، بدون عوارض جانبی و نتایج فوری که به ما امکان می دهد راه حل های موثر و ۱۰۰٪ سفارشی برای مشکلات آرایشی صورت و بدن مانند پیر شدن پوست ، چربی موضعی ، لکه های پوستی ، ریزش مو ارائه دهیم.  پوست شل ، سلولیت ، علائم کشش ، زخم آکنه و غیره

انواع محصولات مزوتراپی پارایزو

مزوتراپی پارایزو - کوکتل paraiso

مزوتراپی پارایزو – کوکتل paraiso

آمپول مزوتراپی پارایزو

آمپول بیوتین پارایزو

تقویت فولیکول های مو و موهای منفرد ، در درمان موهای شکننده و آلوپسی ، همچنین برای ناخن های شکننده توصیه می شود. برای درمان درماتیت سبورئیک و اگزمای خشک می توان از آن به همراه دگزپانتنول ۲۰٪ استفاده کرد.

آمپول الکارنیتین پارایزو

اثر ضد سلولیت و تخلیه چربی . Transcutol به جذب کافئین کمک می کند.

آمپول آرتیچوک ARTICHOKE EXTRACT

محلول با عصاره کنگر فرنگی ، کمکی در رژیم های لاغری همراه با ال کارنیتین. سرشار از مواد معدنی ، ویتامین ها و مواد گیاهی فعال. عصاره کنگر فرنگی لیپولیتیک ، ادرار آور و آنتی اکسیدان است.

آمپول GINKO BILOBA EXTRACT

این عصاره باعث بهبود تن عروق و گردش میکروسکوپ می شود ، یک واقعیت مهم برای درمان التهابات پوستی موضعی ناشی از ادم و نارسایی مویرگی ، کوپروز ، کمبود صورت و آلوپسی است. همچنین کاهش سلولیت با اجزای ادماتی و عروقی نیز مفید است.

مزوتراپی پارایزو - کوکتل paraiso

مزوتراپی پارایزو – کوکتل paraiso

کوکتل مزوتراپی پارایزو

کوکتل پارایزو آنتی ایجینگ Anti Aging

کوکتل ضد پیری با خاصیت مرطوب کننده و سفت کننده. عمق چین و چروک حاصل از انقباض عضلانی حالت صورت ، به ویژه در پیشانی و اطراف چشم را کاهش می دهد. ضد سلولیت و عامل لاغری. در تخریب چربی ها عمل می کند. به عنوان یک آنتی اکسیدان و ضد پیری پوست بسیار فعال است. مشخصه آن یک اقدام مهم در بهبود سفتی پوست است. کراتولیتیک ، سبوستاتیک و ضد میکروبی. سنتز کلاژن و الاستین را تحریک می کند.

کوکتل مو پارایزو Paraiso Hair plus

محلول ترمیم کننده و انرژی دهنده مو پرایزو که با دکسپانتنول (ترمیم کننده و تنظیم کننده مو) ، ویتامین B کمپلکس و آهن به شکل نمک گلوکونات فرموله شده و باعث تغذیه و نشاط مو می شود.

ویتامین B7: فیبر مو را تغذیه می کند. تحریک میکروسیرکولاسیون باعث کند شدن روند پیری پوست می شود. با تأمین تغذیه و نشاط مو ، از خراب شدن و ریزش مو جلوگیری می کند. ویتامین B5؛ آرامش را ایجاد می کند و به بهبود پوست کمک می کند و یک احساس نرم و لطیف دارد. برای درمان ریزش مو و درماتیت سبورئیک پوست سر مفید است. نتایج بسیار مثبت در درمان های آلوپسی پس از عفونت. ویتامین B6: باعث کاهش سطح سبوم و کاهش لکه ها می شود.

کوکتل جوانساز پارایزو

فرمولاسیون با اثر پر کردن به دلیل اسید هیالورونیک ، اصلی مسئول رطوبت رسانی به پوست. DNA سدیم با اثر تروفیک بر روی پوست ، اثر لیفتینگ و سفت کننده به دلیل DMAE و Organic Silicon. رنگ پوست را بازیابی می کند. اثر احیا کننده و روشن کننده روی پوست.

کوکتل استرچ مارک

کوکتل بازسازی و ترمیم کننده پوست برای علائم استرچ مارک . همچنین برای جلوگیری از ظهور موارد جدید استفاده می شود. خواص مرطوب کننده ، مغذی و تسکین دهنده را فراهم می کند ، سفتی و کشش پوست را تقویت می کند.
پاک کردن تهویه پوست آرامبخش و مقوی سنتز کلاژن را تقویت می کند. مکث را ترویج می کند. عناصر مغذی پوست را تأمین می کند. تونالیته جلدی و کشش را تقویت می کند. قدرت جلدی را تقویت می کند و به کاهش چین و چروک کمک می کند. مرطوب کننده ، مغذی و تسکین دهنده ویتامین B5. آرامش را ایجاد می کند و به بهبود پوست کمک می کند و یک احساس نرم و لطیف دارد. برای درمان ریزش مو و درماتیت سبورئیک پوست سر مفید است. نتایج بسیار مثبت در درمان های آلوپسی پس از عفونت.

کوکتل لاغری پارایزو 

درمانی برای مبارزه با سلولیت و تشکیل رسوبات محلی چربی. این مواد حاوی ذوب و تخلیه طبیعی چربی هستند. فسفاتیدیل کلولین: به دلیل خاصیت امولسیون کننده چربی آنها به عنوان چربی سوزی عمل می کند.  SODIUM DEOXYCHOLA: ماده ای که به حل شدن چربی کمک می کند تا از بین بردن آن کمک کند. کارنیتین: ضد سلولیت و عامل لاغری است. در تخریب چربی ها عمل می کند.

عصاره گاردی گلیدیوم: از بروز سلولیت می کاهد. PHYTOSTEROLS: فیتواسترول ها خواص لیپوفیلی دارند. GLYCINE SOJA OIL: آنتی اکسیدان و عامل بیماری پوست. لسیتین هیدروژنه: با کاهش ، ظاهر پوست خشک یا آسیب دیده را تقویت کنید. پوسته پوسته شدن و بازیابی انعطاف پذیری. SH-OLIGOPEPTIDE -2: با تولید سلول های جدید چین و چروک ها را کاهش داده و از آنها جلوگیری می کند. را افزایش می دهد. سطح کلاژن و الاستین. بافت پوست را صاف می کند و اثر چربی سوزی دارد.

این نوشته مزو پرایزو PARAISO Meso | پارایزو اسپانیا برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.