جوانسازی ترکیبی بوتاکس با مزوتراپی میکرونیدلینگ از روش میکرونیدلینگ با کوکتل های موضعی و بوتاکس است تا محلول های پوستی سفارشی را به عمق اپیدرم منتقل کند اما نه به عضله زیرین ، بوتاکس باعث سفت شدن پوست می شود و صورت را مسدود نمی کند.

جوانسازی ترکیبی بوتاکس با مزوتراپی میکرونیدلینگ از میکرو کانالهای ایجاد شده در طی درمان میکرونیدلینگ برای رساندن کوکتل به پوست بدون تأثیر حرکت عضلات استفاده می کند. سایر روش های میکرونیدلینگ شامل سرم های PRP یا فاکتور رشد سلول های بنیادی برای تقویت بهبود زخم است که به طور طبیعی تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند که پوستی جوان تر و جوان تر ایجاد می کند. با این حال ، بوتاکس تأثیر کمی بیشتر در سفت شدن پوست دارد.

جوانسازی ترکیبی بوتاکس برای افرادی که به دنبال گزینه ای غیر تهاجمی برای صاف کردن خطوط ریز هستند اما نگران منجمد به نظر می رسند ، که نتیجه بوتاکس بیش از حد است ، یک گزینه عالی است.

پس از تمیز کردن پوست و استفاده از بی حس کننده ، دستگاه میکرونیدلینگ انتخابی (غالباً قلم دکتر پن ) سپس به آرامی در ناحیه درمان جابجا می شود و آسیب های ریز و جزئی ایجاد می کند. دستگاه های میکرونیدلینگ ممکن است متفاوت باشد ، اما اندازه سوزن به طور معمول 0.1-0.25 میلی متر قطر دارد. روش های مختلفی برای رساندن سرم بر اساس بوتاکس به پوست وجود دارد.

دستگاه میکرونیدلینگ ممکن است خود دارای یک سیستم داخلی باشد که بوتاکس را به طور همزمان در داخل پوست در طی درمان القایی کلاژن رسانده ، پزشک ممکن است سرم را روی پوست پخش کند و سپس درمان میکرونیدلینگ را انجام دهد ، یا سرم بوتاکس بر روی ایجاد شده پخش شود میکرو کانال پس از اتمام روش.

هدف از جوانسازی ترکیبی بوتاکس این است که در عین تحویل مواد مغذی به پوست ، پوستی تنگ تر ، جوانتر و جوانتر ایجاد نماید.

نکات دوره نقاهت جوانسازی ترکیبی بوتاکس

در حالی که هیچ خرابی در ارتباط با صورت بوتاکس وجود ندارد ، اکثر بیماران پس از عمل قرمزی جزئی و همچنین خشکی و ریزش پوست را تجربه می کنند ، که همه انتظار می رود.

کاندیدای ایده آل برای جوانسازی ترکیبی بوتاکس

کاندیدای ایده آل برای صورت بوتاکس شخصی است که مایل به بهبود خطوط ریز یا چین و چروک است. صورت بوتاکس همچنین برای بیمارانی که می خواهند بوتاکس را امتحان کنند بدون ترس از تزریق سم به عضلات صورت ، باعث ایجاد حالت یخ زده می شود بسیار مناسب است.

جوانسازی ترکیبی بوتاکس به چه کسی توصیه نمی شود؟

جوانسازی ترکیبی بوتاکس برای کسانی که در طی 6 ماه از Accutane استفاده کرده اند ، زخم های باز یا عفونت پوستی در این ناحیه دارند ، در طی سال گذشته تحت پرتودرمانی قرار گرفته اند ، باردار هستند ، از شیر مادر تغذیه می کنند یا سابقه زخم کلوئید ندارند ، توصیه نمی شود.

اثرات جانبی جوانسازی ترکیبی بوتاکس

صورت بوتاکس به طور کلی قابل تحمل است اما ممکن است اریتم پس از درمان دیده شود ، تا 2-3 روز ادامه یابد. پوست ممکن است به مدت 12-48 ساعت پس از درمان احساس گرما ، سفتی و خارش کند اما این موقتی است. اگر بعد از 48 ساعت هنوز منطقه درمان تحریک شده است با ارائه دهنده خود تماس بگیرید. پوست به دنبال درمان حساس به نور خواهد بود. توصیه می شود حداقل یک هفته پس از انجام عمل ، با کوشش از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید و یا از محافظت از عکس استفاده کنید.

بوتاکس مصپورت      |     دیسپورت     |      دیستون         |      کنیتوکس        |       نرونوکس

The post جوانسازی ترکیبی بوتاکس با مزوتراپی میکرونیدلینگ appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.