آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟ درد تزریق مصپورت بیشتر است یا تزریق دیسپورت ؟

درد خفیف ، تورم و کبودی بعد از تزریق بوتاکس

اغلب اوقات ، واکنش های بوتاکس و مواد پرکننده در اطراف محل تزریق اتفاق می افتد. درد خفیف ، تورم و کبودی پس از تزریق بوتاکس شایع است. حتی کوچکترین سوزن نیز می تواند باعث کبودی یا تورم شود. کبودی هنگامی ایجاد می شود که رگ خونی آسیب دیده در منطقه اطراف خونریزی کند.

درد بعد از بوتاکس چه مدت طول می کشد؟

سردرد بعد از درمان بوتاکس

ممکن است چند ساعت تا چند روز طول بکشد. طبق یک مطالعه در سال 2001 ، حدود 1 درصد از بیماران ممکن است سردردهای شدیدی را تجربه کنند که می تواند دو هفته تا یک ماه طول بکشد تا آرام آرام از بین برود.

بعد از تزریق بوتاکس چه کاری برای جلوگیری از درد نباید انجام دهید؟

اقدامات احتیاطی پس از مراقبت

الکل مصرف نکنید. قبل از تهیه بوتاکس ، از شما خواسته می شود که به مدت 24 ساعت از مصرف الکل خودداری کنید.

صورت خود را لمس نکنید. برای جلوگیری از پخش سم ، حداقل 1 روز صورت خود را لمس نکنید.

از سایر درمان های پوستی خودداری کنید.

در نواحی تحت درمان نخوابید.

از آفتاب مستقیم دوری کنید

درد تزریق بوتاکس

وقتی بوتاکس شروع به کار می کند چه حسی دارد؟ بلافاصله پس از تزریق بوتاکس ، ممکن است احساس سوزش اندکی باقیمانده از تزریق داشته باشید. همچنین ممکن است یک برجستگی کوچک در محل تزریق مشاهده کنید ، کمی شبیه نیش پشه. جای نگرانی نیست ، این برجستگی ها به سرعت محو می شوند. اینها در عرض 20 دقیقه تا نیم ساعت از بین می روند. اما بین سه تا پنج روز (و تا دو هفته) متوجه اثرات آن خواهید بود.

چه چیزی به درمان درد بعد از بوتاکس کمک می کند؟

مصرف داروی سردرد بدون نسخه (OTC) مانند استامینوفن (Tylenol) یا ایبوپروفن (Advil ، Motrin) با کاهش دوز بوتاکس در دفعه بعد که شما تحت درمان قرار می گیرید تا ببینید آیا این امر از سردرد پس از درمان جلوگیری می کند یا خیر.

بعد از بوتاکس چه مدت باید کمپرس یخ کنیم؟

حدود شش ساعت پس از تزریق بوتاکس ، محل تزریق بوتاکس را با آب و صابون ملایم تمیز کنید. در صورت دردناک بودن ، متورم شدن یا کبودی مناطق آسیب دیده ، در طی 24 ساعت اولیه پس از تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید. کیسه یخ را به مدت 30 دقیقه در مناطق آسیب دیده قرار دهید.

آیا بعد از بوتاکس نیاز به کمپرس یخ هست؟

برای تسکین هرگونه ناراحتی و کاهش تورم احتمالی ، ممکن است به آرامی و بدون فشار ، کمپرس های خنک و خنک را روی محل درمان قرار دهید. یخ خرد شده یا بسته های یخ قبل از استفاده روی پوست باید در حوله بسته بندی شوند. یخ یا هر چیز منجمد را مستقیماً روی پوست قرار ندهید.

The post آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟ appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.