هیالورونیداز برای چه استفاده می شود؟

هیالورونیداز (Hyaluronidase) یک آنزیم متابولیزه کننده هیالورونیک اسید است ، که نشان داده شده است باعث افزایش انتشار دارو و در نتیجه افزایش اثر بی حس کننده های موضعی می شود.

آیا هیالورونیداز تمام مواد پرکننده را تجزیه و حل می کند؟

هیالاز برای حل ژل هیالورونیک اسید استفاده می شود که به اشتباه ، بیش از حد یا ناهموار تزریق شده اند. تمام ژل را به طور کامل از بین نمی برد و دکتر بر اساس مقدار پرکننده ای که باید خارج شود تصمیم می گیرد که چه مقدار هیالورونیداز تزریق کند.

آیا هیالاز چربی را حل می کند؟

هیالاز چربی را حل نمی کند اما می تواند به بافتهای پیوندی را بشکند.

آیا هیالاز کلاژن را حل می کند؟

هیالاز در درجه اول روی هیالورونیک اسید کار می کند اما در سایر موکوپلی ساکاریدها در بافت پیوندی مانند گلیکوزآمینو گلیکان ها در ماتریکس خارج سلول پوست به میزان کمتری کار می کند. این فعالیت فیبروبلاست یا کلاژن موجود در پوست را تحت تأثیر قرار نمی دهد (کلاژناز آنزیمی است که کلاژن را تخریب می کند).

چه مدت طول می کشد تا تورم هیالاز کاهش یابد؟

ناراحتی و تورم بلافاصله به دنبال هیالورونیداز ، که می تواند به مدت دو یا سه روز ادامه داشته باشد.

چه مدت طول می کشد تا هبالاز ، ژل هیالورونیک اسید را حل کند؟

هیالاز همان چیزی است که بدن به طور طبیعی برای تجزیه ژل فیلر تولید می کند ، بنابراین با تزریق بیشتر ، به لب ها اجازه می دهد سریعتر شکل طبیعی خود را بدست آورند ، معمولاً طی 3-4 روز کاهش می یابد.

هیالورونیداز را با چه مخلوط می کنید؟

هیالورونیداز 1500IU را با 1 میلی لیتر از 10 میلی لیتر نرمال نمک یا آب برای تزریق ساخته می شود. برای اطمینان از حل شدن کامل پودر ، ویال را بچرخانید. 1 میلی لیتر هیالورونیداز را با 9 میلی لیتر نمک باقی مانده یا آب برای تزریق به داخل سرنگ بکشید و به این ترتیب غلظت 150IU / میلی لیتر ایجاد کنید.

چگونه تورم بعد از تزریق هیالاز را کاهش می دهید؟

تورم ممکن است در 24 ساعت اول بدتر شود و پس از آن باید در چند روز اول برطرف شود. کمپرس سرد می تواند در کاهش تورم مفید باشند. در نتیجه تورم ، و عملکرد هیالاز ممکن است برخی از عدم تقارن را مشاهده کنید.

آیا هیالاز نیاز به یخچال دارد؟

بله ، هیالاز پس از ترکیب با نرمال سالین برای نگهداری و کارایی باید در یخچال نگهداری شود.

چگونه هیالورونیداز تزریق می شود؟

سوزن را با احتیاط های ضدعفونی کننده قرار دهید. با نوک آزاد و قابل حرکت بین پوست و عضله ، شروع به خونریزی می کنید. مایعات باید بدون درد و توده به راحتی شروع شوند. سپس تزریق هیالورونیداز را در لوله های لاستیکی نزدیک به سوزن تزریق کنید.

عوارض جانبی تزریق هیالاز چیست؟

تبلیغات

سرفه کردن.

مشکل در بلعیدن.

کهیر یا جوش

تورم بزرگ ، مانند کهیر در صورت ، پلک ها ، لب ها ، زبان ، گلو ، دست ها ، پاها ، پاها یا اندام های جنسی.

قرمزی پوست

خستگی یا ضعف غیرمعمول

The post آنزیم هیالورونیداز (هیالاز) تجزیه ژل هیالورونیک اسید و کوچک کردن بینی appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.