تبلیغات می تواند در ایجاد ارتباط مناسب بین مصرف کننده ها و صاحبان برندها بسیار مفید باشد.

این اصل یکی از جنبه های مهم در بازاریابی و فروش است. تبلیغ گسترده می تواند نتایج بسیار قابل ملاحظه ای داشته باشد. به عنوان مثال ، موجب افزایش وفاداری و درک مشتریان از برند شما می شود. نتایج یک تحقیق نشان داد که ۷۰ درصد مشتریان به برندهایی که تبلیغات مناسب و متنوعی داشته اند اعتماد کردند و از این میان نزدیک به ۹۰ درصد مشتریان نیز به برندی که به آن اعتماد کرده اند از آن خرید می کنند.

به شما پیشنهاد می شود در سال جدید که پیش رو داریم از توصیه هایی که در این مقاله به شما می شود استفاده کنید تا بتوانید مؤثرتر واقع شوید.

یک) پویشهای متنوع تبلیغاتی

تبلیغ گسترده یکی از اولین و مهمترین مواردی است که در سال جدید به شما توصیه می شود. تبلغات گسترده و متنوع به این معناست که شما مصرف کنندگان و مخاطبان مختلف را مدنظر قرار دهید و متناسب با آنها پیامها و برنامه های تبلیغاتی را اجرا کنید. امروزه پویشهای مختلفی با اهداف مختلف راه می افتد.

بهتر است از این پویشها برای اهداف تبلیغاتی خود استفاده کنید. با توجه به اینکه مشتریان هدف شما ویژگیهای مختلفی از نظر سن ، جنسیت ، قومیت و فرهنگ و تحصیلات دارند باید سعی کنید تبلیغی که این تنوع را شامل شود و در قالب پویشهایی برای هر کدام از این گروه باشد طراحی کنید.

دو) طراحی وب سایت متنوع

پس از اینکه مشتریان با برند شما آشنا می شوند قطعاً به وب سایت شما مراجعه کرده و سعی می کنند اطلاعات بیشتری به دست آورند. پس حتماً یک وب سایت متنوع برای آنها طراحی کنید تا مشتریان و مخاطبان به محض مراجعه به سایت شما تجربه جذاب و جالبی را به دست آورند.

همچنین در بسیاری از مواقع نیز مشتریان از طریق سایتها یا سایر صفحات با برند شما آشنا می شوند و به سایت شما هدایت می شوند پس طراحی یک وب سایت مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در طراحی وب سایت به مخاطبان هدف خود بیاندیشید و وب سایتی متناسب با ویژگیهای آنها و مشتریان خود طراحی کنید.

سه) انتقال احساس خوب به مخاطبان

مخاطبان شما ، هم متنهای تبلیغاتی و هم اقداماتی که انجام داده اید را فراموش خواهند کرد. تنها چیزی که در یاد آنها خواهد ماند احساسی است که شما به آنها منتقل کرده اید. حسی که مشتریان نسبت به آن واکنش عاطفی نشان می دهند حس شادی ، امید ، آرامش و اعتماد است.

بنابراین لازم است سعی کنید تبلیغات و مطالبی که این دو حس را به مخاطبان منتقل می کند برای انتقال احساس خوب به مخاطبان از عکسها و ویدئوهای جذاب استفاده کنید. همچنین داشتن خلاقیت و نوآوری در طراحی این صفحات موجب احساس خوب به مشتریان می شود.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای القای احساس شادی و اعتماد به مشتریان بدهید این است که در روزهایی که برای مردم مهم است و احساس شادی می کنند مشارکت کنید. به بیان دیگر سعی کنید در شادی های آنها سهیم بوده و علت این شادی ها باشید. به عنوان مثال روزهایی مانند فارغ التحصیلی ، ازدوج ، تولد فرزند یا سایر موفقیتهایی که به دست می آورند می توانید سهمی در این شادی آنها داشته باشید.

همچنین از دیگر احساساتی که اثر قوی بر انسانها دارد احساس امید و آرامش است. حتماً در طراحی تبلیغات به این دو احساس قوی نیز توجه داشته باشید و با جملات و عکسها و پیامهای خود سعی کنید امید و آرامش را در مخاطبان ایجاد کنید.

The post توصیه هایی برای تبلیغات در سال جدید ۱۴۰۰ first appeared on طراحان برتر.