بوتاکس رفینکس REFINEX (سم بوتولینوم نوع A برای درمان) نوعی استریل و لیوفیلیزه از سم بوتولینوم خالص نوع A تولید شده از سم خام است.

به کمپلکس بلوری به Tbrm منتقل شدند. پس از حل شدن مجدد و دیالیز شدن سم بلورین ، مقدار دقیق سم فیلتر استریل (0.2 میکرون) به محلول حاوی ژلاتین-دکستران-ساکارز اضافه و سپس لیوفیلیزه شد.

هر ویال REFINES شامل 100 یا 50 یا 35 واحد LDof کلستریدیوم سم بوتولینوم نوع A ، 0،5 میلی گرم آلبومین انسانی ، 30 میلی گرم دکستران dflti 30 میلی گرم مانیتول است. قبل از استفاده با توجه به نیازهای مختلف با نرمال سالین غیرپیروژن و استریل رقیق کنید. محصول شل و خنک پس از بازسازی به محلول شفاف بی رنگ یا مایل به زرد تبدیل می شود.

یک واحد (U) REFINEX مربوط به 1 LDso سم بوتولینوم نوع A است در حالی که به صورت داخل صفاقی به موش تزریق می شود.

Reeuld با مهار آزاد شدن استیل کولین ، هدایت عصبی عضلانی را مسدود می کند و بنابراین باعث فلج شل عضلات محلی می شود.

علائم بوتاکس رفینکس REFINEX برای نشان داده شده است

1. درمان بلفارواسپاسم ، اسپاسم نیمه صورت در بزرگسالان نوعی از استرابیسم ، به ویژه برای فلج حاد

2. هایپرهیدروز

3. استفاده از لوازم آرایشی

مصرف و مقدار مصرف بوتاکس رفینکس

1. نواحی تزریق بوتاکس رفینکس

1) برای تزریق بلفارواسپاسم باید از نظر عضلانی در چندین نقطه درپوش فوقانی و تحتانی انجام شود ، به عنوان مثال ، 4 تا 5 نقطه تزریق در مناطق مختلف صورت از اوانتوس گیجگاهی پزشکی و جانبی یا جانبی انجام شود.

2) برای اسپاسم نیمه صورت: علاوه بر نقاط ذکر شده در بالا ، سه نقطه دیگر در قسمت میانی ، پایین صورت و گونه باید به صورت عضلانی داده شود. با توجه به بیماری ها ممکن است در نواحی دو طرف ابرو ، لب بالا یا فک پایین تجویز شود.

3) برای استرابیسم: با استفاده از یک سوزن الکترود کواکسیال با هدایت اتکترومیوگرفیو یا تقویت کننده تحت بیهوشی موضعی 0/5٪ دکارین تزریق می شود.

4) برای بیش از حد هیدروز در نقاط مختلف در مناطق آسیب دیده تزریق می شود.

5) برای استفاده های آرایشی به عضلات نفوذ می کند.

2. مقدار مصرف بوتاکس رفینکس

1) برای barospasm bW و اسپاسم hemifagal: تزریق را می توان طبق دستورالعمل های فوق انجام داد. در صورتی که درمان اولیه یک هفته بعد ناکافی تلقی شود ، میزان انجام هر نقطه 2.5 U / 0.05ml یا 2.5U / 0.1 ml است. ممکن است تزریق مکمل انجام شود. دو برابر 5U / 0.1 میلی لیتر می تواند به بیماران بزرگسال تجویز شود. اما از محدودیت کل انجام 55U برای یک تزریق و 200 U برای یک ماه نباید فراتر رود.

2) استرابیسم عضلانی عمودی و افقی برای کمتر از 20 دیوپتر منشوری ، دوز اولیه در هر عضله 1.23-2.5U است: برای استرابیسم افقی دیوپتر منشور 20-40 ، عملکرد اولیه در هر عضله 2.5U است. برای استرابیسم افقی دیوترهای منشوری 40-50 ، دوز اولیه در هر عضله 2.5U است و بسته به پاسخ می توان آن را افزایش داد (هربار به 5.0U هر بار): برای عمل خونی فلج عصب VI بیش از یک مونت ، 25/1 تا 25/1

ریفینکس

حجم تزریق به هر عضله نباید بیش از 0.1 میلی لیتر باشد.

به بیمارانی که پاسخ کافی ندارند ، می توان تزریق مکمل انجام داد. برای بیماران دوره ای ، دوز دارو می تواند به طور نامنظم تکرار یا افزایش یابد. اما برای هر عضله حداکثر دوز باید کمتر از 5U / inj باشد.

3. رقت “R”

رقت “R” با نرمال سالین استریل باید با توجه به نیاز واقعی انجام شود. به دنبال U / vial

50 100

U / O.lml حجم رقیق کننده (میلی لیتر)

10.0 0،5 1.0

5.0 1.0 2r0

2.5 2.0 4.0

1.25 ، 4.0 8.0

پس از افزودن محلول نمکی استریل به محلول کامل ، ویال را به آرامی تکان دهید. “R” بازسازی شده باید بلافاصله استفاده شود یا در یخچال و فریزر 2 تا 8 2 نگهداری شود تا در عرض 4 ساعت استفاده شود. ظرف و سرنگ مورد استفاده با کشیدن و همچنین محلول باقیمانده “R” باید پس از عقیم سازی دفع شود.

عوارض جانبی بوتاکس رفینکس

1. پتوز موقت پلک ، اشکال پلک پایین ، کاهش پلک زدن ، بسته نشدن کامل پلک ، ضعف عضلات مدفوع و غیره ممکن است برای چند بیمار که تحت درمان “R” برای بلفارواسپاسم و اسپاسم نیمه صورت قرار دارند ، رخ دهد. با این حال ، در طی 3 تا 8 هفته تمام علائم بدون هیچ درمانی از بین می روند.

2-درجه موقت و متفاوت پتوز پلک ، انحراف عمودی و به ندرت میدریاز ، که مربوط به انتشار سم به عضلات مجاور است ، ممکن است برای برخی از بیماران که تحت درمان استرابیسم “R” قرار گرفته اند ، رخ دهد. طی چند هفته علائم بدون هیچ درمانی از بین می روند.

موارد منع مصرف بوتاکس رفینکس

“R” در افرادی که دارای آنافیلاکتیک ، ساختار و حساسیت بیش از حد به مواد مخدر هستند ، منع مصرف دارد

موارد احتیاط

1. “R” باید توسط شخص خاصی نگهداری ، صادر و ثبت شود و فقط برای بیمارانی که دارای علائم abofre هستند استفاده شود. پزشکانی که بخصوص در طول درمان استرابیسم تجویز می کنند ، باید قبل از آن آموزش ببینند ، آناتومی عضلات خارج از چشم و صورت را بدانند و در روش تقویت کننده الکتومیوگرافی مهارت داشته باشند.

2. روش تزریق باید بعداً به بیمارانی که تب ، بیماریهای حاد عفونی دارند و بیماران مبتلا به بیماریهای قلبی ، ریوی ، ریوی ، سل فعال ، بیماریهای خونی ، زنان باردار و کودکان زیر 12 سال را با دقت دنبال کنید.

3. در حین درمان بلفارواسپاسم و اسپاسم صورت ، ممکن است چند نفر به طور موقت دچار پتوز ، افتادگی پلک پایین ، کاهش چشمک ، بسته شدن ناقص شکاف کف دست و کاهش پویایی عضله مدفوع و غیره شوند. همه عوارض جانبی به طور طبیعی در 3 سال بهبود می یابند -8 هفته

4- در حین درمان ، بخشهایی از بیماران ممکن است به طور موقت و درجات مختلف ، استرابیسم عمودی و بیشتر میدریازیس فردی باشند که مربوط به دلیل پخش بوتولینوم به عضلات همسایه است. طی چند هفته به طور طبیعی بهبود می یابد.

نحوه تهیه بوتاکس رفینکس

lOOU / vial ، 50 U / Vial ، 35 U / Vial

SHELF LIFE: 3 سال از تاریخ لیوفیلیزه شدن.

دمای نهگداری بوتاکس رفینکس

در دمای 5 تا -20 Store نگهداری شود

The post ژل رفینکس Refinex appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.