آیا می دانید پوست افتاده به چه پوستی گفته می شود ؟ شما یا اطرافیانتان با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید ؟

یکی از مشکلات ناخوشایند پوستی ، افتادگی پوست است. پوست کش دار و شلی که به سمت پائین افتاده می تواند تأثیر بسیار نامطلوبی بر کلیت چهره بگذارد. به همین دلیل بسیاری از افراد به ویژه خانم ها از آن فراری هستند.

همانطور که گفته شده ، پوستهای شل و کشیده شده به سمت پائین را پوستهای افتاده می گویند. برخی از افراد تصور می کنند اگر دچار این مشکل هستند ، راه حلی برای مشکلشان وجود ندارد. اما بهتر است در همین ابتدای کار به شما بگوییم که این مشکل پوستی را می توان به کمک روشهایی حل کرد.

تقریباً می توان گفت علت و درمان پوستهای شل شده به طور همزمان اتفاق می افتد. به این معنا که ، کارهایی که موجب افتادگی پوست می شود دقیقاً همان چیزهایی است که برای درمان آن باید به آن توجه کرد. در ادامه علت و درمانهای پوست افتاده را با هم مرور می کنیم.

یک) آیا به تازگی تغییر وزن داشته اید ؟

یکی از عمده ترین علتهای افتادگی پوست ، تغییر وزن است. افرادی که اقدام به رژیم های غیر اصولی می کنند یا به دلیل مشکلات روانی یا پزشکی به یکباره مقدار زیادی از وزن خود را از دست می دهند دچار این مشکل می شوند. به شما پیشنهاد می شود اگر در صدد کاهش وزن خود هستید این کار را به شکل اصولی و به مرور انجام دهید. حتماً از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

دو) آیا به اندازه لازم و کافی آب می نوشید ؟

متأسفانه یکی از فرهنگهای رفتاری اشتباهی که میان ایرانیان رواج دارد این است که کمتر آب می نوشند. ایرانیان مواد غذایی بیشتری نسبت به مردم سایر جهان مصرف می کنند ولی در زمینه مصرف آب و به طور کل مایعات بسیار درصد پائینی از آن را مصرف می کنند. اگر دچار شل شدگی و افتادگی پوست هستید باید بدانید که کم آبی یکی از دلایل و در عین حال درمانهای آن است. سعی کنید در طول روز به طور مناسبی مایعات را مصرف کنید. البته نوشیدن بیش از حد مایعات نیز توصیه نمی شود ولی در حد نرمال سعی کنید میزان مایعات را در طول روز افزایش دهید.

سه) آیا از کرمهای محافظتی استفاده می کنید ؟

اغلب افراد به ویژه بانوان از مواد آرایشی مختلفی استفاده می کنند. در این میان ممکن است از انواع کرمهای آرایشی استفاده کنند ولی توجهی به مصرف کرمهای ترمیمی یا محافظتی نداشته باشند. بهتر است به جای مصرف بیش از اندازه یا دائمی از کرمهای آرایشی سعی کنید از کرمهای مناسب محافظتی استفاده کنید. استفاده دائمی از کرمهای محافظتی موجب شادابی و سفتی پوست شما خواهد شد.

چهار) ماساژ صورت را هر چند وقت یکبار انجام می دهید ؟

همانطور که عضلات ما نیاز به ورزش و ماساژ دارند. پوست بدن ما نیز به این ورزشها و ماساژها نیاز دارد. سعی کنید پوست صورت خود را به شکل مناسب و در فواصل زمانی انجام دهید.

پنج) هر چند وقت یکبار ورزش می کنید ؟

فعالیتهای ورزشی موجب ترشح هورمونهایی در بدن می شوند که علاوه بر تغییر مثبت در خلق و خوی افراد موجب آثار جسمی و ظاهری زیادی می شوند. اگر تمایل دارید پوست شاداب و سفتی داشته باشید سعی کنید فعالیتهای ورزشی را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

شش) آیا به تغذیه خود توجه می کنید ؟

بسیاری از مشکلات جسمی و پوستی به دلیل تغذیه ناسالم است. سعی کنید غذاهای سالم بخورید. شیرینی ها را از مواد غذایی خود حذف یا کم کنید و بیشتر میوه و سبزیجات را به لیست غذایی خود اضافه کنید.


موضوع مرتبط :

استفاده همزمان از ژل هیالورونیک اسید و لیزر در جوانسازی صورت

۸ روش برای جوانسازی و چروک گردن

بهترین روش درمان چروک دور چشم | جوانسازی دور چشم

جوانسازی با نخ لیفت

10 روند زیبایی شناسی پزشکی سال 2020

The post علت و درمان پوستهای شل شده appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.