قرار دادن تبلیغات در محلهای مناسب یکی از اصلهای مهم برای تأثیرگذاری بر مخاطبان است.

اگر ایده و روشهایی که استفاده می کنید از خلاقیت و نوآوری کافی برخوردار نباشد یا در محل مناسب قرار نگرفته باشد نمی توانید اثر گذاری کافی بر مخاطبان داشته باشید. در این مقاله چند محل مناسب برای درج تبلیغات یا اجرای طرحهای تبلیغاتی پیشنهاد می کنیم که می تواند ذهن شما را در این مسئله بازتر کند و راه حلهای بیشتری به ذهنتان برسد.

یک) درب ورودی مراکز خرید

یکی از ایده های خلاقانه برای تبلیغات این است که از دربهای ورودی مراکز خرید که غالباً شیشه های بزرگ هستند برای تبلیغات استفاده کنید. شما می توانید هر طراحی جالبی که دارید روی این شیشه های بزرگ اجرا کنید.

این شیشه ها و درهای ورودی غالباً توجه زیادی را جلب می کنند. می توانید یک تبلیغ را در کل سطح این شیشه ها اجرا کنید. به عنوان مثال ، شرکت اپل استور ، یک تبلیغ خلاقانه روی شیشه انجام داده که در آن شیشه را به حالت شکسته طراحی کرده است و گویا این شیشه شکسته است.

دو) برچسبهای تبلیغاتی کوچک

برچسبهای تبلیغاتی نیز از دیگر روشهای بسیار جذاب برای تبلیغات هستند. از این برچسبها می توان برای اهداف تبلیغاتی استفاده کرد. به عنوان مثال می توانید برچسبهای کوچک تبلیغاتی در شکلهای مختلف تهیه کنید و این برچسبها را بر روی اشیاء مختلف بچسبانید.

به عنوان مثال ، یک شرکت محصولات بهداشتی و شوینده ، برچسبهای تبلیغاتی در اندازه یک سکه طراحی کرده است و آن را روی سکه چسبانده که بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. شما نیز می توانید برچسبهایی را در اندازه های مختلف تهیه کنید و آن را بر روی هر محصولی که از نظر شما مناسب است بچسبانید.

به عنوان مثال می توانید این برچسبها را بر روی لوازم التحریر ، روی وسایل حمل و نقل و بسیاری از جاهایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بچسبانید.

سه) استفاده از چراغهای کف پیاده روها و خیابانها

یکی دیگر از روشهای تبلیغهای جذاب استفاده از چراغهای کف پیاده روها یا خیابانها برای این اهداف است. برخی از این تبلیغ ها بسیار جذاب می توانند طراحی شوند.

به عنوان مثال می توانید از چراغهایی که در کف پیاده روها قرار دارند برای چسباندن برچسبهای تبلیغاتی خود استفاده کنید که در هنگام شب ، زمانی که این چراغها روشن می شوند به شکل بسیار جذابی ، تبلیغات شما به چشم می آید.

ضمناً این کار موجب می شود تبلیغ شما بیش از سایر تبلیغاتی که در آن فضاست به چشم بیاید. همچنین می توانید یکی از نمادهای اصلی یا هر نمادی که نشان دهنده نوع فعالیت یا محصول شماست را روی این پیاده روها یا کف خیابها نقاشی کنید.

به عنوان مثال ، در یک تبلیغ خلاقانه ای در یکی از خیابهای خارج از کشور ، صاحب یک آرایشگاه ، به جای خطهای عابر پیاده ای که روبروی مغازه او است از تصویر شانه در کف خیابان استفاده کرده که تبلیغ بسیار جذابی است. البته این نکته را مد نظر قرار دهید که برای هر نوع تبلیغی باید از مراجع ذی ربط برای کسب مجوزهای لازم اقدام کنید.

چهار) تبلیغ های هشدار

در برخی از تبلیغ ها به ویژه برای تبلیغ هایی که هدف آنها هشدار دادن به مخاطبان است معمولاً از تصاویر مستقیم یا تصاویری که هدف آنها به طور مستقیم نشان می دهد استفاده می کنند.

به بیان دیگر ، در این دسته از تبلیغ ها ، استفاده از نمادها کاربردی ندارد. بلکه لازم است به اصل موضوع پرداخته شود. به عنوان مثال ، تبلیغی که پلیس راهوری برای هشدار دادن به رانندگان استفاده می کند تا از سرعت مجاز خارج نشود ، همان تبلیغ معروف ماشین مچاله شده در کنار جاده هاست.

در این تبلیغات به صورت کاملاً مستقیم به خطری که مخاطبان را تهدید می کند اشاره شده است. در بسیاری از تبلیغ های دیگر نیز می توان از این روش منتها به شکلهای خلاقانه تر استفاده کرد که هدف اصلی شما که هشدار است را به مخاطبان منتقل کند.

همه روش های فوق در کنار طراحی بسته بندی ، می تواند به توسعه فروش شما کمک کند.

The post پیشنهاد چند محل مناسب برای درج تبلیغات first appeared on طراحان برتر.