تا به حال به این فکر کرده اید که بهترین زمان در طول سال برای تزریق فیلر چه موقع می باشد، با خواندن این مقاله می توانید به جواب این سوال برسید !

مقدمه زمان مناسب برای تزریق فیلر

عدم وجود اشعه های قوی خورشید در طول ماه های زمستان به پوست شما شانس بیشتری برای بهبودی می دهد. به همین دلیل، برخی از افرادی که در فصل زمستان تزریق فیلر صورت انجام می دهند، جای زخم کمتر قابل مشاهده را گزارش می دهند.

در حالی که فقدان نور خورشید می تواند گاهی اوقات در طول زمستان افسرده کننده باشد، اما اگر به تزریق فیلر صورت فکر می کنید، در واقع می تواند به نفع شما باشد.

پس از تزریق صورت، جای زخم هایی وجود خواهد داشت که برای بهبودی نیاز به زمان دارند. اشعه مضر خورشید برای روند بهبودی مفید نیست.

اگرچه معمولاً از کرم ضد آفتاب در جهت محافظت پوست استفاده می کنید، ممکن است مدت کوتاهی پس از تزریق فیلر صورت نتوانید این کار را انجام دهید.

آلیاکسین    |     ژل پرفکتا       |         پروفایلو         |      ژل جالپرو    |     ژل رووفیل         |      ژل آیدیا       |     ژل نورامیس    

سوالی که پیش می آید این است که اگر در تابستان تزریق فیلر انجام دهید چه اتفاق می افتد؟

وقتی اشعه های خورشید شروع به سوزاندن پوست شما می کند به یاد داشته باشید که با SPF مناسب از پوستتان مراقبت کنید. قرار گرفتن بیش از حد در برابر نور خورشید می تواند باعث ایجاد چین و چروک، ملانوم و سایر مشکلات پوستی حتی در سالم ترین پوست شود.

اگر در طول تابستان درمان خود را انجام می دهید، به خاطر داشته باشید که از پوستتان مراقبت کنید و از آفتاب دوری نمایید. همه ما می دانیم که اگر بیش از اندازه در برابر نور خورشید قرار بگیریم چین و چروک، ملانوم و سایر مشکلات پوستی برایمان پیش می آید، حتی در سالم ترین پوست ها.

ضمن اینکه کی میخواد تو تابستون که هوا روشنه تو خونه بمونه؟ انجام درمان خود در زمستان به این معنی است که می توانید از نتایج کاملاً التیام یافته خود در تابستان در فضای باز لذت ببرید و در عین حال بهترین ظاهر خود را داشته باشید !

زمان نقاهت در زمستان آسان‌تر است، مخصوصاً زمانی که همه ما دوست داریم در هوای گرم در داخل خانه بمانیم.

بهترین زمان تزریق فیلر

بهترین زمان تزریق فیلر

چرا از ماه آذر تا اوایل فروردین بهترین زمان برای تزریق فیلر است

هنگام برنامه ریزی برای انجام تزریق زیبایی، سوالات زیادی در آن زمان مطرح می شود: چه روشی، مارک و دکتری را انتخاب کنید، چه نتایجی را باید انتظار داشت، چه مدت دوام می آورد، آیا بی خطر است، چه عوارضی دارد، چه میزانی دارد.

هزینه و غیره با این حال، سوالی که مردم به ندرت می پرسند این است که بهترین زمان از سال برای تزریق فیلرهای پوستی چه زمانی است و آیا اصلاً اهمیت دارد؟

بنابراین، آیا فصل می تواند بر نتایج این روش تأثیر بگذارد؟ پاسخ قطعا بله است و ماه های خاصی وجود دارد که برای تزریق پوست نسبت به بقیه ماه ها ارجح تر است. اجازه دهید در مورد این نکته با جزئیات بیشتر صحبت کنیم.

 ژل رووفیل اولترا     |       ژل رووفیل پلاس     |       رووفیل زیرچشم

چه زمانی باید فیلر بزنم؟

زمستان بهترین زمان سال برای انجام فیلر درمانی است. در واقع ، از ماه آذر تا اوایل فروردین ماه برای انواع مختلف روش های زیبایی مطلوب ترین هستند.

پس چه ارتباطی با پرکننده های پوستی دارد؟ برای جواب این سوال، باید ماهیت مایعات تزریقی را درک کنیم.

هیالورونیک اسید موجود در پرکننده ها یک ماده مصنوعی با منشاء غیر ارگانیک است که بسیار نزدیک به هیالورونیک اسید است که به طور طبیعی در بافت های انسان از جمله پوست وجود دارد.

این جزء چارچوب پوست را تشکیل می دهد و همچنین نقش مهمی در تولید کلاژن و الاستین دارد. به همین علت است که وقتی رسوبات هیالورونیک اسید کاهش می یابد، چین و چروک ظاهر می شود و متوجه از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و سایر علائم پیری می شویم.

بنابراین، چه چیزی باعث کاهش هیالورونیک اسید در ارگانیسم می شود؟ اولین عامل پیری زمانی است که تمام فرآیندهای موجود در ارگانیسم کند می شود و قادر به تولید مقدار کافی هیالورونیک اسید برای رفع نیازهای بدن و به ویژه پوست نیست.

نکته دوم این است که عوامل خارجی مانند فعالیت خورشیدی و اشعه خورشید باعث شکافتن و شکستن مولکول های هیالورونیک اسید می شوند. این دلیل مستقیماً با سؤال ما در ارتباط است که چرا زمستان بهترین زمان برای درمان فیلر است.

چرا ماه آذر تا اوایل فروردین تا مارس بهترین ماه ها برای نتایج طولانی مدت فیلر هستند؟

فصل سرد سال با دمای پایین و کمبود نور خورشید مشخص می شود، اما در مورد دوستداران درمان ضد پیری فوق العاده است. اول از همه، یک بار دیگر، کمتر از تاثیر منفی اشعه خورشید نتایج را طولانی تر می کند.

یکی از توصیه های بعد از تزریق، پرهیز از دمای گرم (سونا، حمام، دوش) و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید است. اگر در زمستان نباشد، چه زمانی ساده ترین کار است؟ در عین حال نباید خود را در خانه حبس کنید.

شما هنوز هم می توانید زندگی خود را بگذرانید و از پیاده روی در پارک لذت ببرید بدون اینکه بترسید پوست صاف و جوان و جوان شما در خطر باشد.

اگر تزریقات زیبایی خود را از ماه آذر تا اوایل فروردین ماه انجام دهید، با فرا رسیدن فصل گرما، صورت شما آماده و عالی به نظر می رسد.

بهترین زمان تزریق فیلر

بهترین زمان تزریق فیلر

آیا می توانم در تابستان تزریق فیلر انجام دهم؟

صادقانه بگویم ، هیچ محدودیت زمانی برای اینکه چه زمانی باید به متخصص زیبایی مراجعه کنید تا چین و چروک ها یا لب برجسته داشته باشید وجود ندارد.

شما می توانید آن را در تمام طول سال ، هر زمان که بخواهید، از جمله تابستان، انجام دهید. با این حال ، برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن از تزریق ، باید برنامه روزانه خود را برای چند روز تنظیم کنید تا از خطرات فیلرها جلوگیری کنید.

اولین قانون استفاده از لوازم آرایشی ضد آفتاب با SPF50 است. به طور کلی برای همه افرادی که می خواهند در هر سنی زیبا و جوان به نظر برسند توصیه می شود اما بعد از تزریق زیبایی حتما باید داشته باشند.

قانون دوم این است که قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید را برای چند روز به حداقل برسانید. متأسفانه ، پس از تزریق هیالورونیک اسید ، باید از پیاده روی طولانی در تابستان خودداری کنید. و البته ، آفتاب گرفتن را فراموش کنید (نه برای همیشه ، اما برای مدت 7 تا 14روز).

نتیجه گیری بهترین زمان تزریق فیلر

توصیه می شود از ماه آذر تا اوایل فروردین ماه بهترین زمان برای تزریق فیلر است. البته ممکن است هر زمانی که برایتان راحت باشد این کار را انجام دهید، اما درمان ضد پیری با هیالورونیک اسید در ماه‌های سرد بیشترین سود را برای شما دارد.

زیرا فعالیت خورشیدی در این زمان کمترین و برای ماندگاری آن کمتر خطرناک است. اگر می خواهید فیلرهای پوستی را در فصل بهار یا تابستان تزریق کنید، این امکان نیز وجود دارد. اما در این صورت، باید به شدت به توصیه های پزشک عمل کنید تا زیباترین و رضایت بخش ترین نتیجه را به دست آورید.


موضوع مرتبط :

بهترین درمان و از بین بردن خط اخم

بهترین درمان از بین بردن سلولیت چیست؟

بهترین ژل زیر چشم

بهترین روش های جوان سازی پوست

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

بهترین ژل لب

بهترین روش درمان چین و چروک

بهترین کوکتل مزوتراپی

بهترین ژل گونه

بهترین ژل بینی