فروش کوکتل مزوتراپی مزولایک به کمک مشاوره خرید مزولایک ، انجام می شود. برای آموزش مزولایک می توانید این مطلب آموزشی را بخوانید.

محصولات مزوتراپی مزولایک دارای طیف کاملی از محصولات هستند. در مطلب آموزشی به معرفی محصولات مزولایک می پردازیم:

مزولایک Mesolike TopAge

مخصوصاً به عنوان مرطوب کننده احیا کننده یکپارچه و مرطوب ، مناسب برای پوست های خسته یا کسل کننده ، برای درمان چین و چروک ها و تراکم مجدد پوست های بالغ یا شکننده تولید شده است.

کوکتل Mesolike TopAge باعث ایجاد نور ، کشش و استحکام پوست می شود. این ماده حاوی اسید هیالورونیک ، یک عنصر اساسی برای تعادل پوست ویسکوالاستیک است. همچنین دارای ویتامین هایی است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند ، خنثی کننده رادیکال های آزاد ، بالانسرهای بیولوژیکی و تقویت کننده سنتز کلاژن هستند. اسیدهای آمینه عناصر اساسی پروتئین سنتز شده توسط فیبروبلاست هستند. مواد معدنی در صدها واکنش آنزیمی و عملکردهای اساسی سلول وجود دارد. سرانجام ، آنزیم ها سرعت ساخت بافت های پوست را افزایش می دهند.

مزولایک TopAge یک ترکیب بسیار مرطوب کننده و احیا کننده است. این ماده حاوی اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی و کوآنزیم ها است. اسید هیالورونیک با اتصال مقدار زیادی آب از طریق ایجاد پیوندهای آب و هیدروژن دارای یک عملکروسکوپی است. همچنین به تکثیر سلولی کمک می کند. بنابراین ، اسید هیالورونیک یک درم ویسکو الاستیک اساسی و تعادل اپیدرم است. ویتامین A با تنظیم فرآیندهای کراتینیزاسیون و بهبودی ، انعطاف پذیری و تراکم پوست را بهبود می بخشد. همچنین به عنوان آنتی اکسیدان پوستی عمل می کند و رادیکال های آزاد را که باعث آسیب سلول و بافت می شوند از بین می برد.

مجتمع ویتامین B بر روی متابولیسم اسیدهای چرب ضروری عمل می کند و به تعادل بیولوژیکی پوست کمک می کند. ویتامین C رادیکالهای آزاد را خنثی می کند ، باعث افزایش تولید موضعی ملانین و سنتز کلاژن می شود ، پروتئین مهمی است که باعث تقویت ساختار ساختاری و ارتجاعی پوست می شود. ویتامین E با مهار پراکسید هیدروژن در برابر رادیکال های آزاد عمل می کند. اسیدهای آمینه بر روی سنتز پروتئین توسط فیبروبلاستها عمل می کنند. سلولها این عناصر ساختاری – فیبروبلاست- را تشکیل می دهند تا پروتئینهایی تشکیل دهند ، همچنین به عنوان پلی پپتیدها شناخته می شوند.

بسته بندی این مزولایک : ویال ۱۰ml یا ۵ml

محتویات این مزولایک : اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی ، کوآنزیم ها.