موضوع این مقاله که به درخواست شما تهیه کردیم، فیلر زیر چشم بهتر است یا مزوتراپی یا مزوژل زیرچشم بهترین است، می باشد.

چشم‌ها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت دارند و مراقبت از ناحیه اطراف چشم می‌تواند به بهبود ظاهر کلی صورت کمک کند. در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع روش های درمانی اطراف چشم آشنا نماییم.

مشکلات ایجاد شده در اطراف چشم

چشم ها یکی از مهم ترین مولفه های زیبایی چهره محسوب می شوند و تاثیر بسزایی در جذابیت و توجه افراد دارند. همانطور که می دانید ناحیه اطراف چشم بسیار حساس و البته ظریف است و امکان دارد به عوامل و مشکلات مختلفی واکنش نشان دهد. برخی از عوامل و مشکلات اطراف چشم عبارتند از:

  • چین و چروک: با گذر زمان، پوست اطراف چشم به دلیل کاهش کلاژن و الاستین، خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و منجر به ظاهر شدن چین و چروک می شود. این چین و چروک ها معمولا با علائم پیری همراه هستند.
  • تیرگی: تیرگی زیر چشم احتمال دارد از عواملی مانند ژنتیک، کم خوابی، مصرف دخانیات باشد. این نقاط تیره سبب می شود ظاهر فرد مسن تر از سن واقعی خود به نظر برسد.
  • پف زیر چشم: پف زیر چشم معمولاً نتیجه گشاد شدن عروق خونی و وارونگی مایع در این ناحیه است.

مشکلات اطراف چشم که در بالا به آن اشاره شد می تواند از دلایل متعددی ناشی شود که می توانیم به افزایش سن، خواب ناکافی، بیماری، ژنتیک، سیگار کشیدن و مشکلات سلامتی اشاره نماییم.

فیلر زیرچشم

ژل زیر چشم یک عمل زیبایی غیر تهاجمی است. فیلرها با خاصیت پرکنندگی و حجم دهی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع فیلرها معمولا حاوی موادی مانند هیالورونیک اسید هستند که به طور خودکار سبب آبرسانی به پوست می شوند و از تغییرات پوستی ناشی از افزایش سن جلوگیری می کنند. پس می توانند برای برای رفع کاهش علائم پیری مانند چین و چروک استفاده شوند.

فیلر زیر چشم می تواند به شما کمک کند ناحیه زیر چشم خود را جوان تر و شاداب تر نشان دهید. این روش معمولا توسط پزشکان زیبایی انجام می شود و نیاز به تزریق مقدار مناسبی از فیلر به ناحیه زیر چشم دارد.

معرفی بهترین ژل زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم به عنوان یک روش غیر جراحی برای بهبود کیفیت و ظاهر پوست زیر چشم استفاده می شود. در این روش معمولاً مواد مغذی و ترکیبات به ناحیه زیر چشم تزریق می شوند. این ترکیبات می تواند شامل ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، پپتیدها و سایر مواد مفید برای پوست باشد. مزوتراپی می تواند برای رفع تیرگی زیر چشم، رفع چین و چروک ها و رفع گودی و درمان پف زیر چشم کاربرد داشته باشد.

مزوژل زیر چشم

مزوژل ها از مواد مغذی، ویتامین ها، هیالورونیک اسید، آمینواسید می باشند که برای جوانسازی و آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع با تزریق هیالورونیک اسید و مواد مغذی می توان پوست را آبرسانی و جوانسازی نمود و مانع از پیری پوست گردید.

 همینطور با تزریق مزوژل می توان لیفت و سفتی در پوست ایجاد کرد و به درمان لک و منافذ باز نیز کمک گردانید.

در واقع از مزوژل زیر چشم می توان برای کارهایی نظیر: برطرف کردن تیرگی زیر چشم، رفع چین و چروک های اطراف چشم بکار برد.

فیلر زیر چشم بهتر است یا مزوتراپی یا مزوژل زیرچشم

فیلر زیر چشم بهتر است یا مزوتراپی یا مزوژل زیرچشم

فیلر زیر چشم بهتر است یا مزوتراپی زیر چشم؟

همانطور که در خصوص فیلر و مزوتراپی و کاربرد هر کدام از آنها اطلاعاتی را بدست آوردید می خواهیم در این مورد بپردازیم که اگر قصد دارید نتیجه مورد نظر را در مدت زمان کمتری بدست آورید بهتر است از فیلر زیر چشم استفاده نمایید تا مزوتراپی زیر چشم.

ولی اگر می خواهید عوارض کمتر با حالت طبیعی تری را داشته باشید بهتر است از مزوتراپی زیر چشم استفاده نمایید و این را در نظر بگیرید که مزوتراپی تاثیر طولانی تری دارد.

فیلر زیر چشم بهتر است یا مزوژل زیر چشم؟

در خصوص فیلر و مزوژل توضیحاتی در ابتدای مقاله گفته شده است. اگر بخواهیم درخصوص اینکه فیلرزیر چشم بهتر است یا مزوژل زیر چشم باید به موارد زیر اشاره نماییم و با توجه به موارد گفته شده می توان انتخاب نمود کدام یک برای شما مناسب تر است.

  • ساختار مواد : فیلر و مزوژل از مواد مختلفی استفاده شده اند. فیلر زیر چشم دارای هیالورونیک اسید است و مزوژل دارای پپتیدها و ویتامین ها است.
  • نتایج: فیلر زیر چشم دارای نتایج آنی است ولی مزوژل به آهستگی تاثیرات خود را نشان می دهد.
  • ماندگاری: مزوژل دارای نتایج طولانی تری نسبت به فیلر است.
  • عوارض: فیلر زیر چشم احتمال عوارض دارد ولی مزوژل عوارض کمتری دارا است.

البته این را بدانید که برند مورد استفاده شده و مقدار دوز مصرفی در تعیین نتایج می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

مزوتراپی زیر چشم بهتر است یا مزوژل زیر چشم؟

  • غلظت هیالورونیک اسید: یکی از تفاوتی که در مزوژل و مزوتراپی زیرچشم می باشد را می توانیم در غلظت هیالورونیک اسید بگوییم. در واقع مزوژل دارای درصد بیشتری غلظت هیالورونیک اسید نسبت به مزوتراپی است پس در این صورت مزوژل سبب آبرسانی بیشتری در پوست می شود و پوست حالت شاداب تری پیدا می کند.
  • به طور کلی تعداد جلسات لازم برای مزوژل را می توانیم ۲ تا ۴ جلسه ولی برای مزوتراپی را می توانیم بین ۳ تا ۶ جلسه در نظر گرفت.
  • یکی از دلایل بالا بودن هزینه مزوژل نسبت به مزوتراپی را می توانیم به دلیل غلظت زیاد مزوژل و زیاد بودن هیالورونیک اسید در مزوژل در نظر داشته باشیم.

در نهایت قبل از تصمیم استفاده از فیلر، مزوتراپی یا مزوژل زیرچشم، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا اطلاعات دقیق تری در مورد مزایا، خطرات و هزینه های مرتبط با این روش ها به دست آورید. مطالعه تحقیقات علمی و مطالب در این زمینه نیز به شما کمک می کند تا سلامت و زیبایی پوست خود را حفظ کنید.


موضوع مرتبط :

جوانسازی دور چشم – گودی ، پف و سیاهی دور چشم

5/5 - (1 امتیاز)

این نوشته فیلر زیر چشم بهتر است یا مزوتراپی یا مزوژل زیرچشم برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.