همه چیز در مورد ژل لب اردکی برای پزشکان و افراد علاقه مند به زیبایی در این مقاله آموزشی است.

ژل لب اردکی چیست و چه کاربردی دارد؟

فیلرهای زیبایی یک راه عالی برای فرم دهی و حجم دهی لب ها هستند. در واقع این روش علاوه بر موقت و مقرون به صرفه بودن، نتایج طبیعی خواهد داشت، بنابراین هیچ کس نمی تواند بگوید شما چه کاری انجام داده اید. ولی در عین حال، چیزی که بسیاری از مردم در مورد تزریق ژل لب نگران هستند، ابتلا به ” لب اردکی” شدن است. که البته برخی هم بدنبال برجسته شدن لبهای خود بشکل اردکی هستند.

تصاویر زیادی در رسانه های اجتماعی در مورد مراجعه کنندگانی که لب هایشان اردکی شده، ممکن است دیده باشید.

لب اردکی چیست؟

ظاهر “لب اردکی” اصطلاحی است که برای لب هایی استفاده می شود که با ژل لب، بیش از حد تزریق شده است و در نتیجه ظاهری برجسته کرده و اغراق آمیز دارد.

لب های اردکی می توانند ظاهر متفاوت  داشته باشند و ممکن است صحبت کردن یا غذا خوردن عادی را دشوار کنند. یکی دیگر از علائم ظاهری لب، وجود لب بالایی پر و عدم وجود مرز مشخص بین حاشیه لب و ناحیه لب بالا یا پایین لب است. تا انتهای مقاله همراه ما باشید چرا که به علت های منجر شدن به لب اردکی و درمان آن پرداخته ایم.

موضوع مرتبط : انواع تزریق ژل لب ؛ ژل لب روسی ، ژل لب عروسکی ، ژل لب قلبی ، پاریسی ، سوتی و فانتزی

آموزش تزریق ژل لب اردکی

اگر فیلر خیلی نزدیک به سطح پوست تزریق شود یا اگر مقدار زیادی فیلر در تزریق استفاده شود، فرم لب اردکی خواهد بود.

چرا ژل لب اردکی؟

به تازگی ژل لب تزریق شده

چرا وقتی به عکس تصاویر افراد که ژل لب تزریق کرده اند در هنگام سرچ نگاه می کنیم بعضی از افراد دارای تزریق زیاد از حد هستند؟ در اینجا چند دلیل وجود دارد.

افرادی که به تازگی ژل لب تزریق کرده اند دارای لب های بسیار متورمی هستند، معمولاً برای چند روز پس از فیلر لب، تورم قابل توجهی وجود دارد و اگر عکس گرفته شود ممکن است اغراق آمیز به نظر برسد.

مردم اغلب عکس هایی از تورم لب خود منتشر می کنند در واقع مهم است که توجه داشته باشید که این نتیجه نهایی نیست. لب  ها ممکن است روز بعد دو برابر حجیم تر به نظر برسند، سپس یک هفته بعد به  طور نا محسوس برجسته باشند.

تزریق بیش از اندازه ژل لب

دریافت بیش از حد ژل لب ممکن است به این دلیل باشد که مراجعه کننده آن را درخواست کرده یا به دلیل تزریق زیاد از حد پزشک باشد. یک پزشک با تجربه همچنین می داند که چه زمانی تزریق را متوقف کند، زیرا تزریق بیش از حد ممکن است بد فرم به نظر بیاید. در واقع تناسب لب با بقیه صورت و همینطور رابطه بین لب بالا و پایین بسیار مهم است. نسبت صحیح اندازه لب بالا به اندازه لب پایین بسته به شکل و فرم صورت متفاوت می باشد.

موضوع مرتبط :  ژل لب با حجم دهی بالا

واکنش نامطلوب زیباجو

این مورد کمتر اتفاق می افتد. برخی از افراد ممکن است یک واکنش آلرژیک را تجربه کنند یا به سادگی با تورم بیش از حد معمول مواجه شوند. این معمولاً در عرض یک هفته بدون مداخله از بین می رود، اما باید توسط یک پزشک متخصص مورد بررسی قرار گیرد.

انتخاب پزشک ماهر

انتخاب یک پزشک آموزش دیده با تجربه زیاد و دانش گسترده در مورد آناتومی صورت تضمین می کند که ژل لب شما پخش یا به ناحیه دیگری از بدن شما منتقل نمی شود. آنها همچنین می دانند که لب های شما را بیش از حد پر نکنند و مقدار مناسب ژل لب را برای نتیجه طبیعی به شما توصیه می کنند.

علاوه بر این، به نتایج قبل و بعد آنها نگاه کنید اگر آنها هیچ نتیجه ای نداشتند، احتمالاً به این معنی است که پزشک خیلی با تجربه نیستند و ممکن است به شما نتیجه ناموفق بدهند.

برند معتبر ژل لب

در نهایت، انتخاب برند ژل لب مورد استفاده می تواند یک عامل تعیین کننده در دستیابی به یک نتیجه خوب باشد. بهترین انتخاب بستگی به هدفی دارد که پزشک دنبال می کند. فیلر ها با حجم دهی بیشتر برای اطراف لب، در حالی که فیلرهای نازک تر برای حجم کلی لب بهتر هستند.

خود تزریقی ژل لب

اخیراً روندی شکل گرفته که افراد آموزش ندیده سعی می کنند بدون آگاهی از آناتومی، محصول و بدون تمرین به خود یا دیگران تزریق کنند. نتایج به طور کلی بسیار ضعیف است. محصولی که خریداری می شود نیز ممکن است تقلبی باشد و نتایج آن کاملاً غیرمنتظره و خطرناک می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

اگر دستورالعمل های مراقبت های بعد از تزریق ژل لب را نادیده بگیرید، گاهی اوقات ممکن است عوارضی رخ دهد. استفاده از ژل لب می تواند فرآیند ظریفی باشد و نیاز به رعایت مراقبت هایی بعد از تزریق ژل لب دارد.

از بین بردن لب اردکی

اگر ژل لب تزریق نموده اید و دچار لب اردکی شده اید، اولین قدم مراجعه به متخصص ماهر است. آنها قادر خواهند بود مشکل را ارزیابی کنند و یک طرح درمانی برای حل مشکل توصیه کنند. در برخی موارد، ژل لب را می توان با استفاده از آنزیم خاصی به نام هیالورونیداز یا هیالاز حل کرد که فیلر را تجزیه می کند و به بدن اجازه می دهد با خیال راحت آن را جذب کند.

فرآیند انحلال معمولا شامل یک سری تزریق آنزیم است و ممکن است چندین درمان برای حل کامل پرکننده مورد نیاز باشد. مهم است که توجه داشته باشید که حل کردن فیلرهای لب یک فرآیند ظریف است و فقط باید توسط یک متخصص ماهر انجام شود.

در نهایت کلی تزریق ژل لب یک کار جدی است که در صورت عدم درمان مناسب، می تواند عواقب جدی در پی داشته باشد. با درک خطرات و عوارض احتمالی و انجام اقدامات احتیاطی لازم، می توانید مطمئن شوید که درمان  ژل لب  اردکی ایمن و موثر هستند.


موضوع مرتبط :

بهترین ژل خط خنده

مراقبتهای پس از تزریق ژل لب

عوارض تزریق ژل لب و صورت

درمان کبودی بعد از تزریق ژل لب

سن تزریق ژل لب

علت جذب سریع ژل لب

عفونت ژل لب بعد از تزریق

ارزانترین ژل لب

 

5/5 - (1 امتیاز)

این نوشته ژل لب اردکی ! برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.