چند تکنیک طلایی طولانی شدن ماندگاری ژل لب و صورت را در این مطلب آموزشی برای علاقه مندان به جوانسازی و زیبایی گردآوری و ارائه شده است.

ژل لب و صورت، یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی غیرجراحی در کشور است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. ژل لب و صورت درمان های دو کاربردی هستند. نه تنها می توانند به طور موقت خطوط و چین و چروک ها را از بین ببرند، بلکه می توانند حجم از دست رفته صورت را بازگردانند و لب ها را حجم و تغییر شکل دهند.

با این حال، درمان های تزریقی مانند فیلرها ، موقتی هستند و به تدریج از بین می روند و نیاز به درمان های نگهدارنده دارند. با این حال، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای کمک به ماندگاری بیشتر ژل انجام دهید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با راه هایی که به ماندگاری کمک می کنند آشنا شوید.

۵ تکنیک طلایی برای افزایش دوام ژل لب :

۱٫ انتخاب پزشک یا کلینیک قابل اعتماد نقش زیادی در افزایش دوام ژل لب دارد/

کیفیت نتایج ژل لب و صورت شما فقط می تواند به اندازه تجربه پزشک شما باشد. اکنون زمان چانه زدن برای پایین ترین قیمت نیست. در عوض، پزشک را بر اساس تجربه، شهرت و سایر مدارک مهم انتخاب کنید. در حالت ایده آل، ژل لب و صورت تزریقی در مطب توسط پزشک انجام می شوند که هم تکنیک های تزریق مناسب و هم زیبایی شناسی را درک می کند.

مطلب مرتبط : ویژگیهای بهترین کلینیک زیبایی

در حالی که بسیاری از پزشکان تقلبی وجود دارند که ممکن است قیمت به ظاهر بی نظیری را تبلیغ کنند، ممکن است محصولی را که فکر می کنید برای آن پول می پردازید دریافت نکنید. برخی از علائم قرمز شامل یک سایت مشکوک یا ناموجود، بدون بررسی یا عکس های قبل و بعد و قیمت هایی هستند که برای واقعی بودن بیش از حد خوب به نظر می رسند.

قبل از برنامه ریزی برای تزریق ژل لب و صورت، تحقیقات خود را انجام دهید تا نه تنها از سلامت و ایمنی خود، بلکه بهترین نتایج ممکن را نیز دست یابید.

یک پزشک و کلینیک معتبر همیشه از بهترین ژل لب برای حفظ اعتبار و سلامت مراجعه کننده استفاده می کند.

۲٫ مراقبت های بعد از تزریق ژل لب و صورت را جدی بگیرید

بلافاصله پس از تزریق ژل، از شما خواسته می شود که ناحیه تحت درمان را ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول مالش یا ماساژ ندهید و در روز اول یا بیشتر از انجام ورزش های شدید خودداری کنید. همچنین ممکن است برای جلوگیری از فشار غیرضروری به ناحیه تحت درمان، از خوابیدن به پهلو یا شکم در روز اول یا بیشتر خودداری نمایید.

سایر دستورالعمل های مراقبت های بعدی شامل محدود قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرما و محدود کردن مصرف الکل برای چند روز پس از تزریق ژل لب و صورت. رعایت دقیق تمام این دستورالعمل ها می تواند به اطمینان از نتایج دلخواه شما کمک کند.

مطلب مرتبط : تاثیر گرما بر ژل لب

۳٫ از روتین مناسب مراقبت از پوست استفاده کنید

در حالی که ژل لب و صورت می تواند به شما کمک کنند ظاهری جوان تر داشته باشید، اما زمانی که روتین مراقبت از پوست با توجه به نوع پوست خود را انتخاب می کنید، بهترین عملکرد را می تواند داشته باشد. یک روال اولیه مراقبت از پوست با پاک کننده و مرطوب کننده مناسب، محصولات درمان ضد پیری و ضد آفتاب می تواند کمک زیادی به حفظ جوانی و درخشندگی پوست شما کند.

با متخصص مراقبت از پوست خود در مورد بهترین محصولات و مواد تشکیل دهنده برای نیازهای پوست خود صحبت کنید و به مدت چند هفته به رژیم تجویز شده پایبند باشید تا متوجه تفاوت در رنگ و بافت پوست خود شوید.

۴٫ یک روش دیگر افزایش دوم ژل لب ؛ سبک زندگی سالم انتخاب کنید

ایجاد تغییرات در سبک زندگی سالم می تواند تاثیر قابل توجهی بر سلامت و ظاهر پوست شما داشته باشد که به نوبه خود به طولانی شدن نتایج ژل لب و صورت کمک می کند. این عوامل سبک زندگی شامل موارد زیر است:

  • از رژیم غذایی سالم پیروی کنید و از مصرف بیش از حد قند خودداری کنید.
  • از استرس، که به سرعت روند پیری معروف است، اجتناب کنید.
  • به اندازه کافی خوابیدن
  • آب کافی بنوشید
  • همیشه از کرمی که ضد آفتاب است استفاده نمایید و در معرض آفتاب قرار گرفتن به صورت طولانی خودداری کنید.
  • ممنوعیت سیگار و تنباکو

تنها ایجاد چند تغییر در سبک زندگی سالم می تواند به کند کردن روند پیری کمک کند و به پوست شما کمک می کند به طور طبیعی برای مدت طولانی تری جوان تر به نظر برسد.

مطلب مرتبط : مراقبتهای پس از تزریق ژل لب

مطلب مرتبط : تاثیر ورزش بر ژل لب و صورت

۵٫ یک برنامه شخصی داشته باشید

توجه به این نکته ضروری است که هیچ درمان تزریقی برای همیشه دوام نخواهد داشت و برخی از انواع و مارک های ژل لب و صورت بیشتر از بقیه دوام خواهند داشت. به این واقعیت اضافه کنید که هر کس این محصولات را با سرعت متفاوتی متابولیزه می کند و درک اهمیت تنظیم برنامه برای تزریق مجدد به بهترین وجه با شرایط خاص شما آسان است.

پزشک شما برای ایجاد یک برنامه به شما کمک می کند به حداکثر نتایج برسید و برنامه ای مناسب برای شما پیدا کنید. با زمان بندی مناسب، می توانید بدون شکاف های ناخواسته بین هر درمان، ظاهر دلخواه را به‌طور یکپارچه حفظ کنید.

ژل لب و صورت چقدر ماندگاری دارند؟

ژل های پوستی می‌توانند بین شش ماه تا دو سال دوام داشته باشند،گاهی اوقات بیشتر از آن، بسته به نوع برند می تواند متفاوت باشد. با این حال، بیشتر فیلرها هیالورونیک اسید، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها هستند که دارای ماندگاری ۶ تا ۱۸ ماه هستند. طول عمر مورد انتظار آنها به برند خاص، محل تزریق، متابولیسم شما، دفعات ورزش و عوامل دیگر بستگی دارد.

نتیجه گیری روش های طولانی شدن ماندگاری ژل لب و صورت

با توجه به مطالبی که گفته شد دریافتید که می توانید با عواملی نظیر انتخاب پزشک قابل اعتماد، جدی گرفتن مراقبت های بعد از تزریق ژل ، استفاده از روتین مراقبت از پوست، انتخاب سبک زندگی سالم و داشتن یک برنامه شخصی سالم می توانید به طولانی شدن ماندگاری ژل لب و صورت کمک کنید.

مقاله مرتبط :

سن تزریق ژل لب

Rate this post

این نوشته ۵ تکنیک طلایی طولانی شدن ماندگاری ژل لب و صورت برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.