فیلر نوکسیول NUXIWELL یک ژل هیالورونیک اسید از نوع کراس لینک می باشد.

درباره ژل نوکسیول

نوکسیول یک یک فیلر ایرانی می باشد. این فیلر دارای غلظت هیالورونیک اسید متفاوت برای نواحی مختلف صورت می باشد. ژل نوکسیول در اواخر سال ۱۴۰۲ توسط شرکت آمیتیس نیک دارو به بازار محصولات زیبایی معرفی گردید. نوکسیول کلیه تاییدیه های لازم وزارت بهداشت را دارد. تکنولوژی ساخت این فیلر متعلق به کشور ایتالیا بوده و در ایران تولید و بسته بندی می شود.

فیلر نوکسیول دارای PH مناسب با بدن انسان است و یک فیلر حیوانی نیست.

ماندگاری ژل نوکسیول

فیلر نوکسیول دارای ماندگاری ۶ تا ۱۲ ماه برای مدلهای مختلف است.

انواع ژل نوکسیول

ژل نوکسیول فاین ۱۶ Nuxiwell Fine

فیلر نوکسیول فاین با غلظت هیالورونیک اسید ۱۶ میلیگرم برای نواحی بسیار حساس مانند زیر چشم تعبیه شده است. هر بسته فیلر فاین شامل ۲ عدد سرنگ ۱ سی سی می باشد. سرسوزن گیج ۲۷ برای این ژل توصیه شده است.

نوکسیول فاین Noxiwell Medium

ژل نوکسیول مدیوم ۲۰ Nuxiwell Medium

فیلر نوکسیل مدیوم با غلظت ۲۰ میلی گرم برای پرکردن خطوط ریز اطراف لب و پیشانی و خطوط پنجه کلاغی می باشد. هر بسته فیلر مدیوم شامل ۲ عدد سرنگ ۱ سی سی است. این ژل با سرسرنگ گیج ۲۷ تزریق می شود. این فیلر بصورت میانگین ۶ ماه ماندگاری دارد.

نوکسیول مدیوم Noxiwell Medium

ژل نوکسیول دیپ ۲۵ Nuxiwell Deep

فیلر نوکسیول دیپ با غلظت هیالورونیک اسید ۲۵ میلی گرم برای خطوط عمیق و همچنین لب و خط خنده کاربرد دارد. از ویژگی های این فیلر ، خاصیت فرمدهی آن به لبها می باشد. هر بسته فیلر دیپ شامل ۲ عدد سرنگ ۱ سی سی می باشد. ماندگاری این مدل ۶ تا ۸ ماه می باشد.

نوکسیول دیپ Noxiwell Deep

ژل نوکسیول ولوم ۳۰ Nuxiwell Volume

ژل نوکسیول ولوم یا والیوم با غلظت هیالورونیک اسید ۳۰ میلی گرم برای خطوط عمیق ، زاویه سازی ، چانه و گونه کاربرد دارد. از جمله ویژگی های مهم این فیلر ، ماندگاری طولانی آن نسبت به سایر فیلرها می باشد. هر بسته فیلر ولوم شامل ۲ عدد سرنگ ۱ سی سی است. ماندگاری نوکسیول ولوم ۱۲ ماه است.

قیمت ژل نوکسیول

تعرفه فروش فیلر نوکسیول در زمان رونمایی از ۲٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۳٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان بسته به مدل آن معرفی شد. در نظر داشته باشید که این تعرفه مربوط به یک بسته می باشد. و هر بسته شامل ۲ سی سی است. در نتیجه هر سی سی فیلر ۱٫۴۵۰٫۰۰۰ تومان تا ۱٫۵۵۰ تومان برای نوکسیول مشخص شده است.


سایر ژلهای ایرانی

ژل نورافیل

ژل اینووسنس

ژل لونافیل

ژل فیورج

5/5 - (1 امتیاز)

این نوشته ژل نوکسیول Nuxiwell برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.