با به کارگیری محصولات مزوتراپی آنوبیس مد ، به علت تراکم و غلظت زیاد ترکیبات اصلی و سازنده فعال نوین و پیشرفته به همراه فاکتورهای رشد و پپتیدهای زیست تقلیدکننده بالاترین اثرات و نتایج درمانی را برای استفاده کنندگان به ارمغان می آورد.

هریک از فرآورده های آنوبیس مد با بهره گیری از آخرین فناوری و متد ، با تراکم و غلظت زیاد ترکیبات فعال جهت کسب نتایج فوری و کارآمد و مفید تولید شده اند.

فاکتورهای رشد موجود جریان های بیوشیمیایی را که سبب اصلاح و نوسازی بافت پوست می شوند را تحریک می سازد و موجب تحریک و تولید رشته های کلاژن و الاستین جهت به وجود آوردن پوستی سالم و طبیعی خواهد شد.

پپتیدهای زیست تقلیدکننده کارکرد فاکتورهای رشد را در پوست تقلید خواهند کرد و همچون یک پیغام رسان عمل می کنند و رابطه لایه های سطحی پوست را با لایه های زیرین توسعه می دهند. این امر به پیشگیری صدمه به رشته های الاستین و جلوگیری از کاهش میزان کلاژن مدد می رساند و سبب کسب نتایج اثربخش و چشمگیر در کمترین زمان ممکن خواهد شد.

محصولات مزوتراپی و میکرونیدلینگ آنوبیس مد

کوکتل ضدپیری و جوان ساز مزوتراپی آنوبیس مد (ASR)

این محصول دربرگیرنده ی هیالورونیک اسید و شامل بیشتر از ۵۰ ماده فعال است. کوکتل جوان ساز آنوبیس مد برای بالا بردن میزان تکثیر سلولی و سنتز ECM به کار گرفته می شود. این کوکتل ضدپیری تحریک و تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهد ، خاصیت الاستیسیته و استحکام پوست را بهبود می دهد و نشانه های پیری را ترمیم و رفع می کند.

موارد استفاده کوکتل مزوتراپی آنوبیس مد ASR

ـ اصلاح چین و چروک های ناشی از افزایش سن

ـ جوان سازی پوست

ـ برطرف کردن خشکی و آبرسانی به پوست

ـ رفع کدری و تیرگی پوست

ـ کاهش منافذ باز پوستی

کوکتل ضدلک و روشن کننده مزو آنوبیس مد(ASB)

این محصول جهت رفع لکه های تیره ، لکه های ناشی از افزایش سن و نور خورشید ، اشخاص دچار هایپرپیگمنتاسیون یا پوست های تیره و کدر موثر و مناسب می باشد. کوکتل ضدلک و روشن کننده آنوبیس مد یک راهکار سریع و کارآمد جهت شفاف سازی و روشن سازی پوست و تنظیم تناژ پوست می باشد. این محصول با کنترل آنزیم تیروزیناز و کاهش ساخت ملانین و پیشگیری از پیگمانتاسیون نتایج موثر و کارآمدی به دنبال خواهد داشت.

موارد استفاده کوکتل مزوتراپی آنوبیس مد ASB

ـ برای افراد مبتلا به هایپرپیگمنتاسیون

ـ رفع لکه های ناشی از آکنه

ـ رفع لکه های ناشی از نور خورشید

ـ رفع لکه های ناشی از پیری

ـ بهبود پوست های دارای تن رنگی زرد و قرمز

ـ بهبود پوست های تیره و کدر

کوکتل لاغری موضعی و رفع سلولیت آنوبیس مد(ALR)

این محصول به طور اختصاصی جهت رفع سلولیت و لاغری موضعی و تجمع چربی های اضافی عمیق بدن کاربرد دارد. کوکتل ALR با خاصیت لیپولایتیک و کاهش چربی های اضافی از راه تجزیه چربی ها موجب کاهش اندازه بافت چربی شده و حالت پرتغالی پوست نواحی تحت درمان را بهبود می بخشد. این کوکتل ها با داشتن خاصیت خارج سازی و سم زدایی بافت چربی موجب تقلیل حجم بدن خواهند شد.

موارد استفاده کوکتل ALR

ـ رفع تجمع چربی های فیبروز و اراماتوس

ـ رفع چربی های اضافی همه ی نواحی بدن

ـ بهبود افتادگی و شلی پوست

ـ رفع ترک های چاقی پوست

کوکتل آبرسان هیالورونیک اسید آنوبیس مد(ASH)

این محصول جهت آبرسانی قوی و بازسازی کنندگی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این کوکتل با دارا بودن وزن مولکولی اندک و هیالورونیک اسید ۲ درصد موجب نفوذ راحت به لایه های زیرین پوست می شود. کوکتل ASH خاصیت انعطاف پذیری و الاستیسیته پوست را بهبود می بخشد و تاثیرات چشمگیری در برطرف کردن چین و چروک های پوست دارد.

موارد استفاده کوکتل مزوتراپی آنوبیس مد  ASH

ـ رفع خشکی و دهیدراته پوست

ـ پیشگیری از علائم پیری

ـ رفع چین و چروک سطحی پوست

ـ بهبود افتادگی و شلی پوست

ـ بهبود پوست کدر و خسته

کوکتل ضدریزش موی آنوبیس مد (AHL)

این محصول با تحریک و تغذیه فولیکول های مو ، جریان خون در پوست سر را تقویت می کند ، ساقه ی مو را ترمیم و بازسازی کرده تا ضخامت و حجم موها به میزان چشمگیری افزایش یابد.

موارد استفاده کوکتل مزوتراپی آنوبیس مد AHL

ـ جلوگیری از ریزش مو

ـ کاهش سرعت ریزش مو

ـ تغذیه و احیای فولیکول های مو

ـ تقویت بازسازی پوست سر


موضوعات مرتبط :

مواد مزوتراپی

مزو درماهیل Dermaheal

کاربردهای مزوتراپی

بهترین کوکتل مزو مو

آموزش مزوتراپی لاغری

کوکتل مزوتراپی غبغب

ویال مزوتراپی و ویال میکرونیدلینگ

بایو اسکین

بهترین مزو وایت

مزو استایو

مزولایک