طبق آخرین گزارش آماری جراحی پلاستیک از انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، تقریباً 7.4 میلیون تزریق سم بوتولینوم (بوتاکس) و 2.6 میلیون تزریق پرکننده پوستی در سال 2018 انجام شده است. این امر آنها را به محبوب ترین روش زیبایی با حداقل تهاجم تبدیل کرده است.

با این حال هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که مردم در مورد بوتاکس و پرکننده های پوستی نمی دانند. موارد زیر چند نکته را باید دانست که باید بدانید قبل از استفاده از پرکننده تزریقی یا درمان بوتاکس.

مهم است که چه کسی تزریق بوتاکس شما را انجام می دهد

در بیشتر موارد ، موفقیت در این نوع درمان های زیبایی با حداقل تهاجم به مهارت پزشک بستگی دارد. پرس و جو در مورد مدارک جراح پلاستیک بسیار مهم است. جراحان پلاستیک دارای مجوز بورد دارای آموزش های تخصصی و همچنین درک عمیق از آناتومی صورت هستند که باعث می شود آنها از نظر تزریق از تجهیزات مجهزتر شوند.

در مورد اینکه جراح پلاستیک چه آموزش خاصی دارد و چه مدت است که تزریقات زیبایی انجام می دهد ، سال کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که پزشک شما یک فروشنده مجاز از شرکتی است که مواد تزریقی مورد نظر شما را تولید می کند. برخی از وب سایت های تولیدکنندگان بخشی برای جستجوی کد پستی برای هر پزشک مجاز که مجاز به خرید محصول خود است ، دارند.

هزینه بوتاکس و ژل پرکننده پوستی

تزریق بوتاکس به طور متوسط ​​حدود 500 هزار تومان در مهر ماه 1399 در هر دوره درمان در سراسر کشور است ، اما این میزان بسته به میزان مساحت شما برای پوشش و چگونگی تهاجمی برای درمان خطوط ریز و چین و چروک می تواند به سرعت افزایش یابد.

مواد پرکننده پوست معمولاً از 1.5 میلیون تومان برای هر سرنگ 1cc است. پرکننده هایالورونیک اسید (HA) مانند JUVÉDERM به طور متوسط ​​نزدیک به 2.5 میلیون تومان در هر سرنگ است. توجه داشته باشید که در بعضی موارد ، برای دستیابی به ظاهری که می خواهید ، به چندین سرنگ نیاز است.

بوتاکس - تزریق بوتاکس - مصپورت

 

انتظارات برای نتایج شما

نکته ای که اکثر جراحان پلاستیک از آن توصیه می کنند آوردن تصاویر افراد مشهور و درخواست ویژگی هایی مانند آنها است. در عوض ، بیاورید تصویری از 20 سالگی خود بیاورید ، زیرا این معمولاً زمانی است که صورت شما کاملتر است.

همچنین ، برای توصیه هایی که ممکن است در ابتدا در نظر نگرفته باشید ، باز باشید – تنها یک تزریق تزریقی ممکن است به ظاهر دلخواه شما نرسد. به یاد داشته باشید که ارائه دهندگان هنوز هم باید کار خود را با استفاده از نسبت ویژگی های شما انجام دهند. توصیه می شود از یک روش تدریجی استفاده کنید و بعداً موارد بیشتری را اضافه کنید. به علاوه ، شما همیشه باید با تغییر عقیده احساس راحتی کنید.

موارد استفاده از بوتاکس و پرکننده پوست

بوتاکس مصپورت یک برند رایج است ، اما تزریق سم بوتولینوم غیر از مصپورت در بازار وجود دارد ، از جمله دیسپورت و کنیتوکس . این محصولات تزریقی به طور معمول برای درمان چین و چروک در قسمت فوقانی صورت ، اطراف چشم و پیشانی استفاده می شود. پرکننده های پوستی در زیر پوست قرار می گیرند تا در چندین قسمت صورت از جمله لب ها ، اطراف دهان و روی خط فک پشتیبانی و حجم ایجاد کنند.

قبل و بعد از تزریق بوتاکس

تزریق سم بوتولینوم را می توان در قرار ملاقات ناهار انجام داد. نیازی به انجام کاری قبل یا بعد از درمان ندارید. تنها اقدامات احتیاطی این است که سر خود را بالا نگه دارید و از تمرین شدید حدوداً چهار ساعت پس از درمان خودداری کنید. همچنین محل تزریق را مالش یا ماساژ ندهید زیرا باعث مهاجرت محلول تزریق شده می شود.

به طور معمول حدود یک هفته طول می کشد تا نتایج بوتاکس نشان داده شود ، زیرا عضلات صورت که هدف قرار می گیرند باعث از بین رفتن چین و چروک می شوند. اگر به دنبال نتایج سریعتر هستید ، در زمان ملاقات ، مواد پرکننده تزریقی بلافاصله پوست را پر کرده و پر می کنند. با این حال ، از آنجا که مقداری تورم و کبودی از عوارض جانبی رایج تزریق مواد پرکننده پوست است ، به ویژه در مناطق حساس مانند لب ها ، حداقل دو روز قبل از هرگونه رویداد مهم ، قرار ملاقات های تزریق را تعیین کنید.

ماندگاری بوتاکس و ژل

عوامل موثر در طول نتایج شامل مقدار تزریق محصول ، محصول مورد استفاده و محل مصرف آن در صورت است. به طور کلی ، سم بوتولینوم تقریباً 3-4 ماه دوام می آورد در حالی که مواد پرکننده اسید هیالورونیک به طور متوسط ​​در 9-12 ماه است. اگر از این روش راضی هستید ، پیش بینی کنید که این بخشی از رژیم زیبایی شما باشد که به برخی از احتیاجات نیاز دارد.

از طرف دیگر ، اگر نتایج را دوست ندارید ، بدانید که پرکننده های اسید هیالورونیک برگشت پذیر هستند. می توان آنزیمی تزریق کرد که ظرف یک روز ماده پرکننده را حل می کند. بوتاکس بلافاصله برگشت پذیر نیست ، اما اثرات آن دائمی نیست و در نهایت بدون درمان های مکرر از بین می رود

عوارض جانبی تزریق بوتاکس

اگرچه داروهای تزریقی مانند بوتاکس و پرکننده های پوستی نسبتاً بی خطر و موثر هستند ، اما برخی از عوارض جانبی بالقوه مانند بیشتر درمان های زیبایی وجود دارد. قرمزی ، کبودی و تورم در محل تزریق کاملاً معمولی است.

با این حال ، عوارض جدی تر مانند تجربه علائم شبیه آنفولانزا ، سردرد ، حالت تهوع ، خونریزی در محل تزریق و بثورات پوستی همراه با خارش ممکن است نیاز به تماس یا مراجعه به پزشک داشته باشد. قبل از تزریق حتماً در مورد خطرات احتمالی با جراح پلاستیک خود صحبت کنید تا بدانید که به دنبال چه چیزی باشید و چگونه پاسخ دهید.

The post رازهای بوتاکس و ژل های پوستی appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.