لاغری موضعی با مزوتراپی موضوع این مطلب آموزشی برای پزشکان و متخصصان حوزه لاغری می باشد.

مقدمه لاغری موضعی با مزوتراپی

امروزه همه ما سلولیت و چربی هایی داریم که از نظر ظاهری به نظرمان بد شکل هستند و در نواحی مختلفی از بدنمان دارا می باشیم، برای از بین بردن این چربی ها راه حل های متعددی وجود دارد، یک روش درمان را که کم تهاجمی است می توانیم مزوتراپی بگوییم. همانگونه که می دانید مزوتراپی، تزریقات بسیار ریزی هستند که از موادی مانند: مواد معدنی، مواد آلی و آنزیم ها تشکیل شده اند. از دیگر کاربرد های مزوتراپی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رفع شلی پوست
  • کاهش سلولیت
  • رفع ریزش مو
  • از بین بردن خطوط و چین و چروک ها
  • از بین بردن چربی هایی موجود در شکم، بازو، ران ها.

"<yoastmark

آنچه در این مقاله می خوانید:

مزوتراپی لاغری چگونه می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

مزایای مزوتراپی لاغری

آیا مزوتراپی لاغری را می توانیم جایگزین لیپوساکشن نمود؟

چه افرادی نمی توانند مزوتراپی لاغری تزریق کنند؟

محصولات مزوتراپی برای لاغری

موضوع مرتبط : بهترین مزو غبغب

مزوتراپی لاغری چگونه می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

امروزه مزوتراپی لاغری یک آیتم محبوب تبدیل شده که می تواند برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند مفید واقع گردد. طبق تحقیقاتی که انجام شده است با استفاده از مزوتراپی لاغری می توان بافتی که دارای چربی در نواحی از بدن مانند شکم، ران ها، بازوها وغبغب است را از بین برد. در واقع این بافت ها در برابر ورزش و تغذیه مقاوم می باشند را شامل می شود

لاغری با روش مزوتراپی، پیوند هایی که فرم چربی را حفظ کرده اند می شکند و تبدیل به مایع می کند. در واقع بدن با سرعت زیادتری نسبت به متابولیسم عادی، می تواند چربی را از بین ببرد. این فرایند که چربی از بدن دفع شود در هر فردی متفاوت است که ممکن است از هفته ها تا ماه ها متغیر باشد.

مزایای مزوتراپی لاغری

  • مدت زمان درمان توسط مزوتراپی ۲۵ تا ۶۰ دقیقه است
  • نیازی به جراحی ندارد
  • از بین بردن سلولیت
  • چربی ها را آب می کند
  • جریان خون در محل تزریق را بهبود می بخشد
  • پوست را نرم و جوان می کند
  • شما می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت منظم بازگردید.
  • شکم، بازوها و سایر نواحی بدن را درمان می کند

یکی از مهمترین مزایای مزوتراپی این است که به معنای واقعی کلمه برای همه افراد است. فرقی نمی کند که فرد چه نوع بدنی دارد یا چقدر می خواهد وزن کم کند. چه وزن زیادی برای از دست دادن داشته باشید و چه لاغر باشید و بخواهید چربی را از آن نواحی مورد نظر از بین ببرد، مزوتراپی در جهت کاهش وزن می تواند مفید واقع گردد.

به صورت کلی اگر در حال تلاش برای کاهش وزن در ناحیه خاصی از بدن خود هستید، کاهش چربی توسط مزوتراپی ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. این روش خطرات کم و نادری دارد و عوارضی در این خصوص یافت نشده است ممکن است عوارض جانبی محدودی مانند حساست، کبودی رخ دهد که موقتی است و بعد از چند روز از بین می رود.

موضوع مرتبط : بهترین مزو لاغری

آیا مزوتراپی لاغری را می توانیم جایگزین لیپوساکشن نمود؟

مزوتراپی لاغری جایگزین بسیار خوبی برای لیپوساکشن می تواند باشد. با استفاده از مزوتراپی لاغری می توانید چربی هایی که در بخش شکم، ران ها و بازوها می باشد را از بین برد و می تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند.

در واقع این روش نسبت به لیپوساکشن از نظر تهاجمی بودن کمتر می باشد و بازیابی پس از لیپوساکشن  مدت زمان بیشتری را شامل می شود و این را باید بدانید که پوست بعد از تزریق مزوتراپی سفت می شود و می تواند ظاهر شادابی را نیز به وجود بیاورد. در روش لیپوساکشن که سلول های چربی خارج از بدن می شوند ولی در مزوتراپی سلول های چربی را می شکنند و بدن آنها را که خارج می کند.

"<yoastmark

چه افرادی نمی توانند مزوتراپی لاغری تزریق کنند؟

لاغری موضعی با مزوتراپی برای چه افرادی مناسب است؟

  • افرادی که چاقی از نوع درجه دو دارند.
  • افرادی که دارای دیابت هستند
  • افرادی که دارای سابقه تیروئید، سرطان، بیماری های قلبی می باشند.

محصولات مزوتراپی برای لاغری

همانگونه که گفته شد توسط مزوتراپی، می توان چربی هایی که در شکم و یا به صورت چربی موضعی در پهلوها، ران ها و غبغب وجود دارند را از بین برد در ادامه به معرفی چند محصولی که بتوانید در جهت لاغری از آنها استفاده نمایید را معرفی نموده ایم.

پروسترولین

پروسترولین که ساخت کشور کره جنوبی می باشد و در انواع مختلفی قرار دارند که می توانیم به اینربی، نچرال بی و بلک بی اشاره کنیم.

Inner B : اینر بی، دارای حجم ۲ سی سی است و در جهت لاغری شکم، پهلوها، بازو و ران ها و همینطور غبغب می توان استفاده نمود.

لاغری موضعی با مزوتراپی فیوژن

محصولات فیوژن لاغری ساخت کشور اسپانیا می باشد. فیوژن دارای محصولات بسیار متنوع هستند و در جهت عوامل مختلفی از جمله درمان ریزش مو، رفع آکنه و ضد لک، از بین بردن چین و چروک ها، رفع سلولیت و لاغری موضعی بکار برد.

XBC : این مدل از فیوژن ۱۰ سی سی است و در جهت از بین بردن چربی در نواحی بازو، غبغب، ران و همینطور از بین بردن سلولیت مناسب می باشد.

لاغری موضعی با مزوتراپی بایواسکین

بایواسکین ساخت کشور اسپانیا می باشد و محصولاتی که از برند بایواسکین می باشند و می توانید درخصوص از بین بردن شلی پوست، جوانسازی و آبرسانی، ضد لک و از بین بردن ریزش مو مورد استفاده قرار دهید. محصولاتی که در جهت چربی سوزی می توانید استفاده نمایید را در ادامه اشاره کرده ایم:

Redupro : ردوپرو بایواسکین حجم ۱۰ سی سی دارا است و برای رفع چربی های نواحی غبغب، ران و بازو بکار گرفته می شود.

L-Carnitine : ال کارنیتین با حجم ۵ سی سی که برای درمان سلولیت و می توان برای لاغری موضعی از این محصول استفاده نمود.

لاغری موضعی با مزوتراپی ام سی کازمتیک

محصولات ام سی کازمتیک تولید کشور اسپانیا است، این برند دارای محصولات متنوعی در راستای قطع ریزش مو، از بین بردن اسکار، ایجاد روشن کنندگی در پوست و رفع سلولیت و… کاربرد دارد.

PPC :  این محصول حجم ۱۰ سی سی دارا می باشد که می توان برای کاهش رسوبات چربی در شکم، پهلو، بازو، ران و غبغب و کاهش سلولیت مورد استفاده قرار داد.

Caffeine : کافئین ام سی کازمتیک دارای حجم ۱ سی سی است. از این کوکتل در جهت از بین بردن سلولیت و کاهش چربی در بدن استفاده می گردد.لاغری موضعی با مزوتراپیرویتاکر سلوکر

محصولات رویتاکر ساخت کشور فرانسه می باشد که برای آبرسانی صورت، جوانسازی ، درمان ریزش مو و لاغری شکم و پهلو می توانید استفاده کنید.

Cellucare: سلوکر از برند رویتاکر دارای حجم ۵ سی سی است که می توان برای لاغری غبغب، پهلو، بازو و ران و شکم می توان بکار برد.

5/5 - (1 امتیاز)

این نوشته لاغری موضعی با مزوتراپی برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.