در سال‌های اخیر، ترندهای تزریقی در زمینه زیبایی به طور گسترده‌ مورد توجه قرار گرفته‌اند. در واقع پیشرفت فناوری باعث شده که متدهای جدیدی برای بهبود ظاهر پوست و زیبایی صورت ارائه شود. در این مقاله سعی داریم تا شما را با ترندهای تزریقی زیبایی آشنا نماییم.

مقدمه ترندهای تزریقی زیبایی

تزریق های زیبایی در لیست رو به رشد عادت های انسان قرار دارند و با سرعت زیادی در حال رشد هستند. اخیراً مقالات زیادی در مورد ضد تورم و رکود بودن داروهای تزریقی زیبایی نوشته شده است.

در حالی که ممکن است چنین باشد که تزریق‌های زیبایی یک کاری بیهوده است و انسان‌ها همیشه می‌خواهند بدون توجه به شرایط اقتصادی اطرافشان خوب به نظر برسند.

برخی از دلایل قابل مشاهده که چرا فیلرهای تزریقی زیبایی در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند به دلیل اثربخشی و نتایج واقعی آنها است. هزینه نسبتا پایین در مقایسه با روش های جراحی سنتی یکی دیگر از موارد است. اما دلیل اصلی این است که محصولات جدید، سریعتر و بهتر از همیشه عرضه می شوند. به عنوان مثال به تمام رقبای ضد چروک که وارد بازار می شوند نگاهی بیندازید.

جدیدترین ترندهای تزریقی زیبایی

کانولا

یکی از جدیدترین گرایش های تزریقی زیبایی، استفاده از کانولا به جای سوزن برای تزریق فیلرها است. کانولا یک لوله نازک و انعطاف پذیر است که می تواند از طریق یک برش کوچک در پوست وارد شود و امکان تزریق دقیق تر و آسیب کمتری را به فیلر می دهد. این تکنیک می تواند کبودی و تورم را به حداقل برساند و نتایج طبیعی تری ارائه دهد.

اطلاعات بیشتر : کانولا تزریق ژل 

درمان با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)

درمان PRP شامل استفاده از خون خود بیمار است که در یک سانتریفیوژ چرخانده می شود تا پلاکت ها را از سایر اجزای خون جدا کند. پلاکت‌ها سپس به صورت بیمار تزریق می‌شوند، جایی که می‌توانند تولید کلاژن را تحریک کرده و سلامت پوست را تقویت کنند.

اطلاعات بیشتر : مزوتراپی بیولوژیک (PRP)

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ شامل استفاده از یک دستگاه کوچک و دستی است که سوراخ های کوچکی در پوست ایجاد می کند. این باعث تحریک تولید کلاژن می شود و می تواند به کاهش آن کمک کند. این روش برای انجام مزوتراپی استفاده می شود.

اطلاعات بیشتر : بهترین کوکتل میکرونیدلینگ

Bio Remodelling

 Bio Remodelingیک محصول با غلظت بالایی از فیلرهای پوستی است. این محصول انقلابی متفاوت از سایر درمان ها با پرکننده پوستی عمل می کند، زیرا به طور کامل از پرکننده پوستی تشکیل شده است. در واقع به طور یکپارچه با پوست ترکیب می شود و به اندازه کافی پخش می گردد زیرا از یک جزء کاملا طبیعی پوست ساخته شده است. ساختار صورت توسط درمان‌های Bio Remodeling تغییر نمی‌کند، آنها فقط پوستی جوان‌تر، درخشان‌تر و جذاب‌تر به شما می‌دهند.

میکرو قطرات

یکی از هیجان‌انگیزترین روش‌های درمانی جدید به عنوان تکنیک «ریز قطره» شناخته می‌شود که شامل تزریق قطرات ریز فیلر به پوست در یک الگوی استراتژیک است. این تکنیک امکان کنترل دقیق بر روی محل قرارگیری فیلر را فراهم می کند و در نتیجه ظاهر طبیعی تری و با دوام تر نسبت به درمان های تزریقی سنتی می آورد. این یکی دیگر از ترندهای زیبایی ۲۰۲۳ است.

میکروتوکس

میکروتوکس یک روش درمانی نوآورانه است که شامل تزریق دوزهای کوچک سم بوتولینوم به طور مستقیم در زیر سطح پوست است. این تکنیک بدون آسیب رساندن به حالات طبیعی صورت، ظاهری صاف‌تر را فراهم می‌کند.

لیفت با نخ

لیفت با نخ می تواند یک جایگزینی غیر جراحی در جهت لیفت صورت باشد. این شامل استفاده از نخ های قابل حل برای لیفت و سفت کردن پوست شل و افتاده است که ظاهری جوان تر با حداقل تهاجم ایجاد می کند.

اطلاعات بیشتر : نخ لیفت

محرک های کلاژن

درمان ها برای تحریک تولید کلاژن در پوست، افزایش حجم و انعطاف پذیری طراحی شده اند. در واقع با تحریک رشد طبیعی کلاژن، این درمان‌ها می‌توانند پوست را جوان‌تر نمایند.

داشتن ظاهری طبیعی به دور از زیاده روی

تزریقات دیگر فقط برای رفع خطوط و چین و چروک ها نیستند. مردم اکنون می‌خواهند ویژگی‌های خود را به شکلی ظریف بهبود بخشند و ظاهری جوان را بدون اینکه زیاده‌روی کنند حفظ نمایند.

اگر بخواهیم از درمان های تزریقی موفق با ظاهر طبیعی بگوییم، می توانیم به برخی از چهره های معروف نگاهی بیندازیم. به عنوان مثال، جنیفر آنیستون به خاطر ظاهر درخشان و جوان خود که با کمک فیلرهای پوستی حفظ می کند، شناخته شده است. پزشک او به جای رفع خطوط و چین و چروک ها، بر تقویت ویژگی های طبیعی او مانند استخوان گونه و خط فک تمرکز دارد.

یکی دیگر از افراد مشهوری که با موفقیت ظاهر طبیعی خود را با مواد تزریقی حفظ کرده است، نیکول کیدمن است. او به استفاده از ضد چین و چروک اعتراف کرد، پزشک او تضمین می‌کند که صورتش حالت ارتجاعی داشته باشد و از ظاهری یخ زده جلوگیری کند.

او همچنین از فیلر‌ها برای حجم دهی لب‌ و گونه‌هایش استفاده می‌کند و ظاهری جوان‌تر به او می‌دهد بدون اینکه ظاهری مصنوعی داشته باشد.

تحقیقات انجام شده در قبل و بعد از تزریقات زیبایی

بسیاری از عکس‌های قبل و بعد به صورت آنلاین موجود است که درمان‌های تزریقی موفقی با ظاهر طبیعی را نشان می‌دهد. به عنوان مثال، مراجعه کننده ایی که می‌خواهد لب‌های خود را بدون بزرگ‌کردن یا ظاهری غیرطبیعی برجسته کند، می‌تواند از درمان ظریف فیلر لب بهره‌مند شود.

پزشک به جای افزایش حجم دهی، بر تقویت شکل و تقارن لب ها تمرکز می کند. به طور کلی، کلید موفقیت آمیز بودن تزریقات با ظاهر طبیعی، کار با یک تزریق کننده یا پزشک با تجربه است که می داند چگونه ویژگی های طبیعی شما را تقویت کند و ظاهری ظریف و جوان به شما بدهد.

انتخاب پزشک مناسب برای دستیابی به نتایج طبیعی که ویژگی‌های منحصر به فرد شما را افزایش می‌دهد، ضروری است. یک پزشک ماهر قبل از اینکه برنامه درمانی مناسبی را برای شما توصیه کند، زمانی را صرف گوش دادن به نگرانی های شما و درک اهداف شما می کند. علاوه بر مهارت‌ها و تجربه‌های فنی، مهم است که فردی را انتخاب کنید که ایمنی و راحتی بیمار را در اولویت قرار دهد.

نتیجه گیری ترندهای تزریقی زیبایی در ۲۰۲۳

به دنبال پزشکی باشید که در یک محیط تمیز و استریل کار می کند همینطور از محصولات باکیفیت تولیدکنندگان معتبر استفاده می نماید. با صرف زمان برای تحقیق و انتخاب پزشک مناسب، می توانید از دستیابی به نتایج زیبا و طولانی مدت اطمینان داشته باشید.

Rate this post

این نوشته ترندهای تزریقی زیبایی در سال ۲۰۲۳ برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.