آخرین اخبار از طراحی

Oil hit a two-month high above $63 a barrel on Monday as OPEC-led supply cuts and US sanctions against Venezuela’s petroleum industry offset forecasts of weaker demand and an economic slowdown. The Organization of the Petroleum Exporting Countries and its allies began a new round of supply cuts...
Japan's largest refiner JXTG Nippon Oil & Energy is set to resume loading of Iranian crude oil as early as Monday, almost three months after the US sanctions waiver was granted. S&P Global Platts trade flow software cFlow showed that the VLCC Eneos Breeze is scheduled to arrive at Iran's...
Royal Dutch Shell plc, through its subsidiary Shell Brasil Petroleo Ltda. and consortium partners have announced the start of production at the Lula North deepwater project in the Brazilian Santos Basin.  Production at Lula North is processed by the P-67 floating production and storage...
Exxon and Qatar Petroleum will proceed with a $10 billion expansion of their Golden Pass liquefied natural gas import terminal in Texas to turn it into an export facility as well, Reuters reports, citing source familiar with the matter. The third partner in the venture, ConocoPhillips, however,...
US crude exports to Asia are set to swell over March and April as a drop in freight rates makes US cargoes more competitive against barrels from Asia or the Middle East, according to market participants and shipping fixtures Friday. Industry sources indicated that US crude continued to attract...
OPEC crude output fell the most in two years last month as the group implemented almost 80% of its new production cuts deal.  Top exporter Saudi Arabia cut deeper than pledged, while its close allies the United Arab Emirates and Kuwait also made sizable reductions, Bloomberg reported.  Those...
Russian oil output declined to 11.38 million barrels per day in January, or by around 35,000 bpd from the October 2018 level, the baseline for the global oil accord, missing the deal’s target, Energy Ministry data showed on Saturday. This was down from 11.45 million bpd in December, a record...
European buyers of the heavy crude produced by Venezuela’s PDVSA have put their purchases on hold in anticipation of sanctions against the government in Caracas to be announced by the European Union. The European Parliament followed Washington’s example in recognizing national Assembly President...

برگزاری نمایشگاه ها در سالهای اخیر در ایران گسترش زیادی داشته است.

اگر برنامه های مربوط به نمایشگاه های دائمی هر شهری را داشته باشید مشاهده می کنید که در طول سال ، نمایشگاه های متنوع و مختلفی از صنعت تا محصولات کشاورزی و مواد غذایی برگزار می شود. عرضه محصولات در نمایشگاه یکی از راههایی است که کسب و کارها می توانند از آن به سود خود استفاده کنند. در این نمایشگاه ها ، شرکتها فرصت دارند خدمات و محصولات خود را معرفی کرده و با مشتریان و مخاطبان خود از نزدیک آشنا شوند. حضور در نمایشگاه ها می تواند به هر کسب و کاری پویایی بخشد و علاوه بر اینکه موجب معرفی آن در بازار و به مشتریان می شود ، زمینه ساز آشنایی رقبا با یکدیگر باشد و با جدیدترین اتفاقات و رویدادهای مربوط به کسب و کار خود آشنا شوند.

بر اساس آموخته های آموزش بازاریابی ، برای حضور موفق و استفاده بهینه از برگزاری نمایشگاه باید اصول و چارچوبهایی را بدانید و رعایت کنید. از جمله این قواعد می توان به اهمیت زمان بندی برای حضور در نمایشگاه اشاره کرد. زمان بندی در عرضه کردن محصولات و خدمات از جمله مهم ترین مواردی است که می تواند موجب موفقیت یا شکست شما در عرضه محصولات باشد. گاهی اوقات عرضه محصولات شما فراتر از یک شهر یا یک کشور است و ممکن است در سطح بین المللی این اتفاق بیافتد ، که در این موارد نیز باید زمان بندی را به درستی انجام دهید.

به عنوان مثال شما محصولات نرم افزاری را نمی توانید در هر فصلی عرضه کنید. عرضه محصول شما در نمایشگاه باید دقیقاً در زمان مناسب آن اتفاق بیافتد. باید از یکسال قبل به طور دقیق از زمان برگزاری نمایشگاه آگاهی داشته باشید و محصولات خود را آماده ارائه در این نمایشگاه کنید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید در زمان مناسبی شروع به تبلیغات کنید. همچنین اطلاع از مکان نمایشگاه نیز کمک می کند تا در مکانهای مناسب شروع به تبلیغات کنید و با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه ، تبلیغ خود را با وسعت بیشتری ادامه دهید.

در صورتی که قصد داشتید محصولی را در نمایشگاه عرضه کنید ولی نتوانستید آن را تا زمان برگزاری نمایشگاه کامل کرده و برای ارائه آماده کنید بهتر است کلاً از این کار منصرف شوید. زیرا عرضه نیمه تمام یک محصول می تواند هویت و موقعیت شما را در میان مشتریان و رقبایتان به خطر اندازد. فرض کنید محصولی را به صورت نیمه تمام و ناقص به بازار عرضه کرده اید ، در این صورت افرادی که محصول شما را از نمایشگاه خریداری کرده اند پس از مصرف آن متوجه نقص های آن خواهند شد و این نقص محصول شما را به دیگران نیز اطلاع خواهند داد.

از طرفی محصول شما باید به موقع در نمایشگاه حضور داشته باشد و برای عرضه آن در نمایشگاه نباید زیاده از حد وسواس به خرج دهید و مدام به سالها و نمایشگاه های بعدی موکول کنید. چرا که با سرعت بالای پیشرفت در تکنولوژی و به روز شدن محصولات و خدمات ممکن است از نظر تکنولوژی یا کارآیی قدیمی باشد و نتواند انتظارات مشتریان را برآورده کند. عرضه به موقع محصولات در نمایشگاه می تواند تغییر چشمگیری در میزان فروش محصول شما داشته باشد.

بر اساس نظر مشاور بازاریابی ، برای اینکه حرکتی پویا و کارساز در فروش داشته باشید حضور در نمایشگاه در زمان و مکان مناسب آن می تواند در رشد و رونق کسب و کار شما بسیار مؤثر باشد. ارائه محصولات در بازار می تواند نقش مهمی در افزایش تأثیر شما در بازار داشته باشد. پس سعی کنید حتماً از زمان برگزاری این نمایشگاه ها مطلع شوید و محصولات خود را برای حضور در نمایشگاه آماده کنید.


بازاریابی بنگاه به بنگاه یا B2B چیست و چه زمانی استفاده می شود؟

طراحی سایت انگلیسی زبان برای مذاکرات بین المللی

داشتن یک فروش پر رونق برای هر فروشنده ای آرزوست. همه فروشنده ها تمایل دارند بتوانند میزان فروش خود را بالا ببرند و به کسب و کار خود رونق بخشند.

از نظر مشاوره بازاریابی ، یافتن مشتریان و کسب سود و رونق در کار ، بسیار سخت است و استرس زیادی را می تواند به یک فروشنده وارد کند. چرا که راه اندازی یک کسب و کار به معنی این نیست که می توانیم به اندازه کافی مشتریانی را پیدا کنیم. بسیاری از فروشندگان فکر می کنند کافی است که فضای کسب و کار خود که می تواند یک فروشگاه ، رستوران یا کافی شاپ یا هر چیز دیگری باشد ، دکوراسیون و ظاهر را به زیبایی طراحی کنند دیگر می توانند به اندازه کافی ، مشتریانی را جذب کنند.

در حالی که واقعیت کسب و کارها بسیار متفاوت تر از این است و شما با تعداد زیادی رقیب مواجه هستید که همگی آنها کنار شما مشغول به کسب و کار مشابه شما هستند. در اطراف خود نگاه کنید ، چند کسب و کار را می بینید که همگی آنها به فعالیت شما مشغول هستند ؟ پس به خوبی می توان به این نتجیه رسید که تنها راه اندازی یک کسب و کار و رسیدگی به ظاهر آن نمی تواند تضمین کننده موفقیت شما باشد ، بلکه راه اندازی کسب و کار و جذب مشتری شامل فرآیندی است که باید در آن با آگاهی و دانش کافی اقدام شود. در این مقاله ، راهکارهایی را مطرح خواهیم کرد که از طریق آنها بتوانید به فروش خود رونق بخشید و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید.

یک) یک برنامه منسجم داشته باشید

برنامه ریزی منسجم و منطقی داشته باشید. داشتن برنامه و راه رسیدن به اهداف ، یکی از راههایی است که می تواند منجر به پر رونق شدن کسب و کار شما شود. در این برنامه ، بهتر است قبل از هر چیزی با دقت فکر کنید و به این موضوع بپردازید که مشتریان شما چه کسانی هستند ؟ اگر مشتریان شما کسب و کارهای دیگر یا سایر شرکتها هستند ، به این فکر کنید که چه شرکتهایی می توانند مشتریان شما باشند ؟ به دقت اسامی این شرکتها را از اینترنت استخراج کنید. سپس به این بیاندیشید که هر کدام از این شرکتها ، کدام محصولات شما را می خرند. پس از تعیین این موارد باید شماره تلفن یا راههای ارتباطی این شرکتها را پیدا کنید و با آنها وارد صحبت شوید.

دو) شناختن چرخه ها و مدت زمان خرید

باید کاملاً نسبت به کاری که قصد انجام آن را دارید واقف باشید و دقیقاً بدانید که روند فروش شما دارای چه فرآیند و چرخه هایی است و مدت زمانی که طول می کشد تا بتوانید محصول خود را بفروشید تعیین کنید. تعیین این موارد به شما کمک می کند تا بدانید این چرخه نیاز به چند فرد دارد و چه مدت زمانی طول می کشد تا این فروش اتفاق بیافتد.

سه) هوشیاری در شبکه های اجتماعی

شما باید از شبکه های اجتماعی برای معرفی خود استفاده کنید. سعی کنید حضوری فعال در این شبکه ها داشته باشید. داشتن حضور فعال در این شبکه ها به این معنی نیست که شما اقدام به فروش در این شبکه های کنید. بلکه تلاش کنید از طریق این شبکه ها و کانالها با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. متن یا پست هایی را در این شبکه ها به اشتراک بگذارید و به پاسخها و فیدبکهایی که مخاطبان شما می دهند جواب بدهید. تنها هدف شما باید این باشد که خودتان را معرفی کنید ، اعتماد مخاطبان را جذب کنید و سعی کنید در نزد آنها محبوب باشید.

چهار) طراحی ساده صفحات اینترنتی

وب سایتهایی که طراحی می کنید تا مخاطبان و مشتریان با شما در ارتباط باشند باید ساده طراحی کنید. طراحی ساده موجب می شود هر فردی بتواند از این صفحات بازدید کند و نظر خود را نسبت به شما و خدمات یا محصولتان بیان کند. هدف شما باید ارتباط با هر نوع فردی باشد که می تواند جزو مخاطبان و مشتریان شما باشد ، پس بهتر است سایت را به گونه ای طراحی کنید که همه بتوانند استفاده کنند.

پنج) اطلاع رسانی وسیع

سعی کنید فعالیت خود را به صورت گسترده اطلاع رسانی کنید. لازم نیست چند تبلیغ پر هزینه و بزرگ داشته باشید ، بلکه چند تبلیغ کوچک و کم هزینه ولی در تعداد زیاد می تواند برای شما مفیدتر باشد. زیرا هدف شما اطلاع رسانی است.


موارد مرتبط :

راه حلهای مؤثر و روش های در نفوذ به بازارهای جدید

به جای تقلید از کارهای قبلی ، به فکر ایجاد بازارهای جدید باشید!

ارائه راهکار بازاریابی برای مواقعی که تبلیغات جدید ندارید

راهنمای بازاریابی جهت شروع فعالیتهای تجاری جدید

آشنایی با ۱۰ شکل جدید بازاریابی

“بازاریابی حمایتی” راهکار جدید ایجاد مزیت رقابتی

معرفی محصول جدید به بازار چه مراحلی دارد؟

۳ تاکتیک بازاریابی کوچک برای شرکت های بزرگ به منظور جذب مشتری جدید

نظر شما

The post روشهای مشتری یابی و فروش پر رونق برای کسب و کارهای تازه تأسیس appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.