آخرین اخبار از طراحی

In a renewed push to cut dependence on fossil fuels, the Indian government wants state-run companies to build massive clean energy parks at a cost of around $2 billion each. The proposed ultra mega renewable energy power parks (UMREPP) of 2,000 megawatts each will help developers achieve...
Crude oil futures were marginally lower during mid-morning trade in Asia Friday after an OPEC meeting on Thursday that saw no further cuts in crude production and bearish market reports on oil fundamentals. Ongoing trade tensions between the US and China, coupled with geopolitical risks in the...

مزوتراپی لاغری یکی از جدیدترین تکنولوژی های غیر جراحی می باشد که در طی سال های اخیر جهت حذف چربی های اضافی و رفع سلولیت در قسمت های خاص و کوچک و منطقه ای به کار گرفته می شود.

جهت آشنایی با لیست کوکتل مزوتراپی و همچنین آمپول مزوتراپی ما ، اینجا کلیک نمایید و یا با شماره ۰۲۱۲۲۶۱۸۷۲۹ تماس حاصل نمایید.

ترکیبات مزوتراپی و کوکتل مزوتراپی لاغری از ویتامین ها ، آنزیم ها و ماده ی شیمیایی استخراج شده از روغن سویا به اسم فسفاتیدیل کولین می باشد تشکیل شده است. مواد شیمیایی و کوکتل مزوتراپی لاغری تزریقی در مزوتراپی ، عارضه و عوارض خطرناکی نخواهند داشت.

پس از عمل تزریق در نواحی تحت درمان ، اتصال مولکولی میان چربی ها شکسته شده و چربی ها از حالت جامد به مایع تغییر شکل می یابند و کم کم تجزیه می شوند. پس از طی چند هفته از درمان ، چربی های اضافی توسط کبد و روده تصفیه و از بدن دفع می شود. هر جلسه مزوتراپی نزدیک به ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان می برد و پس از طی یک ماه اغلب افراد تاثیرات چشمگیر مزوتراپی را خواهند دید.

مناطق تحت درمان با مزوتراپی

مزوتراپی لاغری موضعی در حقیقت برای حذف چربی های اضافی که توسط رژیم غذایی و ورزش و فعالیت بدنی از بین نمی روند مناسب است. از مناطق شایع تحت درمان می توان ران ها ، بازوها ، شکم ، کمر و پهلو ، غبغب و زانوها را نام برد.

مزایای مزوتراپی لاغری

  • اولین مزیت مزوتراپی لاغری ، دوره نقاهت و استراحت ندارد.
  • عملی سرپایی و بدون نیاز به بستری است.
  • عارضه و خطرات جدی و شدیدی در پی ندارد.
  • یکی دیگر از مزیت های مزوتراپی لاغری ، عدم نتیجه بخشی و میزان شکست مزوتراپی بسیار کم است.
  • هزینه آن در مقایسه با عمل های جراحی و لیپوساکشن کمتر است.
  • آخرین مزیت مزوتراپی لاغری ، یکی از عالی ترین متدهای درمانی جهت دست یافتن به شکل و اندامی متناسب و خوب به حساب می آید.

تعداد جلسات مزوتراپی لاغری

معمولاً بیشتر افراد احتیاج به ۳ تا ۵ جلسه درمانی مزوتراپی لاغری دارند تا تاثیرات و نتیجه ی لازم را مشاهده نمایند. در صورتی که عده ای از افراد امکان دارد به ۵ تا ۱۵ جلسه درمانی احتیاج داشته باشند. مزوتراپی رفع چربی های اضافی غبغب و بازوها امکان دارد ۲ تا ۴ بار در طی سال مورد احتیاج باشد. به طور کلی می توان گفت تعداد جلسات درمانی به نوع چربی ، بدن بیمار ، غلظت و پایداری چربی ها ، شدت و میزان چربی  و نواحی تحت درمان ارتباط دارد.

مدت ماندگاری نتایج مزوتراپی لاغری

در صورتی که پس از  انجام مزوتراپی لاغری به افزایش وزن زیاد گرفتار شوید ، چربی های از بین رفته مجدداً به نواحی تحت درمان باز خواهند گشت. از این رو داشتن رژیم غذایی سالم و متعادل و انجام ورزش های هوازی و غیرهوازی مناسب به همراه مزوتراپی عالی ترین تاثیرات دائمی و طولانی مدت را ظاهر می سازد و برای حفظ تاثیرات و نتیجه ی درمان ضروری هستند. شایان ذکر است که مزوتراپی لاغری موضعی برای افراد که دچار چاقی و اضافه وزن زیاد هستند جوابگو و نتیجه بخش نخواهد بود.

مزوتراپی لاغری برای چه کسانی مناسب است؟

مزوتراپی لاغری در حقیقت یک شیوه درمان مناسب برای اشخاصی است که از سلامت عمومی بدن برخوردار بوده و دارای اندکی اضافه وزن در نواحی شکم ، پهلوها ، ران ها ، بازوها و … می باشند گزینه مناسبی است. به علاوه اشخاصی که پیش از این عمل لیپوساکشن را انجام داده و اکنون در قسمت هایی از بدن دچار جمع شدن چربی های اضافی شده اند نیز می توانند از مزوتراپی لاغری به عنوان یک متد درمانی استفاده کنند.

لازم به ذکر است که زنان باردار و شیرده ، افراد مبتلا به دیابت ، سرطان فعال ، عارضه های کبدی و کلیوی ، مشکلات قلبی ، افراد مبتلا به عفونت فعال و کمبود و نقص ایمنی و … کاندیدهای مناسبی برای انجام این روش درمانی نیستند.

عوارض مزوتراپی لاغری

عوارض مزوتراپی لاغری چندان مشاهده نشده است. حساسیت به مواد مورد استفاده تزریقی ، درد جزئی ، تورم ، قرمزی ، کبودی ، خارش ، تهوع ، عفونت از عوارض جانبی و احتمالی مزوتراپی لاغری است که معمولاً خطرات جدی برای بیمار به وجود نمی آورد و ظرف ۷۲ ساعت برطرف خواهند شد. اما اگر عوارض مزوتراپی لاغری از بین نرفت و در صورتی که این علائم همچنان ادامه داشتند به پزشک معالج خود مراجعه نمایید.

مزوتراپی یکی از متد های پیشرفته ، جدید و سریع غیر تهاجمی می باشد که در طی سال های اخیر برای رفع و بهبودی ریزش مو و تقویت و تغذیه ریشه موها مورد استفاده قرار گرفته است.

در حقیقت ، مزوتراپی یک متد درمانی با کاربردهای گوناگون می باشد که به وسیله محلول ها و داروهای تزریقی ویتامین ها ، مواد معدنی ، هورمون های رشد و مواد مغذی به درون پوست سر و به چند شیوه گوناگون قابل انجام است.

در این روش محلول ها و داروهای تزریقی توسط یک دستگاه مخصوص و سوزن ظریف به زیر پوست تزریق می شود. بدین گونه این مواد با اثرگذاری بر روی نواحی مورد درمان به عوامل بازدارنده ی رشد موها غلبه کرده و مواد لازم و مغذی و تقویت کننده و تحریک کننده را برای نواحی تحت درمان فراهم می سازد. شایان ذکر است که ترکیبات و مواد داروئی تزریقی که در این متد درمانی تزریق می گردد ، به گونه ای مجزا و ویژه برای هر فرد انتخاب و اجرا می گردد و ترکیبات این محلول ها و موادها بر طبق شرایط عمومی بدن بیمار و عاملی که سبب ایجاد ریزش شده مشخص و تهیه می شود.

موثرترین ترکیبات و بهترین کوکتل مزوتراپی مو (کوکتل مزو مو)

  • ویتامین هایی نظیر بیوتین ، ب ۵ و ویتامین ث. این ویتامین ها سبب تقویت و تحریک فولیکول های مو و بهبود خون رسانی در سطح سر می شوند.
  • عصاره های گیاهی نظیر جنسینگ ، رزماری ، جینکوبیلوبا و نخل اره ای. این مواد سبب کاستن تاثیرات منفی هورمون DHT و بهبود خون رسانی در سطح سر می شوند.
  • پروتئین ها و اسید آمینه هایی نظیر روغن سویا ، نخود ، سیستئین ، تائورین ، میتونین که سبب بهبود قطر موها و سلامت مو می شوند.
  • فاکتورهای رشد فیبروبلاست و اندوتلیال عروقی که به رشد دوباره موها مدد می رساند.
  • آنتی اکسیدانی نظیر گلوتایتون که ویژگی اصلی آن تحریک سلول های رشد است.

مزایای مزوتراپی مو

  • یکی از متدهای درمانی بی خطر و ایمن می باشد.
  • عملی سرپایی بوده و به بیهوشی و بی حسی احتیاجی ندارد.
  • از نتایجی قابل ملاحظه و یک دست و تضمین شده برخوردار است.
  • خطرات و عارضه های جدی و حادی در پی ندارد.
  • محدودیت سنی خاصی ندارد.
  • دوره ریکاوری آن سریع خواهد بود.
  • توانایی رفع طاسی منطقه ای
  • درمان ریزش موی سکه ای
  • درمان کم پشتی و خالی شدن فرق سر
  • درمان آلوپسی اندروژنتیک
  • تحریک رویش مجدد نواحی تحت درمان
  • تقویت موهای آسیب دیده

تعداد جلسات مزوتراپی مو

مزوتراپی مو اغلب در طی ۱۰ جلسه صورت می گیرد. ولی به طور کلی تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد با آنالیز جنس و ساختار مو ، سن فرد ، تراکم نواحی مورد نظر ، شکل و شدت ریزش مو و فواصل بین جلسات درمانی مشخص می گردد. بعد از ۴ جلسه نخست که در طی یک هفته صورت خواهد گرفت  ، سایر جلسات بعدی هر دو هفته یکبار انجام می گیرد. جهت حفظ و مراقبت از نتایج درمان ، جلسات تقویتی یک مرتبه در ماه ممکن است تکرار گردد. هر جلسه نزدیک به ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان می برد.

مدت ماندگاری نتایج مزوتراپی مو

این متد درمانی در مقایسه با سایر راه های درمانی غیر جراحی ، تاثیرات طولانی و دراز مدتی را در پی خواهد داشت. به طور کلی مدت ماندگاری نتایج مزوتراپی در هر بیمار با توجه به عوامل ایجادکننده ریزش مو ، میزان و شدت ریزش مو با یکدیگر فرق خواهد داشت. ولی نتایج درمانی آن در اغلب افراد سه تا چهار سال ماندگاری دارد و پس از طی این مدت می توان مجدداً درمان را تکرار کرد.

عوارض جانبی مزوتراپی مو

قرمزی و ورم جزئی ، سوزش و درد اندک ، عفونت ، برآمدگی زیرپوستی ، آلرژی به مواد شیمیایی تزریق شده که همه ی این علائم جانبی معمولاً پس از طی حداکثر ۷۲ ساعت برطرف خواهد شد. ولی در صورت تداوم آن ها حتماً پزشک معالج خود را در جریان قرار دهید.

Global oil demand will peak in three years, plateau until around 2030 and then decline sharply, energy adviser DNV GL— the world's leading classification society and a recognized advisor for the maritime industry—said in one of the most aggressive forecasts yet for peak oil. Most oil companies...

۲۰ شهریور | طراحی تبلیغاتی یخچال نوشیدنی

یکی از شرکت قدیمی در زمینه تولید یخچال های صنعتی در کشور ، شرکت ایران سرما می باشد. طراحی بدنه یخچال های این شرکت به کانون طراحان برتر سپرده شد

فناوریهای دیجیتالی با شتاب در حال تغییر و تحول است.

تبلیغات نیز از این شتاب بی تأثیر نمانده و پا به پای آن در حال تغییر و تحول می باشد. با این حال افرادی که در حوزه تبلیغات فعالیت می کنند تلاش دارند با استفاده از فناوریهای روز ، به نتایج بلند مدت برسند.

شبکه های اجتماعی که روز به روز در حال گسترش هستند و دنیای تبلیغات را تغییر داده اند یکی از ابزارهای اصلی این حوزه به حساب می آیند. هر اندازه که مشتریان و مصرف کنندگان جزو گروه هایی باشند که از ابزارهای ارتباطی جدیدتر استفاده کنند ، صنعت تبلیغات هم به همان اندازه باید به این سمت برود. سرعت تغییر در دنیای دیجیتال همه را شگفت زده کرده و در عین حال ، کسب و کارها را دچار این نگرانی می کند که نتوانند به پای سرعت آن برسند. در این میان ، صنعت تبلیغات بیش از همه تحت تأثیر آن است و حدس زدن اینکه در آینده چه تغییراتی خواهد کرد تا تبلیغات نیز متناسب با آن تغییر کند بسیار سخت است. در حالی که پیش بینی این تغییرات از ملزومات صنعت تبلیغات است و اگر این پیش بینی ها نباشد نمی توان با سرعت به تغییرات متناسب با آن دست پیدا کرد. در این مقاله به پیش بینی هایی که از آینده صنعت تبلیغات وجود دارد می پردازیم.

یک) شخصی کردن تبلیغات

اکثر مصرف کنندگان و مشتریان شما از برنامه ها و نرم افزارهایی استفاده می کنند که برایشان مفید است. آنها روزانه با تعداد زیادی پیام مواجه می شوند و تنها پیامی می تواند توجه آنها را جلب کند که برایشان مفید بوده و متناسب با شرایط آنها باشد. بنابراین شما نیز در صنعت تبلیغات مجبور هستید با توجه به اینکه روز به روز بر تعداد این نرم افزارها افزوده می شود و همه افراد فقط به دنبال استفاده از پیامها یا برنامه هایی هستند که برایشان مفید باشد ، برنامه ها و تبلیغات مناسب برای آنها تولید کنید.

برای این هدف ، قدم اول این است که پیامهای خود را شخصی سازی کنید. به این معنی که پیام شما اگر جنبه عمومی داشته باشد به احتمال زیاد نمی تواند مخاطبان زیادی جلب کند. اما در صورتی که برای گروه خاصی از افراد باشد قطعاً می توانید توجه بیشتری را به خود جذب کنید. به دلیل اینکه به راحتی می توانید رفتارهای مصرف کنندگان و مشتریان خود را تحلیل کنید بنابراین ، موفقیت بیشتری را به دست می آورید.

دو) تحلیل آنلاین مخاطبان

شبکه های اجتماعی و توسعه فناوری موجب شده است رفتار مصرف کنندگان پیچیده تر شود. به همین دلیل ، بسیاری از کسب و کارهایی که در حوزه تبلیغات فعالیت می کنند سعی دارند رفتار مصرف کنندگان را به صورت آنلاین مورد تحلیل قرار دهند و از نتایج آنها برای برنامه ریزیهای تبلیغاتی استفاده کنند. آنها می توانند رفتارهای مخاطبان را در لحظه تحلیل کنند و آگهی های مناسب را برای آنها ارسال کنند. برای این کار بهتر است تا جایی که امکان دارد تبلیغات را از طریق کانالهای اینترنتی انجام دهید. حتی می توانید با کانالهایی که به این منظور طراحی شده است همکاری کرده و رقابت را تبدیل به یک همکاری سودآور برای خود کنید.

سه) جبران کاستی ها با تبلیغات

بودجه های تبلیغاتی خود را همیشه مد نظر قرار دهید و سعی کنید آنها را به سمتی ببرید که برایتان پیامدهای عملکردی مناسب داشته باشند. می توانید تجارب خود و همکارانتان را در یک مجموعه جمع آوری کنید و نقص هایی که در آنها وجود دارد را از طریق تبلیغات جبران کنید.

همه مطالب گفته شده نشان می دهد که صنعت تبلیغات در سالهای آینده ، تغییرات بسیار زیادی خواهد داشت و آگاهی و پیش بینی از آنهاست که مزیت رقابتی را برای شرکتهای مختلف ایجاد خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی اینترنتی به این صفحه مراجعه نمایید.

روشهای متعدد بازاریابی وجود دارد و با توجه به اینکه همه روزه بر پیشرفتهای تکنولوژی افزوده می شود تعداد روشهای بازاریابی نیز روز به روز بیشتر و متنوع تر می شود.

مفاهیم و روشهای بازاریابی امروزه با دیگر روشها یی که در طول سالیان به شیوه سنتی انجام می گرفت متفاوت است. اصطلاح “بازاریابی رشد” به معنی اجرای روشهای متعددی است که هدف آنها جذب بیشتر مشتریان می باشد. بازاریابان در این نوع از بازاریابی تلاش می کنند مشتریان را علاقه مند به محصول یا خدماتی که در حال بازاریابی برای آن هستند سازند. این نوع بازاریابی معمولاً در استارت آپها یا کسب و کارهایی که به  صورت آنلاین فعالیت می کنند بیشتر به چشم می خورد. بازاریابان در این روش تلاش می کنند بازدید از وب سایت های طراحی شده را افزایش دهند و علاقه مشتریان و کاربرانی که از سایت آنها دیدن می کنند برای خرید افزایش دهند.

 برخی از کسب و کارهایی که ذات و ماهیت آنها وابسته به دنیای اینترنت است در این روش پیش قدم تر هستند. به عنوان مثال ، برخی از شرکتها سعی می کنند فضاها و امکانات اینترنتی بیشتری در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. مثلاً برخی از آنها appbox ها یا فضاهایی اینترنتی که قابلیت ذخیره سازی داده ها را دارند به صورت رایگان به مشتریان خود می دهند. همین موجب می شود تا تبلیغات مناسبی در رابطه با آن به جریان بیافتد و مخاطبان آنها را بالا ببرد. برخی از پیام رسانها یا ایمیل ها نیز با اضافه کردن یک گزینه بسیار کاربردی مانند امکان درج تبلیغات در انتهای پیامها توانستند مشتریان و کاربران زیادی را به خود جلب کنند.

از نظر مشاور بازاریابی ، از آنجایی که قابلیت انتشار این گونه پیامها به دلیل دسترسی کاربران زیاد ، بالاست و از طرفی به دلیل الکترونیکی بودن آن از ظرفیت انتقال بالایی برخوردار است می تواند در مدت زمان اندکی موجب افزایش چشمگیر مشتریان و کاربران شود. منظور از بازاریابی رشد این نیست که فقط بخواهند تعداد کاربران یا مشتریان خود را بالا ببرند ، بلکه آنها در تمامی مراحل رشد یک محصول در کنار آن قرار می گیرند. به طور کلی می توان گفت یک بازاریابی رشد به دنبال رسیدن به اهداف زیر است :

یک) فعال کردن مشتریان

وظیفه اصلی بازاریابی رشد این است که علاوه بر اینکه مشتریان قبلی خود را نگه دارد بلکه ، سعی کند مشتریان بالقوه خود را به مشتریانی که بالفعل و در عین حال طرفدار و مشتاق برند و محصول آنها هستند تبدیل کند.

دو) نگه داشتن مشتریان و کاربران

بر اساس آموزش بازاریابی ، وظیفه بازاریابی رشد با یافتن مشتریان جدید و علاقه مند کردن آنها تمام نمی شود. بلکه آنها هدفشان این است که کاربران و مشتریانی را که پیدا کرده اند بتوانند در طولانی مدت حفظ کنند. آنها قصد دارند یک مجموعه از کاربران و مشتریان وفادار برای خود داشته باشند. در واقع همه تلاشهایی که از ابتدای راه اندازی بازاریابی رشد انجام می دهند به این هدف انجام می شود.

سه) کسب سود

هدف نهایی همه روشهای بازاریابی این است که راهی را در پیش بگیرند که بتواند آنها را به سود بیشتر برساند. از هر روشی که استفاده شود ولی در نهایت آنها را به سود بیشتر نرساند نمی تواند برای آنها مطلوب باشد. هر چند سود اصلی آنها در حفظ مشتریان و وفادار کردن آنهاست. ولی در عمل ، هدف اصلی و نهایی این است که سود مالی بیشتری برای آنها فراهم کند. هدف از اینکه کاربران جدید را جذب خود می کنند و علاقه آنها نسبت به برند و محصول خود را بالا می برند این است که بتوانند میزان درآمد خود را از این طریق افزایش دهند.

در واقع بازاریابی رشد ، اشاره به جذب و حفظ کاربران و مشتریان بیشتر از طریق ابزارهای دیجیتالی دارد.

شاید هیچ چیزی برای یک فروشنده بدتر از این نباشد که محصولات او را مشتریان نخرند. موضوع این مطلب آموزشی ، بررسی دلایل عدم خرید مشتریان است.

اما باید به این مسئله توجه داشته باشیم که عدم خرید مشتریان نیز دلایلی دارد که باید به کشف آن دلایل بپردازیم و راه حلی برای آن پیدا کنیم. یکی از دلایل اصلی عدم خرید مشتریان را می توانیم به امکان خرید آنها نسبت دهیم. یعنی مشتریان شما امکان خرید محصول شما را بنا به دلایل مختلف ندارند. اما در این مقاله ، هدف ما آن دسته از مشتریانی نیستند که توانایی یا امکان خرید را ندارند. بلکه هدف ما بررسی آن دسته از مشتریانی هستند که توان و امکان خرید دارند ولی قصد خرید محصول ما را ندارند. به طور کلی می توانیم دلایل عدم خرید مشتریان را در موارد زیر خلاصه کنیم:

اولین دلیل عدم خرید مشتریان ) ترس از اشتباه مجدد

احتمال عدم خرید مشتریان می تواند به دلیل این باشد که مشتری شما قبلاً این محصول را خریداری کرده و دچار مشکل شده است و هم اکنون از ترس اشتباه مجدد ، رغبتی برای خرید مجدد این محصول ندارد.

دومین دلیل عدم خرید مشتریان ) عدم علاقه مشتری

از دیگر دلایل عدم خرید مشتریان می توانیم به عدم علاقه مشتریان به محصول شما اشاره کنیم. او تصمیم خود را گرفته است و قصد خرید ندارد ولی ممکن است به  دلایل مختلف ، فعلاً تصمیم خود را به عقب بیاندازد.

سومین دلیل عدم خرید مشتریان ) پیشنهادهای رقیبان

ممکن است مشتری شما ، پیشنهادهای بهتری از رقیبان شما دریافت کرده باشند و به همین دلیل به خرید از شما علاقه ای ندارند یا تصمیم خود را به تعویق می اندازند.

مسئله مهم این است که کشف کنید کدام یک از موارد بالا موجب شده است که مشتریان شما محصولات شما را نخرند. اگر تصمیم بگیرید که دلایل عدم خرید را به صورت مستقیم از مشتریان بپرسید ، به احتمال خیلی زیاد به نتیجه ای نخواهید رسید چرا که مشتریان سعی می کنند دلایل خود را پنهان کنند. با این حال بهترین راه نیز این است که دلایل عدم خرید یا رغبت آنها برای خرید را بپرسید ، پس لازم است با کلمات و جملاتی مناسب و یا به صورت غیر مستقیم ، دلایل عدم خرید را از آنها بپرسید.

اگر حدس شما این است که مشتریتان قصد دارد از رقیبتان خرید کند و این معامله چندان هم برای شما سودی ندارد بهتر است انرژی و زمان خود را صرف آن نکنید و از این معامله منصرف شوید. زیرا انرژی بیهوده صرف کردن برای آن دسته از مشتریهایی که تمایل و قصد خرید از شما را از دست داده اند و می خواهند از رقیبتان خرید کنند و در عین حال معامله با آنها برای شما چندان سودی ندارد بهتر است از آن منصرف شوید و انرژی خود را برای مشتریان دیگر خود صرف کنید.

در صورتی که حدس می زنید مشتریتان به این دلیل قصد خرید از شما را ندارد که به محصول شما علاقه مند نیست ولی جرأت نمی کند به شما بگوید که قصد خریدن ندارد. در این شرایط ، بهتر است به گونه ای با او برخورد کنید که او احساس نکند با عدم خرید کردن ، مزایای شما را از دست داده است و این ارتباط قطع خواهد شد. بلکه او حق انتخاب دارد و می تواند هر محصولی را از هر جایی که تمایل دارد خرید کند. پس بهتر است این حس و فکر را به او القا نکنید تا او بتواند به راحتی تصمیم بگیرد.

اما براساس تجربه مشاوره بازاریابی ، اگر متوجه شدید که مشتریان شما به دنبال تضمین هستند و از اینکه محصول شما را خریداری کنند و مانند موارد قبلی که دچار اشتباه شده اند باز هم مرتکب اشتباه شوند بهتر است به آنها تضمین بدهید که آنها مجددا مرتکب چنین اشتباهی نخواهند شد و معامله با شما آنها را به سودی که مد نظرشان است می رساند. به آنها تضمین بدهید که اگر انتخاب آنها اشتباه هم باشد باز هم می توانند از خدمات پس از فروش شما استفاده کنند و ضرری متوجه آنها نخواهد شد.


مطلب مرتبط :

رفتار مصرف کننده های ایرانی در زمان تصمیم به خرید

استفاده برخی تولید کنندگان از مکانیزم دلیل تراشی در رفتار مصرف کنندگان

برای موفقیت در فروشندگی ، افکار و رفتار خود را کمی تغییر دهید !

راهنمای فروشنده ها برای رفتار درست در هر مرحله از تصمیم مشتریان

مطالعه رفتار مصرف کننده در بازارهای جهانی

۱۰ حالت هیجانی خانم ها و آقایان ایرانی در زمان خرید ( رفتارشناسی مشتریان )

نظر شما

The post دلایل عدم خرید مشتریان را بشناسیم ! appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

همانطور که در مقالات قبلی نیز بارها به آن اشاره کرده ایم ، برندسازی یک فرآیند است که در طول زمان باید انجام شود.

نمی توان انتظار داشت محصول یا خدماتی که به تازگی تولید کرده ایم با سرعت و بدون هیچ تلاش یا برنامه ای به یک برند تبدیل شود و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و حتی آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند. بلکه برای برند شدن نیاز به یک فرآیندی است که به تدریج و مطابق با برنامه ریزی و افکار خلاقانه اتفاق می افتد. در این میان نظریه های مختلفی برای برندسازی وجود دارد. هر یک از آنها از یک منظر به برندسازی پرداخته اند و مسیرهای مختلفی را برای آن طراحی کرده اند.

هرم یا همان منشور کلر از جمله نظریه های مطرح و مهم در حوزه برندسازی است. در این هرم ، اقداماتی که در پائین هرم و در اولین مراحل آن قرار دارد اقداماتی اساسی و ضروری است که برای رسیدن به قله هرم که هدف اصلی از برندسازی رسیدن به آن نقطه است را شامل می شود. در این مقاله به تشریح مراحل هرم برندسازی کلر می پردازیم.

مراحل برندسازی در منشور کلر به ترتیب زیر می باشد:

یک) ممتاز یا برجسته کردن برند

اولین مرحله از هرم که از اصول پایه ای در برندسازی و هرم کلر است ، برجسته سازی یا ممتاز کردن برند است. در این مرحله ، اولین چیزی که باید اتفاق بیافتد این است که مشتریان و مخاطبان را نسبت به حضور برند مطلع سازیم. هویت سازی برای برند و معرفی آن به مشتریان از اقدامات اصلی در مسیر برندسازی است که به آن آگاهی از برند نیز می گویند. در این مرحله لوگو و نمادهای بصری برندها برای اینکه آن را در ذهن مشتریان برجسته کنند از اهمیت زیادی برخوردار است.

دو) متمایز کردن برند

در مرحله بعدی که مشتریان و مخاطبان از برند شما مطلع شدند باید سعی کنید تفاوت برند خود را به مشتریان نشان دهید. برای آغاز این کار ، ابتدا باید نقاط اشتراکی که برند شما با سایر برندها دارد را مطرح کنید. اشتراکاتی مانند اینکه شما همچون سایر برندها به دنبال تأمین کدام دسته از نیازهای مشتریان هستید و محصول یا خدمات شما برای کدام دسته از افراد مفید است. در مرحله بعدی که نقاط اشتراک آن را بیان کردید و مشتریان دقیقاً متوجه شدند که برند شما در چه زمینه ای فعالیت می کند و اشتراک آن با سایر رقیبانش در چیست ، لازم است نقاط متفاوتی که در برند شما با سایر برندها وجود دارد را نشان دهید.

مخاطبان شما به دنبال این هستند که ببینند برند شما چه تفاوتی با سایر برندها دارد و هدف مخاطبان این است که بفهمند از طریق برند شما به چه سودی دست پیدا می کنند که با سایر برندها به دست نمی آورند.

سه) عکس العمل مناسب به مشتریان

دنیای کسب و کار امروزی بیش از گذشته متکی بر مشتریانش است. مشتری در کسب و کار شما اولین حرف را می زند و در اولویت قرار دارد. مشتریان نسبت به اینکه شما تا چه حدی این درجه اهمیت و اولویت آنها را درک کرده اید و به آن پای بند هستید حساس هستند. آنها رفتار شما را تحت نظر دارند و در پی این هستند که بفهمند شما چقدر به واکنشهای آنها حساسید و عکس العمل آنها برای شما مهم است. بنابراین ، واکنش مناسب و به موقع به مخاطبان و مشتریان در طبقه ۳ هرم است که از بالاترین مراحل در این هرم محسوب می شود و موجب شکل گیری احساسات مثبت در مشتریان می شود. عکس العمل مناسب به واکنشهای مشتریان از تکنیکهای اصلی در برندسازی است.

چهار) وفاداری

در رأس هرم ، وفادار سازی مشتریان است که موجب می شود مشتریان با برند شما همنوا شوند. از تکنیکهای اصلی برای وفاداری مشتریان ، ایجاد رابطه مناسب با مشتریان است.

نظر شما