آخرین اخبار از طراحی

Following the recent rainfall, more water has entered the reservoirs of dams in Khuzestan Province, but about 85% of their capacity remain empty. According to reports, during Jan. 10-16, 622 million cubic meters of water entered the province's dams, of which 569 mcm have been stored, ILNA...
The 12th Khuzestan Specialized Exhibition of Oil and Petroleum Industry Equipment Manufacturing will be held in Ahvaz from Feb. 6-9, 2022. The exhibition, which will be held at Khuzestan International Exhibitions Center, seeks to introduce Iran’s capabilities in the fields of oil, gas and...
Oil prices rose for a fourth day on Wednesday as an outage on a pipeline from Iraq to Turkey increased concerns about an already tight supply outlook amid worrisome geopolitical troubles in Russia and the UAE. Brent crude futures rose 39 cents, or 0.5%, to $87.90 a barrel, adding to a 1.2% jump...
Government-affiliated Power Generation, Distribution and Transmission Company (Tavanir) has installed 30,000 smart electricity meters in the agriculture sector since March 2021, the head of Dispatching Department at Iran Water Resources Management Company said. “Of the total 200,000 agro wells...

هر زمان سخن از آلودگی های صوتی است ما به یاد شهرهای بزرگ و پر جمعیتی می افتیم که پر از ماشین ها و خیابانهای شلوغ است.

می توان گفت این مفهوم با این تصویر در ذهن ما ایجاد شده است. متأسفانه باید گفت دستکاری و دخالت انسانها در طبیعت فراتر از فضاهای شهری و خیابانهای شلوغ و پر سر و صداست. انسانها با دخالتهای بیش از اندازه در طبیعت ، انواع آلودگی ها از جمله آلودگی صوتی را در قسمتهای مختلف طبیعت ایجاد کرده اند.

شاید شنیدن آلودگی صوتی در دریا از عجیب ترین مواردی باشد که به گوش شما رسیده است. شاید برخی نیز با شنیدن این حرف ، گیج شوید که چگونه ممکن است در دریاها که معمولاً از دسترس انسانها تا حدودی دور هستند ، آلودگی صوتی اتفاق بیافتد.

در حالی که باید به شما گفت ، آلودگی صوتی توسط انسانها حتی در عمیق ترین قسمتهای دریا ایجاد می شود. گاهی این آلودگی تا حدودی است که زندگی آبزیان را به شدت به مخاطره انداخته و آسیبهای زیادی به سلامتی آنها وارد می کند.

صداهایی که توسط کشتی ها و قایق های پر سر و صدا ایجاد می شود می تواند بسیاری از ماهیان و سایر آبزیان را ناشنوا کند. این آلودگی نه تنها روی شنوایی آبزیان بلکه می تواند روی باروری آنها نیز اثرات سوء داشته باشد. به عنوان مثال ، مشاهده شده است ماهیانی که در کنار سواحل زندگی می کنند یا در محل هایی که کشتی های بزرگ لنگر می اندازند حضور دارند میزان تخم ریزی آنها به شدت کاهش پیدا می کند.

همچنین زندگی این موجودات نیز به شدت کوتاه می شود. بر خلاف باور عموم مردم که تصور می کنند ماهیان ناشنوا یا گنگ هستند و توانایی برقراری ارتباط با یکدیگر را ندارند باید به شما یادآور شویم که تا کنون بیش از صد نوع ماهی کشف شده است که می توانند با یکدیگر تعامل کرده و ارتباط برقرار کنند.

آنها حتی می توانند در این تعاملات خود اطلاعاتی که از شکارچیان دارند با یکدیگر به اشتراک بگذارند یا یکدیگر را از وجود خطر آگاه سازند. علاوه بر همه اینها ، کوچ هایی که به صورت دسته جمعی انجام می شود غالباً توسط پیامهایی که به یکدیگر ارسال می کنند می توانند مسیریابی کنند.

بسیاری از افراد با تصورات نادرستی که دارند آسیبهای زیادی به دریا و آبزیان وارد می کنند. به عنوان مثال ، تصور می کنند که دریا یک فضای ساکت است یا صداهایی که در دنیای بیرون از آب است نمی تواند وارد دریا شود در حالی که واقعیت این است که در آب ، صداها می توانند تا پنج برابر بیشتر از هوای بیرون از آب انتشار یابند و در فاصله های بسیار دور شنیده شوند.

متأسفانه در طول پژوهشهای انجام شده کشف شده است که سر و صداها و آلودگی های صوتی که توسط انسانها تولید می شود بسیار بیشتر از صدهای طبیعی که در دریاها وجود دارد در فضای دریا می پیچید و صدا ایجاد می کند.

همین مسئله موجب ایجاد خطرات بسیار زیادی در زندگی آبزیان می شود. به گونه ای که در اکثر اوقات قادر به شنیدن صداهای طبیعی که در دریا وجود دارد نیستند. آنها دچار آسیبهای شنوایی ، عدم توانایی در برقراری ارتباط با سایر گونه ها و غیره می شوند.

باور غلطی که در انسانها وجود دارد این است که حیوانات هیجانات را تجربه نمی کنند در حالی که یافته ها نشان می دهد آبزیان ، به ویژه ماهی ها در برابر سر و صداهای انسانی که در دریا ایجاد می شود دچار استرس و ترس می شوند و همین سیستم بدنی و سلامت جسم آنها را به شدت به خطر می اندازد.

به طور کلی می توانیم کشتی  ، قایق ها و سایر فعالیتهای عمرانی که گاهی در سطح دریاها انجام می شود را به عنوان بزرگترین ایجاد کننده های آلودگی صوتی در دریاها نام ببریم.

The post آلودگی های صوتی در دریا first appeared on انجمن شرکتهای حامی محیط زیست ایران.

Oil futures eased for a second session on Friday on expectations that Washington may soon act to cool prices that remain above $80 per barrel, while movement curbs in China to rein in a Covid-19 outbreak weighed on fuel demand. Brent crude futures fell 6 cents to $84.41 a barrel. US West Texas...

هم اکنون افراد زیادی هستند که به کسب و کارهای مختلف مشغول هستند و از طرفی بسیاری از آنها نیز دست به کارآفرینی می زنند.

اگر شما هم از دسته آن افراد هستید یا قصد چنین کاری را دارید بسیار تصمیم درستی است ، اما آیا تا کنون با خود فکر کرده اید که برای رشد کسب و کاری که آن را به تازگی شروع کرده اید یا قصد شروع آن را دارید چه کارهایی لازم است انجام دهید ؟

همانطور که می دانید دنیای کسب و کارها امروزه با سرعت بسیار زیادی رشد می کند و کسی منتظر نیست که شما با گام های کند وارد عرصه بازار و کسب و کار شوید. به همین دلیل بسیار مهم است که از همان ابتدا برنامه ها و طرح هایی را برای رشد و کسب و کارتان در نظر داشته باشید ؛

چرا که بازار و مشتریان به سمت کسب و کاری گرایش دارند که با سرعت در حال پیشروی است و می تواند نیازهای به روز آنها را برآورده کند. برای رسیدن به این سطح در بازار ، لازم است شما در چندین مرحله اقداماتی را انجام دهید که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

یک) تعریف پایه های محکم برای کسب و کار

زمانی که از پایه های محکم برای کسب و کار صحبت می کنیم منظورمان این است که زمینه و تخصص فعالیت شرکت خود را به خوبی مشخص کنید و دقیقاً تعریف کنید که در چه زمینه ای فعالیت می کنید.

همچنین باید رقیبان خود را نیز مشخص کنید ، زیرا عدم شناسایی رقیبان مسیر شما را منحرف می کند و نمی دانید که باید در چه زمینه هایی مزیت رقابتی ایجاد کنید. علاوه بر این باید جایگاهی که هدف شماست تا در بازار به آن برسید نیز مشخص کنید.

دو) فعالیتی که همواره پویا باشد

اغلب افراد تصورشان این است که برای رشد کسب و کارشان باید تلاش کنند بیش از دیگران فعالیت کنند. به همین دلیل ساعات کاری زیادی را برای خود تعریف می کنند و مدام در حال فعالیت هستند.

واقعیت این است که اگر به رشد کسب و کارتان به این شکل فکر کنید دیر یا زود به این نتیجه می رسید که راهی که رفته اید اشتباه بوده است زیرا این فعالیتها می تواند رشد کسب و کار شما را فعال کند. برای اینکه تلاش و ساعت کاری خودتان را افزایش دهید باید از روشهای هوشمندانه تری استفاده کنید.

نظر مشاوره بازاریابی می گوید به این معنی که کسب و کاری را برنامه ریزی و طراحی کنید که حتی در روزهایی که شما فعالیت نمی کنید نیز فعالیت می کند. در واقع یک کسب و کار برنامه ریزی کنید نه یک شغل .

سه) تشکیل تیم های فعالیت

 برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را توسعه و رشد دهید همین که بتوانید افرادی که استعداد خوبی دارند دور هم جمع کنید کافی نیست. بلکه لازم است یک هماهنگی بین افراد مختلف و استعدادهای گوناگونی که در کسب و کار شماست ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، بهتر است تیم های کاری مختلف در کسب و کار خود داشته باشید. می توانید تیم های مختلفی را برای پیش برد اهداف مختلف کسب و کارتان تعیین کنید. همچنین سعی کنید یک فرهنگ همکاری مناسبی در بین اعضای گروه ها و تیم ها ایجاد کنید که کارها با کیفیت بیشتر انجام شود که پایه های رشد کسب و کارهاست.

چهار) تعریف فرآیندهای حفاظتی

برای رسیدن به رشد کسب و کار بهتر است فرآیندهای منظم حفاظتی وامنیتی تعریف کنید که از شرکت شما در برابر اقدامات نامناسبی که ممکن است که انجام شود محافظت کنند. به عنوان مثال ، فرض کنید یکی از تیم های شرکت شما به درستی عمل نکنند یا فعالیت نامناسبی داشته باشند ، این فرآیندهای حفاظتی است که آنها را از انحراف محافظت می کند.

نظر شما

The post برای رشد کسب و کارتان چه اقداماتی باید انجام دهید ؟ (بخش اول) appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

همانطور که می دانید امروزه امکانات و فضاهای زیادی در اختیار داریم که بتوانیم یک محصول را به مشتریان معرفی کرده و به فروش برسانیم.

همانطور که این شبکه ها و فضاها و امکانات افزایش پیدا می کند به همان اندازه اهمیت سرعت در فروش یا تاثیر گذاری بر مخاطبان نیز اهمیت پیدا می کند. در این مقاله قصد داریم به استفاده از لینکدین برای فروش محصولات اشاره کنیم و اینکه شما به چه شکل می توانید از این فضا به درستی استفاده کنید.

یک) از مخاطبان خود تقاضای اشتراک گذاری کنید

قطعاً افرادی که در لینکدین جزء مخاطبان شما هستند افرادی هستند که می توانید آنها را به عنوان مخاطبان اصلی خود و محصولتان بدانید ؛ چرا که در اکثر اوقات همین اشتراک معمولاً افراد را گرد هم جمع می کند. بنابراین آنها بهتر می دانند که سایر مخاطبان شما ممکن است در چه جاهایی باشند پس از آنها بخواهید که لینک تبلیغات یا معرفی محصولات شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

حتی اگر مخاطبان شما از مشتریان محصولات شما نیستند نیز می توانند لینک شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. بنابراین ، این فرصت را از دست ندهید. مزیت دیگر این روش این است که همشه مخاطبان به مطالبی که از جای دیگر به اشتراک گذاشته شده است بیشتر دقت می کنند زیرا پس زمینه ذهنی آنها این است  که حتماً یک موضوع مهمی است که باز نشر شده است.

دو) با مخاطبان گفتگو کنید

شبکه هایی مانند لینکدین نه تنها برای ارتباط افرادی که در یک زمینه مشترک فعالیت می کنند طراحی شده است بلکه می توان از امکانات آن برای گفتگوها نیز استفاده کرد. می توانید از آن استفاده کنید و با مخاطبان خود به گفتگو بپردازید.

گفتگوها جنبه مثبتی که دارند این است که دیگران را بیشتر با دیدگاه ها و فعالیتهای شما آشنا می سازند و میزان صمیمت و ارتباط میان شما را بیشتر خواهند کرد. همچنین می توانید از مخاطبان خود بخواهید که در گردهمایی ها یا جلسات شما با مخاطبان و مشتریان شرکت کنند تا گفتگوهای مستقیم نیز با آنها داشته باشید. این رویدادها تا حد زیادی می تواند به مفید بودن ارتباط شما منجر شود.

سه) با آشنایان خود تماس بگیرید

نظر مشاوره بازاریابی می گوید در میان مخاطبان شما افرادی هستند که بیش از دیگران نسبت به آنها شناخت دارید و ارتباط شما نیز با هم نزدیکتر است. پس با این دسته از مخاطبان خود تماس بگیرید. زیرا این تماس می تواند احتمال همکاری آنها را بسیار بیشتر افزایش دهد.

می توانید پس از تماس با این افراد آنها را در جریان فعالیت یا شرح حال محصول و خدمات جدید خود قرار دهید و از آنها بخواهید که محصول شما را به دیگران معرفی کنند. تحقیقات و تجربیات نشان داده است در این گونه شرایط میزان همکاری آنها بسیار بیشتر خواهد بود.

چهار) باز نشر و ارسال بالا داشته باشید

یکی دیگر از کارهای مفیدی که می توانید انجام دهید این است که پستهایی که در روزهای گذشته منتشر کرده بودید مجدداً بازنشر کنید. ممکن است برخی از مخاطبان شما پیامهای قبلی شما را ندیده باشند ، همچنین ممکن است پیامهایی از اهمیت بیشتری برخوردار باشند.

به همین دلیل بهتر است پستها و پیامهای قبلی خود را مجدداً بازنشر کنید. برای اینکه این کار تکراری نباشد یا تاثیر پیام شما را کمتر نکند می توانید توضیحات کوچکی به ابتدای پیامها اضافه کنید و مجدداً آنها را منتشر کنید.

پنج) از اسپانسرها کمک بگیرید

داشتن اسپانسر به شما کمک می کند تا هزینه های تبلیغات و اطلاع رسانی یا حتی سایر فعالیتهای خود را به راحتی تأمین کنید. بهتر است از اسپانسرها در این زمینه کمک بگیرید. آنها می توانند هم هزینه های تبلیغاتی و هم لینکها را در لینکدین برای شما بارگزاری و باز نشر کنند.


موضوع مرتبط :

استفاده مناسب از لینکدین به عنوان شبکه تخصصی در زمینه کسب و کار

راهکارهای استفاده صحیح از لینکدین برای معرفی کسب و کارتان

نظر شما

The post استفاده از لینکدین برای فروش محصولات appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

OPEC and its allies do not want crude prices to climb to $100 a barrel and are reviving production quickly enough to prevent global markets from “overheating”, Oman’s oil minister said. OPEC and its allies, a 23-nation group led by Saudi Arabia and Russia, continue to restore output halted...
Oil prices steadied on Wednesday after rising in the previous session on expectations that fuel demand will continue to strengthen as the US Federal Reserve is likely to raise interest rates more slowly than expected. Brent and US crude oil futures are trading at their highest since the highly...