آخرین اخبار از طراحی

Oil prices edged higher in rangebound trade on Monday on optimism about a rebound in the US economy as vaccinations accelerate, but rising Covid-19 cases in other parts of the world kept a lid on prices. Brent was up 22 cents, or 0.4%, at $63.17 a barrel. West Texas Intermediate US crude rose 12...

مشاوره جهت خرید بهترین بوتاکس صورت را در این مقاله آموزشی برای علاقه مندان می باشد.

مقدمه بهترین بوتاکس صورت

برای مبتدیان ، سم بوتولینوم نوع A ماده اصلی فعال در هر محصول است. و در حالی که BoNT یکی از قوی ترین و کشنده ترین سموم کشف شده تا به امروز محسوب می شود ، دوزهای کوچک دستگاه تعدیل عصبی توانایی فلج کردن موقت عضلات را برای اثرات آرایشی دارند.

The post بهترین بوتاکس صورت appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

آفتاب ، اختلالات پوستی ، پیری و حتی وراثت همگی می توانند به چین و چروک و پیری پوست صورت و سایر نقاط بدن کمک کنند.

این موارد شامل بی نظمی بافتی مانند چین و چروک و زخم های آکنه ، تغییرات رنگدانه ای مانند کک و مک ، لکه های خورشید یا رگ های خونی قابل مشاهده است. علاوه بر این ، ممکن است رنگ پوست کاهش یابد ، احساس سفتی کمتری داشته و درخشش سالمی را که در پوست جوان تر مشهود است از دست بدهد.

روش های مختلف جوانسازی

سطح دهی مجدد لیزر ، روکش مجدد مکانیکی ، لایه برداری شیمیایی و محصولات تزریقی می توانند باعث بهبود خطوط و چین و چروک های کامل صورت یا چین و چروک هایی که در نواحی خاصی از صورت مانند لب بالا و اطراف چشم ایجاد می شوند ، شوند.

این روش های درمانی همچنین می توانند برای رفع اختلالات رنگدانه ای مانند لکه های آفتاب و پیری مورد استفاده قرار گیرند و می توانند برای بهبود ظاهر زخم های آکنه یا سایر بیماری های پوستی استفاده شوند.

نوع خاصی از درمان که به بهترین وجه نگرانی های شما را برطرف می کند ، پس از مشورت با جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره تعیین می شود. اکثر درمان های پوستی برای دستیابی به نتایج عالی به یک سری درمان ها و یک رویکرد چند روش نیاز دارند. از همه مهمتر ، بیمار باید متعهد به محافظت از پوست خود در جلو باشد تا نتایج بدست آمده دوام بیشتری داشته باشد.

موارد زیر چند نمونه از روش های جوان سازی پوست و روشهای سطح بندی مجدد است:

درمان های لیزر و شدت نبض (IPL) – برای از بین بردن تغییر رنگ و / یا سفت شدن پوست افتاده استفاده می شود.

لایه برداری شیمیایی – لایه برداری های مختلف اسیدی که در ترکیبات مختلفی برای از بین بردن لایه های آسیب دیده خارجی پوست استفاده می شود. محصولات مزوتراپی 

درمان های لیزر ابلاغی (لیزرهای کسری ، CO2) – لایه های خارجی پوست را از بین می برید تا خطوط و چین و چروک ها را صاف کنید.

فرسایش مکانیکی (Dermabrasion ، Dermaplaning) – روش های تراش جراحی برای نرم کردن بی نظمی های سطح پوست

درمان های غیر زایشی (میکرودرم ابریژن ، میکرونیدلینگ ، لایه برداری از اسید سبک) – روش های سنباده ای با حداقل تهاجم برای درمان اسکارهای سبک و تغییر رنگ

ژل هیالورونیک اسید – ترکیبات تزریقی برای بهبود کانتورینگ پوست

روش های درمانی سم بوتولینوم یا تزریق بوتاکس مانند مصپورت – مانع از انقباض عصب می شود تا چین و چروک ها را آرام کند

درمان رگ عنکبوتی (اسکلروتراپی) – تزریق برای ریزش وریدهای سطحی ناخوشایند

شرایطی که می تواند با جوان سازی و رویش مجدد پوست درمان شود. هر بیمار منحصر به فرد است و ترکیبی از علائم ژنتیکی و محیطی پیری را نشان می دهد که بر روی پوست او تأثیر می گذارد. روشهای متعددی برای درمان بسیاری از این موارد وجود دارد و این روشهای درمانی باید براساس جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره برنامه ریزی و بر اساس شرایط خاص و خواسته های شما مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

موارد زیر برخی از شرایطی است که رویکردهای مختلف جوان سازی پوست می تواند برطرف کند:

چین و چروک های استاتیک: این چین و چروک ها همیشه قابل مشاهده هستند و با حرکات صورت از نظر ظاهری تغییر نمی کنند.

چین و چروک های پویا: اینها خطوط بیان هستند که ممکن است در صورت عدم حرکت پوست به صورت چین خورده ظاهر شوند و با حرکات صورت یا حالات آن عمیق تر شوند.

پیگمانتاسیون: کک و مک ، لکه های آفتاب یا سایر لکه های تیره رنگ پوست عمدتا در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب است.

جای زخم: در اثر آکنه یا آسیب به پوست ، ممکن است جای زخم در حال غلتیدن باشد (ظاهری موج دار برای پوست دارد) ، سوراخ شود ، تغییر رنگ داده یا حاشیه های آن بالا رفته باشد

شرایط عروقی: رگهای خونی که در سطح پوست قابل مشاهده هستند ، ضایعات عروقی که به صورت تاول های ریز خون یا حتی برافروختگی مداوم قرمزی صورت ظاهر می شوند

از بین رفتن رنگ پوست: تضعیف ساختارهای حمایتی پوست (الیاف کلاژن و الاستین) که منجر به از بین رفتن استحکام پوست یا ایجاد سلولیت می شود.

پوست مات: پوستی که در اثر تجمع سلول های مرده پوست و مسدود شدن منافذ پوست ، درخشندگی زنده را از دست داده است

این نوشته جوان سازی پوست چیست؟ برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

Oil prices edged down on Friday as investors weighed rising supplies from major producers and the impact on fuel demand from the Covid-19 pandemic. Brent crude futures for June edged down 12 cents, or 0.2%, to $63.08 a barrel, while US West Texas Intermediate crude for May was at $59.59 a barrel...

سن تزریق ژل صورت موضوع این مقاله آموزشی است.

از چه سنی برای تزریق ژل صورت می توان شروع کرد؟

برخی از انژکتورها می گویند در هر زمان بیش از 18 سال سن یا بعد از رشد سریع اواخر نوجوانان. برخی دیگر از پزشکان زیبایی معتقدند که نباید این کار را بعداً در زندگی انجام داد (حداقل به اواسط دهه بیست یا بعد از 30 بستگی به آنچه می خواهید انجام شود).

سن تزریق ژل به لب

آیا می توان از 16 سالگی تزریق ژل لب انجام داد ؟

بزرگ شدن لب در 16 سالگی منعیتی ندارد اما حتما باید قبل از تزریق با پزشک متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک مشاوره نمود.

سن تزریق ژل به گونه

اگر به دنبال ژل فیلر پوست برای مقابله با علائم پیری هستید ، اواسط دهه 20 شما اغلب زمان خوبی برای شروع است. بدن شما از حدود 26 سالگی شروع به از دست دادن کلاژن می کند ، بنابراین زمان خوبی برای شروع تزریقات نگهدارنده است. با شروع زودهنگام ، به کالای کمتری نیاز خواهید داشت تا اینکه تا اواسط 50 سالگی صبر کنید.

سن تزریق ژل به زیر چشم

آیا تزریق فیلر در 20 سالگی به زیر چشم بد است؟

سن مناسبی برای ژل های فیلر صورت وجود ندارد – و همه افراد متفاوت هستند. برخی از افراد زیر 20 سال در صورت داشتن نگرانی های معتبر در رابطه با ظاهر ممکن است از مواد پرکننده بهره مند شوند. زیبایی فیلر صورت این است که می توانند نگرانی عدم تقارن را اصلاح کنند یا تعادل کلی صورت را بهبود بخشند.

برخی پزشکان معتقد هستند که تزریق ژل به زیر چشم در سنین پایین موجب اضافه شدن پوست اضافی در این نواحی می شود. لذا پیشنهاد میکنند که پس از 35 سالگی تزریق ژل به زیر چشم انجام شود.

توضیحات بیشتر در مورد سن مناسب جهت تزریق ژل صورت

سنی که اکثر خانمها از پرکننده های پوستی استفاده می کنند بین 40 تا 54 سال است. طبق گزارش سالانه انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، این محدوده سنی در سال 2016 بیش از یک میلیون روش درمانی برای پرکننده بافت نرم دریافت کرده است که برای 17 درصد از کل اقدامات مناسب است. این مجموعه همچنین در آن سال 4 میلیون تزریق از نوع بوتاکس را انجام داد.

طیف سنی پایین تر ، قسمت بسیار کمتری از جمعیت را تشکیل می دهند که به دنبال استفاده از پرکننده های پوستی هستند. براساس این گزارش ، افراد 30 تا 39 ساله 278000 تزریق فیلر و جوانان 20 تا 29 ساله 69000 تزریق فیلر انجام داده اند كه فقط 12 درصد از اقدامات زیبایی حداقل تهاجمی آنها را شامل می شود.

این در حالیست که در ایران و برخی دیگر کشورها رنج سنی که تزریق ژل صورت انجام می دهند، سنین 23 تا 38 سال هستند.

پیشگیری از پیری و تزریق ژل

تزریق ژل پوستی در سنین جوانی قبل از اینکه حتی چین و چروک ، خطوط ، چین ها ، چین ها ، افتادگی پوست و از دست رفتن حجم را ببینید ممکن است غیرضروری باشد ، اما در واقع ، این بهترین زمان برای شروع رژیم ضد پیری با بافت نرم تزریقی است درمان ها آنها می توانند از بروز علائم ناخواسته در وهله اول جلوگیری کنند و تا زمانی که ممکن است شما را جوان جلوه می دهند

اگر نمی خواهید این کار را زود شروع کنید یا پوست شما قبلاً تسلیم اجتناب ناپذیر شده است ، پرکننده های پوستی کاملا مناسب هستند. این سنی است که بدن ، در صورت وجود ، کلاژن و الاستین بسیار کمی تولید می کند ، بنابراین پرکننده های بافت نرم در این زمان جایگزینی موثر هستند. به همین دلیل است که می بینیم بسیاری از زنان و مردان 40 تا 50 ساله به مواد فیلر روی می آورند و روند پیری را به عقب برمی گردانند.

The post سن تزریق ژل صورت appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

تولید کننده ها اگر یک بازاریابی اساسی نداشتته باشند نمی توانند در امر فروش موفقیت کسب کنند.

نداشتن فروش بالا یا در حد معقول نیز یکی از خطرناکترین نشانه ها برای افول یک کسب و کار یا عدم موفقیت آن است. امروزه بسیاری از افرادی که قصد دارند وارد عرصه تولید شوند نگران این هستند که نتوانند محصول تولید شده را به فروش برسانند.

یکی از دلایل عمده آن دشواری در یافتن مشتریان است ؛ یا اینکه با هزینه های بسیاری می توانند به این مشتریان دسترسی داشته باشند.

آن چیزی که کار را دشوارتر می کند این است که افکار سنتی و قدیمی و اصولی که در سالهای گذشته مورد استفاده قرار می گرفته را باید کنار بگذاریم ، چرا که موفقیت در عصر جدید بستگی به همگامی با تغییرات و تحولات آن دارد.

یکی از اولین اقداماتی که باید انجام شود این است که از محصول محور بودن باید تغییر روش داده شود. به عنوان مثال باید بازارها را به صورت آنلاین اداره کرده و تغییرات جدی در حوزه بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید. عدم سازگاری با درخواستهای به روز می تواند آسیبهای بسیار جدی به کسب و کارها بزند.

به طور کلی ، اصولی که در بازاریابی سال ۱۴۰۰ باید رعایت شده و بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد موارد زیر است.

یک) استفاده از هوش مصنوعی را جدی بگیرید

بازاریابی به وسیله هوش مصنوعی برای ارتقاء سطح فروش و ارتباط با مشتریان ، نقش بسیار زیادی در تقویت بازاریابی دارد. سعی کنید کمپین های بازاریابی خود را تقویت کنید. هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا تبلیغات مفید و سودمندی داشته باشید.

همچنین هوش مصنوعی به ارزیابی تأثیرگذاری تبلیغات و واکنشهای مخاطبان نیز می پردازد و می تواند اطلاعات مفیدی در خصوص کیفیت و اثر گذاری فعالیت شما بدهد.

دو) تجارب مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است

یکی از مهمترین فرصتهایی که برای تولید کننده ها فراهم می باشد استفاده از تجارب مشتریان است. تجارب مشتری از این جهت مهم است که نشان دهنده نظر و احساس آنها بعد از استفاده از محصول است. به بیان دیگر ، این تجربه هم مربوط به محصول و هم مربوط به تولید کنندگان آن است.

مشتریان بعد از مصرف یک محصول نسبت به آن تجربه ای را کسب می کنند که این تجربه ممکن است مثبت یا منفی باشد. همچنین به تبع تجربه ای که به دست آورده اند نسبت به آن برند نیز احساسی را در خود پرورش داده اند.

سه) از کلمات کلیدی استفاده کنید

یکی از روشهایی که امروزه برای جستجوی بیشتر نام برند از آن استفاده می شود استفاده از کلمات کلیدی است. به عنوان مثال ، شما نام برند یا نام محصول خود را به تعداد فراوانی مناسبی در متنی که در اینترنت و صفحات مختلف منتشر کرده اید ذکر می کنید و مخاطبان به محض جستجوی نام مورد نظر با صفحه و برند شما آشنا می شوند.

امروزه در دنیایی که هوش مصنوعی در همه بخشهای زندگی حضور دارد از روشهای پیشرفته تر و به روزتر آن مانند کلمات کلیدی صوتی نیز استفاده می کنند. اپراتورها و بروزرها و صفحات وب مربوط به برندهای مختلف امروزه این امکان را فراهم کرده اند که کلمات کلیدی به شکل صوتی جستجو شوند.

چهار) اهمیت بازاریابی فردی

بازاریابی فردی روشی است که در آن داده های به دست آمده از مشتریان تجزبه و تحلیل شده و از این اطلاعات برای ارائه پیامهای فردی استفاده می شود. این داده ها همچنین منابع غنی و مفیدی برای پیش بینی نیازهای آینده مشتریان هستند. به هر حال این واقعیت بر کسی پوشیده نیست که پیش بینی نیاز مشتریان تا چه حدی اهمیت دارد. با استفاده از این داده ها و بازاریابی فردی به خوبی می توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید.

نظر شما

The post اصول اساسی بازاریابی در سال ۱۴۰۰ appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

اداره کردن یک شرکت یا سازمان کار پیچیده و دشواری است.

گاهی شما مجبور می شوید به دلیل مشکلاتی که برای کسب و کار یا شرکت شما پیش آمده با دردسرهای فراوان رفع و رجوع کنید. در حالی که اگر مسیر فعالیت خود را با  دقت طی کرده بودید یا از همان ابتدا حساب و کتاب دقیق تری داشتید می توانستید کارآیی بهتری داشته باشید و کمتر دچار دردسر شوید.

تجربه بسیاری از شرکتها به ویژه شرکتهای نسبتاً کوچک نشان می دهد که برنامه ریزی های اشتباه برای بخش مالی و بودجه لازم جهت فعالیتهای مختلف غالباً در ابتدای شروع کارشان از نظر مالی با مشکل مواجه شده اند. بنابراین ، یکی از مسائلی که دردسرهای فراوان ممکن است برای کسب و کارها ایجاد کند مسئله مالی شرکت است. به همین دلیل برنامه ریزی صحیح و دقیق مالی یکی از الزامات غیر قابل چشم چوشی برای هر کسب و کاری است.

زمانی که شرکتها با کمبود بودجه مواجه می شوند و منبعی برای تأمین مالی ندارند با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند که ادامه حیات در بازار را برایشان دشوار یا حتی غیر ممکن می سازد. در این گونه مواقع استفاده از کنترل هزینه ها بهترین روش مقابله با مشکلات مالی است.

البته لازم به ذکر است که کنترل هزینه ها باید قبل از ایجاد مشکل اتفاق بیافتد اما زمانی که مشکلات مالی پیش می آیند نیز می توانند ابزار مناسبی برای مواجه با مشکلات مالی باشند. کنترل هزینه ، اهرمی است که شرکتها از آن استفاده می کنند تا هزینه های خود را کاهش دهند.

پیش از اقدام به استفاده از این روش بهتر است به سراغ مراحلی که برای استفاده از آن باید طی کنید می رویم. برای اینکه بتوانیم یک کنترل هزینه معقول و مناسبی داشته باشیم باید ابتدا تمامی اطلاعات جزئی سازمان را به دست آوریم.

به عنوان مثال باید بخش های مختلف یک سازمان از قبیل کارکنان ، برنامه های طراحی شده برای رسیدن به هدف اصلی شرکت ، منابع درآمدها و منابع هزینه ها ، هزینه های اجرایی کردن برنامه های شرکت ، هزینه های جاری و غیره را به دقت تعیین کنیم.

برای اینکه ارزش کنترل هزینه را بتوانیم به شما نشان دهیم به ویژگیها یا مزیتهای کنترل هزینه می پردازیم.

یک) معیار ارزیابی

یکی از معیارهای بسیار مهمی که نشان می دهد شما سود بیشتری را کسب کرده اید یا عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته اید این است که هزینه های خود را ارزیابی کنید. اگر میزان هزینه های شما کمتر شده باشد نشان دهنده عملکرد بهتر شما نسبت به گذشته است.

دو) کاهش بدهی

یکی از معضلاتی که بسیاری از شرکتها به ویژه شرکتهای نه چندان موفق با آن دست به گریبان هستند مشکل بدهی های شرکت است. بدهی هایی که به دلیل هزینه های بالای شرکت و عدم محاسبات دقیق منابع درآمد و هزینه ها به وجود می آیند. در این گونه مواقع ، کنترل هزینه به شرکتها کمک می کند تا میزان بدهی های خود را کاهش دهند.

سه) اختصاص بودجه برای سایر مصارف

زمانی که شما پول اضافی داشته باشید می توانید آن را صرف بخشهای دیگر کنید. حتی می توانید با آن بودجه اضافی یک بخش جدید راه اندازی کرده یا فعالیت خود را توسعه دهید. همچنین می توانید از آن برای افزایش کیفیت محصولات یا خدمات یا تبلیغات یا هر بخش دیگری که سود بیشتری برای شما داشته باشد استفاده کنید.

حتی می توانید از آن بودجه اضافی برای ایجاد مزیت های رقابتی که بر تعداد مشتریان شما می افزاید بهره مند شوید. بنابراین ، کنترل هزینه ها یکی از واجبات بسیار ضروری برای هر شرکت یا کسب و کار است.

برندسازی یکی از اصلی ترین راهها برای حفظ موقعیت و ادامه حیات در بازار است.

از طرفی برای رسمیت بخشیدن به فعالیت خود نیاز به برندسازی خواهد بود. انواع مختلف برندسازی وجود دارد که هر شرکت یا برندی با توجه به شرایط خود از آن استفاده می کند. در میان انواع مختلف برندسازی که وجود دارد نوعی از آن به برندسازی مشترک یا Co-Branding معروف است.

در این نوع از برندسازی از دو یا چند برند با یکدیگر به برندسازی در خصوص یک محصول جدید می پردازند. از آنجایی که این محصول جدید به صورت مشترک تولید شده است تمامی برندها تلاش می کنند با همکاری یکدیگر این برند جدید را به هدف خود برسانند. در این نوع از برندسازی ، یکپارچگی و هماهنگی زیادی بین برند و محصول وجود دارد. به همین دلیل امروزه بسیاری از شرکتها به این روش از برندسازی روی آورده اند.

از طرفی ، بازار نیز از این برندها حمایت بیشتری می کند چرا که شرکتها و برندهای مختلف ایده ها و امکاناتشان را برای معرفی آن صرف می کنند. مزایای برندسازی مشترک به حدی است که از آن به هم افزایی بازاریابی نیز یاد می کنند.

برندسازی اشتراکی دو بخش دارد:

یک) اشتراک در اجزاء

در این بخش ، یک برند شناخته شده محصولی را که به تازگی تولید کرده است برای معرفی آن از یک برند شناخته شده دیگر برای برندسازی استفاده می کند. معمولاً این روش را زمانی که از مواد اولیه یک برند دیگر استفاده کرده اند مورد استفاده قرار می گیرد. این روش برندسازی بسیار سودساز است ؛ علت آن هم این است که برندهایی که جزئی از یک برند بزرگتر هستند معمولاً خریداران بزرگی در بازار دارند.

برندسازی مشترک به ویژه اشتراک در اجزاء موجب می شود یک محصول با کیفیت تولید شود که شرکتها یا برندهای مختلف برای تولید آن بهترین امکانات خود را استفاده کرده اند. بنابراین خواه ناخواه ، کیفیت محصولی که تولید می شود بسیار بالاست.

از طرفی در امر تبلیغ و معرفی محصول نیز توان و انرژی چندین برند به کار گرفته می شود و قطعاً با سرمایه ای که چند شرکت دارند یک تبلیغ مناسبی تهیه می شود. از دیگر مزیتهای اشتراک در اجزا می توان به این اشاره کرد که روشها و کانالهای توزیع محصول نیز افزایش پیدا می کند و همین موجب خواهد شد تا سود بیشتری به دست آورند.

دو) اشتراک مرکب

این نوع برندسازی مشترک بیشتر به استفاده از نام هر دو برند برای تبلیغ و معرفی محصول مشترک اشاره دارد. در این روش ، نام دو برند به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار می گیرد. در این صورت ، برندها می توانند خدمات و محصولی را به مشتریان ارائه دهند که در حالت عادی قادر به این کار نبودند.

به همین دلیل هر دو برند از آن سود خواهند برد. بهتر است در این روش از برندسازی ، برندهای مختلف سعی کنند بخشهایی را که مکمل یکدیگر است به کار ببرند تا بهترین خدمات و محصول را ارائه دهند. کاملاً می توان به مزیت این روش برندسازی پی برد ؛ چرا که نام دو برند شناخته شده در کنار یکدیگر می تواند بهترین تبلیغ برای فروش باشد و بر قدرت اثر بخشی آن بیافزاید.

اگر به طور خلاصه بخواهیم مزیتهای این نوع برندسازی را بیان کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که اعتماد مشتریان در این روش از برندسازی بسیار بیشتر است. برندها در این روش می توانند از فن آوریهای یکدیگر استفاده کنند تا سطح کیفی محصولات را ارتقاء بخشند ، همچنین به منابع مالی بیشتری دسترسی داشته باشند که هر دوی اینها در ادامه دار بودن خدمات به مشتریان بسیار مهم است.

نظر شما

پرندگان از جمله منابع طبیعی هستند که به عنوان ثروت ملی به حساب می آیند.

شاید بسیاری از افراد به اهمیت وجود پرنده ها در طبیعت واقف نباشند. به همین دلیل است که فقط با دانستن ارزش و اهمیت پرندگان در طبیعت است که می توانیم به حضور پرندگان و کوچهای فصلی آنها پی ببریم. اگر بخواهیم به طور خلاصه به نقش پرندگان در طبیعت اشاره کنیم باید بگوییم که پرندگان دماسنج محیط زیست هستند.

اگر در منطقه ای شاهد حضور پرندگان و تحرک و نشاط آنها هستیم می توانیم امیدوار باشیم که آب و هوای آن منطقه سالم و مناسب است که توانسته میزبان پرندگان باشد و محل مناسبی برای عبور آنها به حساب آید.

به عنوان مثال ، پرندگان مهاجری که فصل به فصل مناطق خود را تغییر می دهند اگر در یک فصل کوچ کمتری به منطقه داشته باشند به عنوان یک هشدار برای محیط زیست تلقی می شود. چرا که ناسالم و نامناسب بودن محیط زیست علت اصلی عدم کوچ یا کمتر شدن آنها در فصل بوده است.

در بسیاری از مواقع ، سازمانها یا افراد مسئول در این حوزه از کم تحرک بودن پرندگان در فصل متوجه خطرات محیط زیستی می شوند. کوچ پرندگان به آنها این نوید و خبر را می دهد که محیط زیست مشکل چندانی ندارد یا در خطر نیست.

همچنین کشاورزان نیز از این اطلاعات استفاده خواهند کرد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. عدم کوچ پرندگان فصلی به کشاورزان این هشدار را می دهد که زمین های آنها از نظر حاصلخیزی دچار مشکل شده یا منابع کافی برای رشد محصولات را ندارد. از طرفی تالابها و منابع آبی منطقه نیز در صورتی که سالم و پر بار باشند پذیرای پرندگان مهاجر هستند و همین مهاجرت نشان از سلامتی منابع آبی و ذخایر آب کافی دارد.

با توجه به مطالب گفته شده به خوبی متوجه می شویم که اخبار مربوط به حضور یا عدم حضور پرندگان در یک منطقه تا چه حد می تواند مهم باشد و نامگذاری آنها به دماسنج محیط بی ارتباط نبوده است.

به خطر افتادن زندگی یا سلامتی پرندگان زنگ خطری است که مشکلات محیط زیستی در راه است و باید این مسئله جدی گرفته شود. اگر این مسئله جدی گرفته نشده و تلاشی در این خصوص انجام نشود قطعاً مشکلات فراوانی در پیش خواهد بود.

پرندگان در دسته با اهمیت ترین کنترل کننده های آفت های گیاهی هستند. آفتهای گیاهی یکی از منابعی است که پرندگان از آن تغذیه می کنند. بنابراین مزارع و منابع گیاهی و محصولات کشاورزی در مناطقی که تعداد پرندگان بیشتر است ، سالمتر و پر بارتر خواهند بود.

اگر در منطقه ای پرندگان حضور نداشته باشند یکی از مواردی که مشاهده خواهد شد حمله ملخ هاست. حتماً تا کنون اخبار زیادی را همه ساله شنیده اید که ملخ ها از یک منطقه ای وارد زمین ها می شوند و آسیبهای زیادی به مزارع و محصولات کشاورزی وارد می کنند.

این نشان دهنده این است که محیط زیست آن منطقه ، ناسالم است و پرندگان کمتری در آنجا حضور دارند. متأسفانه چند سالی است در ایران نیز ملخ ها از مناطق جنوبی وارد کشور می شوند و تا مرکز ایران پیشروی می کنند. همه این اتفاقات هشداریی هستند که نشان می دهند محیط زیست در حال تخریب شدن است.

علاوه بر اینکه پرندگان آفتها را از بین می برند ، در گرده افشانی و بارور شدن محصولات کشاورزی نیز نقش بسیار مهمی دارند. پرندگان به منتشر شدن دانه گیاهان و میوه ها ، گرده افشانی گیاهان ، از بین رفتن حشراتی که به محصولات آسیب می زنند نقش بسیار مهمی دارند. با توجه به مطالب ذکر شده می توان به اهمیت حیاتی پرندگان در محیط زیست پی برد.

The post اهمیت وجود پرندگان در محیط زیست first appeared on انجمن شرکتهای حامی محیط زیست ایران.

تمامی والدین برای فراهم کردن امکانات رفاهی و آسایشی فرزندانشان در تمامی مراحل زندگی می کوشند و برای تقویت هوش و استعداد کودک باهوش خود از هیچ چیز کوتاهی نمی کنند، ولی نمی توانند به آن ها شاد بودن و خوشحالی کردن را آموزش بدهند.

شما تمام تلاش خودتان را می کنید و فکر می کنید همین که برایش هر آنچه را که می خواهد فراهم کنید کافی است و کودک باهوش شما دیگر شادترین کودک روی زمین است.

در کل دنیا دوران کودکی بهترین و شادترین دوره زندگی هر انسان شناخته شده است. تمامی کودکان دنیایی برای خود دارند که تمامی آن از معصومیت و پاکی و بی ریایی ساخت شده است و سبک و خالی از هر چیز هستند. کودکان دنیایی از رنگ و زیبایی دارند که از روح بزرگسالان بی نهایت دور است.

موسسه هوش نیک روشهایی را به شما پیشنهاد می‌کند که با کمک آن ها شما می توانید برای فراهم کردن این خوشبختی در مسیر رساندن کودک باهوش به استعدادهای خدادادی او را همراهی کنید.

چند روش اولیه

در ادامه مطلب به چند نکته کوتاه و پیش پا افتاده اشاره کرده ایم، که از باید ها و نباید های شما والدین عزیز تهیه شده. امیدواریم که با عمل کردن به این چند نکته که در طول روز انجام خواهید داد.

* بایدها

  1. باید به کودک این امکان و آزادی را بدهید تا علایق خود را کشف کند و بازی ها و سرگرمی هایش را خودش انتخاب کند، زیرا در همین بازی ها اطلاعات مهمی نسبت به استعداد و هوش نهفته آن ها کشف می شود. شما باید به آن ها توجه کنید
  2. شما والدین عزیز باید کودک باهوش خود را با تجربیات مختلف آشنا کنید. وقتی کودک تجربه های مختلف کسب کند ناخودآگاه استعدادهایی که تا حالا به آن اشاره ای نشده نمایان می شود.
  3. باید اجازه دهید کودک اشتباه کند. شاید انجام دادن کارها به صورت کامل و بدون نقص برای والدین بسیار هیجان انگیز و باعث افتخار باشد ولی هیچ وقت هوش و استعداد فرزندتان کشف نمی شود.
  4. باید از کودک خود سؤال بپرسید آن هم سؤال های کلیدی که به طور طبیعی با محیط پیرامون خود آشنا شود. مثل: چرا هوا روشن میشود؟ درخت چگونه رشد می کند؟
  5. باید برنامه های مشترک خانوادگی ترتیب بدهید. وقتی کودک باهوش شما هنگام اجرا کردن برنامه ی خانوادگی تلاش والدینش را ببیند بیشتر به وجد میاد و تمام تلاشش را می کند و باعث استعدادیابی او می شود.
  6. باید فرزند تان را در کارهای روزانه دخیل کنید. زیرا با انجام کارهایی که شما از او میخواهید حس قوی بودن و موفقیت به او دست می دهد و همچنین او می بیند که شما برای انجام کارها وقت اختصاصی می گذارید.
  7. شما والدین باید محیطی برای کودک باهوش خود اختصاص دهید که بتواند به راحتی تحرک داشته باشد. اسباب بازی هایش را جلوی دیدش بگذارید تا باعث تحریک حواسش شود. مثل: نقاشی با انگشت، عروسک های نمایشی، وسایل موسیقی و …
  8. کودکان باید همیشه در شما داشتن اشتیاق و شوق نسبت به یادگیری را ببینند و شما هم باید در فعال ترین حالت ممکن آن را حفظ کنید.
  9. به عنوان بک خانواده صمیمی با هم بازی کنید چه در محیط خانه و چه در بیرون از خانه هیچ فرقی ندارد.
  10. برای بیشتر کارهای روزانه یک برنامه ریزی زمانی و رضایت بخش داشته باشید.
  11. برای کودک خود شرایطی را فراهم کنید که به راحتی بتواند با دنیایی که مختص سنش است ارتباط برقرار کند.
  12. برای تقویت خلاقیت کودک باهوش خود بیکار نباشید. آسان ترین و کم خرج ترین آن داستان های طنزآمیز است.
  13. بازی با کودک باهوش تان باعث می شود سرزندگی و شوخ طبعی را یاد بگیرد.
  14. به کودک با استعداد خوب عزت نفس بدهید، برای افزایش عزت نفس کودکتان با خانواده صحبت کنید و آن ها را در جریان موفقیت ها و کارهای روزانه خود در جریان بگذارید.
  15. دسترسی به کامپیوتر را در منزل یا مدرسه برای کودک باهوش خود محیا کنید.

* نبایدها

  1. نباید کودک تان را با دیگران مقایسه کنید. بگذارید یاد بگیرد قبل و بعد کارهایش را با هم مقایسه کند.
  2. نباید به کودک خود برچسب بزنید، نگذارید برای ایرادگیری های منفی تان حس خنگ بودن یا کم توانی به او دست دهد. ممکن هیچوقت طرف کشف استعداد و توان ذاتی اش نرود.
  3. نباید کودکتان رابه اجبار آموزش ندهید. شما برای پیشرفت کوک باهوش و با استعداد خود به اشتباه فشار می آوردید و ممکون است آن را مضطرب و دلزده کند.
  4. نباید مانع انجام فعالیت های گروهی و مورد علاقه کودک با استعداد خود شوید.
  5. نباید کار های فرزندتان را همیشه مورد انتقاد قرار دهید. مورد ارزشیابی شما باعث می شود هیچ وقت دنبال کشف استعدادهایش برود.
  6. نباید به تفکیک جنسی فرزندتان ذوق کنید و آن ها را تشویق کنید. برایش هم محیط دخترانه فراهم کنید هم پسرانه حال به هر روشی.
  7. نباید رویاپردازی و کنجکاوی های کودک بااستعداد خود را محدود و بسته نگه دارید در روز این آزادی را به او بدهید.

 

این ۲۲ نکته فقط بخش کوچکی از وظایف شما والدین عزیز در قبال شاد کردن کودک دلبندتان می باشد.

اگر تا به حال هیچ کدام از این بایدها و نبایدها را رعایت نکرده اید اصلا نگران نباشید هنوز دیر نشده مثالی قدیمی می گوید: ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازست. پس شما در سریع ترین زمان ممکن با شماره زیر تماس بگیرید تا مشاورین موسسه هوش نیک شما والدین عزیز را در این مسیر راهنمایی کنند.

۰۲۱۷۷۸۹۱۵۸۷


نخستین تاثیرات کودک باهوش

کودک باهوش

۷ تکنیک برای تربیت کودک باهوش

 

نوشته داشتن کودکی شاد و با استعداد اولین بار در مرکز هوش کودک نیک. پدیدار شد.