آخرین اخبار از طراحی

Oil prices slipped on Monday after China posted its slowest quarterly economic growth in at least 27 years, reinforcing concerns about demand in the world’s largest crude oil importer. Brent crude futures for September fell 21 cents to $66.51 a barrel while US crude for August was down 28 cents...
Tens of thousands of ships sailing the world’s oceans burn more than 3 million barrels of sludge-like high-sulfur fuel every single day. But, starting next year, the shipping industry will have to comply with rules that should dramatically reduce sulfur emissions. “It is the biggest change in...

ارزشمند ترین دارایی یک کسب و کار در دنیای امروز، نام تجاری (برند) آن است. این دارایی ارزشمند به دلیل ویژگی های منحصربفرد خود در مقایسه با سایر دارایی های کسب و کار نامشهود است و درک ارزش آن به آسانی میسر نیست.

برند می تواند سبب رونق کسب و کار شده و موفقیت های متعدد را برای کسب و کار در بلند مدت تضمین کند. با توجه به نامشهود بودن برند و نام تجاری و غیر فیزیکی بودن آن، سنجش ارزش برند امری دشوار است. از سوی دیگر سنجش ارزش برند به عنوان مهمترین دارایی شرکت، امری اجتناب ناپذیر است چرا که کنترل روند ارزش برند برای کسب و کارهای امروزین حیاتی و گریز ناپذیر است. ارزش برند به راحتی بر ارزش سهام شرکت ها اثر مستقیم دارد. ارزش برند را می توان خلاصه همه ی فعالیت های یک کسب و کار در راستای ایجاد ارزش افزوده از طریق ارائه خدمات و محصولات دانست.

ارزش گذاری برندها روش های مختلفی دارد و تا سال ۲۰۱۰ نیز به روش های متعددی اجرا می شد. اما کمیته تخصصی ارزش گذاری برند سازمان جهانی استاندارد در سال ۲۰۱۰ نسبت به انتشار یک استاندارد جهانی با قابلیت صدور گواهینامه ایزو در زمینه ارزش گذاری برند اقدام کرد.

استاندارد ایزو ISO 10668:2010  با قابلیت صدور گواهینامه ایزو، الزاماتی را در حوزه روش ها و متدهایی برای اندازه گیری مادی ارزش برند مطرح می کند. ایزو ISO 10668:2010 با قابلیت صدور گواهینامه ایزو چارچوبی را برای ارزشیابی برند مشخص می کند که شامل اهداف، مبنای ارزشیابی، رویکردهای ارزشیابی، روش های ارزشیابی و ارزیابی داده های کیفی و مفروضات مرتبط است. این استاندارد همچنین روش هایی را برای گزارش دهی ارزشیابی انجام شده ارائه می دهد.

تجزیه و تحلیل جامع سه عنصری که در استاندارد ایزو ISO 10668:2010 با قابلیت صدور گواهینامه ایزو ارائه شده است، یک تصویر قابل اعتماد از ارزش واقعی برند را نمایش می دهد. مزیت دیگر این استاندارد آن است که به کسب و کارها در سراسر جهان امکان می دهد ارزش اقتصادی برند خود را بر اساس اصول مشترک در جهان که توسط متخصصین این حوزه پایه ریزی شده است، محاسبه کنند.

استاندارد ایزو ISO 10668:2010 با قابلیت صدور گواهینامه ایزو توسط کمیته ارزش گذاری برندISO/PC 231 تهیه شده است و توسط اعضای موسسات استاندارد ملی عضو ISO قابل دسترس است.

در این سری از مقالات قصد داریم با توجه به منابع علمی موجود و همچنین تجارب گروه مشاوران S.B.C در امر مشاوره ایزو، نکات مهم در خصوص پیاده سازی اثربخش استاندارد مدیریت کیفیت، ISO 9001:2015 را در سازمان های کوچک و متوسط بیان نمائیم. این سری از مقالات به صورت دنباله دار منتشر خواهند شد.

اگر در پی دریافت گواهینامه ایزو هستید:

بسیار مهم است که پیش از اقدام برای دریافت گواهینامه ایزو تحقیق مفصلی در خصوص انواع مراجع گواهی دهنده انجام دهید (به کمک مشاوره ایزو) و از خدمات صدور گواهینامه ایزو یک شرکت مناسب و معتبر برای این موضوع استفاده کنید. ضروری است که به کمک مشاوره ایزو اطمینان حاصل کنید که شرکت مزبور معتبر است و اعتبار آن قابلیت ردیابی از مراجع بین المللی شناخته شده معتبر دارد (نظیر مجمع جهانی اعتباردهندگان بین المللی IAF). می بایست از این ریسک که گواهینامه شما توسط مشتریان شناخته نشود یا مورد پذیرش واقع نشود اجتناب کنید.؛ به ویژه آن دسته از مشتریانی که در زمره سازمان های دولتی یا عمومی جای می گیرند. شما همچنین ممکن است لازم باشد پیش از اجرایی شدن صدور گواهینامه، از پذیرش گواهینامه توسط مشتریان خود از طریق شرکت مشاوره ایزو اطمینان کسب کنید.

زمانی که طرح ریزی سیستم توسط مشاوره ایزو در مراحل نهایی است، مثلا وقتی پیش نویس نهایی آماده شده است، مرجع گواهی دهنده ای که انتخاب کرده اید می بایست ممیزی اولیه خود را به انجام رساند. در طول جلسه اختتامیه، ممیزان گزارش ممیزی خود را مستقیما به شما و تیم مشاوره ایزو ارائه می کنند، و طی آن نواحی که نیازمند توجه بیشتر برای بهبود سازمان و یا الزامات مراحل صدور گواهینامه است را مشخص می کنند. در این مرحله شما و تیمتان با کمک مشاوره ایزو می بایست روی نقاط قابل بهبود بحث کنید.

کسب مزایای در دست اجرا در کسب و کار

چه قصد دریافت گواهینامه ایزو داشته باشید و یا صرفا یک تایید داخلی در خصوص انطباق با استاندارد از سوی مشاوره ایزو، بهترین و عملیاتی ترین رویکرد برای توسعه بیشتر کسب و کار و سیستم مدیریت کیفیت شما، تداوم استفاده از چرخه PDCA (که پیش تر تشریح شد) است چرا که این چرخه نظم و انضباطی را فراهم می آورد تا اطمینان کسب کنید که هر مرحله از سیستم به درستی پیش می رود. استفاده از مشاوره ایزو در این خصوص راهگشاست.

در اینجا چند نمونه از مزایایی که از سوی کسب و کارهای کوچک و متوسطی که سیستم مدیریت کیفیت را ایجاد کرده اند، بدست آمده است، بیان می شود:

– یک کسب و کار کوچک و متوسط با ۱۰ نفر نیرو که درگیر مراحل مختلف ماشینکاری برای مشتریان است، پیش از استقرار سیتسم مدیریت کیفیت هیچگونه سابقه ای از برگشتی ها را ثبت نمی کرد. با این حال زمانی که تیم با راهنمایی مشاوره ایزو به طور صحیحی برگشتی ها را ثبت و نتایج را بازنگری کرد، نه تنها علت خرابی ها مشخص شد، بلکه به منظور پیشگیری از وقوع مجدد، نقاط کنترلی بیشتری طراحی شد. یکی از نتایج این بازنگری ها این بود که اتلاف مواد می تواند از طریق مشخص کردن ابعاد برش مواد پیش از تولید کاهش یابد که نتیجه، کاهش مصرف مواد بود. با استفاده از درک جمعی و بهبود جریان تولید، صرفه جویی در یک هزینه مهم رخ داد.

Two steam units of Shirvan Combined Cycle Power Plant in Shirvan County, North Khorasan Province, were launched Sunday in the presence of President Hassan Rouhani. The two units, with a combined capacity of 320 megawatts, cost $260 million, IRNA reported. The third 160 MW steam unit is...

با وجود پرکننده ها و ژل های تزریقی گوناگون در جهان ، پر کننده های ژوویدرم ، استایلج و تئوسیال ، رستیلن و بلترو فرآورده هایی پیشتاز به حساب می آیند که برای استفاده کنندگان این توانایی و فرصت را به وجود می آورند تا با پر کردن و حجم دهی به مناطقی از پوست که انعطاف پذیری و الاستیسیته خود را از دست داده اند و دچار فرورفتگی و گودی شده اند ظاهری جوان داشته باشند.

پرکننده های زیر چشم غالباً از هیالورونیک اسید که یک ماده ی طبیعیست استخراج و تولید می شوند که ناسازگاری با ساختار بیولوژیک بدن انسان ندارند. از این رو در دراز مدت خطرات جانبی به همراه نخواهند داشت. متخصصان از پرکننده های زیر چشم برای یکدست کردن و پر کردن نواحی از پوت که دچار گودی و فرورفتگی و ایجاد خطوط ظریف شده اند ، نرم کردن چین و چروک ها شدید و به وجود آوردن چهره و پوستی جوان و شفاف در مراجعه کنندگان خود مدد می گیرند.

بهترین مارک های فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم ژوویدرم

ایمنی و اثربخشی فراوان زیاد این نوع مارک پرکننده در خطوط و فرورفتگی ها و چروک های متوسط تا شدید ۶ الی ۱۸ ماه دوام خواهد داشت. این فیلر با نظر به نرمی و کشسانی زیاد خود ، چهره ای جوان و طبیعی را در کاهش و رفع چین و چروک های پوستی زیر چشم و خطوط اخم و خنده ایجاد می نماید. از این رو پرکننده ژوویدرم یک راه حل مطلوب برای اشخاصی است که در پی راهکار و متد درمانی زیبایی عالی و سرآمد برای برطرف کردن چین و چروک های شدید و پایدار چهره ی خود هستند. این فیلر زیر چشم عالی ترین و بالاترین عملکرد را در ایجاد چهره ای جوان و طبیعی برای بیمار ایجاد می کند. بنابراین هنگام خندیدن ، تعجب ، اخم کردن و گریه کردن پوست انعطاف خود را حفظ و حالت طبیعی خواهد داشت.

فیلر زیر چشم استایلج

این نوع فیلر یک پر کننده استاندارد و حرفه ای معتبر جهانی است که توسط سازمان غذا و دارو تاییده شده است و برای کاهش و از بین بردن راحت و اثربخش فرورفتگی ها و چروک های زیر چشم در مراجعین جوان و میانسال کاربرد دارد. استایلج مقدار نرمی و انعطاف فیلرهای پوستی را تقویت می کند ، بدین سبب نتایج درمانی با آن به طور کامل طبیعی و قابل قبول خواهد بود و احتیاج و انتظار استفاده کنندگان را رفع می سازد. در صورتی که نگرانید که تزریق فیلرهای زیر چشم سبب به وجود آمدن برجستگی غیرطبیعی بر روی پوست نواحی مورد درمان شود و یا اثر و نتیجه ی آن به سرعت محو و میزان ماندگاری مطلوبی نداشته باشند ، فیلر استایلج عالی ترین انتخاب برای تزریق خواهد بود.

این فرآورده را می توان انعطاف پذیر ترین فیلر برای فرورفتگی ها و چین و چروک های پوستی در بازار به حساب آورد و گزینه ای مطلوب جهت کاهش و رفع چین و چروک های معمولی تا فراوان شدید پوستی به شمار آورد.مدت ماندگاری و طول عمر این فیلر پوستی ۶ الی ۱۸ ماه می باشد که بنابر وضعیت بیمار این مدت زمان متغیر خواهد بود.

فیلر زیر چشم تئوسیال

پرکننده ی زیر چشم تئوسیال به مناطق و بافت هایی از پوست که دچار کمبود هیالورونیک اسید و کلاژن شده اند حجم می دهد. از این فیلر جهت برجسته سازی و حجم دادن به لب ها ، بالا آوردن فرورفتگی ها و کشیدن پوست بدون عمل جراحی صورت هم به کار گرفته می شود که از رایج ترین موارد کاربرد تئوسیال هستند. میزان باقی ماندن تاثیر این فیلر پوستی بین ۶ تا ۱۸ ماه است.

استفاده از فیلر برای پر کردن زیر چشم

تزریق پرکننده ها و ژل های دور چشم جهت کاهش و از بین بردن کبودی و تیرگی ، چین و چروک های ظریف ، پف اطراف چشم و پر کردن ناودان اشکی که با افزایش سن افراد دچار چین و چروک های شدید و ثابت شده اند استفاده می شود. در واقع مناطق زیر چشم از قسمت هایی می باشند که سریع تر و فراوان تر از دیگر نواحی پوست قادر است افزایش سن و پیری را آشکار نماید. فیلرهای اسید هیالورونیک با افزودن حجم و پر کنندگی نواحی مورد درمان به گونه ای پیشرفته و طبیعی زیبایی و جوانی از دت رفته را به میلیون ها نفر بر می گردانند.

بهره گیری از فیلرهای زیر چشم در قسمت های گودی و فرورفتگی و کبودی زیر چشم اثربخشی قابل توجه و رضایت بخشی دارد. شایان ذکر است که مشخصه های بیان شده برای هر مارک فیلر زیرچشم  ، به صورت تقریبی در همه ی فیلرها یافت می شود و متخصص با نظر به وضعیت شما ، بهترین و مناب ترین نوع فیلر را به شما معرفی می کند.


موضوعات مرتبط :

ژل هیالورونیک اسید

ژل مزوتراپی – مزوژل

ماسک skincare

نخ لیفت – بوتاکس

شرکت ژوویدرم – واردکننده رووفیل

میکرونیدلینگ – مواد مزوتراپی 

انواع مارک های ژل ها و فیلرهای پوستی

انواع ژل یا فیلر صورت

هم اکنون حضور در کانالها و فضاهای اجتماعی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی بیش از هر زمان دیگری لازم است.

اگر قصد دارید در دسترس و معرض رویت بوده و با مخاطبان و مشتریان خود در ارتباط باشید لازم است یک حساب کاربری و پروفایل مناسب در شبکه های اجتماعی طراحی کنید. شما باید تصویر پروفایل خود را به عنوان اولین چیزی ببینید که برند شما را در ذهن مخاطبانتان تداعی می کند. در این مقاله به مواردی که در طراحی پروفایل کسب و کارتان باید دقت کنید می پردازیم.

یک) نام کامل شخصی

لازم است نام کامل شخصی خود را در پروفایلتان قرار دهید. زمانی که شما نام کامل خود را در پروفایلتان قرار می دهید علاوه بر اینکه معرف کامل شماست ، اعتماد مخاطبان را نیز نسبت به شما بیشتر می کند و شانس شما را برای اینکه کاربران بیشتری به صفحه شما سر بزنند بالا می برد. به ویژه اگر نام کاربری شما همان نام شخصیتان هست حتماً باید نام کاربری را نیز به نام شخصی خود انتخاب کنید تا در زمان سرچ کردن نیز زودتر پیدا شود.

دو) عکس

درباره اینکه چه نوع عکسهایی را برای پروفایلهای خود انتخاب کنیم عقاید بسیار زیادی وجود دارد. اگر به شبکه های اجتماعی نگاه کنید خواهید دید که افرادی که دارای کسب و کار هستند در برخی از موارد عکس شخصی خود را قرار داده اند و در برخی از موارد نیز نام یا لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل انتخاب کرده اند. اگر کسب و کار خود را به تازگی شروع کرده اید بهتر است تصویر خود را در پروفایلتان قرار دهید. زیرا کاربران در این حالت بیشتر تمایل دارند با شما ارتباط برقرار کنند. نکته مهم در اینجاست که اگر یک عکس را برای پروفایل خود انتخاب کرده اید باید در تمامی شبکه های اجتماعی همان عکس را قرار دهید.

سه) قرار دادن آدرس سایت

برخی از افراد تمایل دارند از هر فرصتی برای نمایش دادن آدرس سایتشان استفاده کنند. پروفایل شبکه های اجتماعی برای این کار چندان مناسب نیستند. بهتر است در موقعیتهای مناسب دیگری این آدرس را قرار دهید. به عنوان مثال اگر عضو یک شبکه اجتماعی هستید که در آن محل قرار دادن لینک سایت شخصی وجود دارد سعی کنید لینک را در این قسمتهای تعیین شده درج کنید.

چهار) خلاصه زندگینامه

سعی کنید خلاصه ای از زندگینامه خود را در پروفایلتان بنویسید. اگر در حد یک یا دو جمله باشد بسیار مناسب است. زیرا از این طریق مردم با کسب و کار شما آشنا می شوند. حتماً از کلماتی استفاده کنید که به روشنی و وضوح شما را به دیگران معرفی می کند. آنچه که لازم گفته شود این است که شما و شرکتتان چه محصول یا خدماتی را به آنها ارائه می دهید. لازم است تأکید کنیم که این بخش بسیار مهم است. حتماً سعی کنید این قسمت را در کنار سایر مشخصات خود داشته باشید.

پنج) علاقه مندیهای خود را بنویسید

اگر در پروفایلتان علاقه مندیهای خود را بنویسید می توانید به راحتی اعتماد دیگران را نسبت به خود جلب کنید. در پروفایل خود علاقه مندیهایی مانند ورزش ، فیلم ، موسیقی ، کتاب و غذاها را بنویسید. این نوشته به شما کمک می کند به مخاطبان خود نزدیکتر شده و با آنها احساس صمیمت کنید. همچنین این احساس صمیمیت یک احساس دو طرفه است و موجب می شود مخاطبان شما اینطور حس کنند که بخشی از زندگی شما هستند.

شش) در نظر گرفتن علاقه مندی مخاطبان

سعی کنید ابتدا مخاطبان خود را بشناسید و سپس بر اساس سلیقه ، گروه سنی و خواسته های آنها پروفایل خود را طراحی کنید. با توجه به اینکه کسب و کار شما چیست ؟ هویت شما چیست ؟ و خواسته مخاطبانتان چیست ؟ باید پروفایل مناسب طراحی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات اینترنتی به این صفحه مراجعه گردد.

۲۲ تیر | طراحی لوگو بازرگانی لیماک

شرکت بازرگانی لیماک فعال در زمینه صادرات محصولات معدنی در کشور می باشد. طراحی لوگو این شرکت به کانون طراحان برتر سپرده شد. توافق گردید در صورت تایید لوگو، سایر طراحی های این شرکت نیز توسط کانون طراحان برتر صورت پذیرد. برند لیماک Limak بزودی در عرصه صادرات ، فعالیت های خود را توسعه خواهد داد.

امکاناتی که پیشرفتهای تکنولوژی در اختیار انسانها قرار داده است یکی از بزرگترین فرصتهای دنیای کسب و کار امروزی است.

به کار بردن بلوتوث و وای فای برای فرستادن پیامهای تبلیغاتی را بازاریابی نزدیک یا مجاورتی می نامند. در این روش ما پیام تبلیغاتی خود را به گوشی و تبلت افراد یا مشتریهایی که در نزدیکی محل کسب و کار یا زندگی ما هستند می فرستیم. تعداد زیادی از کسب و کارها از تکنیک بازاریابی مجاورتی یا نزدیک استفاده می کنند و اخبار ، اطلاعات و رویدادهای جدیدی که مربوط به حیطه کاری و کسب و کارشان است به اطلاع مشتریان خود می رساند. شاید بخش جذاب بازاریابی مجاورتی این باشد که مشتریان به محض دریافت پیام تبلیغاتی شما چون در محل حضور دارند می توانند به راحتی به محل کسب و کار شما سر بزنند و محصولات و خدمات شما را از نزدیک ببینند.

استفاده از بازاریابی مجاورتی هم برای شرکتهای بزرگ و هم کوچک می توانند مفید باشد و به خوبی از آن برای پیش بردن اهداف خود استفاده کنند. در ادامه به سودمندی هایی که این روش برای شرکتهای بزرگ و کوچک دارد اشاره می کنیم.

سودمندی بازاریابی مجاورتی برای شرکتهای بزرگ

زمانی که یک شرکت بزرگ و شناخته شده از این روش استفاده می کند برای مخاطبان جذابیت خاصی ایجاد می کند. زمانی که افراد در این محل ها برای تفریح ، خرید یا تماشای فیلم و تئاتر حضور دارند و پیامهای تبلیغاتی این شرکتها را دریافت می کنند احساسات خوبی را در آنها تحریک می کند و هیجان بیشتری در آنها ایجاد می کند که می تواند مشتریان جدید و بیشتری را برای این شرکتها در پی داشته باشد.

سودمندی بازاریابی مجاورتی برای شرکتهای کوچک

شرکتهای کوچک قادرند از بازاریابی مجاورتی برای معرفی و ارائه خدمات خود استفاده کنند. تجربه نشان داده است بازاریابی مجاورتی برای شرکتهای کوچک سودآور بوده است. زیرا توانسته افرادی را که در محل حضور داشته اند برای بازدید یا خرید به محل کسب و کار آنها سوق دهد.

سایر سودمندی های بازاریابی مجاورتی

یکی از مهم ترین سودمندی های بازاریابی مجاورتی این است که شما می توانید واکنش های مشتریان و مصرف کنندگان را ردیابی کنید. از آنجایی که مشتریان و مخاطبان شما در محدوده بازاریابی شما هستند این امکان وجود دارد که رفتار آنها را بهتر ردیابی کنید. می توانید شاهد این باشید که به محض دریافت پیام تبلیغاتی شما زمانی که در مجاورت فروشگاه یا محل فعالیت شما هستند چه واکنشی نشان می دهند ؟ آیا در بخشهای مختلفی که برای ورودی یا در مسیر فروشگاه خود طراحی کرده اید رفتارهای مشابه دارند ؟

کدام قسمت از مسیر فروشگاه شما برایشان جذاب است و می تواند آنها را به سمت فروشگاهتان سوق دهد ؟ پاسخ همه این سوالهای جالب را می توانید از طریق بازاریابی مجاورتی به خوبی به دست آورید. زیرا امکاناتی به دوربین ها به شما کمک خواهند کرد تا واکنش مخاطبان خود را ثبت کنید. علاوه بر دوربین ها ، سیستم هایی بر روی تلفن همراه نصب است که می توانید واکنش مخاطبان خود را با استفاده از آن روشها چک کنید.

بر اساس تجربه مشاوره بازاریابی ، تجربه بازاریابها به ویژه بازاریابهای خارجی نشان داده است استفاده از بازاریابی مجاورتی در محل هایی مانند بانک ها ، فرودگاه ها ، هتل ها ، رستوران ها ، محلهایی که افراد برای تفریح یا گذران وقت خود در آنجا جمع می شوند  بهترین مکان ها برای پیاده کردن روش بازاریابی مجاورتی است.

به طور کلی ، بازاریابی مجاورتی یک بازاریابی جدید و نوپاست. با اینکه چند سالی است از این روش در بازاریابی استفاده می شود ولی باز هم یک استراتژی نو ظهور محسوب می شود. با استفاده از بازاریابی مجاورتی ، بازاریابها می توانند با توجه به واکنشهای مصرف کنندگان تصمیم درست را بگیرند.

برای آگاهی بیشتر در مورد مشاوره بازاریابی اینترنتی به این صفحه مراجعه نمایید.

نظر شما

The post بازاریابی با بلوتوث و وای فای appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Surging US oil output will outpace sluggish global demand and lead to a large stocks buildup around the world in the next nine months, the International Energy Agency said on Friday.  The forecasts appear to predict the need for OPEC and its allies to reduce production to balance the market...