آخرین اخبار از طراحی

Oil prices edged higher on Friday but were set to end the week broadly steady as sluggish economic growth in China, the world’s biggest crude importer, raised concerns about fuel demand and countered optimism from the signing of a China-US trade deal. The world’s second-largest economy grew by 6...

۲۰ دی | طراحی وبسایت جدید موسسه استعدادیابی

طراحی بهینه سازی وبسایت هوش نیک در کانون طراحان برتر در سال گذشته در کانون طراحان برتر انجام شده بود. هم اکنون سایت جدید این موسسه استعدادیابی کودکان در کانون طراحان برتر طراحی می گردد.

اگر وارد هر شغلی شوید خواهید دید که به بسیاری از چیزها نیاز دارید تا به کار خود رسمیت بخشید.

رسمیت بخشیدن به کار را می توان یکی از بخشهای مهم هر کسب و کاری دانست. چرا که بدون رسمیت دادن به شکل فعالیتتان نمی توانید به معرفی خود بپردازید یا موفقیتهایی که مد نظرتان است به دست آورید. کسب و کارهای مختلف از ابزارهای مختلفی برای رسمیت دادن به فعالیتشان استفاده می کنند.

از این ابزارها می توان به طراحی لوگو ، طراحی پرچم های تبلیغاتی ، طراحی پوستر و بنر و غیره اشاره کرد. در این میان همانند طراحی لوگو که می تواند ماندگاری تصویر فعالیت شما را بیشتر کرده و به شغل شما رسمیت بدهد و به عنوان نماد فعالیت شما در بازار حضور داشته باشد ، مهرها نیز به عنوان نماینده و به رسمیت دادن فعالیتها و اسناد شما عمل می کنند. بسیاری از افرادی که در مشاغل آزاد یا غیره مشغول هستند از مهر در ثبت مدارک استفاده می کنند. بنابراین کاربرد مهر را می توانیم در انواع مشاغل ببینیم.

به جز مهر که در مشاغل مختلف کاربرد دارد. طراحی آن نیز با توجه به سلیقه و نیاز شما متفاوت است.

به عنوان مثال :

یک) مهر تک رنگ یا چند رنگ

یکی که موارد قابل توجه در طراحی مهرها ، رنگی است که برای جوهر آنها به کار می رود. گاهی برخی از کسب و کارها با توجه به محتوای فعالیت خود تمایل  دارند که از مهرهای چند رنگ استفاده کنند. ممکن است برخی از برندهای مربوط به کودکان مانند مراکز تفریحی یا آموزشی کودکان یا محصولات مربوط به کودکان بخواهند از ویژگی رنگها برای اثر گذاری بیشتر استفاده کنند. در این موارد معمولاً مهری که چندین رنگ را دارد استفاده می شود. اما در اغلب کسب و کارها شاهد مهرهایی هستیم که دارای یک رنگ هستند. می توانید از این مهرها در پای سندها و مدارک خود برای رسمی تر کردن فعالیت خود و اعتبار بخشی به آن استفاده کنید.

دو) دسته ثابت و متحرک

برخی از مهر ها با توجه به کاربردی که دارند دسته متحرک هستند و شما می توانید حالت آن را تغییر بدهید اما در مقابل برخی ثابت هستند. انتخاب هر کدام از این دسته ها بستگی به سلیقه و کاربرد شما دارد.

سه) با جوهر و بدون جوهر

برخی از مهرها ممکن است به گونه ای طراحی شوند که فقط شامل خود مهر باشد و جوهر آن به صورت جداگانه مورد استفاده قرار بگیرد. اما برخی دیگر از آنها که قیمت بیشتری دارند به صورت مهر و جوهر در یک قاب طراحی می شوند. این مدل از مهرها طرفداران بیشتری دارد و از نظر ظاهری نیز زیباتر از مهر هایی است که جوهر ندارند. همچنین به راحتی می توانید آن را با خود حمل کرده و مورد استفاده قرار دهید و مانند سایر مهرها نیاز به این ندارید که مهر و جوهر را به صورت جداگانه حمل کنید.

چهار) مشخصات ثبت شده روی مهر

بهتر است برخی از مشخصات شما که لازم است روی مهر درج شود را بدانید. علاوه بر اینکه نام تجاری یا نام شخصی شما باید روی مهر ثبت شود. بلکه لازم است در صورت داشتن لوگوی شرکت یا لوگوی شخصی اگر این لوگو در مهر شما نیز ثبت شود رسمیت آن را بیشتر می کند. همچنین شما به عنوان یک فعال شغلی در هر زمینه ای ممکن است مجوزهایی را از بخشها و سازمانهای مربوطه گرفته باشید که باید شماره سازمانی شما در آن ثبت شود.

همچنین یکی دیگر از بخشهای ضروری که باید در مهر ثبت شود ، مشخصات تماس شما مانند شماره های تلفن هستند. ممکن است شما بتوانید موارد دیگری نیز به مهر خود اضافه کنید. اما توجه داشته باشید که نام شرکت یا برند  یا نام شخصی ، لوگوی شرکت یا لوگوی شخصی ، شماره مجوزهای فعالیت و از طرف دیگر شماره های تماس جزو ضروریاتی هستند که حتماً باید ثبت شوند.

طراحی جعبه 

 

طراحی بسته بندی

 

طراحی لیبل

در میان هوش های مختلف انسان ، هوش ریاضی منطقی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته و در نتیجه شناخت بیشتری از آن وجود دارد.

زیرا هوش ریاضی منطقی پیش از مورد توجه قرار گرفتن نظریه ی هوش های چندگانه همچون یکی از  اساسی ترین و مهم ترین مولفه های هوش و ولو هوش کلی دانسته و مشخص شده و اغلب این هوش را پایه و شالوده سنجش هوش آدمی قرار می دادند. ولی در حال حاضر هوش ریاضی فقط یکی از ابعاد هوش های چند گانه آدمی به حساب می آید که جایگاهی مشابه با دیگر جنبه های هوش دارد.

هوش ریاضی منطقی به توانمندی و قدرت فکری و انتزاعی افراد در تعقل و استدلال سنجیده و عقلایی و تحلیل و پاسخگویی به مسائل باز می گردد. هوش ریاضی معمولاً به قابلیت های زبانی و گفتاری ارتباطی ندارد؛ بدین معنا که امکان دارد با یک پروسه ی فکری و ذهنی موشکافانه و سریع ، سازماندهی و قواعد سنجیده و روابط میان اجزای یک مبحث و پرسش را پیدا کنید و پیش از آن که فازهای عملیات ذهنی خود را تعریف و تفسیر کنید به مسئله پاسخ داده باشید.

اشخاصی که هوش ریاضی منطقی قوی دارند اغلب در تامل و استدلال و تحلیل و پاسخگویی به مسائل مختلف لذت می برند. در هر قضیه ای در پی نمونه و الگوریتم مشخص هستند و به تحلیل و تفکیک مسائل علاقمندند. این اشخاص هوشمندانه و سنجیده عمل می کنند و حقیقیت گرا می باشند و در هر قضیه ای در پی یافتن ضوابط و قوانین ، نظم و ترتیب و رابطه ی علت و معلول می باشند.

در صورتی که به پاسخگویی و تحلیل مسائل علاقمندید ، در صورتی که با قضایا و مباحث پیش آمده به روشی عقلایی و سنجیده برخورد می کنید ، در صورتی که به تجربه و آزمایش علاقه دارید ، در صورتی که در امور و فعالیت های در رابطه با اعداد و ارقام و محاسبه توانایی و مهارت بالایی دارید ، به سادگی الگوها را شناسایی می کنید و قادرید در خصوص پدیده های گوناگون به روش انتزاعی بیاندیشید ، تمام این های بدین معنی است که از هوش ریاضی و منطقی بالایی برخوردارید.

ویژگی های اشخاص دارای هوش ریاضی ـ منطقی قوی

  • در پی انتظام و قاعده و نظام میان پدیده ها در دنیا می باشند.
  • مجموعه را به قسمت های تشکیل دهنده آن تفکیک و تحلیل می کنند.
  • به گونه ی ذهنی با به کارگیری مدل های ریاضی و به صورت عقلایی و سنجیده می اندیشند و از سمبل ها و نمودارها جهت تفسیر و توصیف افکار و آرمان های خود بهره می گیرند.
  • وابستگی میان داده ها و چیزهای گوناگون را به صورت ذهنی و تجربی پیدا می کنند و می فهمند و در پی کشف روابط علت و معلولی می باشند.
  • پیوسته در خصوص جهان پیرامونشان کنجکاوند ، پرسش های بسیاری مطرح می کنند و به آزمایش و امتحان علمی علاقمندند.
  • به طور معمول در حافظه نگه داشتن مسائل بدون ایجاد پیوستگی میان اجزا و عناصر آن ها برای آنان محال یا مشکل است.
  • توانایی بالایی در انجام محاسبات عددی و عملیات ریاضی دارند.
  • کودکانی که در مدرسه به دروس ریاضی و علوم بیشتر تمایل نشان می دهند هوش ریاضی منطقی بالایی دارند.

روش های برای تقویت هوش ریاضی ـ منطقی

ـ اجرای بازی های دسته جمعی سودوکو ، دومینو ، کار با چرتکه و …

ـ حل کردن معماهای ریاضی ، بازی های ذهنی سخت و حل پازل

ـ به جریان انداختن مباحث و موضوعات علمی و ریاضی در خانواده و آنالیز مباحث گوناگون

ـ نگاه کردن به فیلم ها و کارتون های مستند علمی در خصوص مباحث ذهنی و ریاضی

ـ انجام ذهنی مسائل ریاضی که در طی روز با آن ها مواجه می شوید نظیر نرخ تورم ، محاسبه سود بانکی ، محاسبات عددی ، سود و زیان و …

ـ بازرسی  موزه ها و مراکز علمی

بازی ها و سرگرمی های تقویت کننده هوش ریاضی

  • لگو
  • سودوکو
  • روبیک
  • پازل
  • چرتکه
  • شطرنج
  • دومینو
  • مکعب
 

نوشته ویژگی های اشخاص دارای هوش ریاضی ـ منطقی قوی اولین بار در مرکز تحقیقات هوش نیک. پدیدار شد.

در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت باشید ناچار هستید برای کسب و کار خود اعتبار کسب کنید.

بسیاری از کسب و کارها هستند که برای کسب اعتبار کافی در شغلشان دست به هر کاری می زنند یا برای تحقق پیدا کردن آن بسیار دست و پنجه نرم می کنند. هر چند ممکن است شما گروه یا فرد متخصصی باشید که بتوانید بهترین محصول یا خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهید اما زبان بازار با آنچه که شما تصور می کنید متفاوت تر است. معمولاً مشتریان زمانی که با فروشنده تازه واردی مواجه می شوند نسبت به آن کمی بدبین هستند و با چشم شک و تردید به آن نگاه می کنند و استقبال کمی از آن دارند.

برای اینکه بتوانید مشتریان خود را راضی کنید که محصول یا خدمات شما با کیفیت بالایی ساخته یا ارائه شده است و می توانند نیاز خود را به بهترین وجه ممکن برطرف کنند و کیفیت کار شما اگر از رقیبانتان بهتر نباشید از آنها کمتر نیست ، گاهی باید به جای تلاش محض برای رسیدن به این هدف ، به صورت استراتژیکی برخورد کنید و از جنبه های روانشناختی به موضوع و بازار نگاه کنید و وارد آن شوید.

هیچ فرقی نمی کند که شما کسب و کارتان متوسط یا کوچک است بلکه لازم است شما یک چهره موفق از خودتان در ذهن مشتریانتان شکل بدهید تا بتوانید در کسب و کارتان موفق شوید. برای اینکه بتوانید به کسب و کار خود اعتبار ببخشید تکنیک های زیر به شما پیشنهاد می شود.

یک) محل برقراری قرارداد

اگر از جمله شرکتهایی هستید که به صورت مجازی به مشتریان خود خدمات ارائه می دهید باید این نکته را بدانید که داشتن یک آدرس دفتر کار برای شما لازم است. زیرا گاهی ممکن است شما بخواهید قراردادهایی را ببندید که نیاز هست مشتریان خود را از نزدیک ببینید.

بنابراین ، در صورتی که شما هیچ دفتر کاری نداشته باشید نمی توانید اعتبار کافی را به دست آورید. پس سعی کنید حتماً حتی اگر شده یک دفتر کار کوچک را برای خود آماده کنید که در صورت نیاز به بستن قرار داد با مشتریان خود در آنجا قرارهای کاری خود را بگذارید. همچنین ممکن است گاهی جلساتی برگزار شود که بهتر است در یک محل کار این جلسات را برگزار کنید.

دو) به ظاهر خود برسید

اینکه شما با چه پوششی در میان مشتریان یا حتی همکاران خود ظاهر می شوید بسیار مهم است. انسانها معمولاً از روی ظاهر افراد درباره آنها فکر و قضاوت می کنند. حداقل اگر در تمامی اوقات نمی توانید لباسهای رسمی به تن کنید لازم است در زمان جلسات رسمی ، لباس رسمی بپوشید.

همچنین در صورتی که قصد دارید یک جلسه دیدار یا بستن قرار داد با مشتریان خود داشته باشید حتماً از لباسهای رسمی استفاده کنید و خودتان را در مقابل همکاران و مشتریانتان فردی که قابل اعتماد است نشان دهید. همه اشیائی که شما استفاده می کنید از ابزارهای محل کارتان تا خودروی شما از دید مشتریانتان مهم است. بنابراین سعی کنید حتماً سر و وضع خوبی داشته باشید و به اشیاء و دکوراسیون دفتر کارتان توجه کنید.

سه) از عنوانهای پر آب و تاب استفاده نکنید

سعی کنید در پلاکاردها یا کارتهای ویزیت خود خیلی از عناوین مختلف استفاده نکنید. چرا که برای مشتریان شما مهم نیست که عنوان شما چیست بلکه برایشان مهم است که شما چه کاری برای آنها انجام می دهید. پس بهتر است به یک اسم کفایت کنید.

چهار) جمع بستن فعل ها و ضمیرها

سعی کنید زمانی که در جلسات خود صحبت می کنید یا با مشتریان خود مواجه می شوید به جای اینکه همواره از ضمیر ” من ” استفاده کنید از ضمیر “ما” استفاده کنید. چرا که مشتریان شما دوست دارند شما خودتان را جزئی از آنها بدانید همچنین همکاران یا کارکنان شما نیز چنین حسی دارند .

پنج) سر و سامان دادن صفحات مجازی

به نظر مشاوره بازاریابی  ؛ هر صفحه ای که در اینترنت یا در دنیای مجازی دارید از طراحی سایتتان تا شبکه های اجتماعی را سعی کنید سر و سامان بدهید و مرتب کنید. چرا که قطعاً بسیاری از مشتریان و مخاطبان شما به وب سایتتان و صفحات شما در شبکه های اجتماعی سر می زنند و شاید تا پایان عمرشان ارتباط حضوری با شما نداشته باشند. پس بهتر است به این صفحات خود سر و سامان بدهید. همچنین به روز کردن آن بسیار مهمتر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره برندسازی  به این صفحه مراجعه نمایید.

نظر شما

The post تکنیکهای افزایش اعتبار کسب و کار appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

China’s crude oil imports in 2019 surged 9.5% from a year earlier, setting a record for a 17th straight year, as demand growth from new refineries built last year propelled purchases by the world’s biggest importer, data showed on Tuesday. Last year, China imported a record 506 million tons of...

فروش ژل رویتاژال Revitajal و نمایندگی فروش انواع ژل رویتاژال Revitajal با مدل های مختلف. جهت کسب مشاوره خرید ژل رویتاژال Revitajal می توانید با مشاوران فروش ژل رویتاژال Revitajal در گروه بازرگانی نیکمد تماس بگیرید.

رویتاژال ولوم تین Revitajal Volume Thin

ایده آل برای اصلاح منطقه چروک پیروربیتال و اصلاح چین و چروک های ظریف و سطحی زیر چشم و در سایر مناطق صورت با پوستی لطیف است.

امکان بازیابی حجم: متوسط (طبیعی)

میانگین ماندگاری ژل رویتاژال ولوم تین : ۸-۱۰ ماه

بسته بندی: ۲ سرنگ ۱ میلی لیتر

با تصحیح کافی از ناحیه دوربیتال تا ۱٫۵ سال

مناطق اصلاح با  ژل رویتاژال ولوم تین

مناطق پیشانی ، دوربیتال و ابرو ، “پنجه کلاغی”

اصلاح خطوط اطراف لب و بینی

ناحیه perioral – چین و چروک های رشته ای (خط سیگاری) ، چین های بینی و چروک های اندوه

حجم لب و حجم طبیعی لب ها

لاله گوش ، ناحیه گردن ، دکوره ، پشت دست و غیره.

مواد تشکیل دهنده ژل رویتاژال ولوم تین : 

Reticular hyaluronic acid, Isotonic phosphate buffer. 20 mg/ml

Concentration:

Percentage of cross-linking 96,3% (DVS)

Concentration of residual protein < 0,01%

Concentration of residual endotoxin: < 0,2 EU/ml (in accordance with VII European Pharmacopoeia < 0,5 EU/ml)

Injection force 10-30N Viscosity 55-85 Pa*s    G prime/Elasticity 1.73*102 Pa   Osmolar concentration ۳۱۸ mOsmol/kg

Instrument:  needle 29G-30G or cannula

* Average duration depends on several factors: patient’s skin type to be corrected, type of injection and volume injected.

رویتاژال ولوم مدیوم Revitajal Volume Medium

ایده آل برای اصلاح چین و چروک های ناحیه دوربیتال منطقه پیشانی ، چین و چروک های سطحی روی گونه ها و افزایش حجم و کانتور لب ها است.

امکان بازیابی حجم: خوب

میانگین ماندگاری ژل رویتاژال ولوم مدیوم : ۱۰-۱۲ ماه

بسته بندی: هر یک از ۲ سرنگ ۱ میلی لیتر

مناطق اصلاح با  ژل رویتاژال ولوم مدیوم

چین و چروک های متوسط و عمیق صورت ، گردن ، دکوراسیون ، دست و غیره

نواحی گوشه لب و خطر خنده و اصلاح خطوط بینی

چین های بینی ، چین و چروک اندوه

مدار حجم لب و لب ، ستون های فیلتروال

تصحیح پل بینی

ترمیم حجم ناحیه ابرو

ترمیم نرم حجم طبیعی صورت ، گردن ، دکوره ، دست و غیره

مواد تشکیل دهنده ژل رویتاژال ولوم مدیوم

Reticular hyaluronic acid, Isotonic phosphate buffer. 25 mg/ml

Concentration:

Percentage of cross-linking 96,3% (DVS)

Concentration of residual protein < 0,01%

Concentration of residual endotoxin: < 0,2 EU/ml (in accordance with VII European Pharmacopoeia < 0,5 EU/ml)

Injection force 10-30N Viscosity ۸۵-۱۱۰ Pa*s    G prime/Elasticity 2.73*102 Pa   Osmolar concentration ۳۰۵ mOsmol/kg

Instrument:  needle 27G-28G or cannula

* Average duration depends on several factors: patient’s skin type to be corrected, type of injection and volume injected.

رویتاژال ولوم قوی Revitajal Volume Strong

امکان بازیابی حجم: عالی

میانگین نتیجه ماندگار: ۱۲-۱۸ ماه

بسته بندی: هر یک از ۲ سرنگ ۱ میلی لیتر

مناطق اصلاح با  ژل رویتاژال ولوم استرانگ یا قوی 

چین و چروک های عمیق صورت ، گردن ، دکوراسیون ، دست و غیره را اصلاح می کند

مدل سازی حجم جمجمه و گونه ها ، نواحی معبد از شکل و حجم چانه

لیفت ابرو

اصلاح شکل بینی

زاویه سازی بیضی صورت

ترمیم حجم طبیعی صورت ، گردن ، دکوره ، دست و غیره

مواد تشکیل دهنده ژل رویتاژال ولوم استرانگ یا قوی :

Reticular hyaluronic acid, Isotonic phosphate buffer. 30 mg/ml

Concentration:

Percentage of cross-linking 96,3% (DVS)

Concentration of residual protein < 0,01%

Concentration of residual endotoxin: < 0,2 EU/ml (in accordance with VII European Pharmacopoeia < 0,5 EU/ml)

Injection force 10-30N Viscosity 150-220 Pa*s    G prime/Elasticity 9.66*102 Pa   Osmolar concentration ۳۰۰ mOsmol/kg

Instrument:  needle 26G-27G or cannula

* Average duration depends on several factors: patient’s skin type to be corrected, type of injection and volume injected.

Venezuela’s state-owned oil firm PDVSA is moving to market its crude oil overseas by enlisting its joint venture partners, including US supermajor Chevron, to sell cargoes to buyers in Asia and Africa, Reuters reported on Monday, quoting PDVSA documents and sources at the joint ventures. Even...

زمانی که وضعیت اقتصادی رونق چندانی ندارد یک فروشنده باهوش به خوبی می داند که باید یک رفتار مناسبی انتخاب کند. در اوضاع بد اقتصادی ، معمولاً همه مطبوعات و رسانه ها پر از خبرهای بدی است که تنش و نگرانی را  در بازار افزایش می دهد.

بسیاری از صاحبان مشاغل ممکن است کسب و کار خود را جمع کنند یا خسارت مالی زیادی ببینند. از طرفی تعداد افرادی که روز به روز بیکار می شوند افزایش پیدا می کند. اما کمی تجربه به شما نشان می دهد که وضعیت رکود اقتصادی یا کسادی بازار ممکن است در طول تاریخ چندین بار اتفاق بیافتد.

حتی ممکن است در روزها یا ماههایی از یک سال جاری نیز این اتفاق بیافتد. پس به جای نگرانی یا تنش در این مواقع بهتر است یاد بگیریم در این گونه شرایط باید چگونه رفتار کنیم ؟ باید یاد بگیریم چه رفتارهایی را انجام بدهیم که وقعیت کسب و کارمان را بهتر کنیم ؟ اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آیا محصول شما یک محصولی است که استفاده انبوه یا روزمره مردم است ؟ یا اینکه محصول ضروری و روزمره نیست ؟

اگر کسب و کارتان مربوط به محصولات روزمره نیست به شما ترفندهایی که در ادامه این مقاله می آید را پیشنهاد می دهیم. عمل کردن به این پیشنهادها به شما کمک می کند تا روزهای سخت و کسادی اقتصادی و بازار را بتوانید پشت سر بگذارید.

یک) توجه خود را به مشتریانتان معطوف کنید

به نظر مشاوره بازاریابی  ؛ اگر توجه خود را به مشتریانتان معطوف کنید می توانید به نکات بسیار مفیدی که می تواند کسب و کار شما را نجات دهد و در عین حال به آن رونق ببخشد پی ببرید. یکی از این مسائل مهم این است که تجربه و تحلیل بازارها نشان داده است ، مشتریان ترجیح می دهند محصولی را از عرضه کننده ها یا فروشگاه هایی که در نزدیکی محل زندگی یا کار آنهاست خریداری کنند.

آنها ترجیح می دهند محصولات مورد نیاز خود را به راحتی در کمترین زمان خریداری کنند تا اینکه منتظر بمانند تا به فروشگاه یا محلی که برای آنها سود بیشتری دارد برسند. البته این ترجیح در اکثر مواقع است نه در همه موارد. بنابراین سعی کنید همیشه در حال ارتقای محصول و خدمات خود باشید. زیرا مشتریان شما که ترجیح می دهند از یک فروشگاه نزدیک محل زندگی یا کار خود خریداری کنند در صورتی که محصول شما از کیفیت کافی برخوردار باشد بنابراین ، قیمت تمام شده یک کالا نیز برای آنها مناسب تر می افتد و وفاداری آنها به شما افزایش پیدا می کند.

حتی اگر بازار دچار رکود شود ولی باز هم شما مشتریان خود را دارید. سعی کنید مشتریانی که به شما سر می زنند یا خرید می کنند اطلاعات ارتباطی آنها را دریافت کنید. همچنین ، تا می توانید باید با مشتریان خود در ارتباط باشید تا بفهمید که چه چیزی را دوست دارند یا چه چیزی را دوست ندارند.

دو) مدیریت انبار

انبارهای شما جزء مهمترین بخشهای کسب و کارتان هستند. شما همواره باید از موجودی انبار خود مطلع باشید. زیرا لازم است همیشه در سطح بهینه ای آن را نگه دارید. یکی از چیزهایی که در مدیریت انبار خود باید مورد توجه قرار دهید این است که کشف کنید کدام دسته از محصولات شما بهتر از بقیه به فروش می رسند. با این اطلاعات به دست آمده شما می توانید موجودی انبار خود را به خوبی مدیریت کرده و نیازهای مشتریان خود را به موقع بر طرف کنید.

سه) انعطاف پذیری در تعیین قیمت کالا

زمانی که بازار کساد است مشتریان به دنبال این هستند که کالایی را مناسب خریداری کنند. سعی کنید قیمت مناسبی که هم برای مشتریان مناسب است و هم برای شما روی محصول خود قیمت گذاری کنید. همچنین سعی کنید محصولات ضروری مشتریان را بیشتر در فروشگاه خود افزایش دهید.

زیرا محصولات ضروری را مشتریان به هر شکل که شده باید خریداری کنند. از طرفی اگر قرار باشد قیمت مناسبی روی کالاهای خود بگذارید تا مشتریان بیشتری راجذب کنید ، پس بهتر است کالاهای ضروری را به فروشگاه خود اضافه کنید تا با میزان فروش بالای این محصولات بتوانید به سود مناسب و مورد نظر خود برسید.

چهار) کاهش ندادن تعداد کارمندان

در بسیاری از کسب و کارها و سازمانها چنین روندی وجود دارد که به محض برخورد با مسائل و مشکلات اقتصادی به سرعت به فکر تعدیل نیرو می افتند. در حالی که یک فروشنده یا صاحب کسب و کار با هوش می داند که کاهش کارمندان یعنی کمتر شدن میزان پاسخگویی به مشتری.

یعنی زمانی که مشتریان شما به کسب و کار شما مراجعه می کنند یا نیاز دارند که کارشان را انجام دهید ممکن است به  دلیل کمبود نیرو به موقع نتوانید نیاز آنها را برآورده کنید. اتفاقا بهتر است در این گونه شرایط خودتان را سر پا و جوابگوتر نشان دهید تا مشتریانتان شما را به دیگر رقبایتان ترجیح دهند.

نظر شما

The post ترفندهای افزایش فروش در زمان کسادی بازار appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oil prices rose slightly on Monday as investors shift their focus away from easing Mideast tensions to this week’s scheduled signing of an initial US-China trade deal which could boost economic growth and demand. Brent crude was up 20 cents at $65.18 per barrel, while West Texas Intermediate...