آخرین اخبار از طراحی

As one of the most tumultuous years in oil’s history ends, a delicate task now confronts OPEC+. The alliance of producers led by Saudi Arabia and Russia must decide whether it can continue to restore crude supplies without capsizing the price recovery they spent most of 2020 working to achieve,...

تبلیغات و طراحی تبلیغات برای هر کسب و کاری اهمیت زیادی دارد.

به همین دلیل ، بسیاری از شرکتها و برندها چه کوچک و چه بزرگ سعی می کنند از بهترین طرح تبلیغاتی برای محصول یا برند خود استفاده کنند تا تأثیر گذاری آن بر مشتریان یا مخاطبان را چند برابر افزایش دهد. با جهانی شدن مارکتینگ ها بحث کپی برداری از تبلیغات سایر برندها داغ تر شده است.

برخی از افراد معتقد هستند این کپی برداری ها اهمیت زیادی ندارد و اشکال خاصی ایجاد نمی کند. در حالی که برخی از افراد معتقد هستند که این گونه کپی برداری ها نباید اتفاق بیافتد چرا که اصالت تبلیغات را زیر سوال می برد و در عرصه حرفه ای و کسب و کار موجب از بین رفتن حق کپی برداری خواهد شد. برای اینکه با این دو نقد بیشتر آشنا شویم و در عین حال به نحوه این کپی برداری ها یا تقلیدها پی ببریم در  این مقاله به تشریح بیشتر این موضوع می پردازیم.

نکته مهمی که وجود دارد این است که اقتباس کردن با کپی برداری متفاوت است و باید بین این دو تمایز قائل شویم. در اقتباس کردن شما چارچوب کلی را می توانید از سایر تبلیغ ها الگو برداری کنید در حالی که در کپی کردن معمولاً عین همان نسخه اصلی استفاده می شود.

اقتباس کردن شاید یکی از روشهای مناسب برای برخی از محصولات یا برندهایی باشد که چندان شناخته شده نیستند و با استفاده و اقتباس از تبلیغ برندهای بزرگ که در کار تبلیغات موفق هستند می توانند توجه بیشتری را جلب کنند. از طرفی ، برخی از تبلیغ ها در دنیا وجود دارد که به قدری توانسته موفق عمل کند که بسیاری از برندها نیز از آن الگو برداری کرده اند. بنابراین هیچ ایرادی نخواهد داشت اگر از الگوهای موفق در دنیا استفاده کنید.

منتها نکته ای که در زمینه اقتباس وجود دارد این است که شما باید الگوی گرفته شده را متناسب با فرهنگ ، مخاطبان و شرایط کلی جغرافیایی که قصد دارید تبلیغ را برای آنها تولید کنید در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، شما نمی توانید یک تبلیغ کاملاً شبیه به تبلیغ در جامعه ای دیگری را در کشور خودتان پیاده کنید و انتظار داشته باشید که تبلیغ شما اثرگذاری لازم را داشته باشد.

اگر این نوع اقتباس را انجام دادید نباید منتظر موفقیت باشید ؛ چرا که مردم کشور شما دارای فرهنگ متفاوتی هستند که این فرهنگ در تعیین جزئیات تبلیغ شما بسیار موثر است. به عنوان مثال ، نوع رنگ ، جملات یا حتی حضور افراد در تبلیغات شما باید متناسب با فرهنگ مردم آن محیط جغرافیایی باشد تا بتواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

این گونه هماهنگ نمودن ها معمولاً در اقتباس کردن اتفاق می افتد و به همین دلیل است که میان اقتباس با کپی کردن تفاوت قائل هستیم و معتقدیم که اقتباس یک امر درست ولی کپی برداری یک امر نادرست و نقض حقوق سایر برندهاست.

اما در کپی کردن معمولاً هم تصاویر ، هم پیامها و تمامی المانهای طراحی شده در یک تبلیغ کپی برداری می شود و آن تبلیغ را برای مردمانی با ارزشها و باورها و سلیقه های متفاوت در کشور و فرهنگی متفاوت استفاده می کنند.

با کمی دقت و تفکر می توان به خوبی پی برد که تا چه اندازه این کپی برداری می تواند آسیب زننده باشد و هویت محصول یا برند شما را زیر سوال ببرد. از طرفی تمامی هزینه ها و فرصت و زمان که صرف تهیه این تبلیغات می شود به نوعی بی فایده خواهد بود چرا که هماهنگ سازی یا بومی سازی در تبلیغ ها اتفاق نیافتاده و نمی تواند روی مشتریان و مخاطبان تأثیر چندانی داشته باشد.

این موضوع در کپی برداری طراحی بسته بندی و همچنین طراحی پوستر هم اتفاق افتاده است. اگر دوری در فروشگاه ها بزنید حتی در طراحی لیبل های مواد غذایی و شوینده نیز این را می بینید.

The post جهانی شدن مارکتینگ ها و کپی برداری در طراحی و تبلیغات first appeared on طراحان برتر.

مدیران سازمانها و شرکتها ممکن است برخی از مواقع نکاتی را که کیفیت مدیریتی و عملکرد مطلوب آنها را افزایش می دهد فراموش کنند و پس از مدتی پیامدهای نامطلوبی در شرکت یا سازمان آنها به وجود آید که تمامی مجموعه آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

در این مقاله سعی کرده ایم مطالب و نکاتی که ممکن است گاهی از دید مدیران دور بماند یا پس از مدتی آن را فراموش کنند اشاره کنیم تا مجدداً کیفیت عملکرد آنها مطلوب شود.

یک) مشارکت همه اعضا در جلسات

جلساتی که در دوره های مختلف برگزار می شود باید فرصتی برای ارائه نظرات تمامی کارکنان و مدیران بخشهای مختلف شرکت یا سازمان شما باشد. پس اگر در جلساتی که تشکیل می دهید ، برخی از کارکنان شما مشارکت نمی کنند یا نظرات و ایده های خود را مطرح نمی کنند یا حتی در نظرات خود راجع به ایده های مطرح شده از طرف سایر کارکنان را نقد و بررسی نمی کنند باید توجه شما را به خود جلب کند. سعی کنید جلسه را به گونه ای مدیریت کنید که تمامی افراد حاضر در جلسه بتوانند نظرات خود را مطرح کنند.

 بر اساس آموزش بازاریابی ، اگر تعداد افراد در جلسه کم باشد که به خوبی می توان این ارتباط را به وجود آورد ولی اگر تعداد افراد زیاد است از ترفندهای مختلفی مانند ارائه پرسش نامه به کارکنان می توانید متوجه نظرات و ایده های آنها شوید.

دو) استفاده از تکنولوژی برای برقراری ارتباط

امروزه ابزارهای ارتباطی مختلفی به وجود آمده است که در تسهیل ارتباط افراد بسیار نقش مهمی دارد. بویژه در چند ماهی که دنیا درگیر ویروس کرونا شده اهمیت این ابزارهای ارتباطی بیش از پیش است. این مسئله بسیار مهم است که از این ابزارها برای برقراری ارتباط با کارکنان خود و ایجاد گروه هایی که ارتباط کارکنان شما را با یکدیگر نزدیکتر و صمیمی تر کند بسیار مهم است.

بر اساس نظر مشاور بازاریابی ، همچنین این ابزارها و گروه هایی که در این شبکه های مختلف ایجاد می کنید موجب می شود کارکنان شما حتی خارج از محیط کاری نیز با ذهنشان درگیر باشد و این میزان تعهد و صمیمیت آنها را بیشتر خواهد کرد. سعی کنید حتماً از ابزارهای مختف ارتباطی به ویژه ارتباط های مجازی استفاده کنید.

سه) پیامهای واضح و شفاف

یکی از وظایفی که مدیران انجام می دهند ارسال پیامها یا ایملیهای مختلف با اهداف گوناگون است. ممکن است برخی از این ایمیل ها برای همکاران و مدیران سایر شرکتها برای جلب همکاری آنها باشد. ممکن است برخی از آنها برای کارکنان داخل شرکت باشد که پیامهای مختلفی از پیام تبریک تا اخبار گوناگون شرکت را به آنها اطلاع می دهد.

همچنین برخی از پیامها یا ایمیل ها نیز ممکن است برای مشتریان ارسال شود. پیامهایی که برای اهداف مختلف ارسال می کنید باید شفافیت کافی داشته باشد تا افراد گیرنده پیام شما بتوانند به خوبی آن را درک کنند. برای این منظور بهتر است پیامهای کوتاه و ساده ارسال کنید. سعی کنید از پیامهایی که به طور شفافی منظور شما را به آنها منتقل می کند استفاده کنید تا آنها به راحتی بتوانند منظور شما را درک کنند.

همچنین برای ارسال این دسته از پیامها باید مناسب ترین ابزار را نیز انتخاب کنید به عنوان مثال ، گاهی ارسال پیام از طریق ایمیل می تواند مناسب ترین روش باشد و گاهی ارسال پیام در شبکه های اجتماعی ؛ دلیل آن هم این است که باید در نظر بگیرید که مخاطبان شما بیشتر از کدام یک از این کانالهای ارتباطی استفاده می کنند یا تأثیر پیام شما بیشتر خواهد بود. بنابراین با توجه به هدفی که دارید سعی کنید مناسب ترین روش را انتخاب کنید.

فضایی که افراد در آن زندگی یا کار می کنند از نظر روانی می تواند اثرات قابل توجهی بر افراد داشته باشد.

اگر محیط مناسبی به لحاظ فیزیکی و سایر شرایط در محیط کاری حاکم باشد قطعاً کارکنان شما بهره وری بهتری داشته باشند. اهمیت این مسئله به حدی است که بسیاری از مدیران مشاغل در دنیا سعی می کنند محیط کاری مناسبی برای کارکنان خود ایجاد کنند تا شور و شوق و احساس آرامش کافی در محیط کاری به وجود آورند.

به نظر مشاوره بازاریابی ، امروزه خوشبختانه بسیاری از مدیران حتی در ایران نیز به اهمیت محیط کاری پی برده اند و تلاش می کنند که هم برای افزایش بهره وری کارکنان و هم جذب مشتریان محیط کاری مناسبی طراحی کنند. برای اینکه بتوانید محیط کاری مناسبی طراحی کنید پیشنهاداتی را به شما ارائه می دهیم.

یک) سلامت محیط

محیط کاری را باید به گونه ای طراحی کنید که هم سلامت فیزیکی و هم سلامت روانی کارکنان شما را تأمین کند. به عنوان مثال ، نور کافی یکی از این موارد است. نور کافی در محیط کاری می تواند خستگی کارکنان را کمتر کند و نشاط بیشتری به محیط کاری شما ببخشد. می توانید این نور مناسب و کافی را از طریق نورگیرهای طبیعی مانند ساختمانهایی که پنجره های کافی برای دریافت نور طبیعی دارند یا در صورت نبود چنین فضایی ، با چراغ ها و لامپهای مختلف نور کافی را تأمین کنید. میزان نور کافی نه تنها به محیط شما زیبایی خاصی می دهد بلکه نشاط را بیشتر و خستگی را کمتر می کند.

یکی دیگر از مواردی که در سلامت محیط کاری باید به آن دقت کنید ، نویزها یا صداهای آزار دهنده ای است که از بیرون وارد محل کار شما می شود. می توانید با عایق کاری درست دیوارها و درها مانع از ورد نویزها یا سر و صداهای آزار دهنده بیرون به داخل محیط کاری خود شوید. استفاده از پنجره های دو جداره به ویژه برای محیط های کاری که در کنار خیابان های اصلی و پر تردد هستند بسیار لازم است.

مورد دیگر از سلامت محیط کاری مربوط به اشیاء و صندلی ها میزهای محیط کاری است. باید سعی کنید از میزها و صندلی های استاندارد استفاده کنید تا سلامت جسمی کارکنان شما به واسطه تحرک کم یا ساعتهای طولانی نشستن به خطر نیافتد.

دو) تعامل کارکنان

یکی دیگر از موارد مهم در محیط کاری ، ایجاد تعامل میان کارکنان است. چیدمان یا طراحی محیط کاری شما می تواند نقش زیادی در تأمین این مسئله داشته باشد. به عنوان مثال ، نحوه مجزا کردن محیط های کاری کارکنان یا طراحی محیط های کاری که کارمندان شما در آن بتوانند بیشترین تعامل را با یکدیگر داشته باشند از اهمیت زیادی برخوردار است.

همچنین می توانید سالن های جلسه یا نشست هایی را طراحی کنید که کارکنان شما در این محیط بتوانند گرد هم آیند و ارتباط بیشتری با هم داشته باشند. برخی دیگر از مدیران نیز از فضاهای مشترک استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، به جای طراحی محیط های مجزای کاری مانند اتاق های جداگانه تمایل دارند یک فضای وسیعی را برای کارکنان آماده کنند که در کنار هم قرار بگیرند و بیشترین تعامل بین کارکنان ایجاد شود.

سه) انعطاف پذیری

یکی از مسائلی که امروزه بیشتر از گذشته به آن توجه می شود انعطاف پذیری در محیط کاری است. با گسترش ویروس کرونا در دنیا این موضوع اهمیت بیشتری پیدا کرده است. به عنوان مثال ، کارکنان شما بهتر است بخشی از فعالیتهای مربوط به کارشان را بتوانند در منزل انجام دهند.

به این معنی که آنها در دو محیط مختلف که شامل محیط کاری و منزل است بتوانند به انجام وظیفه بپردازند و با این روش از خستگی محیط کاری آنها کمتر شود. همچین در شرایطی که نتوانند در محیط کاری حاضر شوند بتوانند از منزل مشغول فعالیت باشند.


موضوع مرتبط :

راهکارهای حفظ انگیزه کارکنان در محیط کاری (بخش چهارم)

۷ تکنیک جادویی برای افزایش انگیزه بازاریابی کارشناسان فروش در محیط کار

راهکارهای حفظ انگیزه کارکنان در محیط کاری

نظر شما

The post اهمیت فضای کاری در بهره وری کارکنان appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

یکی از راهبردهایی که شرکتها یا سازمانهای مختلف برای تشویق کارکنان خود استفاده می کنند تا آنها متناسب با ارزش ها و شعارهای سازمان یا شرکتشان زندگی کنند یا در زندگی معمولی خود آنها را به کار ببرند استفاده از برندسازی داخل سازمانی است.

یکی از عوامل بسیار مهمی که موجب بهتر شدن عملکرد یک سازمان می شود این است که ابتدا روی کارکنان داخل سازمان خود سرمایه گذاری کنند. این سرمایه گذاری به معنی ارائه خدمات یا تنظیم برنامه هایی است که بتواند کارکنان داخل سازمان را به افرادی وفادار نسبت به برند تبدیل کند. برندها حتی در زندگی روزمره کارکنان وفادار به برند در جریان هستند.

به همین دلیل اکثر سازمانها و شرکتها سعی می کنند برای اجرای برندسازی داخل سازمانی ، طراحی ها ، نقشه ها و برنامه هایی داشته باشند که ارتباط بین سازمان و مسئولین آن و همچین ارتباط میان تمامی کارکنان با یکدیگر را تسهیل کنند. آنها سعی می کنند در این برنامه های خود ، کارکنان را برای درک بیشتر قوانین و اهداف سازمانی آماده کرده و آموزش دهند. همچنین آنها می توانند این برنامه را به گونه ای طراحی کنند که خود کارکنان این آموزش را از یکدیگر دریافت کنند.

هدف از این آموزشها این است که کارکنان سازمان را به عنوان سفیرهای برند خود در جامعه تبدیل کنند. اگر کارکنان این سازمانها یا برندها آموزشهای لازم را دیده باشند و ارتباط محکم و قوی با مسئولین و سایر کارکنان داشته باشند میزان تعهد آنها به برند افزایش پیدا می کند و بدون کوچکترین تلاشی تبدیل به نماینده ها و سفیران برندهای خود می شوند.

از نظر مشاور برندسازی ، در این برندسازی ، هدف این است که قبل از ارسال پیام برند به مصرف کنندگان یا مشتریان ، کارکنان این شرکتها پیام برند را دریافت کنند. فهم درست از پیام و هدف برند توسط کارکنان موجب می شود آنها ، پیام برند را به درستی به مشتریان منتقل کنند. در حالی که اگر کارکنان شما هنوز متوجه پیام یا هدف برندنتان نشده باشند نمی توانند این پیام را به درستی به مشتریان منتقل کرده یا تصویر صحیحی از آن در ذهن مخاطبان خلق کنند. بنابراین مسئله درک صحیح برند از جانب کارکنان یکی از اصول مهم در برندسازی است. آنها ارتباط مستقیم با مشتریان دارند و هر چقدر دانش و آگاهی و درک آنها از برند بیشتر باشد بهتر می توانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

متأسفانه شرکتها یا برندهای کمی وجود دارند که این اصل را رعایت کنند و از برندسازی سازمانی شروع کنند تا به برندسازی خارج سازمانی برسند. البته در ایران این خلاء بیشتر دیده می شود ؛ به گونه ای که بسیاری از مدیران شرکتها یا برندها اهمیت زیادی به برندسازی داخل سازمانی نمی دهند و هدفشان را تنها محدود به معرفی محصول به مشتریان می کنند. هر چند ناگفته نماند که در این میان ، برخی از برندها یا سازمان ها هم هستند که با جدیت بسیاری آن را پیاده کرده و دنبال می کنند.

برای رسیدن به این هدف از راهکارهای زیر می توان بهره گرفت.

یک) تشکیل جلسات منظم

تشکیل جلسات منظم به مدیران کمک می کند تا بتوانند در جریان تغییرات سازمانی یا اطلاعاتی که کارکنانشان به آنها می دهند در قرار بگیرند. از آنجایی که کارکنان با مشتریان و موقعیت ارائه خدمات در ارتباط مستقیم هستند می توانند اطلاعات بسیار مفیدی به مدیران بدهند که در پیشبرد اهداف برند بسیار مهم است.

دو) ایجاد ارتباط نزدیک مدیران و مسئولین با کارکنان

در این جلسات مدیران می توانند از نزدیک با کارکنان خود در ارتباط باشند و ارتباط دو  طرفه و دوستانه ای با آنها برقرار کنند که در ایجاد تعهد در کارکنان بسیار مهم است.

سه) آشنایی و همکاری کارکنان

این جلسات به کارکنان نیز کمک می کند تا با همکاران خود که در بخشهای دیگر مشغول فعالیت هستند آشنا شوند و ارتباط نزدیک و دوستانه ای بین آنها شکل بگیرد.

نظر شما

پدیده مهاجرت یک پدیده اجتماعی است که دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.

به مهاجرت هایی که مردم به دلیل تغییرات آب و هوایی و زیست محیطی انجام می دهند مهاجرت های اکولوژیک گفته می شود. در شرایطی که تغییرات زیست محیطی به حدی باشد که زندگی کردن برای ساکنان یک منطقه دشوار شود ، کم کم مردم از آن موقعیت جغرافیایی به مناطق مناسب تر مهاجرت می کنند.

این تغییر و جابه جایی تا حد زیادی می تواند بر سطح زندگی و وضعیت اقتصادی مردم اثر منفی داشته باشد. بنابراین ، آثار مشکلات زیست محیطی تنها به از بین رفتن منابع طبیعی خلاصه نمی شود ؛ بلکه از جنبه های مختلف بر زندگی مردم و تاثیر گذار است.

به عنوان مثال ، خشک سالی های اخیر و افزایش وسعت بیابان ها موجب شده است بسیاری از مردمی که در جوار بیابان ها یا مناطق خشک زندگی می کردند آن محل ها را ترک کرده و به سایر موقعیت های جغرافیایی که بله لحاظ زیست محیطی شرایط مناسب تر یا مطلوبی دارد مهاجرت کنند.

از طرفی از بین رفتن منابع آبی ، بسیاری از کشاورزان را با کمبود آب برای زراعت و باغذاری و دامداری مواجه کرده و آنها را رهسپار شهرها به ویژه شهرهای بزرگ کرد که به نوبه خود منجر به انفجار جمعیت در کلان شهرها و تراکم و آلودگی هوا و سایر مشکلات اجتماعی ، اقتصادی و زیست محیطی در این شهرها شده است. بنابراین ، یک آسیب زیست محیطی منجر به آسیب دیگری می شود که حتی می تواند عواقب بسیار خطرناک تر و بدتر از آن را داشته باشد.

البته این تنها در داخل یک کشور اتفاق نمی افتد بلکه در بسیاری از شرایط ، این مهاجرت ها ممکن است بین دو کشور یا حتی مهاجرت های قاره ای نیز روی دهد. بنابراین ، آسیب های زیست محیطی در یک منطقه محدود به همان محل جغرافیایی نمی شود و تمامی مناطق دنیا را به نوعی درگیر خود خواهد کرد. به جز عوامل زیست محیطی ، زمانی که یک محل جغرافیایی با مشکلات زیست محیطی مواجه می شود مردم سطح زندگی خود را با افرادی که در سایر موقعیت های جغرافیایی زندگی می کنند مقایسه کرده و انگیزه مهاجرت در آنها بیشتر می شود.

با وجود این شرایط پیشنهاد می شود برای جلوگیری از مهاجرت های اکولوژیکی موارد و نکات ذکر شده در ادامه این مقاله مورد توجه قرار بگیرد.

یک) پیش بینی آسیبها

قبل از اینکه پیامدهای این تغییرات موجب آسیب به زندگی مردم شود بهتر است این پیامدها توسط افراد متخصص پیش بینی شده و راهکارهای لازم برای آن اندیشیده شود.

دو) همسان سازی امکانات

یکی از موضوعاتی که علت بسیاری از مهاجرت هاست نابرابری های اقتصادی و اجتماعی و امکاناتی است که در یک منطقه تقریباً صفر و در یک منطقه تقریباً مناسب یا عالی است. مقایسه این دو شرایط و افرادی که در مناطق کمتر برخوردار زندگی می کنند آنها را به این نتیجه می رساند که مورد ظلم یا محرومیت قرار گرفته اند و انگیزه های مهاجرت در آنها افزایش پیدا می کند. بهتر است امکاناتی که در شهرهای بزرگ یا با مناطق آب و هوایی مناسب وجود دارد به تمامی مناطق گسترش پیدا کند.

متأسفانه عدم همسان سازی امکانات در کشور ایران وجود دارد و امکانات مورد نیاز زندگی مردم اغلب در مناطقی که به لحاظ آب و هوایی نیز در شرایط مطلوب تری به سر می برند متمرکز شده است. به همین دلیل است که چند سالی است روند مهاجرت به شهرهای بزرگ مانند تهران افزایش پیدا کرده و نه تنها مناطق روستایی را حتی در برخی موارد خالی از سکنه شده است بلکه شهرهای کوچک تر نیز این روند مهاجرت اکولوژیکی را دارند و تمامی این جمعیت مهاجرت کرده در شهرهای بزرگ یا مناطق اقلیمی مناسب تر اسکان پیدا می کنند که محیط زیست آن مناطق را نیز با خطر مواجه می کنند.

The post افزایش تغییرات زیست محیطی و مهاجرت های اکولوژیک first appeared on انجمن شرکتهای حامی محیط زیست ایران.

کوکتل های مزوتراپی mesoINSTITUTE و لایه بردارهای شیمیایی ساخته شده در بارسلونا اسپانیا و با بیوتکنولوژی سوئیس می باشد.

محصولات مزو اینستیتیوت ، که به طور خاص برای متخصصان زیبایی طراحی شده اند ، راه حل های ابتکاری را در یک بازار فزاینده با فرهنگ آرایشی بالا ارائه می دهند. mesoINSTITUTE مجموعه کاملی از محصولات ، کوکتل های مزوتراپی و لایه بردارهای شیمیایی را که توسط پزشکان و داروسازان با بیوتکنولوژی سوئیس تولید و در بارسلون تولید شده است ، ادغام می کند.

مزوتراپی و لایه برداری شیمیایی

محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی ما راه حل های موثر و کارآمد را با محصولات برای استفاده حرفه ای و همچنین خط مراقبت در منزل ارائه می دهد.

ما بخش تحقیق و توسعه خود را برای تحقیق و توسعه فرمول بندی های جدید داریم. با افتخار می توانیم بگوییم که در آخرین پیشرفت های محصولات آرایشی و بهداشتی پیشتاز هستیم. محصولات ما برای کوکتل های مزوتراپی و هم برای لایه بردارهای شیمیایی نتیجه سالها تحقیق در مقر ما در بارسلونا و لوزان (سوئیس) است.

محصولات اینستیتیوت فرمولاسیون اختصاصی هستند. mesoINSTITUTE یک برند برتر از محصولات با کیفیت بالا برای مزوتراپی و لایه برداری شیمیایی است. ما محصولات خود را از طریق توزیع کنندگان انحصاری در سراسر جهان به فروش می رسانیم.

محصولات mesoINSTITUTE از نظر کیفیت دارویی ، با بهترین مواد فعال موجود در بازار ، با غلظت بالا و با کنترل دقیق کیفیت ، در دوزهای نفرادی. محصولات ما به عنوان لوازم آرایشی موضعی در پورتال CNCP اروپا ثبت می شوند. فرمولاسیون های ما فاقد پارابن ، الکل ، عطر ، مواد افزودنی و نگهدارنده (*) است.

محصولات آزمایش شده از نظر میکروبیولوژیکی. بدون پارابن ، الکل یا مواد تشکیل دهنده منشا حیوانی و بدون رنگ اضافه شده

روی حیوانات آزمایش نشده است. تمام محصولات به درستی برای استفاده موضعی ثبت شده اند. تولید کننده و / یا توزیع کننده در هر صورت مسئولیت هر نوع خسارت ناشی از اشخاص ثالث یا اثرات سو or را بر عهده ندارند. محصولات مزوتراپی و برخی لایه برداری های شیمیایی

این نوشته مزو اینستیتیوت mesoINSTITUTE برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

With the completion of 40 rural water supply projects in Markazi Province, water problems in 74 villages with 300,000 people have been resolved, managing director of the provincial Water and Wastewater Company said. “Out the total 1,113 villages in the province, 854 with a population of about...

اگر تا به حال برای پرورش فرزند باهوش و با استعداد خود کتاب هایی را مطالعه کرده اید یا تست های استعدادیابی داده ‌اید یا پیش مشاور رفته‌اید و …. می‌دانید که گفتن یکسری از کلمه ها یا جمله‌ها مثل (پسر بد) یا (دختر بد) کار اشتباه و نا پسندی است.

حال با هوش نیک همراه باشید تا ببینیم والدین خواسته یا ناخواسته چه تاثیراتی با کلمات بر فرزند خود خواهند گذاشت یا گذاشته اند.

امکان دارد در نظر خیلی از پدر و مادرها یا سایر افراد جامعه اینها کلمات و جملاتی معمولی و بی ارزش و شاید هم مسخره ای باشند ولی در روانشناسی این ها استارت تخریب پایه های شخصیتی کودک است.

– اگر فقط با بیان کلمه صفتی مثل (بد) شما استارت تخریب می زنید پس با بیان جملات و کلماتی همچون:

(بی لیقات) (تو در آینده هیچی نمیشی) (بی عرضه) (همش سرت تو کار این و اون) (برو از دختر یا پسر فلانی یاد بگیر) (همه بچه دارن منم بچه دارم) (حیف نون) (بدرد مردن میخوری) (اصلا دلم نمیخواد باهات حرف بزن) (حالت تهوع) (ای کاش بچه ای مثل تو نداشتم) (توام لنگه همون مامان یا همون باباتی) و ….

تست هوش کودک

* والدین به راحتی می توانند کودک خود را نابود کنند.

مادر و پدرها آگاه باشید که شما درست در زمانی که تمام نیروی خود را ظاهرا جذب کرده اید وتلاش می کنید تا کودکی موفق و شاد و باهوش و با استعداد پرورش دهید، باید بگم که تبریک میگم زیرا موفق شدید با بیان این جملات به تنهایی بدون دخالت هیچ فردی با کوبنده ترین و مؤثرین روش ممکن در دنیا دست بکار شوید که نه تنها او را از موفقیت و هوش و استعداد دور کنید بلکه برای از بین بردن امید، انگیزه، پشتکار، عزت نفس، لذت بردن، مثبت نگری، خلاقیت، اعتماد به نفس، روحیه سالم و …. هم تلاش سازنده ای انجام دادید.

این چنین جملات را اگر به مدت ۱ ماه هر روز به یک فرد بزرگسال مثلا به خود شما گفته شود مطمئن باشید که افسردگی خواهید گرفت و دچار سرخوردگی می شوید و واقعا فکر می کنید فردی ناکارآمد هستید و زندگی برایتان بی معنا می شود و کلی مشکل دیگر. پس حال تصور کنید چه تاثیراتی بر کودکمان خواهیم گذاشت.

* راه حل های نجات بخش

ما بزرگ ترها باید بر اعصاب و رفتار خود نسبت به فرزندانمان تمرکز داشته باشیم. هر زمان رفتار ها و کارهای فرزندتان باعث ناراحتی و عصبانیتتان شد سریع این چراق را توی ذهنتون روشن کنید که آنها از وجود شما بیرون آمده و خالی از هر نوع اطلاعات و علم و ادب و تربیت درک و فهم و … می باشند پس به جای خشمگین شدن و خالی کردن خشم خود با کتک زدن توسط زبانتان ( کلمات تخریب کننده ) چند نفس عمیق بکشید و آرامش خودتان را حفظ کنید و برایش وقت بگذارید به او آموزش دهید یا توضیح دهید حتی اگر بیش از صد بار تکرار شود.

این کوچک ترین وظیفه شما در مقابل فرزندانتان است پس دست پیش را نگیرید. مؤسسه هوش نیک به شما کمک می کند تا بتوانید برا رفتار های خوب و بد فرزندتان تمرکز کنید، به آن ها توجه نشان دهید و عملکرد شخصیتی و وجودی آنها را ارزشگذاری کنید بدون هیچ انتقادی بدون هیچ جبهه ای. در حقیقت هیچ کودکی از اول بد یا خوب نیست همه یکی هستند کودکان آینه های شما می باشند همانطور که شما آینه والدین خود هستید.

شاید در هر هزار کودک یک نفر در مقابل رفتار بد و ناپسند درست بیرون بیاید و خودش را با هر زور و تلاشی نجات دهد و همانطور برعکس آن مثل کودکی که در ناز و نوازش و احترام بزرگ شده ولی باعث شده که نامتان بر سر زبان ها به شرارت و مشکلات رفتاری بچرخد.

استعدادیابی

مؤسسه هوش نیک باز هم تصمیم دارد شما والدین مسئول را به چالش بکشد و تلاش کند برای لحظه ای کوتاه جلسه ای یکنفره با خودتان بزارید که:

این الفاض و جملات برای کدام یک از شما والدین آشنا هست؟ کدامتان در کودکی از والدین خود این جملات یا شاید بدتر را آنها شنیده اید؟ حستان چه بوده آن زمان؟ وقتی به کودک خود می گویید به چی می رسید؟ چه اتفاقی می افتد که باعث می شود شما اینچنین جملاتی را بگویید؟ آیا دلیلش خالی کردن عقده های خود بر کودکتان نیست؟

این مقاله درباره یکی از روزمره ترین مشکلات و تاثیرات آن بر کودک و زندگیتان بود. لطفا با ما همراه باشید تا شما والدین مسئول را نسبت به بازخورد کارهای خواسته یا ناخواسته تان چه مثبت چه منفی بیشتر آگاه کنیم.

تلفن مشاوره:  ۷۷۸۹۱۵۸۷-۰۲۱

 

نوشته والدین کودکان باهوش و موفق آدم های خاصی هستند؟ اولین بار در مرکز هوش کودک نیک. پدیدار شد.

حفظ انگیزه و روحیه کارکنان از ضروریات هر سازمان و شرکتی است. لازم است هر سازمانی از روشهای مختلف برای ایجاد و حفظ روحیه و انگیزه کارکنان استفاده کند.

کارکنان از عناصر اصلی و مهم شرکت شما هستند که ارتباط مستقیم با کیفیت عملکرد شرکت یا سازمان دارند. بنابراین ، همیشه باید به فکر روشهای مختلف برای حفظ و افزایش انگیزه کارکنان باشید. در این مقاله پیشنهادهایی برای حفظ و افزایش انگیزه کارکنان به شما ارائه می شود که رعایت کردن آنها به ویژه در دوران شیوع کرونا بسیار حائز اهمیت است.

یک) تنوع در وظایف

اگر کارکنان شما وظایف مشخصی در محل کارشان دارند بهتر است اقدامات متفاوت دیگری نیز برای آنها تعریف کنید تا علاوه بر اینکه تنوع در فعالیتشان داشته باشند از مزایای آن نیز برخوردار شوند. به عنوان مثال ، می توانید این اقدامات را به عنوان اضافه کاری آنها حساب کنید و حقوق و مزایایی را برای آنها در نظر بگیرید. این کار ، نقش مهمی در حفظ انگیزه کارکنان شما خواهد داشت. قبل از این کار ، سعی کنید به حوزه علاقه مندی های کارکنان خود پی ببرید تا اقدامات جدیدی که برای آنها در نظر می گیرید مطابق با علاقه و سلیقه آنها باشد.

دو) همدل بودن

به نظر مشاوره بازاریابی ، همدلی از جمله ویژگیهایی است که به افراد کمک می کند تا با دیگران احساس صمیمیت کنند و ارتباط نزدیکی بین آنها به وجود بیاید. علاوه بر این ، همدل بودن به افراد کمک می کند تا احساسات دیگران را به خوبی درک کنند. اگر می خواهید ارتباط خوبی با کارکنان خود داشته باشید سعی کنید با آنها همدل باشید به این معنی که نیازها ، خواسته ها و احساسات آنها را درک کنید و متناسب با این ویژگیها با آنها ارتباط برقرار کنید.

در مقابل خواسته های آنها صبور باشید و سعی کنید همواره در محیط کاری از خودتان گذشت و صبر نشان دهید. پژوهشها نشان می دهد ، مدیران موفق ، افرادی هستند که سختگیریهای کمتری نسبت به کارکنان خود دارند. هر چند باید همدلی و صبر در ارتباط با کارکنان خود نشان دهید ولی سعی کنید در اجرای قوانین جدیت داشته باشید. هر چند لازم است قوانین شما منعطف باشد ولی اقتدار کافی در اجرای آن لازم است.

سه) مهارت گوش دادن

همواره سعی کنید به خواسته های کارکنان خود گوش دهید. در هر فرصتی که برای ارتباط رو در رو با آنها پیدا می کنید به خواسته ها ، نیازها و ایده های آنها به خوبی گوش دهید. فرد مقابل شما به خوبی می تواند متوجه شود که تا چه اندازه برایش ارزش قائل هستید و سعی می کنید احساسات و افکار او را درک کنید. اگر به کارکنان خود گوش دهید متوجه خواهید شد که تا چه اندازه ارتباط شما بهبود پیدا خواهد کرد.

چهار) احترام به تفاوت ها

این مسئله بسیار عالی است که کارکنان شما ویژگیهای متفاوتی داشته باشند. هر چند در گذشته تصور می کردند اگر افراد با یکدیگر یکدست باشند اوضاع بسیار بهتر است ولی امروزه به این نتیجه رسیده اند که تفاوتها عامل سازندگی و خلاقیت بیشتری است. بنابراین ، اگر کارکنان شما به لحاظ سلیقه یا تفکر با یکدیگر متفاوت هستند جای نگرانی نیست. باید تلاش کنید از این تفاوتها به نفع فعالیت و کسب و کار خودتان استفاده کنید.

پنج) دسترسی به مدیران

این مسئله بسیار مهم است که اعضای شرکت یا سازمان شما که همان کارکنانتان هستند بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. هر چقدر ارتباط شما بهتر باشد فضای کاریتان با نشاط تر خواهد بود کارکنانتان انگیزه بیشتری برای حضور در محل کار خود خواهند داشت. سعی کنید رابطه سلسله مراتبی یا رئیس و مرئوسی را در سازمان یا شرکت خود کم رنگ کنید و به جای آن کارهای تیمی و روابط دوستانه را افزایش دهید.


موضوع مرتبط :

تغییرات پیش روی بازاریابی در دوران پس از کرونا

عملکرد متفاوت برندهای مختلف در تولید محصولات بهداشتی در دوران شیوع کرونا ویروس

راهکارهای مصونیت از اثرات شیوع کرونا و فاصله گذاری اجتماعی در کسب و کار (قسمت دوم ۲ )

بررسی تغییر وضعیت کسب و کارها در زمان شیوع ویروس کرونا

نظر شما

The post روشهایی برای حفظ انگیزه کارکنان در دوران شیوع کرونا appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.