آخرین اخبار از طراحی

Global demand for LNG grew by 12.5% to 359 million tons in 2019, according to Royal Dutch Shell’s latest annual LNG Outlook, bolstering LNG’s growing role in the transition to a lower-carbon energy system. Last year saw some key developments that are helping to reshape the industry, one of which...

آیا می دانید کدام یک از مشتریان هستند که موجب متضرر شدن شما می شوند ؟

برخی از افرادی که مشتریان شما هستند می توانند با رفتارهای مختلف خود به شما ضرر برسانند. شناسایی این مشتریان می تواند به شما کمک کند تا ضررها را پیش بینی کرده و بتوانید مانع آن شوید. شناسایی این دسته از مشتریان تکنیکها و ملاکهای مشخصی دارد که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

یک) عدم پرداخت به موقع پول کالا

شما کسب و کاری را راه اندازی کرده اید که بتوانید از طریق آن کسب درآمد کنید. در حالی که این دسته از مشتریان پول کالا یا خدماتی را که دریافت کرده اند به موقع پرداخت نمی کنند. بنابر این برنامه هایی که طراحی کرده بودید که انجام دهید در اثر این دسته از مشتریان به تعویق می افتد یا شاید به طور کلی نتوانید انجام دهید ؛ زیرا شما برای اجرای برنامه هایتان به پول احتیاج دارید.

دو) چانه زدن و پرداخت پول کمتر

این دسته از مشتریان از همان ابتدای شروع ارتباط با شما چانه می زنند و در صدد آن هستند که پول کمتری پرداخت کنند و حتی گاهی سعی می کنند همان پول را نیز پرداخت نکنند. این مشتریان از همان ابتدا ، موجب می شوند شما یک حالت دفاعی نسبت به آنها بگیرید و همواره با شما جر و بحث می کنند. آنها سعی می کنند به ازای کمترین پولی که پرداخت می کنند از بیشترین سود برخوردار باشند. برخورد و رابطه با این دسته از مشتریان نه تنها سخت و دشوار است بلکه سودی که شما مد نظر داشتید هرگز نمی توانید به دست آورید و حتی گاهی ممکن است متحمل ضرر نیز شوید.

سه) متوجه درخواست و تقاضاهای آنها نمی شوید

از آنجایی که این مشتریان همیشه ناراضی هستند شما در یک حالت گیجی و سردرگمی به سر می برید که نیاز واقعی این مشتریان چیست ؟ آنها در مقابل هر نوع پیشنهادی که شما می دهید حرفی برای گفتن دارند و آن را زیر سوال می برند. حتی گاهی ممکن است شما از نظر خودتان بهترین پیشنهاد خود را به آنها می دهید ولی باز هم آنها این پیشنهاد را زیر سوال می برند و اصلاً از نظر آنها پیشنهاد جالبی به نظر نمی رسد. این مشتریان شما را نا امید می کنند و حتی شما را از مسیر درست منحرف می کنند. در نهایت این حس که تلاش زیادی کرده اید ولی باز هم مشتری شما ناراضی هست احساس نا امیدی و ناخوشایندی به شما می دهد.

چهار) صرف زمان بیش از حد

بر اساس اغلب تجربه های مشاوره بازاریابی ، مشتریانی که به شما ضرر می رسانند معمولاً از مشتریانی هستند که زمان بیشتری از شما را نیز گرفته اند. برای اینکه ارتباط با این مشتریان را محدودتر کنید و زمان کمتری صرف کنید تا انرژی و وقت گروه و تیم خود را فقط صرف یک مشتری نکنید بهتر است مدت زمان تماس خود چه به صورت تلفنی و چه حضوری و همچنین تعداد تماسهای خود را با این مشتریان محاسبه کنید تا مشتریان دشوار یا مشتریانی که به شما ضرر می رسانند را سریعتر پیدا کنید.

پنج) مشتری که پاسخگو نیست

تصور کنید زمان زیادی را برای یافتن یک مشتری صرف کرده اید و برای ارتباط و تماس با او به محل او مراجعه می کنید یا با او به صورت تلفنی و ایمیلی مکاتبه می کنید. اما این مشتری به شما پاسخ نمی دهد. بنابراین زمانی را که صرف یافتن و برقراری رابطه با او کرده اید از دست می دهید. شما  در این مدت زمان می توانستید به کارهای دیگر بپردازید و نتایج بهتری بگیرید. این مشتریان نه تنها وقت شما را تلف می کنند بلکه ارزش محصول یا خدماتی که شما ارائه می دهید را نیز پائین می آورند. سعی کنید با مشخص کردن این مشتریان ، به سراغ آنها نروید تا زمان و سرمایه شما بیهوده هدر نرود.

۵ نشانه گفته شده در این مقاله ، از جمله نشان هایی هستند که می توانید برای شناسایی مشتریانی که شما را متضرر خواهند کرد استفاده کنید و از برقراری ارتباط با آنها صرف نظر کنید تا انرژی و وقت خود را از دست ندهید.

نظر شما

The post ۵ مشخصه اصلی مشتریانی که شما را متضرر می کنند appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oil prices tumbled nearly 3% towards a one-week low on Monday as the rapid spread of the coronavirus in several countries outside China left investors fretting about a hit to demand. Global shares also extended losses as concerns about the impact of the new virus grew, with the number of...

نخ لاغری امبدینگ یا کاشت نخ لاغری کت گوت یکی از متدهای درمانی نسبتاً تازه در طب سوزنی می باشد که برای کاهش سایز موضعی و کنترل وزن مورد استفاده قرار می گیرد. در این تکنیک متخصص طب سوزنی با یه کارگیری نخ لاغری جذبی در جاهای مخصوص طب سوزنی در بدن درمان را انجام می دهد.

در این تکنیک با بالا رفتن میزان سوخت و ساز بدن ، کالری و چربی های مازاد با سرعت بیشتری سوزانده و تجزیه می شوند و در نهایت سبب کاهش لاغری موضعی و رسیدن بیمار به وزن ایده آل خود می شود.

یکی از برجسته ترین مزایا و فواید نخ لاغری امبدینگ این است که ولو هنگامی که بدن فرد در حالت استراحت می باشد هم مفید و سودمند می باشد. در حقیقت کاشت نخ های لاغری کت گوت در نواحی و نقطه های خاص طب سوزنی موجب تقویت جریان خون شده و این امر سبب سوزاندن و تجزیه چربی های اضافی در زمانی که شخص در حال فعالیت نمی باشد نمی شود. علاوه بر این ، با توجه به این که از سوزن های طب سوزنی به طور موقتی استفاده می شود این تکنیک با اثربخشی زیاد و مدت ماندگاری بیشتر قادر شده این کمی و کاستی سوزن های طبی را جبران نماید.

فرایند درمان با لاغری امبدینگ یا نخ لاغری کت گوت

جهت انجام این روش پزشک در وضعیت و محیطی ضدعفونی شده و بهداشتی با استفاده از سوزن و یا دستگاه مخصوص نخ های لاغری کت گوت را جایگزین سوزن های طبی نموده و در محل قرارگیری طب سوزنی جای می دهد. میزان نفوذ این نخ ها حدود یک سانتی متر می باشد و نحوه اجرای آن مشابه هنگامی است که متخصص از سوزن های طب سوزنی جهت درمان بهره می گیرد. با توجه به این که این نخ ها به جای سوزن استفاده می شوند قادرند برای مدت بیشتری تقریباً ۲۰ روز در بدن ماندگاری و دوام داشته باشند تا به تدریج جذب شوند.

در واقع محل های طب سوزنی با تحرکات روزمره بیمار که نخ های لاغری در آن جا کاشته شده ، به طور مداوم تحریک می شود. سپس فرد طبق نظر متخصص پس از ۱۵ الی ۲۰ روز با جذب شدن نخ های کت گوت به طور طبیعی در بدن جهت تکرار و نوسازی مجدد کاشت نخ ها باید به متخصص معالج خود رجوع نماید و بدین سان روند درمانی خود را تکمیل می کند.

موارد استفاده از درمان با نخ لاغری امبدینگ

ـ لاغری موضعی شکم و پهلو

ـ تصحیح وضعیت ستون فقرات

ـ کاهش دردهای ریشه دار و قدیمی نظیر دردهای سر و گردن و شانه

ـ فتق دیسک مهره های گردنی و کمری

ـ کجی و خمیدگی ستون مهره ها

نواحی مورد درمان با امبدینگ

روش کاشت نخ های کت گوت معمولاً بر روی ناحیه شکم و پهلوها و جهت کاهش و درمان عارضه ها و مشکلات گوارشی پیشنهاد می شود و فقط در حالاتی استثنائی با توجه به صلاح دید پزشک از این روش در قسمت های بازو و ران که عضله و چربی دارد به کار گرفته می شود. شایان ذکر است که نخ های کت گوت می بایست در بافت ماهیچه ای و چربی قرار داده شوند و در صورتی که این نخ ها روی بافت استخوان یا نزدیک استخوان کاشته شوند امکان ایجاد عفونت در بدن بیمار را به میزان زیادی افزایش می دهند.

عوارض جانبی امبدینگ

این روش درمانی هیچ نوع عارضه ی جانبی به همراه ندارد. با توجه به این که انجام این تکنیک اصول و روش مخصوص به خود را دارد ، اگر بهداشت و توصیه های متخصص رعایت شود بیماران با عارضه های جانبی خاصی رو به رو نخواهند شد.

درد و سوزش جزئی یکی از موارد عارضه های جانبی موقتی است که پس از چند ساعت برطرف می شود. امکان ایجاد حساسیت و عفونت بسیار کم بوده و در صورتی که این تکنیک به وسیله متخصص اجرا شود به راحتی قابل مهار است.

موارد ممنوعیت استفاده از امبدینگ

  • افراد مبتلا به ضعف سیستم ایمنی
  • افراد مبتلا به بیماری های عفونی
  • افراد مبتلا به بیماری های تب زا
  • افراد مبتلا به دیابت
  • زنان باردار
  • درمان چین و چروک و زیبایی
Oil prices fell around 1% on Friday, pressured by growing worries about fuel demand as a coronavirus epidemic spread further beyond China, and as major crude producers appeared to be in no rush to cut output to buttress the market.  Brent crude was down 64 cents, or 1.1%, at $58.67 a barrel,...

هم اکنون در سال ۲۰۱۹ به سر می بریم و اگر کمی به اطراف نگاه کنیم بسیاری از چیزها نسبت به چند سال پیش بسیار تغییر کرده است.

حتی در کشوری مثل ایران که در حال توسعه است می توانیم اثر تکنولوژی و به روز شدن را در زندگی شخصی ، شغلی و بسیاری از زمینه ها مشاهده کنیم. همین موجب شده است افرادی که در زمینه های مختلف به ارائه محصول یا خدمات می پردازند به فکر این باشند که چطور می توان با تغییرات چشمگیر امروزی ، بهترین تأثیر را از طریق تبلیغات بر ذهن مردم گذاشت. بنابراین هر روز شاهد روشهای متنوع و پیشرفته در حوزه تبلیغات هستیم.

آنها به خوبی می دانند که این پیشرفتها انسانها را تبدیل به موجوداتی پیچیده کرده است که نفوذ به آنها را سخت می کند. به همین دلیل ، امروزه از روشهای سنتی تبلیغاتی اثر کمتری باقی مانده است. تکنولوژی به نحوی پیشرفت و گسترش پیدا کرده است که دیگر کمتر رد پای روشهای سنتی تبلیغات را شاهد هستیم.

با اینکه هنوز هم برندهای قدیمی غالباً از این روشها استفاده می کنند زیرا آنها تمایل دارند اصالت خود را حفظ کنند و هنوز هم مشتریان مختلف خود را که از رسانه های متعدد استفاده می کنند در نظر بگیرند اما این برندها نیز از روشهای نوین تبلیغاتی و شبکه های اینترنتی دور نمانده اند و در کنار کانالهای سنتی تبلیغاتی از شبکه ها و روشهای نوین تبلیغات نیز استفاده می کنند. اما برندهای کمتر شناخته شده و کسب و کارهایی که عمر و سرمایه چندانی ندارند غالباً از روشهای نوین تبلیغاتی استفاده می کنند.

برای آنها رسیدن به هدف و دسترسی به مشتریانی که از هر نقطه از جهان هستند فقط با روشهای آنلاین و اینترنتی امکان پذیر است. خوشبختانه فضای اینترنت این امکان را برای همه فراهم کرده است که با سرعت بیشتر و هزینه کمتر بتوانند کسب و کار و محصول خود را معرفی کنند. اما در کنار آن چالش ها و محدودیتهایی نیز وجود دارد. تبلیغات زمانی مفید خواهد بود که شما اطلاعات و واکنش مخاطبان و کاربران خود را داشته باشید. اگر شما در این فضا شروع به تبلیغات کنید اما خبر نداشته باشید که مخاطبان و کاربران سایت شما چه کسانی هستند و از طرفی واکنش آنها نسبت به تبلیغایت شما چیست هیچ فایده ای نخواهد داشت.

چرا که شما اطلاعات کافی برای برنامه ریزی های خود ندارید. شما نمی دانید که تا چه اندازه توانسته اید نیاز مخاطبان را برآورده کنید یا تا چه اندازه مورد توجه آنها قرار بگیرد. از همه اینها مهمتر اصلا نمی دانید که عمده ترین مخاطبان و کاربران شما چه کسانی هستند.

قوانین و مقرراتی که اتحادیه های بین المللی برای حفظ اطلاعات کاربران خود تدوین کرده اند مانع از این می شود که شما بدانید کاربرانی که به سایت شما سر می زنند چه افرادی هستند. پس با وجود چنین موانعی چگونه می توانیم به تبلیغات هدفمند خود ادامه دهیم یا تبلیغات خود را هدفمند پیش ببریم ؟

برای غلبه بر این مشکل نیز راه حلی وجود دارد !

راه حل آن تولید محتوای تبلیغاتی متنی است. تنها با محتوای متنی است  که می توانید به این نتیجه برسید که افرادی که محتوای شما را مورد بازدید قرار می دهند یا به نمایش در می آورند چه افرادی هستند. محتوای متنی بر خلاف تصاویر نیاز به توجه بیشتری دارد و تنها افرادی که تحت تأثیر تیتر یا مطالب آن قرار گرفته اند سعی می کنند متن را به نمایش در آورده و مطالب آن را بخوانند همچنین میزان واکنش و عکس العمل های مخاطبان به محتوای متنی بیشتر از سایر محتواها می باشد.

بنابراین پیشنهاد می شود در صورتی که تمایل دارید اطلاعاتی در خصوص مخاطبان خود یا نحوه واکنش و تفکر و احساس آنها نسبت به خود به دست آورید حتماً به تولید محتوای متنی بپردازید.

امروزه فروشگاه های آنلاین هر نوع خدمات و محصولی را به شما ارائه می دهند.

خرید اینترنتی مزایای بسیاری برای افراد دارد که موجب شده است کمتر کسی مانند گذشته وقت و حوصله این را داشته باشد که چندین ساعت به بازار مراجعه کرده و به دنبال محصول مورد نیاز خود بگردد. مسافت طولانی بین مبدأ و مقصد ، شلوغ شدن شهرها و خیابان ها ، اشتغال در بیشتر ساعات روز و موارد بسیار زیادی موجب شده است غالب افراد به خریدهای اینترنتی روی بیاورند و اتفاقا بسیار راضی نیز باشند. گستردگی خریدهای اینترنتی علاوه بر تنوع در محصولات بلکه به خریدهای بین المللی نیز کشیده شده است.

امروزه به ویژه بسیاری از ایرانیان هستند که لباسهای مورد نیاز خود را از سایتهای مربوط به کشور ترکیه خریداری می کنند. آنها سفارشهای خود را در این سایتها ثبت کرده و پس از پرداخت پول ، در درب منزل خود محصول مورد نظرشان را دریافت می کنند. همین تجربه می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. علاوه بر این به شما این حس را منتقل می کند که هر چیزی را که تمایل داشته باشید می توانید به دست آورید. بنابراین هرگز و هرگز نمی توانیم محبوبیت و کاربرد خریدهای اینترنتی را انکار کنیم.

با این حال ، برخی از موارد و مسائل وجود دارد که ممکن است افراد را دچار تردید کند. این تردیدها به ویژه در خرید پوشاک بیشتر است. افراد ترس از آن دارند که پس از دریافت محصول ، متوجه شوند آن چیزی که انتظارش را داشتند نیست.  آنها ممکن است از رنگ ، جنس یا اندازه آن ناراضی باشند و فکر کنند که با خرید اینترنتی فقط پول خود را از دست داده اند و ریسک آن بالاست. اما این موجب نمی شود که طراحان فروشگاه های اینترنتی و آنلاین از فعالیت خود دست بکشند.

علاوه بر این مزیت خریدهای اینترنتی برای مردم ، در آنها این توقع را به وجود می آورد که افرادی که در این زمینه ها فعالیت دارند به دنبال هموار کردن این مشکلات باشند. این فروشگاه ها در بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد که آنها نیز با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. اما برخی از آنها به خوبی با انتخاب یک راه حل مناسب توانسته اند موفق شوند. در این مقاله به روشها و استراتژیهایی که فروشگاه های پوشاک آنلاین انتخاب کرده اند و از آنها استفاده می کنند اشاره می کنیم.

یک) محتوای کامل و مناسب

اولین راهی که برای غلبه بر این مشکل انتخاب شده است این است که محتوای کامل و مناسبی برای مشتریان خود تهیه کنند. به این صورت که پس از معرفی هر محصول ، عکسهای متعدد از زوایای مختلف ، رنگهای مختلف آن و اندازه های آنها در سایت قرار دهید. برای محصولات پوشاک بهتر است در خصوص جنس لباس نیز توضیحاتی بدهید تا افرادی که نمی توانند از نزدیک محصول را لمس کنند بتوانند متوجه شوند که جنس پارچه این لباس چیست. علاوه بر این در پوشاک ، بحث اندازه یا سایز آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

مشتریان دوست ندارند با خرید هر لباسی به فکر ترمیم آن باشند ، بلکه دوست دارند هر پوشاکی که خرید می کنند از همان لحظه خرید قابل استفاده باشد. پس بهتر است در خصوص سایز لباس ها یا به طور کلی پوشاک ، اطلاعات دقیقی به مشتریان بدهید. به عنوان مثال ، معمولاً از چند روش سایزبندی کردن لباسها استفاده می شود. بهتر است اگر از سایز ۴۰ نام می برید در کنار آن شماره ۳ را نیز بنویسید تا افراد متوجه شوند که این دو شماره معادل یکدیگر هستند.

دو) پاسخگویی در لحظه

بر اساس تجربیات مشاوره بازاریابی ، برای اینکه خیال مشتریان خود را راحت کنید باید هر لحظه به سوالات آنها پاسخگو باشید. اگر مشتری شما لباسی را امروز دریافت کرده باشد و در صورتی که سوالی دارد امکان پاسخگویی شما وجود نداشته باشد یا اینکه ۲۴ ساعته در اختیار آنها نباشید هیچ سودی ندارد. این مسئله خود می تواند مشتریان را از خرید اینترنتی پوشاک منصرف کند. پس سامانه ای را طراحی کنید که بتوانید به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان خود باشید.

سه) امکان تعویض یا برگشت

سعی کنید این امکان را برای مشتریان خود فراهم کنید که در صورت اندازه نبودن لباس یا هر مشکل دیگری بتوانند آن را به شما ارجاع دهند. به عنوان مثال می توانید به مدت یک هفته پس از خرید به مشتریان فرصت دهید تا محصول خریداری شده را به شما بازگردانند یا تعویض کنند.


موضوع مرتبط :

ارائه تکنیک بازاریابی برای راه اندازی سایتهای تخفیف

چگونه می توانیم در بازاریابی پوشاک موفق باشیم؟

مشاوره بازاریابی اینترنتی

مشاوره بازاریابی اینستاگرام

نظر شما

The post نگرانی مشتریانتان در مورد فروشگاه های آنلاین پوشاک را کم کنید! appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oman, the biggest Middle East oil producer outside OPEC, awarded France's Total and Thailand's PTTEP rights to explore and develop non-associated gas deposits in the sultanate, which is ramping up exploration and development of gas resources. Oman's Minister of Oil and Gas Mohammed al-Rumhy...

بسیاری از تولید کننده ها یا عرضه کننده های کالا ، تصور می کنند می توانند برای همیشه به تولید یا عرضه کالا بپردازند.

با اینکه گاهی تولید کننده ها تمامی تلاش خود را می کنند تا بتوانند به تولید یک محصول ادامه دهند ، اما گاهی شرایط به گونه ای پیش می رود که بهتر است دست از این تلاش و اصرار زیاد برای نگهداری محصول در خط تولید دست بردارید. در این مواقع است که دقیقاً زمان توقف تولید محصول شما فرا رسیده است. دلایل زیادی موجب توقف اجباری تولید یا عرضه یک محصول می شود و شما باید دست از تولید یا عرضه محصول بردارید. شناختن این عوامل هم می تواند به شما کمک کند از توقف محصولتان جلوگیری کنید و هم اگر به مرحله ای رسیدید که مجبور شدید تولید محصول را متوقف کنید بتوانید دلایل آن را تشخیص دهید.

یک) تکنولوژی جدید

معمولاً با ورود یک تکنولوژی جدید به بازار ، محصولاتی که با این تکنولوژی روز تولید نشده اند کم کم از صحنه خارج می شوند ؛ چرا که پاسخگوی نیازهای متقاضیان نیستند. بنابراین ، یکی از دلایلی که موجب می شود تولید محصول شما متوقف شود همین کم ارزش شدن محصول شما به دلیل ورود تکنولوژی روز است. قبل از اینکه محصول شما به این مرحله برسد باید آن را پیش بینی کنید و به فکر ارتقاء سطح کیفی و تکنولوژی کار خود باشید.

دو) هزینه های اضافی و بالا

گاهی تولید محصول شما به قدری هزینه بردار است که هنگام فروش آن محصول ، شما نمی توانید حتی هزینه های خود را جبران کنید. بنابراین ، تولید محصولی که برای شما سود ندارد به توقف محصول ختم می شود. زمانی که با این شرایط مواجه شدید باید به فکر این باشید که تولید یا عرضه محصول خود را متوقف کنید. زیرا شما عملاً در حال ضرر کردن هستید.

سه) تغییر سلیقه مشتریان

سلیقه مشتریان در اثر گذشت زمان و تغییرات اجتماعی و فرهنگی و تکنولوژی که اتفاق می افتند دچار تغییر و تحول می شود. بنابراین ، تغییر ذائقه و سلیقه مشتریان شما موجب می شود که شما مجبور شوید محصولتان را مطابق با این تغییرات ، ارتقاء دهید یا اینکه تولید خود را متوقف کنید. چرا که محصول شما مشتری ندارد و در صورتی که به تولید ادامه دهید به زیان بیشتر شما ختم می شود. همیشه به یاد داشته باشید که مشتریان ، مهره اصلی در کسب و کار شما هستند و شما باید مطابق با نظر و سلیقه آنها به تولید خود ادامه دهید یا آن را تغییر داده یا متوقف کنید.

چهار) گذر زمان

بر اساس تجربیات مشاوره بازاریابی هر محصول سه دوره را طی می کند. در ابتدای ورود که زمان شکوفایی و معرفی به بازار است. پس از مدتی محصول به مرحله اوج خود می رسد و در بالاترین کیفیت و قیمت فروش است. اما پس از مدتی به دوره های پایانی خود یا همان افول نزدیک می شود. بنابراین ، زمان افول محصول ، همان زمانی است که شما باید نسبت به تولید این محصول تجدید نظر کنید. باید به فکر این باشید که با اضافه کردن ویژگی های جدید ، بالا بردن کیفیت محصول یا هر چیزی دوباره آن را به مرحله اوج خود برسانید.

پنج) تصمیم گیری

تصمیم به اینکه تولید محصولی را متوقف کنیم یکی از تصمیم های دشوار برای هر فردی است. اما به هر حال باید این اتفاق بیافتد ، چرا که اصرار برای ماندن و ادامه تولید همان محصول ، نه تنها شما را با انباری از محصولاتی که به فروش نرفته اند مواجه می کند بلکه پیشینه شما را نیز در نظر مشتریان مخدوش می کند.

نظر شما

The post چه زمان باید تولید یا عرضه محصول را متوقف کرد ؟ appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oil prices changed little Monday as concerns of falling fuel demand caused by the economic fallout from the coronavirus outbreak in China were offset by expectations that output cuts from major producers will tighten crude supply. Brent crude was at $57.27 a barrel, down 5 cents after rising 5.2...