آخرین اخبار از طراحی

در دو مقاله قبلی در خصوص اهمیت و برخی از راهکارهای حفظ انگیزه کارکنان در محیط کاری صحبت کردیم.

به عواملی مانند تقسیم اهداف و کوچکتر کردن آنها برای دستیابی راحت تر به هدفها و افزایش انگیزه کارکنان و همچنین ایجاد شادی و نشاط و محیطی به دور از رقابتهای مخرب بین کارمندان و همچنین افزایش مداوم مهارتها و توانایی های کارکنان گفته شد. در این مقاله قصد داریم به ادامه راهکارهای حفظ انگیزه کارکنان بپردازیم و روشهای دیگری را ارائه دهیم.

یک)  برقراری حالت تعادل

به نظر مشاوره بازاریابی ، تمامی تلاش خود را باید در راستای این کار انجام دهید که کارکنان شما از کار کردن خسته نشوند. برای رسیدن به این هدف لازم است میزان استراحت کردن کارکنان خود را بیشتر کرده و حجم کاری که در طول یک روز یا دوره ای هر کارمند باید انجام دهد را کاهش دهید. تنها در این شرایط است که کارکنان شما می توانند وظایف خود را به انگیزه کافی و به درستی و با انرژی فزاینده انجام دهند.

علاوه بر این بسیار مهم است که وظایف محوله در فضای کسب و کار خود را بین کارکنان تقسیم کنید تا عدالت بین کارمندان اجرا شود و همه آنها بتوانند فرصت کافی برای استراحت کردن و وقت آزاد برای رسیدگی به کارهای شخصیشان را داشته باشند. اگر نسبت به این مسائل بی اهمیت باشید یا توجه کافی به آنها نداشته باشید دیر یا زود کارآیی و میزان بهره وری کارمندان شما و به دنبال آن کاهش احتمال رسیدن به اهداف را در پی خواهد داشت. به همین دلیل است که امروزه شرکتهای بسیاری برای رسیدن به این هدف و اجرای بهتر این راهکار از روانشناسان و متخصصان و مربیان در این حوزه استفاده می کنند.

دو) حمایت از خلاقیت و نوآوری کارکنان

ممکن است برخی از کارکنان شما به دلیل تبحر و مهارتی که در یک بخش کسب کرده اند توانایی روشهای خلاقانه در آن بخش را به دست آورده باشند و برنامه ها و ایده های خلاقانه ای برای آن بخش در ذهن داشته باشند. در این موارد است که شما باید حمایت کافی از ایده ها و روشهای خلاقانه آنها داشته باشید تا انگیزه آنها برای حرکت در آن مسیر بیشتر از قبل شود. آگاهی کارکنان شما قطعاً به امور مربوط به شرکت شما بسیار بیشتر است. پس بهتر است از ایده ها و روشهای آنها حمایت کنید و برای آنها امتیازهای ویژه ای در نظر بگیرید تا به این خلاقیت و نوآوری ادامه دهند.

سه) جشن ورود کارکنان به شرکت

یکی از روشهایی که تأثیر فوق العاده ای در انگیزه آنها برای ادامه همکاری با شما دارد این است که تاریخ ورود هر کدام از کارکنان خود در مجموعه ، شرکت یا سازمانتان را جشن بگیرید. این جشن می تواند یک انگیزه بسیار عالی و ایجاد صمیمت و دوستی بین شما و کارکنان و افزایش انگیزه آنها داشته باشد. می توانید کارکنان خود را به شکل باور نکردنی به شرکت خود وفادار سازید و حتی در سخت ترین مراحل و حیات شرکت خود روی آنها حساب باز کنید.

چهار) ارائه اطلاعات به کارکنان

بهتر است با کارکنان خود در خصوص مسائل مختلفی که در شرکت شما هست صحبت کنید. به کارکنان خود اجازه بدهید که آنها نسبت به مسائل مهم شرکت و مجموعه شما آگاهی داشته باشند و با شما همفکری کنند. این کار به آنها کمک می کند تا بتوانند خودشان و خواسته هایشان را با شما هماهنگ تر کنند. همچنین این خواسته بسیاری از کارکنان است و در هر شرکتی توقع دارند آن را بدانند و ارتباط مستمر با مدیران و اطلاعات مربوط به سازمان یا شرکت داشته باشند. بهتر است در این مواقع ، از افکار غلطی مانند اینکه ظاهر مدیریتی خود را حفظ کنید یا از جایگاه شما کم شود دوری کنید و با پذیرفتن اینکه کارکنان شما حق دارند در جریان اخبار قرار بگیرند تا با شما همکاری کرده و خودشان را با شرایط وفق بدهند کمک کنید.


راهکارهای حفظ انگیزه کارکنان در محیط کاری

نظر شما

The post راهکارهای حفظ انگیزه کارکنان در محیط کاری (بخش سوم) appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

بوتاکس یا سم بوتولینیوم نوع A  در سال 2010 به وسیله ی سازمان غذا و داروی آمریکا FDA جهت پیشگیری ، کاهش و رفع سردرد افراد مبتلا به میگرن مزمن مورد تایید قرار گرفت و در حال حاضر در تمام جهان یکی از روش های نوین و موثر درمان سردردهای میگرنی به شمار می آید.

بدین صورت که ، اگر شما زمینه ای از بیماری میگرن را دارا باشید و یا 2 هفته بیشتر در ماه دچار سردرد شوید که دست کم 5 بار آن به علت حمله ی میگرنی باشد ، این متد با کاهش و رفع سردردهای میگرنی قادر است نتایج رضایت بخش ، مطلوب و مفیدی را برای شما به همراه داشته باشد.

به علاوه ، تزریق بوتاکس می تواند جهت درمان سردردهای تنشی و عصبی ، سردردهای پس سری ، سردردهای گردنی و از این قبیل نتایج مفید و کارسازی به دنبال داشته باشد اما افراد دچار سردردهای سینوزیتی ، سردردهای قاعدگی ، سردردهای متاثر از فشار خون بالا گزینه های مناسبی جهت استفاده موفقیت آمیز از این روش درمانی نیستند.

عملکرد بوتاکس در درمان میگرن

در پژوهش های کلینیکی صورت گرفته در این زمینه مشاهده شد که انجام تزریق بوتاکس در افراد دچار میگرن مزمن  ، شمار روزهای بدون سردرد در این افراد را به میزان قابل توجهی فزونی بخشیده است. به طوری که نزدیک به نصفی از افرادی که دو نوبت تزریق بوتاکس انجام داده بودند تقریباً شاهد 50 درصدی کاهش و تسکین حمله های میگرنی خود شدند و این مقدار پس از پنج نوبت تزریق بوتاکس تقریباً به 70 درصد افزایش یافت.

متخصصان متوجه شدند که بوتاکس سبب از کار انداختن و مسدود کردن پیام رسان های عصبی از پایانه های عصبی عروقی مغز خواهد شد. در حقیقت وقتی از آزاد شدن سیگنال های عصبی درد در پایانه های عصبی سر و گردن ممانعت به عمل آید حمله میگرنی مهار می شود و به این علت هم اکنون تزریق بوتاکس یکی از عالی ترین گزینه های درمانی پیشگیری ، کاهش و برطرف شدن سردردهای میگرنی مزمن به حساب می آید.

چگونگی انجام تزریق بوتاکس برای درمان میگرن

متخصص نورولوژیست با استفاده از سوزن های کوچک و ظریفی داروی بوتاکس را به 31 ناحیه مشخص  در قسمت سر و گردن و شانه تزریق می نماید. دوز تزریقی و نواحی تزریق بوتاکس جهت رفع سردرهای میگرنی به طور کامل با تزریق های زیبایی فرق دارد و حتماً بایست به وسیله ی متخصص مغز و اعصاب حاذق و باتجربه صورت بگیرد. این عمل در کلینیک به طور سرپایی و اغلب طی 10 الی 30 دقیقه به طول می انجامد و احتیاج به آمادگی پیش درمانی مخصوصی نخواهد داشت. پس از تزریق بیمار نیازی به بستری شدن و دوره ی نقاهت طولانی ندارد و فرد بلافاصله قادر است به امور روزانه خود مشغول شود.

تاثیرات و نتایج تزریق بوتاکس برای درمان میگرن

اثرات تزریق بوتاکس به طور معمول 2 الی 3 هفته بعد از تزریق آغاز می شود و اغلب هر 3 ماه یکبار برای حفظ نتایج می بایست سیکل درمان مجدد تکرار شود. اما به طور کلی ، این دوره به جواب دهی بدن فرد بستگی دارد و برخی از افراد سیکل دوره ی طولانی تری را با یک نوبت تزریق بوتاکس تجربه می کنند.

عوارض جانبی تزریق بوتاکس برای درمان میگرن

عارضه های جانبی تزریق بوتاکس بسیار ناچیز می باشد ولی با این وجود ، شایع ترین عارضه های جانبی تزریق بوتاکس برای درمان میگرن درد و گرفتگی در قسمت های تزریق می باشد. همچنین شاید دچار سردرد ، ضعف عضلات گردن و شانه شوید که پس از گذشت چند روز به تدریج برطرف می شوند.

به منظور به حداقل رساندن عوارض جانبی و خطرات احتمالی تزریق حتماً می بایست توسط متخصص نورولوژیست (مغز و اعصاب) انجام گیرد.

The post تزریق بوتاکس برای درمان میگرن appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

ژل سوفیدرم Sofiderm

ژل های سوفیدرم پرکننده های هیالورونیک اسیدی هستند که به منظور از بین بردن چین و چروک های ریز و ظریف و شیارهای شدید پوستی ، برجسته سازی لب ها ، فرم دهی به چانه و فک به کار گرفته می شوند.

عملکرد آنی و اثربخشی نرمال و یکنواخت فیلر سوفیدرم خطوط و چروک های پوست را در کوتاه ترین زمان ممکن فوراً ترمیم ، پر و محو می سازد. افزون بر این ، ژل سوفیدرم به دلیل وفق پذیری زیستی و فیزیولوژیکی از میزان سلامت و اطمینان زیادی بهره مند است. احتمال بروز عارضه های جانبی مثل عفونت و برآمدگی سفت و واکنش های آلرژی زا بعد از تزریق سوفیدرم خیلی ناچیز بوده و بعضی از عارضه های جانبی مانند درد ، تورم ، خارش ، قرمزی خیفی امکان دارد پس از تزریق رویت شود که از واکنش های معمول و زودگذر پوستی بوده و در طی چند روز آتی کم کم رفع می شوند و احتیاجی به درمان خاصی ندارند.

کنسرسیوم و لابراتور تهیه کننده ژل سوفیدرم با پدیدآوری زیست فناوری فیلرها و ژل های هیالورونیک اسید ، داروهای تزریقی پوستی نمونه و مرغوب و عالی را جهت مصارف زیبایی و درمانی استفاده کنندگان و متخصصان طراحی و روانه بازار کرده است.

عموم فیلرهای پوستی سوفیدرم با شیوه های تازه و کارشناسانه و توسعه یافته تهیه و تولید شده اند. کنسرسیوم تخصصی سوفیدرم با رونمایی و تولید فیلرهای پوستی کم هزینه ، مرغوب و پربازده به طور شایسته و ممتازی از عهده ی توقعات و نیازمندی های پزشکان و استفاده کنندگان برآمده است.

ژل های سوفیدرم از مجوز و تایید سازمان غذا و داروی آمریکا ، ایمنی و سلامت اروپا و ایزو 9001 بهره مند می باشند.

دوام و پایداری اثرات ژل های سوفیدرم در بافت و موضع تحت درمان به طور معمول 6 الی 12 ماه ادامه خواهد داشت.

انواع محصولات ژل سوفیدرم

ژل 10 سی سی سوفیدرم - ژل سوفیدرم - واردکننده سوفیدرم

ژل 10 سی سی سوفیدرم – ژل سوفیدرم – واردکننده سوفیدرم

سوفیدرم درم Sofiderm Derm

موارد استفاده: رفع چین و چروک های ملایم تا شدید پوستی ، برجسته سازی و حجم دهی به بافت های خاص صورت

نواحی تزریق: خطوط خنده ، لب ، گونه ، زاویه سازی فک و چانه ، اصلاح بینی

موادی که در تشکیل سوفیدرم درم نقش دارند : هیالورونیک اسید با پیوند های متقابل

نوع هیالورونیک اسید موجود : 20 mg/ml

پیونددهنده معادل: BBDE

 نوع سوزن: 27 جی

حجم: 1 میلی لیتر ـ 2 میلی لیتر

دارای تاییدیه: ISO9001 ، ISO13485 ، CE ، MDSAP

عمق تزریق: نقاط عمقی لایه میانی پوست

مدت طول عمر نتایج درمانی: 6 الی 12 ماه

ژل 10 سی سی سوفیدرم - ژل سوفیدرم - واردکننده سوفیدرم

ژل 10 سی سی سوفیدرم – ژل سوفیدرم – واردکننده سوفیدرم

سوفیدرم دیپ Sofiderm Deep

موارداستفاده: رفع چین و چروک های ملایم تا شدید پوستی ، برجسته سازی و حجم دهی به بافت های خاص صورت

نواحی تزریق: لب ها ، گونه ها ، زاویه سازی فک و چانه

موادی که در تشکیل سوفیدرم دیپ نقش دارند : هیالورونیک اسید با پیوند های متقابل

نوع هیالورونیک اسید موجود : 20 mg/ml

پیونددهنده معادل: BDDA

نوع سوزن: 26 جی

حجم: 1 میلی لیتر ـ 2 میلی لیتر ـ 10 میلی لیتر

دارای تاییدیه: ISO9001  ، ISO13485 ، CE و MDSAP

عمق تزریق: نقاط عمقی لایه میانی پوست

مدت طول عمر نتایج درمانی: 6 الی 12 ماه

سوفیدرم فاینلس Sofiderm fineless

موارد استفاده: رفع چین و چروک سطحی تا ملایم پوستی

نواحی تزریق: اطراف چشم ، خطوط میان ابرو ، خطوط ریز پوست

موادی که در تشکیل سوفیدرم فاین لس نقش دارند : هیالورونیک اسید با پیوند های متقابل

نوع هیالورونیک اسید موجود : 20 mg/ml

پیونددهنده معادل: BDDE

دارای تاییدیه: ISO9001 ، ISO13485 ، CE ، MDSAP

عمق تزریق: نقاط سطحی لایه میانی پوست

مدت زمان طول عمر نتایج: 6 الی 12 ماه

سوفیدرم ساب اسکین Sofiderm Subskin

موارد استفاده: برجسته سازی و حجیم کردن نواحی بزرگ بدن

نواحی تزریق: گونه ها ، سینه ها ، پشت ران ، ساق پا و دست ها

موادی که در تشکیل سوفیدرم ساب اسکین نقش دارند : هیالورونیک اسید با پیوند های متقابل

نوع هیالورونیک اسید موجود : 20 mg/ml

پیونددهنده معادل: BDDA

دارای تاییدیه: ISO9001  ، ISO13485 ، CE و MDSAP

عمق تزریق: نقاط عمقی لایه میانی پوست

مدت زمان طول عمر نتایج : 6 الی 12 ماه


سایر ژل ها :

ژل ژوویدرم      ژل پرفکتا         ژل آیدیا          ژل رووفیل       ژل سیتوسیال

The post ژل سوفیدرم Sofiderm appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

Oil held around $44 a barrel on Friday and was heading for its biggest weekly decline since June, as weak demand figures added to concerns of a slow recovery from the COVID-19 pandemic. A US government report showed domestic gasoline demand fell in the latest week. Middle distillates inventories...

نسل جوان همواره جزء گروه های مورد توجه در برنامه های مدیریتی در بخشهای مختلف هستند.

در بسیاری از برنامه های تبلیغاتی ، نسل جوان از جمله گروه هایی می باشند که طراحی تبلیغات برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه امکان اینکه بتوانید با یک برنامه مشترک تبلیغاتی برای نسل ها و گروه های مختلف به نتیجه برسید یک امر غیر ممکن است. شاید تا چند سال پیش امکان آن وجود داشت و در بسیاری از برنامه های تبلیغاتی ، بدون در نظر گرفتن سن ، جنس و تفاوتها و شباهتهای افراد مختلف می توانستید برنامه تبلیغاتی مشترک طراحی کنید اما امروزه امکان پذیر نیست و شرایط به طور کلی تغییر کرده است.

هم اکنون باید تلاش کنید به سلیقه ها ، افکار و سبک زندگی بسیاری از افراد آشنایی کامل داشته باشید یا در نظر بگیرید و سپس برنامه تبلیغاتی طراحی کنید. به همین دلیل ، امروزه مدیران تبلیغاتی سعی می کنند در شبکه های مختلف اجتماعی حضور داشته باشند.

این مسأله زمانی محسوس تر خواهد شد که نسل جوان وارد بازار کار می شود. زمانی که این نسل در بسیاری از مشاغل نفوذ می کند با اعمال سلیقه های خود شاهد تغییر در بسیاری از زمینه ها خواهیم شد. بنابراین ، شما نیز باید همگام با همه آنها در بازار حرکت کنید تا بتوانید مشتریان خود را حفظ کنید. در طراحی تبلیغات برای نسل جوان از موارد زیر استفاده کنید.

یک) استفاده از محتوای ویدئویی

نسل جوان ارتباط بیشتر و بهتری با اینترنت و محتواهای تصویری دارد. آنها زمان زیادی را صرف فضای اینترنتی و شبکه های آنلاین اجتماعی می کنند. به همین دلیل ، سعی کنید در فضاهای آنلاین حضور فعال داشته باشید. محتواهای آنلاین همیشه دشواریهایی را برای افرادی که تبلیغات طراحی می کردند داشته است ، به همین دلیل محتواهای ویدئویی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. جایگاه محتواهای ویدئویی از این لحاظ هست که هم سلیقه نسل جوان تغییر کرده است و هم اینکه ارتباط آنها با اینترنت و فناوری بسیار بیشتر از نسل قدیم است. سرعت بالا در اینترنت دقیقاً همان چیزی است که نسل جوان به دنبال آن است.

دو) تبلیغات جذاب

جذاب بودن متن ، محتوا و ظاهر تبلیغات برای نسل جوان بسیار مهم است. اگر تبلیغات شما این ویژگی را داشته باشد به راحتی می تواند توجه نسل جوان را به خود جلب کند ولی در غیر این صورت نمی تواند برای این قشر مهم اثر گذاری کافی داشته باشد. هر چه قدر بتوانید تبلیغات جذابی برای نسل جدید طراحی کنید می توانید واکنش مطلوب تری ببینید. این مسأله مهم را باید مد نظر داشته باشید. برای اینکه این هدف شما عملی شود سعی کنید فعالیت گروه مخاطبان و مشتریان جوان را در شبکه های اجتماعی پیگیری کنید. نسل جوان با فناوری و اینترنت ارتباط بسیار نزدیکی دارد و به محض اینکه با محتوایی نتواند ارتباط برقرار کند یا سلیقه آنها را اغناء کند به سرعت آن را مسدود خواهد کرد.

سه) محتوای کوتاه و کم حجم

نسل جوان به نبال سریع ترین روش برقراری ارتباط است و تمایلی به صرف زمان زیاد برای تبلیغات ندارد. پس سعی کنید با کوتاه ترین پیام و تبلیغات توجه نسل جوان را جلب کنید. اگر این اصل مهم را در ارتباط با تبلیغات برای نسل جوان رعایت نکنید اثر گذاری تبلیغات شما بسیار کم خواهد بود. تحقیقات مختلف نشان می دهد که بهترین و موثرترین زمانی که مخطبان جوان برای تبلیغات و مشاهده یک مطلب صرف می کنند در حدود ۸ ثانیه است. این مدت زمان بسیار کوتاه نشان می دهد که کار شما برای طراحی تبلیغات برای این نسل را دشوار می سازد. باید تلاش کنید در این مدت کوتاه یک تبلیغ موثر برای آنها طراحی کنید.

این موضوع در طراحی بسته بندی هم به همین صورت است.

The post تفاوتهای طراحی تبلیغ برای نسل جوان (بخش اول) first appeared on طراحان برتر.

در بخش اول از این مقاله ، به اهمیت حفظ انگیزه مشتریان در محیط کاری اشاره کردیم. در آن مقاله بیان شد که حفظ انگیزه کارکنان یکی از ارکان اصلی در فعال باقی ماندن کسب و کار شما است.

همچنین به چند مورد از راهکارها نیز اشاره شد که به دلیل اهمیت موضوع ، در این بخش از مقاله به ادامه راهکارها می پردازیم.

یک) فضای پر انرژی و مثبت

در اینکه بتوانید در فضای کاری خود یک فضای مثبت ایجاد کنید بیش از هر چیزی به مدیر آن مجموعه مرتبط است. نقش مدیران در ساختن یک فضای پر انرژی و مثبت در محیط کاری بسیار پر رنگ است. به عنوان مثال ، اگر مشاهده کردید که کارمندان و کارکنان شما به شکل نادرستی وارد یک رقابت ناسالم شده اند باید سعی کنید یک فضای دوستانه و به دور از رقابتهای ناسالم ایجاد کنید ؛ چرا که اکثر کارمندان به دلیل جلب توجه مدیران یا کسب امتیازات و منافع بیشتر است که دست به رقابت می زنند.

در حالی که اگر مدیران فضایی را فراهم کنند که در آن کارهای تیمی اهمیت و ارج داشته باشد این فضای ناسالم از بین خواهد رفت و به جای صرف انرژی بیش از اندازه برای رقابتهای فردی ، به هدف مشتریان انرژی زیادی صرف می شود که خستگی های بی مورد و استرس زا را نیز در بین کارمندان کاهش خواهد داد.

دو) افزایش مهارت کارکنان

به هر اندازه که توان و مهارت تیم کارکنان شما بیشتر باشد ، به همان اندازه سریعتر به اهداف خود خواهید رسید. سعی کنید برای رسیدن به این هدف ، برنامه های افزایش توانمندی و مهارت در کارکنان خود داشته باشید. برنامه هایی را که در نظر گرفته اید در ساعات اداری انجام دهید ، چرا که کارمندان در خارج از ساعات کاری به سختی می توانند در این برنامه ها شرکت کنند. سعی کنید زمان استراحت و خارج از محیط کاری را برای این اقدام در نظر نگیرید چرا که حضور در این برنامه ها به یک اجبار تبدیل می شود و در اغلب موارد ، عدم رضایت کارمندان را در پی خواهد داشت ؛ ولی زمانی که این فعالیتها ، بخشی از ساعات اداری باشد ، آنها با انگیزه بیشتری در این برنامه ها مشارکت می کنند.

سه) استفاده از تکنیکهای جدید

برای اینکه مجموعه ای از کارمندانی که جزء بهترینها هستند داشته باشید. سعی کنید از تکنیکها و روشهای مختلفی برای به روز کردن فعالیتها و دانش کارکنان خود استفاده کنید. بسیاری از روشهایی که شما به کار می برید پس از مدتی قدیمی خواهد شد و لازم است از روشهای جدید برای انجام آنها استفاده کنید. اگر به استفاده از روشهای قدیمی ادامه دهید پس از مدتی حرکت نزولی در رشد منفی در فعالیتهای شما دیده می شود.

چهار) اهمیت به علاقه کارکنان

یکی از دلایلی که کارمندان در محیط کاری دچار یکنواختی و کسالت می شوند این است که فعالیتشان تبدیل به یک کار تکراری می شود. برای از بین بردن این فضا در محیط کاری خود سعی کنید به علایق کارکنان خود توجه داشته باشید. قرار دادن ابزارهای ورزشی یا بازی در محیط کاری می تواند به افزایش نشاط و عدم یکنواختی در محیط کار منجر شود. برنامه های متنوع در محیط کاری از جمله روشهایی است که می تواند انگیزه کارکنان در محل کارشان را بالا ببرد.

پنج) تقسیم اهداف بزرگ

یکی از روشهایی که می تواند کارهای دشوار را در محیط کاری آسان کند و انگیزه کارکنان را افزایش دهد ، ساده سازی کارها و اهداف دشوار است. سعی کنید اهداف بزرگ خود را به بخشهای کوچکتر تبدیل کنید. همچنین اهداف بزرگ و بلند مدت ، کارکنان شما را خسته خواهد کرد ؛ پس اهداف را کوچک سازید تا سریع تر به هدفها دسترسی پیدا کنید و انگیزه کارکنان خود را حفظ کنید.

نظر شما

The post راهکارهای حفظ انگیزه کارکنان در محیط کاری appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

ژل هایومکس

فیلر هایومکس یک پر کننده هیالورونیک اسیدی است که به وسیله محققان و پژوهشگران کشورهای مختلف تکامل و پیشرفت داده شده است.

کمپانی سازنده هایومکس در رابطه با فیلرهای تزریقی و پلیمرهای زیستی سابقه طولانی و تخصص و تجربه زیادی دارد. دو ویژگی حائز اهمیت یعنی ایمنی و اثربخشی بالا از اهداف اولیه و عمده ژل های هایومکس به حساب می آید.

با افزایش سن و آغاز روند پیری نخستین نشانه های پیری در پوست ظاهر می شود که از شایع ترین این آثار می توان به چین و چروک های دور دهان ، خطوط اطراف چشم ، خطوط پیشانی و به علاوه افتادگی و شلی قسمت میانی صورت و پوست گردن اشاره کرد. به منظور پیشگیری از آثار پیری و مقابله با چین و چروک های ظاهر شده تزریق فیلر هایومکس راه حل وتکنیکی موثر و کاربردی خواهد بود که می توان با تزریق آن به راحتی به نتایج و اثرات شگفت انگیز ، طبیعی و پایداری دست یافت.

علاوه بر این از فیلرهای هایومکس برای برجسته سازی گونه ها ، اصلاح لب های نامتقارن ، حجم دهی و برجسته سازی بی ها ، حجم دادن به چانه و فک و همچنین کاهش و ترمیم خط اخم و خط خنده استفاده کرد.

هایومکس ساخت کشور چین با لیبل کشور سوئیس است که حاوی ده سی سی ژل هیالورونیک اسید می باشد و در حجم دهی به نواحی مختلف صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول یک فیلر تجزیه پذیر زیستی با منشا غیرحیوانی می باشد. اتصالات و عناصری که در فیلر هایومکس به کار برده می شود از فناوری خاصی پیروی کرده به طوری که فیلری با ویژگی های مونوفازی ، پایدار و با ویسکوزیته بالا ارائه کرده است. در فیلرهای هایومکس تجزیه اتصالات مونوفازی در این فیلرها به صورت آنی و توام با هم صورت می گیرد و هیچ نوع آثاری از آن در پوست باقی نخواهند ماند. این قابلیت مونوفازی بودن فیلرهای هایومکس احتیاج به ترمیم و بازسازی مجدد چین و چروک ها را به میزان چشمگیری کاسته است ولی فیلرهای دوفازی هیالورونیک اسیدی نیاز به ترمیم مجدد چین و چروک ها خواهند داشت.

مزایای ژل هایومکس

ـ تزریق ژل های هایومکس بدون نیاز به بیهوشی و دوره نقاهت با نتایج سریع و آنی صورت می گیرد.

ـ تکنیک تزریق ژل های هایومکس بدون درد و ناراحتی با سرنگ های BD خاص و تنها در یک جلسه انجام می شود.

ـ هیالورونیک اسید موجود در فیلر هایومکس منشا غیرحیوانی دارد و هنگامی که تجزیه می شود به صورت طبیعی جذب بدن شده و سبب بروز هیچ عارضه و مشکلی نخواهد شد.

ـ در حالاتی که بیمار از نتایج تزریق رضایت نداشته باشد خاصیت بازگشت به حالت اولیه و اصلاح وجود دارد.

ـ وجود تکنولوژی منحصر به فرد ، نوع اتصالات ساختاری و تراکم بالای هیالورونیک اسید در این ژل موجب پایداری و دوام طولانی مدت این فیلر شده است.

انواع محصولات ژل هایومکس

هایومکس دیپ HYAMAX DEEP

این ژل جهت رفع خطوط و چروک های ریز تا شدید صورت مورد استفاده قرار می گیرد. هایومکس دیپ جهت ترمیم و پر سازی خط خنده ، خط پیشانی ، خطوط پاکلاغی دور چشم ، چروک های زیر چشم ، چروک های ظریف و ریز پوست ، نواحی گونه و چانه کارایی دارد. دوام و پایداری هایومکس دیپ تقریباً 9 الی 12 ماه خواهد بود.

هایومکس اکسترا دیپ HYAMAX EXTRA DEEP

این فیلر هیالورونیک اسیدی روشن و تک رنگ اثرات و کارکرد طولانی مدتی را جهت جبران حجم تحلیل رفته قسمت های گونه ، چانه ، تیغه بینی و رفع خط خنده دارد. این فیلر با تزریق به لایه های عمقی پوست قادر است به راحتی چین و چروک های شدید پوست را ترمیم و صاف کند. هایومکس اکسترا دیپ تقریباً 12 الی 18 ماه دوام و پایداری خواهد داشت.

هایومکس لیپس HYAMAX LIPS

این فیلر هیالورونیک اسیدی با ساختار خاص خود جهت حجم دهی و برجسته سازی لب ها و اصلاح و فرم دهی خطوط لب مناسب است. هایومکس لیپز تقریباً 9 الی 12 ماه ماندگاری خواهد داشت.

The post ژل هایومکس appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

Iraq is seeking exemptions from OPEC+ cuts in Q1 of 2021 and has discussed the issue with key producers in the 23-member coalition during three consecutive meetings, state-owned al-Sabaah newspaper reported, citing the country's oil minister. Ihsan Ismaael said Iraq will continue to trim its...

تعریق غیر عادی و زیاد پوست که در اصطلاح پزشکی به آن هایپرهیدروز گفته می شود عارضه ایست که موجب می گردد بدن فرد به صورت غیر طبیعی مقداری بیش از حد عادی عرق تولید نماید.

این دسته اشخاص اغلب در زمان شب و یا هنگامی که کار و حرکت بدنی زیادی ندارند گریبان گیر تعریق شدیدی می شوند. تعریق شدید بدن امکان دارد موجب بروز مشکلاتی نظیر انزوا و شرمزدگی شخص در جامعه و اثرگذاری نامطلوب و منفی بر زندگی فردی ، شغلی و اجتماعی او به وجود آورد.

تزریق بوتاکس می تواند یکی از راه حل ها و متدهای درمانی موثر و مفید جهت درمان تعریق شدید یا هیپرهیدروزیس باشد.بوتاکس با مسدود کردن ارتباط سیگنال های عصبی محرک های سمپاتیک  با غدد تعریق از ترشح و تولید عرق ممانعت به عمل می آورد و موجب خشک شدن ناحیه تحت درمان می شود.

پزشک متخصص پس از بررسی وسعت قسمت تحت درمان ، تعداد تزریق و دوز تزریق را جهت جلوگیری از تعریق زیاد مشخص می نماید. بوتاکس یک متد درمانی بدون جراحی ، رضایت بخش ، ایمن و تایید شده جهت رفع تعریق شدید پوست می باشد که به صورت سرپایی و بدون دوره نقاهت طولانی و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

از تزریق بوتاکس برای تمام افراد بالای 18 سال که از درمان های موضعی و دارویی نتیجه ای کسب نکرده اند به عنوان آخرین شیوه ی درمانی جهت رفع تعریق زیاد پوست استفاده می شود. اشخاصی که دارای بیماری های عصبی عضلانی ، بیماری ام اس ، بیماری قلبی و نارسایی کلیه هستند و زنان در دوران بارداری و شیردهی و کسانی که داروهای ضدانعقادی استفاده می کنند باید از بوتاکس جهت رفع تعریق زیاد پوست خود خودداری نمایند. همچنین اگر در طی ماه های اخیر مشکلات بلع و تنفسی و زبانی داشته اید حتماً قبل از تزریق بوتاکس با پزشک خود مشورت نمایید.

نواحی مورد درمان برای تزریق بوتاکس برای جلوگیری از تعریق

زیربغل: زیر بغل یکی از پرکاربردترین و رایج ترین نواحی تزریق بوتاکس می باشد. معمولاً پزشک کمی از یک محلول را بر روی پوست قرار می دهد تا محل دقیق ناحیه ای که حداکثر میزان تعریق را دارد تعیین شود. آنگاه بوتاکس توسط سرنگ های ظریفی به ناحیه عمیق درم تزریق می گردد. این روش معمولاً بدون درد و ناراحتی است اما در صورت حساسیت بیمار ، بر روی ناحیه تحت درمان از بی حسی موضعی استفاده می شود.

دست ها: دست ها نیز جزو نواحی هستند که به راحتی سریعاً به تزریق بوتاکس جواب می دهند. به علت حساس بودن کف دست ها جهت پیشگیری از درد و ناراحتی از مواد بی حسی موضعی بهره گرفته می شود.

پیشانی: بوتاکس برای درمان تعریق پیشانی بهترین نتیجه را دارد. از آن جایی که میزان تعریق در نقاط خط رویش مو زیادتر است با چند تزریق کوچک در این نواحی می توان به سادگی این عارضه را برطرف کرد.

پاها: بوتاکس می تواند به کاهش تعریق کف پاها کمک کند. با وجود این که تزریق بوتاکس برای بسیاری در رفع تعریق کف پاها نتایج موثری به همراه داشته است ولی درصد موفقیت این ناحیه به داروی بوتاکس نسبت به دیگر نواحی مانند زیر بغل و دست کمتر است.

تاثیرات و ماندگاری نتایج درمان تزریق بوتاکس برای جلوگیری از تعریق

کاهش تعریق در چند روز نخست بعد از تزریق قابل رویت است. ولی امکان دارد رسیدن به نتایج مطلوب و محسوس یک الی دو هفته زمان ببرد و تقریباً بعد از گذشت یک ماه اثرات قابل توجه درمان کاملاً حاصل می شود.

مدت زمان ماندگاری اثرات بوتاکس برای درمان تعریق شدید پوست به طور معمول 6 الی 12 ماه خواهد بود. جهت حفظ نتایج درمان باید تزریق 2 الی 3 نوبت در فواصل درمانی مشخص در طول یکسال تکرار گردد.

عوارض جانبی تزریق بوتاکس برای جلوگیری از تعریق

واکنش های پوست مثل خارش ، قرمزی و تورم ، سردرد و گیجی ، ضعف عضلانی که پس از گذشت چند ساعت تا چند روز به تدریج برطرف می شوند. در صورت مشاهده هر گونه علائم شدید و غیرطبیعی حتماً به پزشک معالج خود مراجعه نمایید.

 

مصپورت                  دیسپورت                        بوتاکس

The post تزریق بوتاکس برای جلوگیری از تعریق شدید appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

As major oil companies prepare to spend billions on renewable energy assets to stay relevant in a low-carbon future, the industry’s patchy track record on takeovers is red flag for some investors. Ten years ago, the world’s top energy companies were spending billions of dollars on major oil and...