آخرین اخبار از طراحی

اگر تبلیغات را به عنوان مهمترین ابزار برای برندسازی بدانیم ، طراحی تبلیغات می تواند به اشکال مختلف انجام شود و اثر گذاری کافی را نیز داشته باشد.

اما با اینکه طراحی لوگو نیز بخشی از تبلیغات و عناصر تبلیغاتی است ولی از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است. شاید به اندازه ای که طراحی یک لوگوی مناسب می تواند به رشد و توسعه و تبلیغات برند شما کمک کند عوامل دیگر نتوانند. اگر اصول طراحی درست در طراحی لوگو مورد توجه قرار نگیرد می تواند تا حد زیادی به برند شما آسیب وارد کند. خطاهایی که معمولاً در طراحی لوگوها اتفاق می افتد و خسارتهای جبران ناپذیری به برند وارد می کند شامل موارد زیر هستند.

یک) تک سایز بودن لوگو

گاهی ممکن است شما هزینه زیادی را صرف طراحی یک لوگو کرده باشید و در نهایت لوگوی جذاب و زیبایی نیز طراحی کنید. اما در عمل کارآیی که مورد نظر شما بوده است را نداشته باشد. یکی از علتهای اصلی چنین نتیجه ای این است که شما لوگویتان را فقط در یک اندازه طراحی می کنید. لوگوی شما لازم است در اندازه های مختلف طراحی شود. از طرفی باید دقت کنید که در اندازه های مختلف از زیبایی کافی برخوردار باشد. به این منظور که لوگویی که طراحی زیبایی دارد شاید فقط در یک اندازه مشخصی از زیبایی برخوردار باشد و زمانی که اندازه آن کوچکتر یا بزرگتر می شود از زیبایی آن کاسته شود. پس سایز لوگوی شما که زیبایی آن در اندازه های مختلف قابل مشاهده باشد از اهمیت زیادی برخوردار است.

دو) لوگوی غیر عادی و گیج کننده

همواره تأکید بر این است که سعی کنید در طراحی لوگو کاملاً خاص و منحصر به فرد عمل کنید. اما این منحصر به فرد بودن تا چه اندازه مناسب است ؟ آیا ما می توانیم هر طرحی که به ذهنمان می رسد و یک طرح خلاقانه و منحصر به فردی است را به عنوان لوگو طراحی کنیم ؟ قطعاً پاسخ این سوال خیر است. چرا که لوگوهایی که بسیار خلاقانه هستند و به سمت طرح های غیر معمول و گیج کننده می روند هیچ کارآیی برای شما نخواهند داشت. زیرا ، ذهن مخاطب شما را خسته می کند و مفهومی که مد نظر شما است را به خوبی نشان نمی دهد. یک لوگوی مناسب در  عین حال که خلاقانه و منحصر به فرد است بلکه کاملاً مرتبط و قابل فهم نیز می باشد.

سه) در حال خستگی به سراغ طراحی نروید

شاید کار شما طراحی لوگو باشد. یعنی مدام با درخواستهایی سر و کار دارید که از شما می خواهند برایشان لوگویی را طراحی کنید. یا ممکن است لوگویی را برای خودتان قصد داشته باشید طراحی کنید. در هر دو صورت ، از آنجایی که طراحی لوگو بسیار مهم است و باید بسیاری از جنبه های مهم را در آن رعایت کرد تا بتواند موفق باشد ، بهتر است زمانی که طرح جدیدی به ذهنتان نمی رسد ، خسته هستید یا حوصله کار کردن ندارید به سراغ طراحی یا ایده پردازی برای طراحی لوگو نروید. زیرا علاوه بر اینکه خودتان را بیهوده خسته تر کرده اید در نهایت نیز لوگوی مناسب و خوبی طراحی نخواهید کرد.

چهار) لوگوی پر از طراحی

یکی از خطاهایی که برخی از طراحان لوگو مرتکب می شوند این است که طراحی را به قدری شلوغ می کنند که برقراری ارتباط با آن را سخت تر می کند. هر چقدر لوگوی شما ساده تر باشد بهتر می تواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند. این اصل اولیه در طراحی هر نوع لوگویی است. پس بهتر است در طراحی لوگو  ، اصل سادگی را رعایت کنید تا طراحی مناسب تر و بهتری داشته باشید.

پنج) استفاده از نمادها

زمانی که قصد دارید از یک نماد در طراحی لوگو استفاده کنید ، کاملاً حواستان را جمع کنید و جستجوهای کافی در خصوص این که این نماد اشاره به چه چیزی دارد داشته باشید. چرا که ممکن است برخی از نمادهایی که شما انتخاب می کنید نمادهای غیر قابل پذیرش در جامعه شما باشند.

۲۲ مهر | طراحی ساک دستی و بروشور آپ

یکی از شرکت فعال در حوزه IT در کشور ، شرکت ساتراپ می باشد. این شرکت با نام آپ در میان مردم شناخته شده است. طراحی ساک دستی و بروشور این شرکت به کانون طراحان برتر سپرده شد.

یکی از مشکلات مهمی که در بازار و سیستم بازاریابی ایران وجود دارد این است که اطلاعات دقیق و شفافی درباره بازارهای مختلف وجود ندارد.

به همین دلیل شناخت واقعی بازار و سهمی که شما در بازار دارید کار بسیار سخت و در بسیاری از موارد غیر ممکن است. بسیاری از شرکتها از اینکه سهم واقعی آنها در بازار چقدر است اطلاعات دقیقی در دست ندارند. نبود سیستم های تحقیقاتی از جمله عوامل ضعف در این زمینه است. تا زمانی که تحلیل دقیقی از اطلاعات موجورد در بازار و میزان فروش هر یک از برندها و رقیبان در بازار که کاملاً به صورت تخصصی و حرفه ای به دست آمده است وجود ندارد و بازخوردها و رفتارهای مشتریان مورد بررسی قرار نمی گیرد نمی توانیم سهم دقیق خودمان یا رقیبان در بازار را تخمین بزنیم و نداشتن این اطلاعات ما را با مشکلات زیادی در بازاریابی ، فروش و ارتباط با مشتریان مواجه خواهد کرد.

برای مشخص شدن اهمیت این خلأ در بازاریابی ایران یک مثال مطرح می کنیم. فرض کنید شما اطلاعاتی از رفتار مصرف کننده های خود در دست ندارید و تصمیم می گیرید تا قیمت محصول خود را افزایش دهید. اما  در مقابل ، شرکتها و برندهای رقیب قیمت خود را ثابت نگه می دارند و تغییری در آن ایجاد نمی کنند. درست در همین شرایط است که سهم بازار زیادی از بازار را از دست خواهیم داد. چرا که بدون شناخت دقیق مصرف کننده ها و رقیبان خود اقدام به کاری کرده ایم که کاملاً به ضررمان تمام شده است.

لازم به یادآوری است که امروزه نسبت به سالهای گذشته ، تغییرات زیادی در شرایط بازار و بازاریابی اتفاق افتاده است. امروزه با بازاریابی الکترونیکی و مدلهای جدیدی از بازاریابی و شناخت مشتریان مواجه هستیم. به همین دلیل بهتر است علاوه بر تحقیق حضوری در بازار به تحقیق در فضاها و شبکه های مجازی و اجتماعی نیز بپردازید. از جمله اشتباهات بزرگی که موجب به دست آمدن اطلاعات نادرست در بازاریابی می شود موارد زیر هستند :

یک) تصمیم گیری بر مبنای فروش

بسیاری از شرکتها در ایران میزان فروششان را مبنا قرار می دهند و بر اساس آن تصمیم می گیرند که چه اندازه سهم در بازار دارند یا مشتریان آنها چه میزان هستند و اینکه رضایت از کالا چقدر است. در حالی که ادامه دادن این روند بدون تحقیقات منسجم و دقیق و کشف اطلاعات درست از بازار و مشتریان می تواند ما را به تصمیمهای نادرستی سوق دهد که نتایج سنگینی به دنبال داشته باشد که جبران کردن آنها بسیار سخت خواهد بود.

دو) کم اهمیت جلوه دادن دانش بازار و بازاریابی  

یکی دیگر از خطاهایی که شرکتها به ویژه در ایران مرتکب می شوند این است که آنها فکر می کنند هر مسئله ای را از طریق تجربه می توانند حل کنند و فقط تجربه برای آنها کافی است تا بتوانند تصمیم درست بگیرند و موفق شوند. دنیای کسب  و کار امروزی با دنیای کسب و کارهای گذشته از زمین تا آسمان فرق کرده است. اعتقاد به چنین باوری می تواند ما را به راحتی از صحنه رقابت حذف کند.

چرا که رقیبان شما به خوبی می دانند دانش بازاریابی تا چه اندازه می تواند برای آنها مفید باشد و اطلاعات درست و قابل اعتمادی به آنها بدهد. علاوه بر این تنها با تکیه بر دانش بازاریابی است که می توانید حتی تجربیات خود را به صورت برنامه در آورده و آینده را پیش بینی کنید. پس حتماً از افرادی که در این زمینه تخصص دارند استفاده کنید یا دانش بازاریابی خود را به صورت حرفه ای بالا ببرید تا با کسب اطلاعات درست و قابل اعتماد در زمینه سهم بازار و مشتریان خود بتوانید تصمیمات درستی در مسیر بازاریابی خود بگیرید.

کلیه شرکت ها می توانند جهت مشاوره بازاریابی با ما تماس بگیرند.


افزایش سهم بازار به کمک چند تکنیک بازاریابی

بهترین مشاور بازاریابی در ایران

نظر شما

The post ریشه ها و دلایل اطلاعات نادرست در خصوص سهم بازار در ایران appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Construction on the site of the second unit of Bushehr Nuclear Power Plant in south Iran will start in early November, spokesman of the Atomic Energy Organization of Iran said Tuesday. “As per schedule work will commence for pouring concrete for the site in three weeks” ISNA quoted Behrouz...

کوکتل و مزو بایو اسکین BIOSKIN از جمله مزوهای اسپانیایی بوده که علاوه بر بازدهی بالا، دارای کمترین میزان عوارض طی سال های اخیر بوده است.

جهت کسب اطلاعات فروش کوکتل و مزو بایو اسکین BIOSKIN و همچنین کارایی و کاربردهای های کوکتل و مزو بایو اسکین BIOSKIN می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۲۹

 

لیست محصولات مزوتراپی و کوکتل های بایواسکین BIOSKIN

ردیف نام محصول مواد تشکیل دهنده حجم و بسته بندی کاربرد
۱ BSK1 MULTI PEPTIDE HA Hyaluronic Acid CUBE3, 4 peptides, 14 vitamins, 24 amino acids, 8 minerals and coenzymes ۵×۱۰ml

vial

مولتی ویتامین – مناسب برای نیدلینگ
۲ BSK2 FIRM PRO Hyaluronic Acid CUBE3 combined with DMAE, Organic Silanog and Vitamin B1 ۵×۱۰ml

vial

رفع شلی و افتادگی پوست
۳ BSK3 BOTOPEPTIDES Snap8, Leuphasyl, Mannitol ۵×۱۰ml

vial

جوانسازی و رفع خطوط نازک صورت ، پشت لب و زیر چشم (شبیه بوتاکس)
۴ BSK4 REVITALIFTPRO 20

 

Hyaluronic acid 2%, Collagen 3%, DMAE 7%, Argilerine Leuphasil, Vitamin B1, B6, Si, Mannitol ۵×۱۰ml

vial

جوانسازی و لیفت و آبرسان
۵ BSK5 HYALURONIC ACID 3%

 

HYALURONIC ACID 3% ۵×۵ml

vial

پرکننده ، لیفت ، حجم دهنده ، آبرسان
۶ BSK6 PDRN Deoxyribonulenic Acid extracted from Salmon roe and Hyaluronic acid of High medium and low molecular weight ۵×۵ml

vial

بازسازی کننده پوست ، رفع پف زیر چشم ، بوستر جوانسازی
۷ BSK7 BRIGHT PRO

 

Hyaluronic Acid Cube 3, Glutathione 1500, Ascorbic Acid ۵×۱۰ml

Vial

روشن کننده ، ضد پلاسما ،  مناسب برای تیرگی زیر چشم
۸ BSK8 SCAR PRO Hyaluronic Acid CUBE 3® , Hamamelis, Melilotus, Centella Asiatica, Artichoke, Salicylic Acid, Rutine Ginkgo Biloba, Panthenol ۵×۱۰ml

vial

ضد آکنه ، اسکار و جای جوش غیرفعال
۹ BSK9 HAIR PRO Ginkgo Biloba, Cegaba, Organic Silanol, Hyaluronic Acid Cube 3, Asian Spark Extract and Growth Factors ۵×۱۰ml

Vial

ریزش مو آندروژنیک ، طاسی موضعی
۱۰ BSK10 LIP PRO Phosphatidylcholine, Sodium Deoxycholate, Organic Silanol, Natural Extract (Horsetail, Ausculus Hippocastanum, Rutin and Melilotus) ۵×۱۰ml

vial

کوکتل قوی لاغری برای لاغری شکم و پهلو
۱۱ BSK11 AMPELOPSIN Ampelosina (dihydromynotin), Natural flavonoid (Myrica L cerifera) ۵×۱۰ml

Vial

رفع سلولیت، کاهش وزن، کاهش نقطه ای چربی با محتویات گیاهی
۱۲ BSK12 REDUPRO L-Carnetine, Organic Silanol, Asiatic Spark extract ۵×۱۰ml

vial

لاغری موضعی غبغب ، بازو و ران
۱۳ BSK13 AGE PRO Hyaluronic Acid Cube 3, DMAE, Organic Silanol, Snap8, Peptide ۵×۱۰ml

Vial

رفع چروک و شلی پوست (جوانسازی)
۱۴ BSK14 REVITALIFT10 Hyaluronic Acid Cube 3, DMAE, Silanol, Snap 8, Leuphasyl, Thiamine, Vit-E, Zinc & Magnesium ۵×۱۰ml

vial

جوانسازی ، لیفت و آبرسانی
۱۵ BSK15 NATURAL EXTRACT Herbal extracts with Horsetail, Ausculus, Hippocastanum, Melilotus, Artichoke and lvy. ۱۰×۵ml

Ampoule

کوکتل ضد اسرچ مارک
۱۶ BSK16 CAFFEINE 10% Caffeine ۱۰×۵ml

Ampoule

رفع سلولیت و مناسب برای چاقی موضعی
۱۷ BSK17 DMAE DMAE 3% ۱۰×۵ml

Ampoule

مناسب برای جوانسازی و لیفت
۱۸ BSK18 HYALURINC ACID 1% Hyaluronic Acid Cube 3 ۱۰×۵ml

Ampoule

پرکننده و حجم دهنده، آبرسان قوی ، مناسب برای لیفت
۱۹ BSK 19 L-CARNITINE L-Carnitine ۱۰×۵ml

Ampoule

رفع سلولیت و مناسب برای چاقی موضعی
۲۰ BSK20 MELILITO + RUTINE Melilotus , Rutine ۱۰×۵ml

Ampoule

رفع سلولیت، فرم و شلی پوست
۲۱ BSK21 PHOSPHATIDYL CHOLINE Phosphatidylcholine, Sodium Deoxycholate ۱۰×۵ml

Ampoule

کاهش وزن ، کاهش چربی های موضعی
۲۲ BSK22 SILANOL 1% Silanol 1% ۱۰×۵ml

Ampoule

رفع شلی پوست درصورت، باسن

مناسب برای جوانسازی

مناسب برای لاغری

۲۳ BSK23 ARTICHOKE EXTRACT Cynara scolymus ۱۰×۵ml

Ampoule

رفع سلولیت و مناسب برای چاقی موضعی
۲۴ BSK24 VITAMINE C 20% Ascorbic Acid 20% ۱۰×۵ml

Ampoule

روشن کننده پوست
۲۵ CELLU PRO Centella Asiatica, Hedera Helix Leaf Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract ۱۰×۵ml

Ampoule

رفع سلولیت و استرچ مارک

BSK 1 MULTIPEPTIDE HA

یک راه حل درمانی برای تجدید حیات تجدیدپذیر که حاوی اسید هیالورونیک CUBE 3® با فناوری انقلابی  INTEGR’HYAL است ، همراه با ۴ پپتید ، ۱۴ ویتامین ، ۲۴ اسید آمینه ، ۸ ماده معدنی و کوآنزیم. عملکرد طبیعی ماتریس بین سلولی را ترمیم می کند ، فعالیت فیبروبلاست ، ترمیم سلولی آنتی اکسیدان را تحریک می کند ، باعث تخریب کلاژن می شود. یک راه حل آرایشی استریل.

مزایای استفاده از هیدراتاسیون شدید تنفس بهبود یافته و درخشندگی پوست به دنبال پوست سالم احیای فوری و پیش رونده افزایش حجم و کشش تحریک کننده فعالیت فیبروبلاست بازیابی ماتریکس بین سلولی آنتی اکسیدان ترمیم سلولی را مهار می کند تخریب کلاژن ACTIVE INCTEDIENTS Hyaluronic Acid CUBE 3® یکپارچه سریع پوست است تحت درمان با پوست ، به لطف تعامل تحولي بين هيالورون هاي ماتريكس و گيرنده سلول آنها ، CD44 ، به روش سازگارتري واکنش نشان مي دهند.

۱۴ ویتامین و COENZYMES اسید اسکوربیک ، بیوتین ، سیانوکوبامین ، اسید فولیک ، اینوزیتول ، نیاسینامید ، پانتنول ، پیریدوکسین هیدروکلراید ، ریبوفلاوین ، تیامین HCl ، تروکسروتین ، توکوفریل استات. هیدروکسیدسیل ، اوبیکینون. ۸ ماده معدنی و PEPTIDES سولفات منیزیم ، گلوکزنات روی ، کلرید کلسیم ، کلرید سدیم ، کلرید پتاسیم ، سدیم فسفات ، استیل اکتاپپتید-۳ ، هگزاپپتید-۱۰ ، پالمیتیل تریپتید-۳۸ ، پنتاپپتید -۱۸٫ ۲۴ آمینو اسیدهای استیل سیستئین ، سیستئینا ، آلانینا ، آرژنین ، سیستین ، گلوتامیک اسید ، گلوتامین ، هیستیدین ، ​​ایزولوسین ، لوسین ، لیزین ، متیونین ، فنیل آلانین ، پرولین ، سرین ، تورین ، ترئونین ، تریپتوفان ، اسیدروتین ، اسیدروتین ، اسیدروتین ، اسیدروتین ، اسیدروتین ، اسیدروتین ، اسیدروتین ، اسیدروتین ، اسید تروتین ، اسید تروتین ، اسید تروتین ، اسید تروتین ، اسیدروتئین گلیسین ، گلوتاسیون.

BSK3 BOTOPEPTIDES

پاها و چین و چروک های عمیق ناشي از انقباض عضلانی باعث تشدید و بدتر شدن می شوند ، زیرا صورت های ما طبیعی و مداوم است. اگرچه می خواهیم خطوط صورت را کم کنیم ، اما بیان صورت چیزی نیست که واقعاً بخواهیم کاملاً آن را از دست دهیم. BOTULOPEPTIDE باعث صاف شدن پوست و کاهش خطوط و چین و چروک های ناشی از انقباضات عضلات صورت می شود. محلول استریل شامل Snap8 ، Leuphasyl و Mannitol. Snap8 با پروتئین های طبیعی برای قرار گرفتن در مجتمع SNARE که بی ثبات است ، رقابت می کند. در نتیجه باعث تحریک پذیری عصبی و انقباض عضلات می شود. لوفازیل ، یک پنتاپپتید جدید ، از مسیر طبیعی آنکفالین ها تقلید کرده و در شکل گیری چین و چروک نیز عمل می کند.

BSK4 REVITALIFTPRO 20

ارائه: ۵ ویال x 5 میلی لیتر جعبه مواد مغذی فعال: اسید هیالورونیک ۲٪ ، کلاژن ۳٪ ، DMAE 7٪ ، آرگیلین لوپازیل ، ویتامین B1 ، B6 ، Si ، مانیتول نکات برجسته: بلند کردن بیوروالیزاسیون با پتوز گرانشی بافت ها ، چین و چروک های سنی ، بی حالی و خشکی ، همچنین بعد از تحریک (آفتاب سوختگی) ، افسردگی درم بعد از بیماری های حاد و مزمن داخلی ، جراحی ، استرس. TYPE: حساسیت به مواد تشکیل دهنده کوکتل

BSK5 HYALURONIC ACID 3%

توضیحات اسید هیالورونیک ۳٪ یک محلول استریل و آرایشی برای جوان سازی صورت و سفت شدن پوست است. برای استفاده در درمان های حرفه ای روی پوست که حجم بافت خود را از دست داده است ، پوست شل و پیر با چین و چروک وجود دارد. از نظر بالینی برای تغذیه و آبرسانی پوست ، بهبود خاصیت ارتجاعی آن و کاهش ظهور خطوط و چین و چروکهای ثابت شده است. مزایای حفظ رطوبت. افزایش ویسکوزیته و کاهش نفوذپذیری مایعات خارج سلولی. تقویت مقاومت مکانیکی. ترمیم بافت پیشرفته. تنظیم پاسخهای ایمنی و التهابی. به افزایش استحکام و ارتجاعی پوست ، بهبود فیبرهای نگهدارنده بافت و کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک کمک می کند ، باعث زیبایی پوست می شود. ترکیبات فعال ویال حاوی ۱۵۰ میلی گرم اسید هیالورونیک اسید CUBE 3® ، Cube 3® ، یک ماده بیوتکنولوژیک با افزایش کارایی در مقایسه با هیالورونان های معمولی ، در موارد زیر است: – نفوذ – کاهش چین و چروک – از بین رفتن آب Transepidermal – نرم شدن پوست – مکعب هیدراتاسیون ۳® بر وزن مولکولی خاص تمرکز کنید بلکه بیشتر بر کارایی طیف وسیعی از کسری که در هم افزایی کار می کنند ، دقیقاً همانطور که به طور طبیعی در بدن یافت می شود.

BSK6 PDRN

ارائه: ۵ بطری روی ۵ میلی لیتر مواد مغذی فعال: Polydeoxyribonucleotides 1٪ ، اسید هیالورونیک ۱٪ CUBE3. علائم: افسردگی مرتبط با سن ، فلج ، چین و چروک ، پیشگیری و محافظت از پیری عکس ، پیشگیری و بهبودی بعد از اقدامات تهاجمی TYPE: حساسیت به اجزای یک کوکتل

BSK7 Brightpro

پوست می تواند در معرض لکه های تیره و همچنین رنگ ناهموار پوست قرار داشته باشد که اغلب در معرض تابش نور خورشید است. BRIGHTPTO یک محلول دفع آب است که همچنین با تغییرات مربوط به سن درم مبارزه می کند. گلوتاتیون و ویتامین C برای کاهش لکه های تیره ، حتی رنگ پوست ، تقویت احیای پوست و تحریک فیبروبلاست ها ترکیب می شوند همچنین حاوی Hyaluronic Acid Cube 3® ، یک ماده بیوتکنولوژیک با اثربخشی پیشرفته در مقایسه با هیالورونان های معمولی است ، که برای بازگرداندن عملکرد طبیعی بین سلولی ماتریس

BSK8 SCARPRO

SCARPRO یک راه حل آرایشی استریل برای درمان پوستی و آکنه پوستی است که مستعد لکه ها و شکستگی ها است. همچنین برای کاهش جای زخم ناشی از آکنه مناسب است. مزایای استفاده مجدد پوست با مواد مغذی ، ضد باکتری ، آنتی اکسیدان و آبرسان. باعث بهبود وضوح پوست ، تسریع در بهبودی ، برطرف کننده برآمدگی و التهاب می شود. INGREDIENTS ACTIVE SCARPRO یک کوکتل از مواد مغذی با اثرات ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی قوی از جمله Gingko Biloba ، عصاره گل Calendula Officinalis ، اسید هیالورونیک CUBE 3® ، عصاره Hamamelis Virginiana ، Melilotus ، Centella Asiatica، Artichoke، Salicylic Acid روتین جینکو بیلوبا میکروسیرکولاسیون را تحریک می کند که باعث افزایش تأمین مواد مغذی به بافت همراه با پاک کردن خواص ضد باکتریایی می شود. Calendula یک باکتری کشنده ، ضد عفونی کننده ، ضد ویروسی و ضد التهاب است. HA CUBE 3® یک گلیکوزامینوگلیکان است که به سرعت باعث بهبودی یکپارچگی پوست می شود. عصاره Hamamelis Virginiana حاوی تانن ، با خاصیت درمانی و قابض است. ملیوتوس اثرات ضد التهابی دارد. Centella Asiatica (Gotu Kola) از مویرگ ها محافظت می کند. عصاره کنگر فرنگی با تقویت سلول ها مانع از “زوزه زدن” می شود و یک آنتی اکسیدان قوی است. سالیسیلیک و اسید پیرویک پوست را لکه دار کرده و منافذ آن را تجزیه می کند

ویال مزوتراپی و ویال میکرونیدلینگ یکی از ابزارهای متخصصین پوست و زیبایی و ابزاری جوانسازی می باشد.

کاربردهای ویال مزوتراپی و میکرونیدلینگ کودنوکس ۳۰۰

ویال کودنوکس (۳۰۰۰۰۰ویتامین A) ، امکان ترمیم و بهبود وضعیت ظاهری پوست ، پیشگیری از پوسته پوسته شدن وخشکی پوست را فراهم می سازد. این ویتامین به سبب توانایی بازسازی سلولی ، مراقبت از لایه میانی پوست ، ایجاد محافظت در برابر رادیکال های آزاد و نتایج چشمگیر  ضد پیری و رفع چین و چروک ، همچون یکی از قوی ترین و مفیدترین محلول در بین فرآورده های جوان سازی و ضدپیری شناخته شده است.

کاربردهای ویال مزوتراپی و میکرونیدلینگ دیمینل

دی متیل آمینواتانول ۱% از تخریب ساختمان غشا می کاهد ، بهره وری غشا را جهت بازسازی خود افزایش می دهد و آن را در مقابل بحران های طبیعی مستحکم تر خواهد نمود ، محافظت کننده ساختاری غشا بوده و از محرک ها و رابط های پیش التهابی پیشگیری می نماید. با آن که DMAE به طور بالقوه یک آنتی اکسیدان بحساب نمی آید اما در برابر رادیکال های آزاد عاملی حفاظت کننده به وجود می آورد. همچنین این ویال میزان جمع شدگی عضلات را افزایش خواهد داد. این امر قابلیت آن را جهت ترمیم و نوسازی حالت سفتی طبیعی در ماهیچه های متاثر از روال پیری تشریح می سازد و بدین سبب می تواند از افتادگی و شلی و ایجاد چیم و چروک های پوست پیشگیری نماید. استفاده از DMAE موجب افزایش تاثیرات لیفتینگ پوست می شود که این نتایج سریعاً پس از چند ساعت از استفاده از محلول بر روی پوست مشاهده خواهد شد.

کاربردهای ویال مزوتراپی و میکرونیدلینگ هیالوژن ۱% ـ۲% ـ ۳%

اسید هیالورونیک این توانایی و ظرفیت را دارد که آبی هزاران برابر وزن مولکولی خود را حفظ و نگه دارد. بدین سبب می باشد که جهت آبرسانی پوست به کار گرفته می شود. رشته های پوستی را ترمیم می نماید ، از چین و چروک های پوست پیشگیری می نماید و آنان را پر می سازد و به نگه داری آب جهت یکدستی و صافی چین و چروک های پوستی مدد می رساند. هیالورونیک اسید در طولانی مدت با ضعیف سازی فیبروبلاست ها سبب تحریک و ساخت کلاژن می شود و موجب جوان سازی و زیبایی پوست خواهد شد.

کاربردهای ویال مزوتراپی و میکرونیدلینگ آیدیبنیل۵%

آیدیبنون یک آنتی اکسیدان قدرتمند می باشد که تحت وضعیت بحرانی و غلطت کم اکسیژن می تواند به فعالیت خود ادامه دهد. پژوهش ها افزایش ۳۷% آبرسانی به پوست ، کاهش ۲۶% خشکی و زبری پوست ، کاهش ۲۰% چین و چروک های پوستی و افزایش ۳۳% بهبود وضعیت ظاهری پوست را تایید می کنند. آیدیبنون از خواص و اثرات ضدپیری و لیفتینگ هم برخوردار است.

کاربردهای مزوتراپی و میکرونیدلینگ میوتک۱۰

آرلیگرین ۱۰% یک محصول ضدچین و چروک قوی و اثربخش و مشابه با تاثیرات سم بوتولینوم A می باشد با این مزیت که خطر استفاده از تزریق بوتاکس و قیمت بالای بوتاکس را نخواهد داشت. این ویال شدت چین و چروک های متاثر از جمع شدگی عضلانی نواحی دور چشم ، اطراف لب ها و پیشانی را کاهش می دهد. بعد از استفاده دوم از چین و چروک های پوست به صورت قابل توجهی کاسته شده و به تدریج محو خواهد شد.

کاربردهای ویال مزوتراپی و میکرونیدلینگ سالیفورو

سالیسیلیک اسید یا سالیفورو جهت مقاصد طبی به کار گرفته می شود. این اسید در نواحی پوست سر همچون یک فاکتور کراتولیتیک عمل خواهد کرد و از مشکلات و عارضه های محسوس پوستی می کاهد. این ویال در بهبود و برطرف کردن چربی پوست ، بازسازی و ترمیم سلولی و آکنه هم به کار گرفته می شود.

کاربردهای ویال مزوتراپی و میکرونیدلینگ لووکارنیسل

لووکارنیتین ۲۰% همچون یک بخش طبیعی سلولی عمل کرده و در تجزیه  و حذف چربی ها تاثیرگذار می باشد. فقدان و کمی این ماده موجب می شود که چربی ها به نقطه انرژتیک منتقل نشده و دچار اکسیداسیون نشوند. از این رو این امر موجب تجمع چربی و سلولیت در بدن خواهد شد. بالعکس هر اندازه میزان این ماده در بدن زیادتر باشد ، چربی های فراوان تری شروع به تجزیه و سوختن می کنند ؛ از این رو از وزن فرد کاسته شده و به تناسب اندام دست می یابد.

Oil prices fell Monday as scant details about the first phase of a trade deal between the United States and China undercut optimism over a US-Sino thaw that had helped lift crude markets by 2% at the end of last week. Brent crude fell 46 cents to $60.05 a barrel, while US West Texas Intermediate...
Russian Energy Minister Alexander Novak said on Monday there were no talks underway to change the global output deal under which OPEC and non-OPEC oil-producing countries have curbed output in order to support prices.  Moscow is fully committed to the deal, Novak told reporters while visiting...

رشته روانشناسی بالینی زیر شاخه ای از روان شناسی می باشد که به ادراک ، تشخیص و معالجه ی رفتارهای غیر طبیعی و ناهماهنگ ، درماندگی و اختلالات شناختی ، زیست شناختی ، هیجانی ، روان شناختی اجتماعی یاری می رساند و در طیف گسترده ای از افراد به دنبال درمان و بهبودی قابل استفاده است.

هدف و رسالت روانشناسی بالینی

نقش های تعریف شده روانشناسی بالینی بر این پایه اند:

  • بررسی و شناسایی
  • معالجه و درمان
  • مشاوره و راهنمایی
  • تعلیم و بررسی فعالیت درمانگرها
  • مطالعه و تحقیق و مدیریت

بیشتر فعالیت روان شناسان بالینی در جهت بررسی و شناسایی و مداخله و معالجه و تعلیم و تحقیق می باشد. عده ی کثیری از روان شناسان در حوزه ی روانشناسی بالینی به فعالیت مشغولند ، یعنی شاخه ای که ارتباطش با کلیات و مبادی روان شناختی در زمینه ی شناسایی و معالجه ی مسائل و مشکلات رفتاری و عاطفی و هیجانی نظیر اختلالات روانی ، عقب ماندگی ذهنی ، بزهکاری نوجوانان ، مشکلات خانوادگی و زناشویی و اعتیاد و دیگر مسائل سازشی است.

زمینه های فعالیت روانشناس بالینی

  • گروهی که جهت معالجه بیماران با روان کاوران و روان شناسان همکاری می کنند و اغلب به بررسی هویت و علت اختلالات و بیماری ها و چگونگی درمان و بهبودی یک شخص بیمار دقت دارند.
  • گروه دوم روانشناسانی هستند که عمدتاً به سنجش و ارزیابی شخصیت ، هوش و … توسط آزمون های روانشناسی مشغول هستند.
  • گروه بعد کارها و فعالیت های گروه اول و دوم را به گونه ای هم سان و هماهنگ با هم اجرا و اعمال می کنند. بدین گونه که هم به شناسایی و هم به معالجه و بهبودی بیماران مشغول هستند.
  • گروه چهارم روانشناسان بالینی به مطالعه و بررسی و سنجش ویژگی ها و شخصیت بیماران دارای اختلال روانی می پردازند و به صورت تجربی جهت پیدا کردن چرایی و دلایل ، نشانه ها و راهکارهای درمانی تلاش می کنند و بر این باورند که اطلاع و شناخت این رویه ها و شیوه ها جهت آماده سازی روانشناسی بالینی الزامی می باشد و روان شناسی بدون اطلاع و شناخت این مسائل قادر نخواهد بود به طور مفید و کارآ رسالت و هدف خود را انجام دهد.

حوزه کاری و محل کار روانشناسان بالینی

رسالت و مسئولیت روانشناسان بالینی متعدد و گوناگون می باشد و به محل و فضا و جایی که روان شناس در آن مشغول به کار است و به علاوه به میزان تحصیلات و آموزش و تجربه ای که داشته وابسته است. به طور نمونه ، مسئولیت یک روانشناس بالینی در بیمارستان امکان دارد تنها محدود به شناسایی بیماری ها توسط آزمون های روان شناختی باشد و یا به روان درمانی مشغول باشد و یا به پژوهش و مطالعه بپردازد و یا به آموزش و تدریس شماری از دانشجویان و کارآموزان مشغول شود.

روانشناس بالینی امکان دارد در بیمارستان ها ، زندان ها ، مراکز مشاوره ، مدارس و دانشگاه ها ، پرورشگاه ها ، مهد کودک ها ، شرکت ها و دیگر سازمان ها به فعالیت بپردازد.

پیش نیازهای رشته روانشناسی بالینی

از آن جایی که روانشناسان بالینی در بیشتر حالات با اشخاص دارای اختلال روانی و یا رفتارهای غیرطبیعی ارتباط دارد ، بدین سبب ضروری است که یک روان شناس بالینی جهت مداخله و معالجه ی این اختلالات و مشکلات ، افزون بر داشتن نگرش فراگیر و همه جانبه از قدرت روحی و روانی قوی برخوردار باشد. به طور کلی رشته روانشناسی بالینی نیاز به ابتکار و نوآوری ، حس انسان دوستی ، صبر و بردباری و میل و رغبت به مطالعه و پژوهش و بررسی دارد.

طول دوره تحصیل روانشناسی بالینی

به طور کلی میانگین طول دوره ی مقطع کارشناسی رشته روانشناسی با هر نوع زیرشاخه و گرایشی ۴ سال می باشد و تمام دروس در طی ۸ ترم برنامه ریزی و ارائه شده اند. دانشجویان بعد از پایان و گذراندن درس های پایه و تخصصی و عمومی به یکی از زیرشاخه و گرایش ها وارد خواهند شد و بعد از اتمام درس های مقطع کارشناسی در آن گرایش ، دانش آموخته این رشته و گرایش انتخابی شناخته خواهد شد.


موضوع مرتبط :

رشته روانشناسی کودک

مرکز مشاوره و روانشناسی کودک

مرکز استعدادیابی کودکان

بهترین روانشناس کودک

روانشناس خانواده

روان شناس خوب چه کسی است؟

تفاوت روانشناس و روانپزشک چیست؟

نیاز کودک به روانشناس

انتخاب رشته نهم

انتخاب رشته درست

 

نوشته رشته روانشناسی بالینی اولین بار در مرکز تحقیقات هوش نیک. پدیدار شد.

قدرت جملات و کلمات در فروش یک محصولی را نمی توانیم نادیده بگیریم. هر روز با انواع جملاتی مواجه می شویم که به نوعی قصد ترغیب و وسوسه ما برای خرید کردن را دارند. کدام یک از این جملات معمولاً برای شما وسوسه انگیزتر هستند ؟

تحقیقات مختلف و تجربیات فروشنده ها نشان داده است که گاهی جملات و کلماتی می توانند معادل با زحمت و بازاریابی چندین فروشنده و بازاریاب باشند. استفاده استراتژیک از جملات مناسب می تواند میزان فروش را به یکباره به میزان چشمگیری افزایش دهد. جملات قدرت این را دارند که خریداران را ساعتها در صفها نگه دارند و مشابه آن را چندین و چندین بار در تجارب مختلف دیده ایم. گاهی شاهد این هستیم که تعداد زیادی خریدار در صفهای طولانی در کنار یک فروشگاه ایستاده اند. چیزی که در آنها انگیزه خرید را افزایش داده  و آنها را مجبور به خرید کرده است چیست ؟

جملاتی که به مشتریان چنین القا می کند که اگر این معامله را انجام دهند سود زیادی خواهند کرد و دیگر فرصت چنین معامله ای برای آنها پیش نخواهد آمد از قدرتمندترین جملات هستند. نمونه بارز این جملات ، جملاتی هستند که پشت در فروشگاه ها ، مغازه ها یا بیلبردهای تبلیغاتی با عنوان ” با یک خرید ، یکی نیز رایگان ببرید” هست. ممکن است این جمله را به شکلهای گوناگون نوشته باشند ولی منظور همه آنها این است که مشتریان می توانند با خرید کردن یک محصول ، محصول دیگری را به صورت رایگان جایزه ببرند.

در چند سال گذشته نیز به ویژه در محصولات غذایی در برخی از فروشگاه ها مانند فروشگاه های “افق” یا “جانبو” ما شاهد چنین جملات ترغیب کننده بودیم. به عنوان مثال آنها تبلیغ می کردند که اگر مشتریان یک رب گوجه فرنگی خرید کنند دومی به صورت رایگان به آنها داده خواهد شد. همین شد که مشتریان زیادی برای خرید محصولات آنها به فروشگاه هایشان مراجعه کردند. همچنین در برخی از محصولات پوشاک نیز ما سالهاست که چنین تبلیغاتی را شاهد هستیم به عنوان مثال “با خرید یک کت و شلوار ، یک پیراهن نیز هدیه بگیرید” . اما ساز و کار فروشندگی یا بازاریابی در این دسته از تبلیغات چیست ؟ به نظر شما مشتریان واقعا با این خریدها سود خواهند کرد یا سود اصلی برای فروشنده هاست ؟

یک جمله قدیمی است که می گوید “هیچ ارزانی بی علت نیست” ، هر فروشنده ای بدون اینکه سودی به دست بیاورد ، محصول خود را با قیمت پایین به فروش نمی رساند.

این جمله با این تجربه که مردم همیشه به دنبال خرید محصولات با کیفیت هستند تناقض دارد. زیرا تجربیات مختلف نشان داده است که مشتریان ، محصولی را ترجیح می دهند که از کیفیت بالاتری برخوردار است و در حالت عادی ، بین محصولی که کیفیت پایین تر و به نسبت ، قیمت پایین تری نیز دارد و محصولی که کیفیت بالاتر و قیمت بالاتری نیز دارد ، مشتریان ترجیح می دهند محصول دوم را خریداری کنند زیرا از کیفیت آن مطمئن هستند. اما کلمه “مجانی” یا “رایگان” کاملاً این معادله را بر هم می زند و افرادی که همیشه به دنبال خرید محصول با کیفیت بودند با شنیدن کلمه رایگان یا مجانی ، محصولی که کیفیت آن پایین تر است اما رایگان می باشد انتخاب می کنند.

محققان سعی کرده اند سازوکار روانی این جملات و کلمات را در خریداران و مشتریان کشف کنند. آنها به این نتیجه رسیده اند که استفاده از کلمات رایگان و مجانی می تواند بار عاطفی و روانی زیادی برای مشتریان داشته باشد. بنابراین ، فروشنده ها اگر از مشاوره یک بازاریاب نیز استفاده نکرده باشند در اثر تجربه خود به این نتیجه رسیده اند که چقدر مردم نسبت به این کلمات واکنش نشان می دهند و همین موجب شده است که از این کلمات و جملات در تبلیغ خود و بازاریابی استفاده کنند.

از نظر مشاوره بازاریابی ، در واقع آنها با رایگان کردن محصولات خود هیچ ضرری نمی کنند. آنها فقط نحوه فروش و قیمتهای خود را متفاوت کرده اند ولی مشتریان فکر می کنند که با این انتخاب ، سود زیادی به دست خواهند آورد. آنها قیمتهای خود را بالا می برند ولی در عوض یک محصول را در کنار آن به رایگان به مشتریان می دهند. به عنوان مثال ، رب گوجه فرهنگی که هر قوطی آن ۵۰۰۰ هزار تومن بود را در فروشگاه هایی که از تبلیغ یکی بخر و دیگری را رایگان ببرد به قیمت ۱۰۰۰۰ هزار تومان می فروختند و در کنار آن یک قوطی دیگر به رایگان به مشتریان می دادند.

در واقع آنها هیچ ضرری نکرده بودند و در عین حال ، محصول دوم نیز به صورت رایگان به مشتریان داده نشده بود بلکه ارزش واقعی قوطی اول را دو برار کرده بودند. اما همین تبلیغ موجب فروش چند برابری فروشنده ها شده بود.

نظر شما

The post قدرت جملات فریبنده در فروش محصولات appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.