آخرین اخبار از طراحی

فیلر هایومکس Hyamax یک ژل هیالورونیک اسید قدیمی در بازار ایران می باشد. در صورتی که به دنبال شرکت واردکننده ژل هایومکس جهت خرید ژل هایومکس هستید و یا می خواهید یک مرکز معتبر فروش ژل هایومکس را پیدا کنید ، کارشناسان فروش آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان جهت خرید ژل هایومکس هستند.

انواع ژل هایومکس Hyamax :

ژل هایومکس لیپس Hyamax Lips :

ژل اسید هیالورونیک شفاف قابل تجزیه و غیرحیوانی ، با ذرات بزرگ است که به آن توانایی پر کردن حجم را می دهد. پرکننده هایومکس لیپس دوام بیشتری دارد که برای صاف کردن چین و چروک های متوسط و برابر مانند چین های کوچک بینی قابل استفاده است. هایومکس لیپس برای پر کردن کامل لب ها مناسب است. نتیجه افزایش حجم و نگاه طبیعی و ماندگار تر از پرکننده های دیگر هایومکس لیپس است.

 Hyamax Lips ایمن ، موثر و ایده آل برای نرم کردن پوست و چروک های عمیق است. هایومکس لیپس پس از گذشت حدود ۹-۱۲ ماه بطور طبیعی شکسته می شوند بدون عوارض جانبی مضر دفع می شود.

هایومکس اکسترا دیپ Hyamax Extra Deep :

هایومکس اکسترا دیپ یک پرکننده پوستی با ویسکوزیته کاملاً قابل جذب با بزرگترین ذرات برای تزریقهای زیر جلدی با هدف ایجاد و شکل دادن خطوط صورت می باشد. نتایج طولانی مدت برای ایجاد یا بازگرداندن حجم از دست رفته در مناطقی مانند گونه ها و چانه ها ایده آل از ویژگی های هایومکس اکسترا دیپ است. هایومکس اکسترا دیپ مانند سایر پرکننده های پوستی با حجم عمیق معروف که در حال حاضر در بازار وجود دارد ، تزریق فوق العاده عمیق نیز آسان است ، اما نتایج ماندگار را انتظار می رود که در حدود ۱۸ ماه طول بکشد. تزریق هایومکس اکسترا دیپ با استفاده از سوزن های تیز ۲۷G نسبتاً راحت هستند. بعد از حدود ۱۲-۱۸ ماه اضافی عمیق شکسته شده و به طور طبیعی جذب می شود.

هایومکس کانتور HYAMAX CONTOUR :

علائم درمانی و زمینه کاربرد هایومکس کانتور به منظور شکل دادن به حجم ، درست کردن خطوط صورت ، گسترش حجم گونه ها ، چانه ، ترمیم و تغییر کانتور بینی طراحی شده است. این ژل همچنین برای جبران کاهش حجم در هنگام پیری پوست استفاده می شود. روش مصرف هایومکس کانتور : هایومکس کانتور از طریق برش یا سوزن ۲۳ گرم زیر جلدی یا پروستئال توسط کانول تزریق می شود. توصیه می شود بعد از عمل ۱۰ دقیقه محل تزریق را خنک کنید.

اندازه سوزن برای هایومکس کانتور توصیه می شود: ۲۳ گرم و مدت زمان مورد انتظار از اثر هایومکس کانتور : ۱۳ تا ۱۶ ماه.

هایومکس پیور Hyamax Pure : 

هایومکس Pure یک ژل اسید هیالورونیک شفاف تجزیه پذیر و غیرحیوانی با کوچکترین ذرات است. هایومکس Pure بهتر است برای پر کردن نواقص سطحی در درم مانند خطوط ریز ، چین و چروکهای پیشانی ، پاهای کلاغ ، خطوط دهلیزی ، خطوط ماریتنت ، لایه های دهانی و خطوط گلاب استفاده شود. خانواده HYAMAX از اسید هیالورونیک فوق العاده صاف بیفازیک (biphasic hyaluronic acid gel) استفاده می کند. تزریق ژل هایومکس Pure بسیار آسان است و پس از گذشت حدوداً ۶ ماه ، بدون ترک هیچ گونه فرآورده های جانبی مضر ، به طور طبیعی تجزیه و دفع می شود.

انتخاب صحیح و اصولی یک سبک زندگی و یا لایف استایل قادر است اثربخشی عمده و درخوری در وضعیت زندگی کنونی شما داشته باشد و فواید بسیاری را برای شما به همراه آورد.

به صورت معمول می توان ۳ نوع گروه بندی برای سبک زندگی افراد لحاظ کرد که عبارتند از:

بهترین سبک زندگی یا لایف استایل بسته :

کسانی که در این گروه جای می گیرند و شمار آن ها هم در اجتماع اندک نیست ، همه ی فکر ، توان و قابلیت ها و استعداد های خود را محصور و اسیر ساخته اند. که این موضوع یا به صورت ناخودآگاه و یا متاثر از محیط و وضعیتی است که آنان در آن پرورش و بزرگ شده اند می باشد. این دسته از اشخاص به جایی در زندگی خود می رسند که خودشان را از زندگی مهجور و جدا کرده اند. به طور نمونه ، حیوانی که در جنگل زندگی می کند را در صورتی که به باغ وحش برده و در قفس زندانی و حبس کنند.

نخست از لحاظ روانی و ذهنی مشوش می شود و پیوسته درصدد آن است که از هر راهی خود را از قفس رها سازد اما پس از طی مدت زمانی به تدریج به وضعیت فعلی خود و در بند بودن عادت کرده و دیگر درصدد آزادی و رهایی از وضعیت و محیط فعلی خود نیست و شکایت و دلخوری خود را از وضعیت و محیط موجود تنها با خشونت و عصبایت آشکار می سازد. زندگی این دسته از اشخاص هم مشابه مثال ذکر شده است. آنان خود را در قفس محصور و اسیر کرده و همه ی استعداد و انرژی و توان درونی خود را در قفس محبوس و در برخورد با دیگر افراد راضی و خوشحال و موفق امکان دارد احساس خوبی نداشته باشند.

این افراد به طور کلی فراموش کرده اند که راهکاری جهت خلاصی و رهایی از قفس خودساخته پیدا کنند و پرسش های خود را به صورتی غلط با برداشتی نادرست از خود سوال کنند که چرا دیگران از موقعیت اجتماعی خوبی برخوردارند و یا چرا دیگران موفق اند و یا … . در صورتی که این افراد می بایست از خود سوال کنند که چطور قادرند از این وضعیت و قفس خودساخته آزاد شده و سبک زندگی خود را عوض و اصلاح نمایند تا همانند دیگر افراد به رضایت و لذت و آرامش دست یابند و موفق شوند. هنگامی که در جهت تغییر و تحول در سبک زندگی خود گام بردارند به تدریج متوجه خواهند شد که چه چیزی از زندگی می خواهند و به توانمندی و استعدادهای خود واقف خواهند شد.

بهترین سبک زندگی همراه با رفاه و آرامش :

این گروه از اشخاص به درجه ی تقریباً مطلوبی از رضایت در زندگی خود دست یافته اند. از خودباوری خوبی بهرهمندند و سبک زندگی مناسب و قابل قبولی برای خود انتخاب و ساخته اند اما زندگی این دسته از افراد اغلب گرفتار روزمرگی می شود و پیوسته به این می اندیشند که چرا از زندگی خوب خود آن چنان خوشحال و خشنود نیستند؟ چرا زندگی خسته کننده شده و در یک مسیر صاف بدون هیچ هیجان و تحولی همچنان ادامه می یابد؟

بهترین سبک زندگی میلیونر نابغه:

زندگی این دسته اشخاص با انگیزه و اشتیاق زیادی در جریان است و رضایت و لذت عمیقی را در زندگی خود احساس می کنند و پیوسته در پی آنند که هر روز یک درجه از سطح کنونی خود بالاتر رفته و ترقی نمایند. آنان هنگامی که به یک سطح بالاتر از حس خشنودی و لذت در زندگی خود دست می یابند ، این لذت و خشنودی را نتیجه ی آن چیزی که کسب کرده و به دست آورده اند نمی دانند ، برعکس این رضایت را متاثر از تلاش ها و مسائل و چالش هایی می دانند که در زندگی با آن ها مواجه شده اند.

از این رو حس خشنودی و شادی آنان بادوام و همیشگی است و روزهای زندگیشان با یکدیگر متفاوت است. برای همین است که نبایست تنها حس شادی و خشنودی خود را بر پایه دست یافتن به آرزوها و اهدافتان تنظیم کنید ، زیرا هنگامی که به آنان رسیدید جزو گروه دوم خواهید شد و به تدریج گرفتار روزمرگی خواهید شد. اما هنگامی که شخصیت خود را به شکلی پرورش و رشد دهید که پیوسته در پی آموختن ، چالش ها و تجربه های تازه باشد ، تمام روزهایتان با یکدیگر متفاوت خواهد شد.

این سبک زندگی اثربخشی قابل توجهی در سلامت جسمی شما خواهد داشت و سبب بهبود جریان خون در بدن و کارکرد مغز را بهبود می بخشد و به درجه ی خوبی از رضایت و لذت و شادی برسید.

ساخت بهترین لایف استایل درست

با کمی تحول و دگرگونی قادرید سبک زندگی خود را اصلاح و بهبود ببخشید. برای نمونه از قادرید از تحولات کوچک آغاز کنید:

  • خوابتان را تنظیم کنید.
  • از رژیم غذایی سالم و مغذی استفاده کنید.
  • برنامه روتین زندگیتان را تغییر دهید.
  • سرگرمی های جالب و مفید و جدیدی را بیابید.
  • فعال تر باشید.
  • اهداف کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشید.
  • کار داوطلبانه انجام دهید.
  • به دایره ارتباطی تان اهمیت دهید.
  • مواد اعتیادآور و نوشیدنی های الکی را ترک کنید.

جهت کسب اطلاع در مورد تست هوش می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.


موضوع مرتبط :

سبک زندگی | لایف استایل درست

بهترین روانشناس کودک در تهران

 

نوشته بهترین سبک زندگی یا لایف استایل اولین بار در مرکز تحقیقات هوش نیک. پدیدار شد.

انواع ماسک طبیعی آبرسان پوست صورت موضوع این مطلب آموزشی است.

ماسک آبرسان خیار و گلیسیرین :

این ماسک جهت برطرف کردن چین و چروک های ظریف پوست به کار گرفته می شود و قادر است رطوبت و آبرسانی پوست های خشک را سریعاً تامین نماید. برای تهیه این ماسک یک خیار متوسط را رنده و صاف کرده و آن را به همراه یک قاشق غذاخوری گلیسیرین مخلوط و به هم بزنید و بگذارید حدود ۲۰ دقیقه بر روی پوست صورتتان بماند تا خشکی و زبری پوستتان را برطرف کند و آنگاه با آب ولرم صورتتان را شست و شو دهید.

ماسک آبرسان روغن زیتون و شی باتر:

مخلوط روغن زیتون و شی باتر به پوست طراوات و نرمی می دهد و حالت کشسانی و ارتجاعی پوست را با افزایش خواهد داد. برای تهیه این ماسک یک قاشق چای خوری شی باتر را پودر کنید و آنگاه سه قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن افزوده و خوب به هم بزنید. می توانید یک قاشق آلوئه ورا هم به آن بیفزاید. این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه هر شب بر روی پوست صورت خود قرار دهید تا خشک شود. آنگاه با آب ولرم صورت خود را شست و شو دهید.

ماسک آبرسان آووکادو :

این میوه شگفت انگیز قابلیت تامین آبرسانی و رطوبت بالای پوست را به راحتی تامین می سازد. جهت تهیه این ماسک طبیعی و مفید یک قاشق آووکادو له شده ، یک قاشق ماست و یک قاشق کوچک چای سبز پودر شده احتیاج خواهید داشت. چای سبز آسیاب شده را بر روی بخار کتری قرار دهید تا چای سبز نرم و مرطوب شود. سپس آووکادو و ماست را هم به آن بیفزاید و خوب مخلوط کنید و بگذارید به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت بماند و آنگاه با آب ولرم صورتتان را بشورید.

ماسک آبرسان عسل و بابونه :

برای تهیه این ماسک مقداری عسل را با با روغن نارگیل (یا روغن بادام) در ظرف کوچکی ریخته و آن را برای چند دقیقه روی ظرف آب در حال جوش بگذارید تا ترکیب آن ها شکل رقیق و مایعی به خود بگیرید. آنگاه مقداری گیاه بابونه را در یک ظرف آب جوش ریخته و ترکیب عسل و روغن نارگیل را هم به آن بیفزاید و خوب مخلوط کنید. پس از سرد شدن اجازه دهید مواد به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست بماند. آنگاه صورت خود را با ولرم بشورید.

ماسک آبرسان فلفل سیاه و عسل :

فلفل سیاه دارای ویتامین ها ، املاح معدنی و آنتی اکسیدان های قوی است که جهت برطرف کردن خشکی و زبری پوست یکی از مواد آبرسان فوق العاده مفید است. برای تهیه این ماسک یک عدد سفیده تخم مرغ ، یک قاشق فلفل سیاه و یک قاشق عسل را با یکدیگر مخلوط و خوب به هم بزنید و به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست ماساژ دهید و بعد با ولرم شست و شو دهید. بعد از گذشت مدت زمان مختصری نتایج آن بر روی پوست ظاهر خواهد شد.

ماسک آبرسان موز و سفیده تخم مرغ:

موز یکی از میوه های مرطوب کننده جهت رفع خشکی پوست بوده و دارای آمینواسیدها و ویتامین هایی می باشد که قابلیت کشسانی پوست را بهبود می بخشد. سفیده تخم مرغ نیز دارای کلاژنو پروتئین و موادی است که جهت سفتی و بهبود قابلیت ارتجاعی و جوان سازی پوست واجب و لازم می باشد. برای تهیه این ماسک نخست موز را له و یا رنده کنید و آنگاه یک قاشق ماست و سفیده تخم مرغ را به آن بیفزاید و با هم مخلوط کنید. ماسک آماده شده را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست قرار دهید و بعد با آب ولرم شست و شو دهید.

ماسک آبرسان خیار و ژل آلوئه ورا:

خیار یک ماده پاک کننده و خنک کننده و مرطوب کننده است و آلوئه ورا دارای خاصیت آبرسانی ، التیام دهی و تعویق روال پیری ، رفع خشکی و زبری پوست است که  ترکیب این دو ماده باهم یک ماسک فوق العاده مفید و موثر برای پوست صورت فراهم می سازد. برای تهیه این ماسک گیاهی یک خیار متوسط را رنده و یا له نمایید و دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا به آن بیفزاید و خوب به هم بزنید. آنگاه ماسک را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست قرار داده و ماساژ دهید. سپس صورتتان را با آب ولرم شست و شو دهید.


ماسک مراقبت از پوست

بهترین ماسک طبیعی

ماسک نقابی یا ماسک ورقه ای

Global markets are “awash” in crude thanks to the surge in US oil output, and the boom looks set to continue, US Energy Secretary Rick Perry said in a Bloomberg TV interview. US shale production has turned the world “on its head,” and Goldman Sachs Group Inc. is “off a bit” in a report last week...

اطلاعات کامل جهت خرید ژل پروفایلو profhilo و همچنین کسب اطلاعات کامل در مورد فروش ژل پروفایلو را در این مطلب آموزشی بخوانید. شرکت واردکننده ژل پروفایلو و مقایسه آن سایر ژل های هیالورونیک اسید را نیز بشناسید.

اگر به دنبال مرکز فروش ژل پروفایلو هستید و قصد خرید پروفایلو دارید و یا اگر به دنبال شرکت پروفایلو می گردید، می توانید با مشاوران ما در این زمینه صحبت کنید

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۲۹

با گذشت زمان و با بالا رفتن سن نشانه ها و آثار پیری اندک اندک به صورت چین و چروک های ظریف ، کاهش شادابی و رطوبت پوست و شلی و تحلیل رفتگی بافت پوست صورت به علت کاهش چشمگیر کلاژن ، الاستین و هیالورونیک در پوست و بدن نمایان خواهد شد. از این رو اغلب افراد درصدد یافتن روش هایی جهت جوان سازی و پیشگیری از اثرات پیری پوست صورت خود خواهند بود. خوشبختانه امروزه تکنیک ها و راهکارهای بسیار زیادی به منظور جوان سازی و زیبایی پوست ارائه شده است. یکی از جدیدترین و منحصربفردترین راهکارها و روش های جوان سازی و ضدپیری تزریق ژل پروفایلو است.

پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو نخستین اسید هیالورونیک پایدار و مقام شده بدون به کارگیری مواد و عناصر شیمیایی BDDE در فرایند اتصالات عرضی پیوندهای شیمیایی خود می باشد که به وسیله کمپانی دارویی معتبر و معروف ایتالیایی IBSA در خصوص هیالورونیک HA تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا FDA نیز قرار گرفته است.

اسید هیالورونیک کمپانی IBSA محصول تولیدی فوق العاده ویژه با امتیاز منحصر به وسیله ی فرایند تخمیر باکتریایی از استرپتوکوک زوواپیدمیکوس می باشد که در عرصه ی رده بندی بین المللی دارای بیشترین کیفیت است. این محصول قابلیت درمان قابل ملاحظه ای در بازسازی بافت و کیفیت پوست دارد به طوری که امکان ترکیب سریع و سازگار با بافت چربی جهت درمان های زیبایی و جراحی های پوستی را ممکن می سازد. ژل پروفایلو فرآورده ای بی خطر ، کارآمد و با ماندگاری بالاست که از پیشرفت های قابل توجه در زمینه ی درمان های زیبایی و جوان سازی و ضدپیری به شمار می آید.

وجه تمایز ژل پروفایلو با دیگر ژل ها

نکته قابل توجه در مورد ژل پروفایلو این است که این ژل دارای قابلیت حجم دهندگی نیست. اشخاصی که تمایل و یا احتیاج به برجسته سازی و حجم دهنده ای صورت دارند باید از تلفیق ژل های حجم دهنده با ژل پروفایلو به صورت همزمان استفاده نمایند.

این ژل با فرمولاسیون جدید که متشکل از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سنگین و وزن مولکولی سبک است ، فرآورده ای به وجود آورده که تاثیر اسید هیالورونیک با وزن مولکولی سبک بر لایه های میانی پوست موجب آبرسانی به پوست و اثر هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سنگین سبب لیفت و کشیده شدن پوست صورت به صورت همزمان خواهد شد. به طور کلی تزریق ژل پروفایلو سبب می شود که از تحلیل رفتگی پوست متاثر از افزایش سن در این نواحی به طور قابل ملاحظه ای کاسته شود ، انعطاف پذیری و سفتی پوست افزایش یابد ، چین و چروک های ظریف و شدید پوست هم برطرف شود.

مشخصات خاص ژل پروفایلو

  • به همراه داشتن نتایج طولانی مدت: فرمولاسیون منحصربفرد پروفایلو موجب می شود که هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سنگین تا هشت برابر زیادتر در مقابل تخریب پایدارتر باشد.
  • گران روی و ناروانی کم: ناروانی کم این نوع ژل سبب می گردد که این هیالورونیک اسید را با سرنگ گیج ۲۹ به راحتی تزریق کرد تا هم احساس درد کاهش یابد و هم انتشار هیالورونیک اسید با بیشترین میزان انجام شود.
  • به آرامی رها شدن: هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سبک به آهستگی از ترکیبات پروفایلو آزاد شده که سبب کاهش التهاب پوستی خواهد شد.
  • سازگاری زیستی بالا: هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سنگین به علت نداشتن اتصالات عرضی عناصر و مواد شیمیایی سازگاری زیستی بالایی با پوست و بدن خواهد داشت.

نواحی استفاده ژل پروفایلو

ژل پروفایلو در بیشتر حالات برای بهبود کلی نواحی صورت به کار گرفته می شود. با این وجود به صورت قابل ملاحظه و کارآمدی جهت جوان سازی نواحی با خطر بالا همچون جوان سازی گردن مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. همچنین ژل پروفایلو را می توان در قسمت های شانه ، جلوی سینه ، دست ها ، بازوها و زانوها به راحتی تزریق و مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرد ژل پروفایلو

  • لیفت پوست
  • افزایش استحکام ، سفتی و کشسانی پوست
  • آبرسانی پوست
  • کاهش چین و چروک های سطحی و عمقی
  • شادابی و شفافیت و روشنی پوست

نحوه تزریق پروفایلو

ژل پروفایلو در پنج ناحیه صورت نظیر برآمدگی گونه ، نقطه پایه بینی ، تراگوس ، چانه و زاویه ماندیبولار در هر دو سمت صورت تزریق می گردد. این نواحی که به نواحی زیبایی زیستی یا BAP شهرت دارند از اعصاب و رگ های اصلی صورت به دور می باشند و از حداکثر قابلیت مقدار توزیع هیالورونیک اسید در این نقاط برخوردارند ، همچنین به دلیل تجمع چربی در این نواحی ، پس از تزریق پروفایلو پوست به بازسازی و ترمیم بافت های چربی و سلول های خود خواهد پرداخت. در هر کدام از نواحی موردنظر دو دهم سی سی از ژل پروفایلو با سر سرنگ ۲۹ گیج برای کاهش احساس درد به درون لایه های عمقی پوست (لایه درم) تزریق خواهد شد. در صورت شدت آثار چین و چروک و پیری احتیاج به دوز تزریقی بیشتری خواهد بود.

نتایج ژل پروفایلو

معمولاً با گذشت ۸ هفته بعد از دوره ی درمانی مرحله دوم نشانه ها و اثرات شگرف و چشمگیر ژل پروفایلو ظاهر خواهد شد. این آثار به شکل سفتی پوست ، استحکام پوست ، کاهش چین و چروک های ریز پوست و خطوط اطراف چشم ، شفافیت و رطوبت پوست و کشیده شدن پوست صورت قابل مشاهده است.

دوره درمان و ماندگاری ژل پروفایلو

دوره درمانی این ژل اغلب ۲ جلسه می باشد که با فواصل زمانی یک ماهه می بایست تزریق گردد. در بعضی موارد شدیدتر به ۳ جلسه درمان نیز کشیده خواهد شد.

این ژل تقریباً به مدت ۶ ماه دوام و پایداری خواهد داشت و می بایست جهت حفظ نتایج آن هر ۶ ماه یک مرتبه مجدداً تکرار گردد.

عوارض جانبی ژل پروفایلو

کبودی ، قرمزی ، تورم و درد خفیف و جزئی از عوارض جانبی و موقتی این نوع ژل است که ظرف چند روز این علائم خود به خود برطرف خواهند شد. ولی در موارد نادر در صورت افزایش تورم ، افزایش قرمزی و درد ، تغییر رنگ پوست به سفیدی و یا خاکستری در نواحی درمان ، احساس گرما در پوست با گذشت زمان ، حتماً به پزشک معالج خود مراجعه کنید. تزریق ژل پروفایلو حتماً می بایست توسط پزشک متخصص و در کلینیک های معتبر انجام و تزریق گردد.

توصیه های پیش از تزریق پروفایلو

  • تا ۲۴ ساعت قبل از تزریق ژل از استعمال دخانیات و نوشیدنی های الکی خودداری نمایید.
  • تا چند روز قبل از تزریق از مصرف داروهایی نظیر ایپوبروفن ، آسپرین ، داروهای ضداستروئیدی و ضدالتهابی اجتناب کنید چرا که عدم استفاده از این داروها خظر کبودی را کاهش می دهد.
  • در صورت وجود هرگونه ضایعات و مشکلات پوستی شدید حتماً پیش از تزریق پزشک معالج خود را در جریان بگذارید.

توصیه ها و مراقبت های پس از تزریق پروفایلو

  • به مدت یک هفته از انجام فعالیت های شدید ، شنا ، سونا و حمام داغ خودداری کنید.
  • به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق از مواد آرایشی استفاده نکنید.
  • تا چند روز پس از تزریق از ماساژ و لمس نواحی تحت درمان اجتناب نمایید.
  • تا یک ماه پس از انجام درمان با ژل ها و فیلرهای پوستی از انجام درمان های دیگری نظیر میکرونیدلینگ ، لایه برداری ، میکرودرم ابریژن و … خودداری کنید.

سایر محصولات :

ژل ژوویدرم | رووفیل | پرفکتا | ژل آیدیا | آلاینا | پرنسس | الراویه  | پرفکتا  

توسکانی | فیوژن | ولودرم | بایو اسکین | درماهیل | کوکتل میکرونیدلینگ | بهترین مزو وایت

بوتاکس | مصپورت | دیسپورت | کنیتوکس

۲ آبان | طراحی جنرال کاتالوگ شرکت آپ

شرکت آپ به عنوان یک شرکت فعال در زمینه فناوری اطلاعات در ایران شناخته می شود. طراحی ساک دستی و بروشور این شرکت در کانون طراحان برتر انجام شده بود. هم اکنون طراحی کاتالوگ اصلی شرکت آپ نیز در کانون طراحان برتر انجام خواهد شد.

۲۷ مهر | طراحی بسته بزرگ پولکی

یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید پولکی و نبات در کشور ، شرکت ایران باستان می باشد. طراحی بسته بندی پولکی و نبات این شرکت توسط کانون طراحان برتر در گذشته طراحی شده بود. هم اکنون کارتن محصولات این شرکت نیز توسط کانون طراحان برتر طراحی خواهد شد.

تراکت ها از جمله ابزارهای پر کاربرد و مناسب برای امر تبلیغات هستند. تراکتها نقش بسیار زیادی در تبلیغ و بازاریابی دارند.

به این مسئله که کسب و کار شما تا چه حد بزرگ و یا کوچک است فکر نکنید بلکه فقط به این مسئله فکر کنید که بتوانید به طور کاملاً مشخص و واضحی کشف کنید که پیام مشتریان شما چیست ؟ در صورتی که به پیام و منظور اصلی مشتریان خود پی ببرید می توانید در تبلیغات به ویژه در تراکت موفق باشید. این موضوع بسیار مهم است که تراکت ها به اندازه کافی جذاب باشند تا بتوانند نظر مشتریان را به خود جلب کنند. امروزه تراکتهای تبلیغاتی زیادی در خیابان و معابر می بینید که در حال پخش شدن است. بنابراین چه ویژگی باید در یک تراکت باشد تا توجه شما را به خود جلب کند. در این مقاله سعی داریم به ویژگی ها و اصولی در طراحی تراکتها بپردازیم که به شما کمک می کند تا تراکت متمایزی نسبت به رقیبهای خود طراحی کنید.

یک) استفاده از تصاویر

عکس ها همیشه بیشتر از متن و نوشته بر ذهن مشتریان باقی می مانند و ایجاد انگیزه می کنند. سعی کنید برای معرفی محصولات خود از عکسهای بیشتری استفاده کنید. زیرا به جز اینکه عکسها از جذابیت بیشتری برخوردار هستند و می توانند مشتریان را بیشتر از سایر چیزها ترغیب کنند ؛ زیرا ، بسیاری از مردم حوصله خواندن متنهای طولانی را ندارند و ممکن است اگر با متنی که کمی طولانی است مواجه شوند کلاً آن تراکت یا برگه تبلیغاتی را کنار بگذارند. در حالی که اگر در این صفحات عکسهای متعددی وجود داشته باشد زمان بیشتری را صرف مطالعه تراکت می کنند.

دو) استفاده از کلمات ترغیب کننده

سعی کنید از کلمات ترغیب کننده و جذاب به ویژه در عنوان تراکت خود استفاده کنید. همیشه یک کلمه یا یک جمله کوتاه ترغیب کننده در عنوان و تیتر تراکت می تواند در مخاطبان برای مطالعه تراکت شما انگیزه ایجاد کند. سعی کنید عنوان را یک جمله یا یک کلمه کوتاه انتخاب کنید که شامل موضوع مهم و اصلی شما باشد.

سه) معرفی محصول با جملات مناسب

در مرحله بعدی لازم است با استفاده از جملات و کلمات مناسب به معرفی محصول خود بپردازید. باید این جملات را به گونه ای مطرح کنید که مشتری احساس نیاز به محصول شما پیدا کند. انتخاب این کلمات و جملات می تواند نقش زیادی در ترغیب مشتریان برای خرید محصول مورد نظر داشته باشد. بنابراین سعی کنید با کلمات مناسب و در کنار آن با عکسهای جذاب ، نظر مشتریان را به سمت خود جلب کنید.

چهار) استفاده از فونتهای مناسب

زمانی که تراکت طراحی می کنید قرار است یک برگه تبلیغاتی به جای شما بازاریابی کند و تمامی هدفهای بازاریابی و تبلیغات را به عهده بگیرد. پس بهتر است علاوه بر جملات و کلمات مناسب از فونتهای مناسبی نیز استفاده کنید. فونت مناسب می تواند متن و نوشته شما را خوانا و قابل فهم تر ارائه کند. یک طراحی مناسب و خط خوانا و قابل فهم در تراکت می تواند حضور شما را در ذهن مشتریان پر رنگ تر کند.

پنج) پرهیز از غلط املایی و نوشتاری

یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند در یک تبلیغ بیافتد این است که در متن شما غلط املایی و دستوری وجود داشته باشد. برای پیشگیری از این مشکل ، متن های خود را چندین بار بخوانید و اصلاح کنید تا غلط املایی و نوشتاری در آنها وجود نداشته باشد. اگر متنی را به اشتباه نوشته باشید یا غلط دستوری و املایی در آن وجود داشته باشد ، به سرعت اثر تبلیغاتی شما را از بین می برد.

شش) ارتباط با مشتریان

سعی کنید در فواصل زمانی مناسب ، نظر مشتریان و مخاطبان خود را نسبت به پیامهای تبلیغاتی خود پرس و جو کنید. تحقیق کنید که کدام یک از پیامهای شما بیشترین اثر را در جلب نظر آنها داشته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ به این صفحه مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی بروشور به این صفحه مراجعه نمایید.

با گسترش کسب و کارهای اینترنتی ، نگرانی های جدیدی نیز در این دسته از کسب و کارها به وجود آمده است.

سارقان و هکرهای اینترنتی از جمله موضوعاتی است که کسب و کارهای اینترنتی را تهدید می کند و موجب نگرانی همیشه آنها نسبت به این افراد می شود. وب سایتها به عنوان ابزار بازاریابی و فروش این شرکتها و برندها همیشه در معرض تهدید افراد سود جو هستند و این نگرانی وجود دارد که اطلاعات آنها یا مشتریانشان توسط این افراد هک شده و مورد سوء استفاده قرار بگیرد. به همین منظور ، در این مقاله به ارتباط بین امنیت وب سایتها و بازاریابی می پردازیم.

هر چقدر وب سایت شما امن تر باشد نه تنها اطلاعات خودتان ایمن تر است و امکان هک شدن آن کاهش پیدا می کند بلکه مشتریانتان نیز بیشتر می توانند به سایت شما اعتماد کنند. بسیاری از مشتریان از ترس اینکه اطلاعات حسابهای بانکی آنها و حتی اطلاعات شخصی آنها توسط این سایتها مورد سوء استفاده قرار بگیرد اقدام به خریدهای اینترنتی نمی کنند یا در وب سایتها ثبت نام نمی کنند.

از نظر مشاوره بازاریابی ، شما نه تنها مسئول اطلاعات خودتان هستید بلکه مسئولیت اطلاعاتی که مشتریان و کاربران وب سایت شما در سایتتان وارد می کنند نیز می باشید. عدم امنیت کافی برای این اطلاعات میزان اعتماد مشتریان به برند شما را کاهش می دهد و  کم کم شاهد این خواهید بود که بسیاری از مشتریان و کاربران وب سایت خود را از دست می دهید.

به همان اندازه که با گسترش امکانات اینترنتی و خریدهای اینترنتی و دیجیتالی بر آسایش زندگی مشتریان اضافه شده است و افراد بیشتری می توانند با استفاده از روشهای جدید کسب و کاری را دست و پا کنند و درآمد خوبی داشته باشند. از طرف دیگر روز به روز بر تعداد جرم های اینترنتی اضافه شده است. مسئله امنیت در وب سایتها به قدری مهم است که پیش بینی شده است در یکی دو سال آینده تقریباً نیمی از مشاغل اینترنتی به دلیل اینکه نتوانسته اند امنیت وب سایت خود را تأمین کنند از بین خواهند رفت.

بسیار جالب است بدانید که سال گذشته ، موتورهای جستجوگری مانند موزیلا و گوگل کروم شروع به مشخص کردن وب سایتهایی کردند که به لحاظ امنیت اینترنتی از امنیت پائینی برخوردار بودند. به عنوان مثال زمانی که کاربران قصد ورود به این وب سایتها را داشتند پیامی با این عنوان که این صفحه یا وب سایت امنیت ندارد مواجه می شدند.

بنابراین کاملاً مشخص است که امنیت وب سایت در کسب و کارهای اینترنتی تا چه اندازه مهم است. لازم است علاوه بر اینکه به فکر طراحی یک وب سایت زیبا و جذاب برای مشتریان خود هستید سعی کنید بودجه کافی برای طراحی یک وب سایت امن که هم اطلاعات خودتان و هم مشتریانتان در آنها امن باشد طراحی کنید. هر چقدر که در این زمینه بودجه صرف کنید چیزی را از دست نداده اید.

چرا که مشتریان به خوبی می دانند که یک وب سایت امن برای خریدهای اینترنتی آنها تا چه اندازه با ارزش است و خیال آنها را از این بابت که اطلاعات خودشان و حسابهای بانکی شان امن است راحت می کند. اگر بودجه کافی در این زمینه صرف کنید شاهد خواهید بود که مشتریان شما روز به روز بیشتر خواهند شد و میزان فروش شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. از طرفی ، میزان امنیت بالا در وب سایت شما نوعی تبلیغ و بازاریابی محسوب می شود و نشان می دهد که تا چه اندازه به مشتریانتان اهمیت قائل هستید.

به همان اندازه ، کم اهمیت دانستن این مسئله می تواند حیات کسب و کار شما را به خطر اندازد چرا که علاوه بر نا امن بودن اطلاعات شما در اینترنت ، اعتماد مشتریان نسبت به شما کاهش پیدا می کند.

نظر شما

The post امنیت وب سایت و نقش آن در بازاریابی appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Denmark on Friday approved the permit for construction in Danish waters of the planned 10 billion cubic meters per year Baltic Pipe, which is designed to bring Norwegian gas via Denmark to Poland. The Danish Energy Agency said in a statement that a total of 242km of the pipeline would pass...