آخرین اخبار از طراحی

زمانی که یک کسب و کار جدیدی را راه اندازی می کنید ممکن است اشتباهات زیادی را مرتکب شوید که حتی خودتان نیز متوجه آن نشوید.

بعد از مدتی که این کسب و کار راه اندازی کرده اید متوجه می شوید که کارها مطابق با انتظارات شما پیش نمی رود و موفقیتی که در ذهن خود تصور کرده بودید را به دست نمی آورید. آیا تا کنون به این فکر کرده اید که چرا کارها آنطور که می خواستید پیش نرفته است ؟ چرا علی رغم تلاشهای زیادی که کرده اید موفقیتی به دست نیاورده اید ؟

سوال شما در این مقاله پاسخ داده خواهد شد. با راهکارهایی که می تواند کسب و کار شما را زیر و رو کند با ما همراه شوید.

یک) آیا مشتری به محصول شما نیاز دارد ؟

تا زمانی که محصولی برای انسانها مورد نیاز واقع نشود احتمال اینکه به جستجوی آن بپردازند نزدیک به صفر است. پس خودتان را خسته نکنید. ابتدا باید مشتریان شما به محصولتان نیاز پیدا کنند. باید ابتدا به این سوال پاسخ دهید که محصول شما چه نیازی از مشتری را برطرف می کند ؟ هر زمان پاسخ این سوال را پیدا کردید راه حل را نیز پیدا خواهید کرد.

دو) مشتری چرا باید شما را انتخاب کند ؟

هیچ دلیل وجود ندارد که مشتریان شما را به رقیبانتان ترجیح دهند. مگر اینکه از طریق معامله با شما سود بیشتری نسیبشان شود. اگر شما محصولی را خریداری کنید ولی سود و منفعتی برای شما نداشته باشد یا تفاوتی با سایر محصولات موجود نداشته باشد پس به حال شما فرقی نمی کند کدام محصول یا برند را خریداری کنید ؛ بلکه فقط می خواهید نیازتان برآورده شود.

اما زمانی که محصول یا برندی برای شما سودمند باشد قطعاً سختی های بسیاری مانند دور بودن راه یا گران تر بودن را به جان و دل می پذیرید تا آن سود یا منفعت را که برای شما ارزنده است به دست آورید. پس حتماً یک جنبه سودمند برای محصول خود در نظر بگیرید. این سودمندی می تواند در قیمت ، کیفیت ، تعداد محصول ، راحتی دسترسی به محصول ، کم هزینه بودن تهیه آن و … باشد.

سه) آیا به دنبال رضایت همه افراد هستید ؟

شما به عنوان یک انسان ، به عنوان یک شرکت یا برند ، توانایی این را ندارید که نیاز همه مخاطبان و مشتریان را برآورده کنید. تمامی افراد نیز به محصول شما نیازی ندارند. پس متمرکز کار کنید. گروه مشتریان هدف خود را مشخص کنید و تمامی انرژی و هزینه های خود را به آنها اختصاص دهید.

این متمرکز کار کردن می تواند به شما کمک کند تا خدمات بهتر برای مناسب ترین گروه را فراهم کنید. پس خودتان را نگران همه افراد نکنید. فقط به گروه هدف مدنظر خود فکر کنید و آرامش و ثبات را در این تمرکز به دست آورید. همچنین متمرکز کار کردن به افزایش تخصص شما در آن حوزه نیز کمک بسیاری خواهد کرد.

چهار) به دنبال روش یک شبه نباشید

هیچ موفقیتی یک شبه به دست نمی آید. هیچ موقعیتی یک شبه ساخته نمی شود. هیچ تجربه با ارزشی یک شبه کسب نمی شود. پس به جای خیالبافی کردن در مورد موفقیتهای یک شبه ، منطقی تر و واقعی تر فکر کنید. گام به گام ، سنجیده و با حوصله عمل کنید و شاهد باشید که موفقیت با چه سرعتی به سمت شما حرکت خواهد کرد.

پنج) استفاده از تجربیات

حتی اگر شما یک کسب و کار یک روزه نیز باشید باز هم در حد و اندازه خودتان یکسری تجارب در طول آن یک روز کسب کرده اید. همیشه به تجارب خود مانند یک نقشه راه فکر کنید. این نقشه راه به شما کمک می کند روز به روز بر توانایی هایتان و قدرت تشخیص درست از غلطتان افزایش پیدا کند.

پس از تجارب خود حتی تجارب اندک خود همیشه استفاده کنید. سعی کنید یک دفترچه یاد داشت یا تقویمی داشته باشید که تجارب خود و رویدادهای مهم را در آن ثبت کنید. مرور این تجارب به شما کمک می کند تا همیشه از آنها درس بگیرید و در موقعیتهای بعدی از آنها استفاده کنید.

نظر شما

The post راهکارهای معجزه گر برای استارت آپها (بخش اول) appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

معرفی و فروش انواع ژل پلوریال Pluryal در گروه بازرگانی نیک

ژل Pluryal چیست؟

برای جوانسازی حرفه ای پوست و همچنین اصلاح علائم پیری پوست ، MD Skin Solutions PLURYAL ، خانواده ای از ژل های چسبناک و ایمن را ایجاد کرده است که پزشک از آنها برای صاف کردن فوری چین و چروک صورت و بازگرداندن حجم صورت و لب استفاده می کند. PLURYAL – فرمولی همه کاره که انواع چین و چروک ها را اصلاح می کند.

درباره ژل پلوریال

مارک PLURYAL® بر اساس P.R.E.M.I.U.M بنا شده است.

خالص: منشا animal حیوانی ندارد = خطر آلرژی وجود ندارد.

بازتولید شده: استفاده از BDDE برای پر کردن محصولات: اثبات شده است که موثر ، قابل اعتماد و به خوبی تحمل می شود.

ELASTIC: الاستیک ترین ژل موجود در بازار است.

MONOPHASIC: ساختار سه بعدی با چگالی بالا و بدون ذره.

ایزوتونیک: PH و اسمولاریته متناسب با شرایط فیزیولوژیکی تنظیم می شود.

کاربر پسند: اجزای طراحی شده برای استفاده ایمن و کار با سهولت / درپوش پیستون مخروطی برای یکنواختی ، یکنواختی و نیروی تزریق کم.

ماندگاری حداکثر: خاصیت انعطاف پذیری بالا ، غلظت هیالورونیک اسید و لینک دهی بهینه.

نحوه درمان پلوریال

بر روی سه سطح درم عمل کنید تا یک محلول کامل پیری پوست ارائه دهید.

سطح سطح (کیفیت پوست)

سطح متوسط (چین و چروک)

سطح عمیق (ساختار صورت)

پیشگیری بر روی پوست جوان ، درمان پوست بالغ. ویسکوزیته و غلظت محصول را با توجه به سن و سن بیمار تنظیم کنید.

نتایج همگن و طبیعی تر از درمان های “ایزوله” که از پیری پوست به طور کلی پشتیبانی نمی کنند ، ارائه دهید.

مشخصات فنی پلوریال

چین و چروک های بینی و بینی را اصلاح کنید و حجم لب ها را افزایش دهید.

عمق تزریق: درم میانی تا عمیق ، مخاط / لب.

پیوند صحیح: BDDE +++

هیالورونیک اسید غیر متقاطع: 10٪

ماندگاری ژل پلوریال : هر شش تا نه ماه یک بار

بسته بندی پلوریال

1 میل
سوزن های فوق العاده نازک:

2 x 27 G½

The post ژل پلوریال Pluryal فرانسه appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

از بین بردن اثر بوتاکس؟ چه چیزی می تواند بوتاکس را غیرفعال کند؟

اثرات بوتاکس موقتی است و به تدریج طی 4 ماه از بین می رود. اگر ترجیح دهید دیگر درمان بوتاکس انجام ندهید ، عضلات شما در نهایت به فعالیت طبیعی خود باز می گردند و خطوط صورت شما به حالت قبل از درمان خود برمی گردند. متأسفانه هیچ راهی برای فرسودگی سریع بوتاکس وجود ندارد.

پادزهر بوتاکس چیست؟

برای از بین بردن اثر بوتاکس ، دارویی به نام پیریدوستیگمین Pyridostigmine با نام تجاری مستینون Mestinon و یا داروی ایرانی پیرامیست که توسط شرکت البرز دارو تولید می شود، می تواند با تشویق عضلات به انقباض ، فلج را معکوس کند. از بین بردن اثر سم بوتولینوم به سختی انجام می شود و چندین روز طول می کشد تا کار کند ، در حالی که پیریدوستیگمین ظرف چند ساعت شروع به تسکین علائم می کند.

مصرف چه موادی اثر بوتاکس را زودتر از بین می برد ؟

مواد “سم زدایی” مانند گیاه شیر تیغک ، فلفل قرمز و سیر مصرف کنید.

حداقل یک هفته بعد از تزریق بوتاکس صبر کنید تا صورت یا ماساژ بگیرید.

استفاده از مستینون با  هر یک از داروهای زیر توصیه نمی شود.

• Amifampridine

• آتروپین

• متوکلوپرامید

• Piperaquine

عوارض جانبی مستینون (Pyridostigmine Bromide)

اعصاب مرکزی : سردرد (با مصرف مقادیر زیاد)، فاسیکولاسیون، تشنج.

قلبی ـ عروقی: برادیکاردی، کمی فشارخون (نادر).

پوست: تورم پوستی، تعریق بیش از حد.

چشم: میوز.

دستگاه گوارش: کرامپ‌های شکمی، تهوع، استفراغ، اسهال، ترشح بیش از حد بزاق.

سایر عوارض: اسپاسم نایژه‌ای، و افزایش ترشحات و تنگی نایژه، ضعف، کرامپ‌های عضلانی.

توجه: در صورت بروز حساسیت مفرط، سردرد، تشنج، اشکال در تنفس، مشکلات پوستی، یا فلج، باید مصرف دارو قطع شود.

 

The post از بین بردن اثر بوتاکس؟ چه چیزی می تواند بوتاکس را غیرفعال کند؟ appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

۹ روش جوانسازی تزریقی سال ۲۰۲۰ را در این مقاله آموزشی بررسی می کنیم.

سال جدید بادهای تازه ای را در صنعت لوازم آرایشی و زیبایی به ارمغان می آورد. سال ۲۰۲۰ چه چیزی برای ما آماده کرده بود؟ در سال گذشته ، روش های تزریقی به معنای واقعی کلمه صنعت را منفجر می کرد ، و جراحی و تمام روش های کلاسیک را مجبور می کرد و نتایج بهتر و کارآمدتری را با حمله کمتر دردناک و قابل توجه به ارمغان می آورد. و به نظر نمی رسد آنها قصد دارند موقعیت های خود را در نزدیکترین زمان تضعیف کنند. در این مقاله ، ما داغترین روند تزریقی را از جمله نوروتوکسین ها ، مواد فیلر پوست و مواد ضد چربی در سال ۲۰۲۰ به شما معرفی خواهیم کرد.

مزوهای ضد آکنه درمان جای جوش

این مواد تزریقی در بازار بسیار محبوب هستند و طیف وسیعی از مشکلات پوستی صورت و بدن را برطرف می کنند. آکنه و پس از آکنه نواقص پوستی بسیار گسترده ای است که هزاران زن و مرد از گروه های سنی مختلف را آزار می دهد. توانایی کوکتل های مزوتراپی تزریقی صورت در درمان زخم های زشت و آکنه ، این داروها را به موقعیت های بالایی می رساند.

فیلر لب با اثر مرطوب کننده

عطش زنان برای لب های چاق و فریبنده امسال آنها را ترک نخواهد کرد ، و تصور می کنیم در سال آینده نیز. با این حال ، افراد اثرات طبیعی تر می خواهند ، که به سادگی ظاهر آنها را بهبود نمی بخشد بلکه اثر مراقبت را فراهم می کند. در این حالت ، ژل هیالورونیک اسید (HA) مانند ژوویدرم و آلیاکسین یک انتخاب عالی هستند. HA دارای توانایی منحصر به فردی در جذب و نگهداری آب است که علاوه بر حجم اضافی و اصلاح خطوط ، مرطوب کننده ای عالی به لب ها می بخشد.

پیشگیری از پیگیری با تزریق بوتاکس

بیماران بوتاکس هر ساله جوانتر می شوند. با این وجود ، در سال ۲۰۲۰ ، موقعیت خود را نه در میان درمان های تزریقی برای خطوط صورت و چین و چروک بلکه به عنوان یک روش موثر برای جلوگیری از سنین پایین تقویت می کند. زنان و مردان ۲۰ تا ۳۰ ساله با تزریق منظم بوتاکس برای جلوگیری از بروز اولین علائم پیری در صورت ، این روش درمانی را به موقعیت بالا می رسانند.

فیلرهای پوستی با ماندگاری بیشتر

اثرات موقتی اشکال اصلی این داروهای تزریقی بود. خوشبختانه ، این فن آوری ها ساکن نیستند و مواد پرکننده جدید با ماندگاری بیشتر در بازار ظاهر می شوند که نیازی به تزریق مداوم مجدد هر ۴-۶ ماه ندارند. مردم وقت و تمایل زیادی برای انجام اقدامات دردناک ندارند ، بارها و بارها ، بنابراین آنها احساسات کمتر دردناک اما اثرات بادوام تر مانند الانسه را ترجیح می دهند.

سموم سریع اثر

نه تنها جایگاه پرکننده های پوستی در حال توسعه است ، نوروتوکسین ها نیز عقب نیستند و عضوی جدید از خانواده خود را به Bonet از تولید کننده آلرگان به جهانیان ارائه می دهند. این دارو اثر سریعتر اما ماندگارتری خواهد داشت. این برای بیمارانی که مردد هستند و می خواهند نحوه درمان در موارد خاص خود را امتحان کنند مفید خواهد بود.

پرکننده های خاص

این یکی از جوانترین اما هنوز داغترین روندهای پرکننده پوستی است. بیماران به طور مكرر در مورد تزریق در این ناحیه سوال می كنند تا مشخصات واضح و مشخصتری داشته باشند.

پرکننده های لب بالا

بله ، ما قبلاً اشاره کردیم که افراد بیشتری به دنبال نتایج طبیعی هستند ، اما این واقعیت را رد نمی کند که روند لب های بزرگ هنوز هم بسیار محبوب است و بسیاری از زنان تمایل به بزرگ کردن لب های بالا دارند. این تأثیر غیر قابل انکار بلاگر اینستاگرام و سایر آیکون های زیبایی است. با این حال ، لب های بزرگ مناسب همه افراد نیست و این وظیفه پزشک است که آن را برای بیمار توضیح دهد و نسبت مناسبی را برای افزایش زیبایی طبیعی انتخاب کند. تزریق لب روسی یکی از این ترندها می باشد.

تزریق ژل بینی

جراحی زیبایی بینی تا چند سال اخیر تنها راه دستیابی به بینی زیبا و زیبا بوده است. درمان با پرکننده پوست یک روش ابتکاری برای از بین بردن نقص های جزئی ، عدم تقارن یا افزودن حجم است تا بینی کوچکتر به نظر برسد. با داشتن عوارض جانبی قابل توجه کمتر و نیاز به زمان بهبودی کوتاه تر ، برای اصلاح بینی در سال ۲۰۲۰ بسیار محبوب خواهد بود.

علائم درمانی بوتاکس

گرچه در ابتدا از آن به عنوان یک روش درمانی استفاده می شد ، اکنون ، این دارو به عنوان یک داروی آرایشی معروف است. با این حال ، این سال همچنان به توسعه توانایی های درمانی خود برای درمان اسپاستیک اندام و برخی دیگر از اختلالات افسردگی ادامه می دهد. این بیماری برای بیمارانی که سالها از بیماری های صعب العلاج رنج می برند ، آسودگی طولانی مدت را به دنبال خواهد داشت.

نتیجه

خوب ، این یک مرور کلی از روندهای رایج در زمینه لوازم آرایشی تزریقی برای سال جاری بود. نکته اصلی این است که هم نوروتوکسین ها و هم پرکننده های پوستی محبوبیت خود را از دست نمی دهند و موقعیت های جدید و جدیدی را بدست می آورند و جراحی های تهاجمی را بیشتر مجبور می کنند. اگر به دنبال خرید محصولات با کیفیت بالا هستید تا بتوانید هر خواسته مشتری را برآورده کنید ، یورومکس با مقرون به صرفه ترین هزینه پرکننده های تزریقی صورت و سایر داروها را ارائه می دهد.

این نوشته ۹ روش جوانسازی تزریقی سال ۲۰۲۰ برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

Saudi Arabia and Russia are once again heading into an OPEC+ meeting on opposite sides of a crucial debate about the oil market. Riyadh is publicly urging fellow members to be “extremely cautious,” despite prices rebounding to a one-year high. In private, the kingdom has signaled it would prefer...
Oil prices rose on Monday as the slow return of US crude output cut by frigid conditions served as a reminder of the tight supply situation, just as demand recovers from the depths of the Covid-19 pandemic. Brent crude was up 33 cents, or 0.5%, at $63.24 a barrel, after gaining nearly 1% last...
Construction of a 10 megawatt solar farm in Barzak City, Kashan County in Isfahan Province began on Sunday in the presence of the deputy energy minister, Homayoun Haeri. The farm will cost $7.3 million and is being built by private companies, Haeri said at the groundbreaking ceremony. “The...

باز هم در یک مقاله دیگر با نشانه هایی که به ما نشان می دهد کودک تیزهوشی داریم یا نه همراه شما هستیم.

همانطور که در مقالات قبلی نیز گفته شد ، علائم و نشانه های بسیار متعددی وجود دارد که به ما نشان می دهد کودک ما از توانایی ذهنی و هوشی خوبی برخوردار است یا در حد متوسط از این توانایی ها بهره برده. دانستن این نکته از این جهت مهم است که شناخت زودهنگام در این زمینه موجب فراهم کردن بستری مناسب برای بروز این توانایی ها و شکوفا شدن آنهاست.

بنابراین ، اگر فرزند شما در یک زمینه توانایی خاصی ندارد سریعاً به این فکر نکنید که کودک شما بهره هوشی پائینی دارد. بلکه او توانایی هایی دارد که از نظر شما شاید چندان اهمیتی نداشته باشند یا حتی شما توانایی های او را در آن زمینه اصلاً متوجه نشده باشید ، ولی از نگاه یک متخصص نشانه های بسیار معتبر و خوبی به حساب می آیند. پس با این مقاله با ما همراه باشید تا با سایر نشانه های مهم تیزهوشی کودکان آشنا شوید.

تست هوش کودک

یک) این کودکان حوصله درسهای مدرسه را ندارند

درست متوجه شده اید ، این یکی از نشانه های کودکان تیز هوش است. البته نباید تصور کنید که هر بی علاقگی یا نداشتن انگیزه در کودک نسبت به مدرسه نشان دهنده هوش اوست. بلکه اگر فرزند شما علاقه ای به تکالیف مدرسه ندارد ولی ترجیح می دهد تکالیفی که سطح دشوارتری دارند را انجام دهد نشان می دهد که فرزند شما توانایی هوشی بالاتری نسبت به همسالان خود دارد.

این کودکان غالباً مطالبی که در سر کلاس ارائه می شود را بسیار کسل کننده و ساده فرض می کنند و انجام آن تکالیف به قدری برایشان راحت است که حوصله شان را سر می برد. پس اگر نشانه های از بی علاقگی فرزند خود به تکالیف مدرسه را می بینید بهتر است در رفتارها و علت این بی علاقگی کمی کنجکاو شوید و سعی کنید ریشه های آن را بیابید. اگر از نظر فرزند شما آن تکالیف به قدری ساده هستند که حوصله انجام آنها را ندارد پس به توانایی هوشی بالای او می توانید پی ببرید.

دو) این کودکان به عناصر طبیعی علاقه مند هستند

طبیعت پر از شگفتی و جزئیات جذاب است. برخی از کودکان از همان ابتدا مجذوب جذابیتهای طبیعیت می شوند و علاقه زیادی نسبت به آن نشان می دهند. آنها ساعتهای زیادی را دوست دارند در طبیعت باشند و با جزئیات در آن خیره می شوند. نسبت به نشانه هایی که در طبیعت وجود دارد بی تفاوت نیستند و سعی می کنند شگفتی های آن را کشف کنند. غالباً این دسته از کودکان ازتوانایی هوشی خوبی برخوردار هستند و نشانه های محیطی را بهتر درک می کنند.

آنها از همان ابتدا شیفته عناصر طبیعت مانند خورشید ، ماه ، ستارگان ، درختان ، دریا ، کوه و حیوانات هستند. از نظر آنها طبیعت بسیار جذاب است و از بودن در آن لذت می برند در عین حال با انگیزه و کنجکاوی بسیاری درباره پدیده های طبیعی سوال می پرسند یا خودشان به جستجوی آن می پردازند. اگر کودکی دارید که به موضوعات مربوط به طبیعت بسیار علاقه مند و کنجکاو است و مدام در این زمینه ها سوالاتی را از شما می پرسد نشان دهنده این است که توانایی ذهنی و هوشی کودک شما بالاتر از حد متوسط است.

سه) پرس و جو از اطرافیان  

پس از اینکه متوجه نشانه هایی که در طول این ۶ مقاله مطرح کردیم شدید حتماً از سایرین نیز بپرسید که آیا متوجه این توانایی های فرزند شما شده اند ؟ می توانید از دوستان کودکتان ، معلمهای او ، اعضای خانواده و اقوام بپرسید تا مطمئن شوید که توانایی کودک خود را به درستی قضاوت کرده اید.

علت این کار این است که برخی از والدین به دلیل علاقه شدیدی که نسبت به کودکان خود دارند یا تمایل دارند فرزند آنها یک انسان خارق العاده باشد بنابراین ممکن است در ارزیابی توانایی های آن دچار اشتباه شوند و نگاه سوگیرانه نسبت به آن داشته باشند.


نشانه های کودکان تیزهوش (قسمت پنجم)

 

نوشته نشانه های کودکان تیزهوش (قسمت ششم) اولین بار در مرکز هوش کودک نیک. پدیدار شد.

کشور ما از ۸۵ میلیون جمعیت تشکیل شده است.

در میان این جمعیت ، افراد زیادی وجود دارند که سرمایه کافی برای راه اندازی کسب و کار ندارند. تهیه کردن سرمایه لازم در بسیاری از مواقع نیز کار دشواری است ؛ زیرا همیشه پیشنهاد می شود از پولهای قرضی برای راه اندازی کسب و کار استفاده نشود ، چرا که با در نظر گرفتن احتمال شکست در یک شغل نوپا ، این کار می تواند افراد را بسیار متضرر کند و اعتبار آنها را از بین ببرد. از طرفی ، وامها نیز یک نوع قرض محسوب می شوند  و در صورتی که درآمد کافی کسب نشود تصویه کردن آنها کار دشواری است.

بنابراین ، باید به دنبال راه حلی بود که این مشکلات را تا حدودی رفع کند. بهترین روش این است که به راه اندازی کسب و کارهایی فکر کنیم که کمتر به دیگران یا سرمایه زیاد نیاز باشد. اما یک ذهن خلاق معمولاً می تواند چنین کسب و کاری را راه اندازی کند. در این مقاله قصد داریم ، نمونه هایی از کسب و کارها و مشاغلی که با سرمایه کم می توانید راه اندازی کنید معرفی کنیم.

یک) فروش صنایع دستی و سوغاتیهای شهرها

صنایع دستی و سوغاتی های شهرهای مختلف در سایر شهرها طرفداران زیادی دارد. علت آن هم این است که این محصولات در شهر منسوب به این سوغاتی ها با کیفیت بیشتری تولید می شود و از طرفی در شهرهای دیگر کم یاب تر از محل اصلی این محصولات است. به همین دلیل همیشه بازار مناسبی در شهرهای دیگر وجود خواهد داشت. اگر سرمایه زیادی برای راه اندازی شغلی ندارید می توانید تعدادی از این محصولات را که در حد توانایی مالیتان است خریداری کنید و در شهرهای دیگر به فروش برسانید.

به نظر مشاوره بازاریابی ، این کار را با کمترین سرمایه می توانید راه اندازی کنید. حتی برای این کار می توانید با چند فروشگاه یا افرادی که به صورت خرده فروشی مشغول به فعالیت هستند توافق کنید و قراردادی ببندید و مسئولیت خرید و بازاریابی محصول را برای آنها انجام دهید.

دو) مهارتهای خود را پیدا کنید

هر انسانی معمولاً چند توانایی و مهارت دارد. به عنوان مثال رشته ای که در دانشگاه یا در دوران تحصیل در مدرسه گذرانده اید قطعاً تعدادی توانایی و مهارت به شما آموخته است. در کنار آن ممکن است برخی ، زبان های خارجی را تا حدودی بدانند ، از کارهای کامپیوتری و تایپی سر در بیاورند و مهارتی در این زمینه داشته باشند ، قدرت بیان خوبی برای قانع کردن افراد داشته باشند ، کارهای دستی و هنری را بتوانند انجام دهند و بسیاری از توانایی های دیگری که ممکن است داشته باشید.

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که می توانید این توانایی ها را به سایرین آموزش دهید ؟ بله درست است. بسیاری از افراد هستند که تمایل دارند توانایی های شما را یاد بگیرند. پس بهتر است به این موضوع به عنوان یک منبع درآمد فکر کنید. می توانید توانایی های خود را به دیگران آموزش دهید. برای این کار می توانید از روشهای مختلف و با کمترین هزینه و حتی بدون هزینه استفاده کنید.

به عنوان مثال می توانید به یک آموزشگاه مراجعه کنید و مهارت خود را به آنها معرفی کرده و مطرح کنید که آمادگی آموزش این مهارت به سایر افراد را دارید و با واسطه و تبلیغات توسط آن آموزشگاه به آموزش مهارت خود به علاقه مندان بپردازید. اگر امکان استفاده از این روش نیز وجود ندارد می توانید به صورت آنلاین و با استفاده از بستر اینترنت به آموزش مهارت خود بپردازید. می توانید حتی یک فایل تصویری از نحوه آموزش خود ضبط کرده و آن را از طریق اینترنت به فروش برسانید.

سه) وسایل کارکرده را دریابید!

همیشه در محل کار و منزل افراد وسایل و ابزارهایی وجود دارد که نیازی به آنها ندارند و به فکر این هستند که آنها را دور بریزند. در مقابل ، افرادی نیز هستند که پول کافی برای خرید وسایل دست اول و نو را ندارند یا نو یا کارکرده یک محصول فرق چندانی برایشان ندارد. پس می توانید به عنوان یک واسطه بین این دو دسته افراد باشید. یعنی ابزارهای کارکرده عده ای را خریداری کنید و در مقابل به افرادی که نیاز دارند بفروشید.

نظر شما

The post معرفی دو شغل با سرمایه کم appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

در دو مقاله قبلی به ویژگیها و مزایای برچسب های تبلیغاتی پرداختیم.

همانطور که گفته شد یکی از روشهای پر طرفدار برای تبلیغات ، استفاده از برچسب های تبلیغاتی است. این روش جذاب تبلیغاتی به ویژه در میان کسب و کارهای نوپا طرفداران بسیاری دارد. علتهایی همچون کم هزینه بودن و در عین حال ، امکان چاپ در تعداد بالا (پرتیراژ بودن تعداد برچسبها) از جمله عواملی هستند که موجب محبوبیت برچسبهای تبلیغاتی شده اند.

نکته ای که باید همواره مد نظر قرار دهید تا بتوانید تصمیمات مبتنی بر منطق بگیرید و بهترین استفاده را از فرصتها و روشهای مختلف داشته باشید این است که هر نوع تبلیغاتی که قصد استفاده کردن از آن را دارید در کنار مزایایی که دارد مسلماً معایبی نیز خواهد داشت. بنابراین بهتر است در این مقاله به معایب برچسبهای تبلیغاتی نیز اشاره کنیم تا شناخت و آگاهی شما از این نوع تبلیغات افزایش پیدا کرده و توانایی شما برای تصمیم گیری را افزایش دهد.

به طور کلی ، اگر بخواهیم معایب برچسبهای تبلیغاتی را توضیح دهیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

یک) محدودیت زاویه

از آنجایی که برچسبها در اندازه های کوچک تهیه و طراحی می شوند بنابراین زاویه دید مخاطبان محدود است. به این معنی که برچسبهای تبلیغاتی از هر زاویه ای قابل دیدن نیستند. بنرها و پوسترها به دلیل اینکه در اندازه های بزرگتر طراحی می شوند و در محلهایی که قابل روئیت بیشتری باشد نصب می گردند غالباً این مشکل را ندارند ؛ اما در برچسبهای تبلیغاتی با این محدودیت مواجه می شویم.

این موارد در همه اصول حتی طراحی بسته بندی و طراحی لیبل مهم هستند

دو) دشواری در طراحی

اگر تصمیم داشته باشید یک برچسب تبلیغاتی جذاب که در عین حال مشکلی که در شماره یک گفته شد را از بین ببرید یعنی محدودیت دید کمتری برای مخاطبان ایجاد کند به یک طراح ماهر نیاز دارید. به همین دلیل اگر تصمیم به این کار داشته باشید باید پول بیشتری کنار بگذارید زیرا طراحی این برچسبها کمی دشوارتر و پر هزینه تر خواهد بود.

سه) دریافت مجوز

همانطور که بنرها یا پوسترها را نمی توانید در هر جایی از شهر نصب کنید ؛ دقیقاً برچسبها را نیز نمی توانید به راحتی در هر جایی که از نظر شما مناسب است نصب کنید ؛ زیرا اگر هر فردی به محض اینکه نیاز به تبلیغ داشته باشد بتواند تبلیغهای چاپی خود را  در هر جایی  از شهر بچسباند قطعاً فضای شهر به هم خواهد خورد. به همین دلیل شما برای این کار نیاز به مجوز دارید ، مجوزهایی که از سوی پلیس و شهرداری باید برای شما صادر شود.

بنابراین ، برای کسب این مجوز نیاز به مراجعه به شهرداری یا اداره پلیس دارید تا آن را اخذ کنید. از طرفی ممکن است برای برخی از مکانها که مد نظر شماست این مجوز صادر نشود. بنابراین ، این مسئله یکی از محدودیتهای استفاده از برچسبها به شمار می آید.

چهار) نیاز به تجهیزات پیشرفته

یکی از معایبی که برخی از برچسبهای تبلیغاتی دارند این است که در هنگام شب قابل روئیت نیستند. به این معنی که به محض تاریک شدن هوا ، عابران یا مخاطبانی که در معرض این تبلیغات قرار می گیرند متوجه این برچسبها نمی شوند.

به همین دلیل لازم است این برچسبها به گونه ای طراحی شوند که در تمامی اوقات شبانه روز قابل روئیت باشند. به ویژه اینکه در ابتدای شب و هنگام غروب آفتاب ، افرادی که برای گشت و گذار به بیرون و خیابانها می روند معمولاً تعدادشان زیاد است و بهترین زمان برای تبلیغات به شمار می آید. برای غلبه بر این مشکل بهتر است آنها را به گونه ای طراحی کنید که هنگام شب نیز قابل مشاهده باشند.

برای طراحی برچسبهایی که در تاریکی شب نیز قابل مشاهده باشند نیاز به تجهیزاتی دارید که معمولاً تجهیزات گران قیمتی هستند و به همین دلیل ، طراحی برای شما گران تر تمام می شود.


برچسب های تبلیغاتی (بخش اول)

برچسب های تبلیغاتی (بخش دوم)

The post برچسب های تبلیغاتی (بخش سوم)  first appeared on طراحان برتر.