آخرین اخبار از طراحی

روش های از بین بردن خط خنده دارای روش های متعددی می باشد. در این مطلب آموزشی روش های از بین بردن خط خنده را بررسی می کنیم.

ژل ها و فیلرهای تزریقی

ژل ها و فیلرهای تزریقی ایده آل ترین گزینه برای کسانی می باشند که بدون عمل جراحی قصد دارند خط خنده خود را رفع و محو نمایند. اغلب فیلرها و ژل های موجود در بازار از هیالورونیک اسید که ماده ای طبیعی است تهیه و تولید شده است و با استفاده از سوزن های ظریف و مخصوصی به درون خط خنده و خطوط ماریونت تزریق می گردند. مارک ها های معتبر و مختلفی از پرکننده یافت می شوند که طبق نظر پزشک قابل استفاده می باشند. ژل ها و فیلرهای تزریقی نزدیک به ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارند و اثرات جانبی جزئی درصورت استفاده از برندهای معتبر و باکیفیت به دنبال دارند و آلرژی زا نیستند.

تزریق بوتاکس

بوتاکس مصپورت ، دیسپورت و زئومین که از سم بوتولینوم مشتق شده اند نیز از انواع مواد تزریقی برطرف کننده خط خنده می باشند که عملکردی متمایز و خاص دارند. بوتاکس عضلات پیرامون خود را فلج و ضعیف می سازد تا کمتر حرک کرده و به چشن نیایند. تزریق بوتاکس حدوداً ۳ ماه ماندگاری دارد.

لیزر درمانی

در این نوع متد درمانی جوان سازی با تخریب قشر بالایی سطح پوست و سلول های پوستی بدن شروع به جایگزینی لایه های تازه پوستی می شود که منجر به برطرف شدن چین و چروک های ماریونت و خط خنده و صاف شدن آن ها خواهد شد. این روش از اشعه ی لیزر جهت تحریک و تولید کلاژن بدون آسیب به سطوح بیرونی پوست می پردازد. جهت حفظ اثرات درمانی می بایست چند ماه یکبار مجدداً انجام شود.

هایفوتراپی

این روش یکی از متدهای درمانی غیرتهاجمی جهت برطرف کردن خط خنده و خطوط اطراف دهان می باشد و یکی از جدیدترین روش های لیفت صورت به حساب می آید که روش درمانی آن با استفاده از امواج فراصوت است. انرژی حرارتی ساطع شده در محل تحت درمان سبب تحریک و تولید کلاژن می شود و این کلاژن ها سبب جوان سازی و رفع چین و چروک و سفتی پوست می شود. این متد درمانی قادر است قسمت های تحتانی صورت را سفت و چین و چروک های اطراف دهان و خط خنده را به میزان قابل توجهی کاهش و محو سازد. نتایج این روش موقتی است و چند ماه ماندگاری دارد.

لیفت با نخ

برای آن گروه از کسانی که تمایلی به عمل جراحی ندارند اما دوست دارند اثرات لیفت و از بین بردن خط خنده سریعی را در مدت زمان کوتاهی تجربه کنند گزینه مناسب و موثری است. در این روش از نخ های مخصوص PDO جهت تحریک و تولید کلاژن ، سفتی پوست ، رفع چین و چروک نواحی اطراف دهان بهره می گیرند. این نخ ها اغلب پس از مدت ۶ الی ۸ ماه به طور طبیعی جذب بدن می شوند.

میکرودرم

روش میکرودرم جهت برطرف کردن خط اخم و خط خنده نتایج موثر و مطلوبی دارد. در این روش پوست صورت با استفاده از ماده اکسید آلومینیوم که کریستال های ظریفی دارد اسپری می شود و موجب سایش سطح پوست و جدا کردن سلول های مرده پوستی خواهد شد ، ساختار پوست را بازسازی و چروک های ریز اطراف دهان و خط خنده سطحی را رفع می نماید.

میکرونیدلینگ

در این متد درمانی جوان سازی که به تحریک و تولید کلاژن نیز معروف است ، با استفاده از سوزن های ظریف و کوچک مخصوصی به درون پوست قادر است سبب تحریک و تولید کلاژن و الاستین و پر کردن چین و چروک های اطراف دهان و خط خنده شود. اثرات درمانی این روش به تدریج ظاهر می شود و موقتی است و هر چند ماه یکبار می بایست تکرار گردد.

پی آر پی

یکی از درمان موثر دیگر جهت رفع خط خنده و جوان سازی پوست استفاده از روش درمانی PRP است. در این تکنیک با به کارگیری پلاسمای غنی شده از پلاکت ، فیبروبلاست ها و دیگر سلول های دربردارنده ی فاکتور رشد و تزریق آن به نواحی تحت درمان تحریک و تولید کلاژن و بازسازی پوست شروع و جوان سازی پوست و پر شدن خطوط چین و چروک اتفاق می افتد. این درمان ۶ ماه ماندگاری دارد.

لایه برداری شیمیایی

در پروسه ی پیلینگ شیمیایی قشر سطحی با استفاده از مواد شیمیایی برداشته می شود و لایه جدیدی جایگزین می شود. این روش اثرات مطلوبی در از بین بردن خطوط پرانتزی پوست صورت دارد. برای به دست آوردن اثرات مطلوب باید به طور منظم در فواصل زمانی معینی تکرار و انجام شود.


موضوع مرتبط :

روش درمان چین و چروک

به جرأت می توانیم بگوییم که لینکدین یکی از شبکه های مختص کسب و کار است و افرادی که در یک زمینه ای حرفه ای و مشغول به فعالیت هستند در این شبکه حضور دارند تا از امکانات آن برای معرفی خودشان و برندشان استفاده کنند.

یکی از امکاناتی که جدیداً به این شبکه تخصصی اضافه شده است امکان پخش زنده فیلم است. تا قبل از این ، این امکان در سایر شبکه ها فراهم بود ولی در لینکدین این امکان وجود نداشت. با توجه به اضافه شدن این امکان به شبکه اجتماعی لینکدین و همچنین سایر ظرفیتهایی که این شبکه تخصصی نسبت به سایر شبکه ها دارد ، در این مقاله به شما روشهایی را پیشنهاد می دهیم که از امکانات این شبکه تخصصی به خوبی بتوانید استفاده کنید.

یک) حاشیه پردازی نکنید

سعی کنید در این شبکه تخصصی ، فقط راجع به مسائل مربوط به شغل و حرفه خود صحبت کنید. تخصصی بودن باید اولویت اول شما باشد. زیرا افرادی که از لینکدین استفاده می کنند به دنبال فضایی هستند که بتوانند اطلاعات تخصصی در زمینه موضوع مورد نظر خود به دست آورند. رفتن به حاشیه و پرداختن به مسائل حاشیه ای می تواند شما را از مخاطبان خود دور کرده و حرفه ای بودن شما را زیر سوال ببرد. هر چقدر مباحث و موضوعات شما تخصصی تر باشد و به مسائل حاشیه ای نپردازید به شما این امکان را می دهد که تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید ؛ چرا که آنها به دنبال اطلاعات و محتواهای تخصصی هستند.

مشاوره بازاریابی اینترنتی

دو) محصولتان را معرفی کنید

یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهید این است که محصول خودتان را معرفی کنید. حتماً از این فرصت و امکان به وجود آمده برای معرفی کامل محصول خود استفاده کنید. می توانید از امکان پخش زنده ، عکس ، فیلم استفاده کرده و اطلاعات کامل و دقیقی از محصول خود ارائه دهید. مخاطبانتان وقتی به صفحه شما سر می زنند باید بدانند که محصول مورد نظر شما چیست و چه خدمات یا محصولی را ارائه می دهید. در ارائه اطلاعات و محتواهای تبلیغاتی خود عادل باشید و چیزی به دور از واقعیت را بیان نکنید.

سه) معرفی کارکنان و تیم

یکی از مواردی که می تواند هویت شما را به دیگران نشان دهد و در عین حال آنها را قانع کند که شما تخصصی عمل می کنید تیمی است که برای شما کار می کنند. سعی کنید در لینکدین ، تیمی را که با شما همکاری می کنند را معرفی کنید. این معرفی نه تنها نشان می دهد که شما یک شرکت یا سازمان معتبر و قابل اعتماد دارید بلکه نشان  می دهد که چه تیمی در کنار شماست و می توانند به کار شما اعتماد کنند. یک متن و تصویر معرفی مناسب برای کارکنان و اعضای تیم خود انتخاب کنید تا بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید.

چهار) نشان دادن فرهنگ و قوانین

سعی کنید فرهنگ و قوانینی که بر محل کار و سازمان یا شرکت شما حاکم است را در این قسمت معرفی کنید تا مخاطبان شما به شما بیشتر اعتماد کنند. همچنین معرفی این فرهنگ و قوانین به شما کمک می کند بتوانید افرادی را که می توانند کارکنان خوبی برای شما باشند پیدا کنید ، چرا که آنها با آگاهی از شرایط و قوانین سازمان یا شرکتتان داوطلب همکاری با شما می شوند.

پنج) بخش آموزشی

در میان ویدئوها و عکسها و متنهایی که به معرفی و تبلیغ خود می پردازید متن ها و ویدئوهایی که آموزشی هستند نیز تهیه کنید. این گونه محتوا به آمار بازدید کننده ها و دنبال کننده های شما بسیار کمک می کند.


موضوع مرتبط :

راهکارهای استفاده صحیح از لینکدین برای معرفی کسب و کارتان

انواع تبلیغات اینستاگرام را به کار بگیرید

در بازاریابی رسانه ای با چه پستهایی می توانیم بیشترین جذابیت را برای مخاطبان ایجاد کنیم ؟

ایجاد مزیت رقابتی در دنیای آنلاین و بازاریابی اینترنتی

چرا تلگرام و اینستاگرام ، محیط مناسبی برای تولید محتوا نیستند ؟

استراتژیهای رونق بخشیدن به فروش در روشهای آنلاین

پرکاربرد ترین شبکه های اجتماعی برای کاربران ایرانی

نظر شما

The post استفاده مناسب از لینکدین به عنوان شبکه تخصصی در زمینه کسب و کار appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oil fell more than 2% on Monday, extending losses from last week, as new coronavirus infections hit China and the United States, raising the prospect that renewed outbreaks of the virus could weigh on the recovery of fuel demand.  Brent crude futures fell 89 cents, or 2.3%, to $37.84 a barrel....
Iraq has asked BP to cut crude production at the nation’s biggest field of Rumaila by 10% as part of a push to comply with OPEC+ quotas, according to a person familiar with the matter, who asked not to be identified as the matter is private. The deposit, near the southern oil hub of Basra,...
It was too good to be true. Last weekend’s OPEC+ meeting took a decision in record time to extend deep output cuts that had halted a dramatic slide in prices — and members even agreed to abide by them.  The timing was perfect. The deal would keep oil from flooding the market, allowing time for...
A new report on global energy developments shows how far wind and solar have come—and hints at how far they’ll go. More than $2.7 trillion has been invested in building up renewable energy capacity over the past decade. In those same 10 years, renewables more than doubled their share of the...

فوبیا یا ترس خاص، عکس العمل غیر منطقی و بیش از حد شخص در برابر احتمال وقوع خطر است که باعث خلل در کارکرد روزانه شخص یا کودک می شود.

درمان ترس در کودکان

همه انسان ها حس ترسیدن را در زندگی تجربه می کنند ولی در مورد برخی افراد، زودگذر است ولی گاهی در افراد این ترس پایدار یا آزاردهنده می شود که باعث اختلال در زندگی فردی و حتی اجتماعی شخص می شود. به طور کلی روان شناسان ترسیدن را عکس العملی طبیعی و معمول و حتی الزامی برای مراقبت از جان شخص در مقابل خطرات می دانند ولی به شرط آنکه این واکنش و عکس العمل به صورت وسواس از حالت عادی و معمول خارج شود و زندگی معمول و کلی شخص را مختل نکند

فوبیا همان ترس بیش از حد و غیر طبیعی است که ملزم به درمان است. لذا بهتر است تا فوبیای کودکان در زمان کودکان درمان شود. به صورت کلی اشخاص در زمان مواجه با موقعیت وحشت آور دچار اضطراب و بالا رفتن ضربان قلب، رنگ پریدگی صورت و عرق کردن علل الخصوص در دستها، افتادن فشارخون و بالا رفتن ضربان قلب، اسپاسم عضلانی و …. می شوند. ولی گاها این علامتها بروز ترس از یک موقعیت پایدار و دائمی هست که هیچگونه توجیه عقلانی ندارد که به آن فوبیا گفته می شود.

حال اینکه برخی از متخصصان دلیل ابتلا به این اختلال روان شناختی را علل وراثتی می دانند و عده ای از متخصصان نیز بر این اعتقاد هستند که فوبیای اطرافیان نزدیک کودک مثل پدر و مادر و اقوام نزدیک باعث انتقال ترس به کودک می شود حتی اگر کودک مستقیما با عامل ترس مواجه نشده باشد.

بطور مثال زمانیکه مادری از گربه می ترسد و کودک شاهد ترس مادر و عکس العمل مادر در زمان رویارویی با گربه هست و ابراز ترس خود را ابراز می کند این ترس به کودک نیز منتقل می شود ولی زمانی که کودک با یک حیوان خانگی همزیستی کرده یا حتی در یک خانواده حیوان دوستی بزرگ شده قاعدتا ترسی از حیوانات ندارد.

پله به پله و گام به گام درمان ترس

با توجه به علل بسیار فراوان که باعث ایجاد فوبیا می شود، مواجه کردن تدریجی و یا ناگهانی شخص با موقعیت ترسناک یکی از اصولی ترین راه های درمان است.

لذا نسبت به شدت و حدت فوبیا بازه زمانی ( از چند هفته تا چند ماه ) زمان لازم داریم تا کودک با توجه به سنش به مرور زمان و گام به گام و تدریجی ترسش را نسبت به سوژه ترس آور از دست بدهد و نتیجتا به درمان کودک مینجامد.

مجسم کنید کودکی که فوبیای سوسک دارد و دائما در حال جستجوی سوسک است. خواب آشفته از سوسک میبیند و همیشه اضطراب دارد که شاید هر لحظه این حشره وحشتناک سروکله اش پیدا شود. با این تفاسیر نمیتوانیم از کودک انتظار داشته باشیم برای رویا رویی با ترس خود با سوسک مواجه شود.

باید رویارویی با این ترس مرحله ای و پله پله انجام داد با استفاده از تصاویر پیچیده که سوسک در آن هست تا تصاویر چند بعدی و توضیح و قصه های کودکانه تا روبرو کردن کودک با مدل پلاستیکی و …. برای کودک عادی میشود و بفهمد ترسش معنایی ندارد.

هر نوع ترسی نیازمند درمان نیست

به طور کلی اگر مثلا کودکی از ارتفاع بترسد و به همین دلیل از رفتن به لبه بلندی اجتناب کند این احساس ترس کاملا معمول و طبیعی است در صورتی ما به چشم فوبیا به آن نگاه میکنیم یا مثلا این کودک از بالا رفتن پله های سرسره یا نردبان دچار تشویش و پریشانی با علائم بالا رفتن ضربان قلب، عرق کردن دستها،تشویش غیر طبیعی و …. شود و نمی تواند جلوی این احساسات منفی اش را بگیرد. در این صورت نیاز به روانشناس و روانپزشک دارد.

روش های مؤثر برای درمان انواع ترس در کودکان

اصول های درمان فوبیا پرتوکل های کلی دارند ولی در برخی از موارد مثلا سوشیال فوبیا ( هراس اجتماعی ) یا هراس از جمع، رفتار درمانی از بین بردن خجالت کودک و کاهش استرس کودک در جمع و اجتماع می کاهد.

یأس ممنوع

یادمان باشد که رویارویی با انواع مختلف فوبیا امکان دارد در مراحل نخستین خیلی ایده آل شما پیش نرود که این کاملا عادی است.که  لذا هرگز نباید در مراحل اولیه مأیوس شد و فکرکنید این ترس بر کودک شما غلبه کرده است. فقط باید به کررات توصیه های روان شناس را با کودکتان تمرین کرده و همه حواس و هدفتان شکست فوبیای کودکتان باشد. با این روش قدمهای هر چند کوچک شما باعث می شود کودک شما با ترسش مواجه شود و چیزی که هرگز شاید تصورش را نمی کردید. البته به خاطر داشته باشید حتما در این مسیر با درمانگر راه را برای خود و کودکتان هموار و سهلتر کنید.

ویژگی های مشترک ترس در کودکان

  • گاهی ترس در کودکان وراثتی و ژنتیکی است مثل ترس از صداهای بلند و گاهی هم از ماه های اول تولد و به طور اکتسابی از محیط، در کودک شکل می گیرد.مثل ترس از خواب و حیوانات که اصولا حالت الگو برداری از والدین و بستگان نزدیک دارد.
  • گاهی ترس کودکان با ثبات و با دوام نیست به این معنی که در مقطعی بروز میکند و زود هم از بین میرود.
  • گاهی فوبیا یا همان ترس کودکان بر اساس واقعیتها نیست یعنی از چیزهایی هراس دارد که کاملا بی خطر هستند.

موضوع مرتبط :

دلایل ترس در کودکان و روش های مواجهه با ترس کودکان

استعدادیابی کودکان

تست هوش کودک

 

نوشته درمان ترس و فوبیا در کودکان اولین بار در مرکز هوش کودک نیک. پدیدار شد.

The first phase of a long-awaited project to divert water from Karoun River to Gheyzaniyeh rural district in Ahvaz, Khuzestan Province has come on stream, a deputy head of the provincial Rural Water and Wastewater Company said. “The 60-kilometer pipeline carries 17,000 cubic meters of potable...

همواره در سراسر دنیا شرکتها و کسب و کارهای مختلف از استراتژی تخفیف برای بازاریابی استفاده می کنند.

از طرفی همه می دانند که مشتریان مشتاق گرفتن تخفیف هستند. اما مسأله اینجاست که آیا برای همه محصولات و تمامی مشتریان باید تخفیف در نظر بگیریم ؟ آیا هیچ محدودیت یا استراتژی خاصی برای إعمال تخفیف ها وجود ندارد؟ آیا به قدری سرمایه و بودجه داریم که همیشه بخواهیم تخفیف در نظر بگیریم ؟ پاسخگویی به این سوالات نشان می دهد که در تمامی شرایط نمی توان تخفیف برای مشتریان قائل شد و از طرفی ، تخفیف دادن از جمله مؤثرترین استراتژی ها برای افزایش فروش و تشویق مشتریان است ؛ بنابراین بهترین اقدام در این زمینه چیست؟

برای پاسخگویی به سوالات فوق در نظر داریم در این مقاله راهکارهایی را به شما آموزش دهیم که شما را از این تردید و بلاتکلیفی خارج می کند و می توانید با برنامه ریزی صحیح تری در زمینه ارائه تخفیف عمل کنید.

یک) از تقویم کمک بگیرید

این مسأله را در نظر بگیرید که نمی توان در تمامی ایام سال برای مشتریان تخفیف در نظر گرفت. از طرفی بودجه کافی برای آن وجود ندارد و از طرفی حذف کامل تخفیف ها یکی از مهمترین تشویق کننده های مشتریان برای خرید از بین خواهد برد.. علاوه بر این از نظر  مشاوره بازاریابی ، ارائه تخفیف به صورت دائمی ، این سوء ظن را پیش می آورد که محصولات شما کیفیت لازم را ندارد. به همین دلیل باید ایام ویژه ای مانند اعیاد ملی و مذهبی ، روزهای خاص مانند روز مادر ، روز پدر ، روزدانشجو ، روز دانش آموز و … را به عنوان روزهای خاص برای ارائه تخفیفهای درصدی برای محصولات خود در نظر بگیرید.

بهتر است این دوره ها را به صورت ثابت در نظر بگیرید که مشتریان دائمی یا حتی مشتریان جدید شما از قبل بدانند که شما در کدام از یک از روزها محصولات خود را با تخفیف عرضه می کنید تا برای خرید محصول مورد نیاز خود صبر کنند تا آن را از فروشگاه شما خریداری کنند.

دو) به بزرگی یا کوچکی برند توجه کنید

گاهی برند شما به قدری بزرگ و شناخته شده است که حتی بدون تخفیف هم مشتریان خود را دارید و ندادن تخفیف موجب کاهش مشتریان شما یا عدم تشویق آنها برای خرید نخواهد شد. یعنی همچنان میزان تقاضای محصول شما بالاست. پس در این شرایط می توانید تخفیف را از محصولات خود حذف کنید یا ذهن خود را به جای درگیر کردن به مسأله تخفیف به سایر بخشهای مهم تر مانند کیفیت محصول یا افزایش پاسخدهی به نیازهای مشتریان صرف کنید.

سه) ویژگی های مشتریان را در نظر بگیرید

گاهی شما یک محصول با کیفیت و قیمت متوسط دارید. از طرفی مشتریان شما نیز اغلب از اقشار متوسط جامعه هستند. بنابراین در این شرایط نیز می توانید بدون اینکه تخفیف به مشتریان بدهید آنها را حفظ کرده و مشتریان خود را از دست ندهید. در این شرایط می توانید کاملاً سلیقه ای عمل کنید یعنی هم می توانید تخفیف در نظر بگیرید و هم در نظر نگیرید.

چهار) بازه زمانی را در نظر بگیرید

هر محصولی فصل و دوره زمانی خاص خود را دارد. به عنوان مثال در حوزه پوشاک شما برای هر کدام از ۴ فصل ، پوشاک مخصوص آن فصل را دارید. مثلاً لباسهای زمستانی و تابستانی هر کدام برای یکی از فصلهای سال مناسب است و نمی توان در تمامی ایام سال از آن استفاده کرد. در حوزه مواد غذایی نیز تقریباً به همین شکل است مثلاً در زمستان مصرف غذاهای گرم مانند کنسرو بیشتر می شود در تابستان موادی مانند بستنی و آبمیوه ، بنابراین شما می توانید در فصلی که اوج مصرف یک کالاست بدون تخفیف آن را عرضه کنید و همچنان مشتریان خود را حفظ کنید. اما در سایر ایام که مصرف آن محصول کمتر می شود می توانید با دادن تخفیف های مناسب به مشتریانی که به آن محصول نیاز دارند یا در ایامی که تقاضا کمتر است تمایل به خرید دارند کمک کنید تا محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری بخرند.

بنابراین در نظر داشته باشید که همیشه برای تخفیف دادن به مشتریان باید شرایط محصول ، برند و مشتریان خود را در نظر بگیرید. در غیر این صورت حتی ممکن است با وجود ارائه تخفیف باز هم نتیجه برعکس بگیرید و میزان فروش شما تغییری نکند.


موضوع مرتبط :

ارائه تکنیک بازاریابی برای راه اندازی سایتهای تخفیف

مزایا و معایب استفاده از ترفند تخفیف در بازاریابی برای جلب مشتریان

ترفند افزایش نامحسوس قیمتها

روش های قیمت گذاری محصولات و خدمات

جنگ قیمت در بازاریابی و روش های مقابله با آن

نظر شما

The post ۴ پیشنهاد کاربردی برای ارائه تخفیف به مشتریان ! appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

A multi-million pound fund has been set up to help the energy sector in Scotland recover from the dual economic impacts of coronavirus and the oil and gas price crash. The £62 million ($78 million) Energy Transition Fund will support businesses in the oil, gas and energy sectors over the next...