آخرین اخبار از طراحی

The largest oil company in the United States is preparing to let go between 5% and 10% of its US-based employees subject to performance reviewed, anonymous sources told Bloomberg. Exxon’s job cuts will be characterized as performance-based, and not considered layoffs, technically speaking....
European refiners are shunning Russia’s flagship crude grade Urals, which is now more expensive than Brent Crude after Russia cut its exports as part of the OPEC+ agreement, oil traders told Reuters on Friday. Over the past few weeks, the price of Urals, a blend of heavy sour oil from the Urals...
Global nuclear generating capacity was 391.1 gigawatts as of December 31, 2019, with 443 operational reactors in 30 countries, a fall of 4.5 GW from 386.6 GW at the end of 2018, the International Atomic Energy Agency said in a statement Friday. The data was compiled in the IAEA's annual nuclear...

زمانی والدین آرزو می کردند که فرزندشان فقط دکتر و مهندس شود و صرفا موفقیت فرزندانشان را در رفتن تو این مشاغل میدانستند  بدون در نظر گرفتن هوش و استعداد فرزندانشان.

شاید کودکی در ریاضی و علوم استعدادی نداشته باشد ولی در ورزش و هنر دارای هوش بالایی باشد و شما متوجه این هوش و استعداد  نشده باشید.لذا بهتر است قبل از انتخاب و هدایت مسیر تحصیلی برای کودکمان به روش کاملا علمی و استاندارد هوش کودکمان را کشف کنیم تا مبادا با  اطلاعات محدود استعداد را با علاقه اشتباه بگیرید و نتیجه عکس از سرمایه گزاریتان بر روی فرزندانتان بگیرید

متاسفانه در جوامع جهان سوم بچه ها وقتی وارد مدرسه میشوند بدون در نظر گرفتن استعداد انها ، سر کلاسهای یکسان مینشینند و همه دروس را در یک سطح  یکسان می خوانند و حتی در دانشگاه هم استعداد  و هوش برتر انها مد نظر گرفته نمیشود بلکه صرفا به حافظه اشان توجه میکنند که چقدر درس را حفظ کرده اند و در کنکور موفق شده اند.

غلط ترین فرهنگ در کودک پروری :فرزند من باید دکتر یا مهندس شود

ما روزانه شاهد مراجعه والدین بسیاری به کلینیک ها و مراکز مشاوره تحصیلی هستیم که خواستار این هستند که فرزندشان چگونه و چند ساعت مطالعه در روز داشته باشد دکتر یا مهندس میشود؟؟

طبق نظریه هوش هوارد گاردنر ، روانشناس عصر حاضر، همه انسانها نابغه هستند مشروط به کشف استعدادشان .

به اعتقاد گاردنر، به طور کلی در انسانها ۹ نوع هوش وجوددارد و انسانها بین یک الی سه نوع هوش سرامد هستند که این مصداق بارز ضرب المثل ما ایرانیها هست که هر کسی را بهر کاری ساخته اند.

تست هوش کودک

استعداد همان علاقه نیست

کشف هوش یا همان سه هوش برتر هر کودک یک پروسه و روند نسبتا پیچیده هست که صرفا با یک اپلیکیشن یا ازمون و توسط والدین قابل ارزیابی نیست و حتما نیاز  هست تحت نظر شخص متخصصی انجام گیرد.

طبق تعریف اژانس جهانی هوشیابی و استعدادیابی ، تفاوت استعداد و علاقه را به این شکل مطرح می کند: استعداد فاکتورهای متفاوتی دارد که علاقه یکی ازفاکتورهای استعداد به حساب می اید.

حال برای سنجش استعداد باید فاکتورهای مختلف استعداد را سنجید و با در نظر گرفتن ترکیب این فاکتورها استعداد کودک را پیدا کرد که معمولا سن مفید از بیست و چهار ماهگی به بعد هست و حتما باید در موسسه های معتبر انجام گردد.

چگونه می توان هوش و استعداد را تبدیل به مهارت کرد

بعد از یک ازمون معتبر واستاندارد و مشاوره بالینی وارد مرحله ای میشویم که  تبدیل هوش به مهارت است یعنی به معنای عامیانه شکوفایی استعداد هست.به چه طریق؟ شکوفایی استعداد از راه اموزش امکان پذیر نیست و بهتر است از طریق پژوهش و ازمون و خطا پیش رفت .در این مرحله باید فرصت اشتباه کردن را به کودک داد .به طور مثال اگر به این نتیجه رسیدیم که کودکمان در عکاسی استعداد دارد نباید فورا او را به کلاس یا اموزشگاه عکاسی فرستاد بلکه باید برای او دوربینی تهیه کنیم و از او بخواهیم عکس بگیرد (مرحله ازمون و خطا)

تعریف پژوهش (ازمون و خطا) کاملا بر عکس تعریف آموزش هست و حتی در پژوهش خرابکاریها هم امتیاز و نمره دارند به همین علت نظام پزوهش اعتقاد دارد که اموزش باعث میشود خلاقیت از بین برود و فرصت کشف را از کودک میگیرد . لذا  اجازه دهید کودکتان خطا کند به جای اینکه با اموزش صرف خلاقیت و نو اوری را از انها بگیرید.

استعداد ذاتی است یا اکتسابی؟

در پاسخ به این سوال می توان با ضریب اطمینان بالا گفت که هوش و استعداد کاملا ذاتی است و اصولا از مادر به ارث می رود در نتیجه این هوش از بدو تولد با کودک به دنیا می اید و به همین دلیل ذاتی بودن هوش است که تا سنین بالا و مقاطع مختلف زندگی در انسان پایدار باقی می ماند ولی انچه که ما میبینیم و فکر میکنیم تغییر پذیر استدر اصل اموزش و مهارتی است که کودک در طی زندگی کسب میکند نه هوش و استعداد جدید.

نتیجتا سن بسیار ایده ال هوش و استعدادیابی کودک بین سنین ۳-۶ سالگی است چرا که در این بازه سنی کودکان معمولا اموزش مستقیم دریافت نکردن در نتیجه ذهن و حواس پنجگانه انها برای کسب اطلاعات جدید تازه است .


تربیت جنسی کودک در سنین مختلف

مناسب ترین سن برای آموزش مسائل جنسی به کودکان

سن تشخیص بیش فعالی ADHD چه سنی است؟

سنجش هوش و استعداد

سنجش هوش کودکان پیش دبستانی

آموزش پول به کودکان

 

 

نوشته سن استعدادیابی در کودکان اولین بار در مرکز هوش کودک نیک. پدیدار شد.

Oil prices rose on Friday, extending gains on optimism about a recovery in fuel demand worldwide, despite a surge in coronavirus infections worldwide and signs of a revival in US crude production. US West Texas Intermediate crude futures gained 25 cents, or 0.7%, to $38.97 but were on track for...
The US shale industry is about to enter a period of “great compression” as low oil prices hammer the sector, according to a Deloitte study released Wednesday. The firm believes that exploration and production companies could write down the value of their assets by as much as $300 billion as they...

هر کسب و کاری برای تبلیغ بهتر فعالیت خود از فضاهای مختلف استفاده می کند.

تکیه فقط بر یک ابزار می تواند ما را از مزایای ابزار دیگر محروم کند. بهترین کار این است که همیشه سعی کنیم از فضاها و امکانات مختلف استفاده کنیم. یکی از این ابزارهای مناسب برای تبلیغات ، طراحی بنرها هستند. بنرها به دلیل اندازه ای که دارند و محل های نصبی که در محلهای عبور قرار می دهند ، می توانند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. اما همه به خوبی می دانیم که طراحی این بنرها و نصب آنها در این محلها بسیار پر هزینه است و بسیاری از مشاغل به ویژه کسب و کارهای جدید و کوچک از پس هزینه آن نمی آیند.

این در حالی است که اینترنت نیز به ما امکان طراحی بنر آنلاین را می دهد ، پس بهتر است بنرهای آنلاین خود را در اینترنت طراحی کرده و در فضاهای مجازی منتشر کنیم. تجربه نیز نشان داده است که اثر گذاری این بنرها کمتر از بنرهای فیزیکی و بزرگ نیست. اما باید اصول ، نکات یا رمزهایی را در طراحی این بنرها در نظر بگیریم که اثر گذاری آن را چندین برابر افزایش دهد یا اثر آن کمتر از بنرهای فیزیکی نباشد.

طراحی بسته بندی

یک) ظرفیت سایت میزبان

زمانی که تصمیم به طراحی بنر آنلاین اینترنتی می گیرید ، اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که یک وب سایت میزبان مناسب برای آن پیدا کنید. در انتخاب این میزبان باید مشتریان و مخاطبان خود را در نظر بگیرید. یعنی افرادی که قرار است کاربران این وب سایتها باشند.

دو) تصاویری که قابلیت حرکت دارند

برعکس بنرهای فیزیکی ، شما می توانید در بنرهای آنلاین ، تصاویری را در آن طراحی کنید که قابلیت حرکت کردن مانند چرخیدن یا هر نوع حرکت دیگری را داشته باشند. پس از این قابلیت حتماً استفاده کنید و خودتان را یک متخصص و حرفه ای در این زمینه نشان دهید. تصاویری که برای اضافه کردن قابلیت متحرک بودن انتخاب می کنید سعی کنید از بخشهای اصلی و کلیدی بنر شما مانند یک کلید واژه بسیار مهم یا تصویری که هدف اصلی شماست را انتخاب کنید. در عین حال سعی کنید یک بنر حرفه ای و جذاب طراحی و اصالت و وقار را در آن رعایت کنید تا مخاطبان بتوانند به شما اعتماد کنند.

سه) رعایت اصل اختصار

سعی کنید چند نسخه از بنری را که طراحی کرده اید با جزئیاتی که تمایل دارید به آن اضافه کنید یا شک دارید که اضافه کنید داشته باشید و با توجه به تجربه ای که از مشتریان به دست می آورید ، بعدها برخی از این جزئیات را حذف یا اضافه کنید. حتی شما می توانید این بنرها را که تفاوتهای جزئی با هم دارند در فواصل زمانی منظم به نمایش در آورید.

چهار) طراحی های گرافیکی حرفه ای

طراحی های گرافیکی که بر روی بنر نقش می بندند باید توسط یک گرافیست حرفه ای و متخصص در زمینه تبلیغات طراحی شوند. از آنجایی که این بنر می توند راه ارتباطی شما با مشتریان باشد و تمامی حرفهایی که علاقه دارید به مخاطبان بزنید در آنها به نمایش بگذارید ، پس سعی کنید طراحی های گرافیکی حرفه ای و جذابی داشته باشد. برای این کار بهتر است از گرافیستهای حرفه ای استفاده کنید.

پنج) حجم طرح ها و تصاویر

از آنجایی که هر چقدر تصاویر شما کیفیت بیشتری داشته باشند به همان اندازه از حجم بالاتری برخوردار هستند و بالا آمدن آنها در وب سایت می تواند با مشکل مواجه شود ، پس بهتر است تا جایی که می توانید با استفاده از نرم افزارهای مناسب یا انتخاب سایتهای مناسب حجم این تصاویر را کم کنید بدون اینکه کیفیت آنها آسیب ببیند.

طراحی گرافیک و تبلیغات

نخ لیفت برای خط خنده و اطراف لب موضوع این مطلب آموزشی می باشد. پزشکان می توانند به مراجعه پایین همین صفحه، تنوع نخ لیفت خط خنده را بررسی و سفارش گذاری نمایند. برای سفارش گذاری نخ لیفت می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ۲۲۶۱۸۷۲۹ و همچنین ۰۹۱۹۶۰۵۷۳۷۸

یکی از تاثیرگذارترین و رایج ترین روش های غیر جراحی که برای چین و چروک های دور لب ، افتادگی گوشه لب ها و کم کردن فاصله میان بینی و لب بالایی مورد استفاده قرار می گیرد لیفت لب و دور لب  با نخ می باشد. لیفت لب با نخ به وسیله پزشکان متخصص انجام می گیرد و یکی از پرطرفدارترین متدهای زیبایی درمانی لب به حساب می آید. برجسته سازی حجیم کردن لب ها جهت به وجود آوردن هماهنگی ساختاری اجزای صورت یکی از نتایج قابل توجه لیفت نخ لب می باشد.

نخ لیفت برای خط خنده و اطراف لب چگونه استفاده می شود؟

در این پروسه درمانی زیبایی از نخ های مخصوص زیست سازگار و قابل جذب بهداشتی بهره می گیرند. این نخ ها به گونه ای طبیعی به تحریک کلاژن و سفت کردن پوست و رفع چین و چروک و بهبود وضعیت ظاهری پوست موثر هستند. در این روش ، نخست پزشک متخصص به منظور کاهش درد و ناراحتی بیمار از یک داروی بی حسی موضعی در ناحیه تحت درمان استفاده می نماید. سپس نقاط ورود و خروج نخ ها بر روی لب و نواحی اطراف آن توسط پزشک با دقت و مهارت علامت گذاری می شود. پزشک با بهره گیری از سوزن های توخالی و تعدادی نخ ریز ویژه لیف به درون بافت لب و یا اطراف آن قرار داده می شود و بعد از حالت دهی و بالا کشیدن لب نخ های اضافی را با قیچی قطع می کند.

نخ لیفت خط خنده و اطراف لب

مزایای نخ لیفت برای خط خنده و اطراف لب چیست؟

این روش درمانی زیبایی افزون بر بالا کشیدن لب بالایی ، جلوه ظاهری زیبا و‌ متناسبی را برای چهره ی شما به ارمغان می آورد ، موجب ایجاد هماهنگی و تناسب میان قسمت های مختلف صورت می شود ، چین و چروک های اطراف لب را برطرف و‌ محو می کند و با حجم بخشی و فرم دهی به لب ها ، ظاهری شاداب و جذاب و منحصربفرد به چهره شما می بخشد.

این عمل به صورت سرپایی و بدون ایجاد برش و بخیه و زخم انجام می شود و دوره نقاهت کوتاهی خواهد داشت.

کاندیدای مناسب عمل لیفت لب با نخ چه کسانی هستند؟

  • کسانی که می خواهند فاصله میان بینی و لب بالایی شان را کم کنند تا میان بینی و لب خود تعادل و هماهنگی به وجود آورند.
  • کسانی که لب های نازک و باریکی دارند و تمایل به فرم دهی و حجیم تر کردن لب های خود دارند.
  • اشخاصی که تمایل دارند گوشه ی لب هایشان را بالا بکشند و چین و چروک های اطراف لب را برطرف و محو سازند.
  • اشخاصی که علاقه دارند در حین خندیدن دندان های بالای شان نمایان تر باشد تا لبخند جذاب تر و زیبایی داشته باشند.

 

ماندگاری نتایج نخ لیفت برای خط خنده و اطراف لب چقدر است؟

مدت زمان دوام آثار و نتایج لیفت نخ لب اغلب ۶ الی ۱۲ ماه خواهد بود که می توان بعد از این مدت مجددا به منظور اصلاح و بازسازی و حفظ نتایج درمان را تکرار کرد.

اثرات جانبی نخ لیفت برای خط خنده و اطراف لب چیست؟

این شیوه درمانی زیبایی غیر تهاجمی ایمن و بدون خطر بوده و تنها امکان دارد در نواحی تحت درمان قرمزی ، کبودی و تورم مختصری ایجاد شود که ظرف چند روز برطرف می شوند. در صورتی که لیفت به وسیله اشخاص نا متخصص و در مراکز نامعتبر صورت گیرد اثرات جدی نظیر عدم قرینگی لب ها ، اسکار، عفونت و … را به دنبال دارد.

موارد ممنوعیت نخ لیفت برای خط خنده و اطراف لب چیست؟

  • وجود تاول ، تبخال ، عفونت فعال در نواحی تحت درمان
  • مصرف داروهای ضد انعقادی خون
  • سابقه داشتن بیماری های خاص و آلرژی

انواع نخ لیفت خط خنده و دور لب

نخ های لیفت نوبل Nobel  (کره جنوبی)
قیمت واحد (تومان) تعداد در بسته کشور سازنده مدل نام محصول
۵۰ South Korea MONO 19G -38mm NOBEL
مناسب برای پر کردن و جوانسازی خط خنده
۱۰ South Korea MONO SCREW NOBEL
مناسب برای پر کردن و جوانسازی خط خنده
۱۰ South Korea EYE THREAD (L type) NOBEL
مناسب برای پر کردن و جوانسازی پیشانی
۱۰ South Korea MULTI  (L type) NOBEL
مناسب برای پر کردن و جوانسازی دور لب
۱۰ South Korea TORNADO NOBEL
مناسب برای زیر چشم و دور لب و خط خنده
۱۰ South Korea TORNADO SCREW NOBEL
مناسب برای زیر چشم و دور لب و خط خنده
۱۰ South Korea SPRING NOBEL
مناسب برای زیر چشم و دور لب و خط خنده
۱۰ South Korea Tornado Screw26G60mm NOBEL
مناسب برای پر کردن چین و چروک و خط اخم
۱۰ South Korea Tornado Screw30G38mm NOBEL
مناسب برای پر کردن چین و چروک و خط اخم
۱۰ South Korea Tornado Screw 26G38mm NOBEL
مناسب برای پر کردن چین و چروک و خط اخم
۱۰ South Korea COG 4D– ۱۹G 100mm NOBEL
لیفت
۱۰ South Korea COG 3D – ۱۹G 100mm NOBEL
لیفت
۱۰ South Korea COG 12D – ۱۹G 100mm NOBEL
لیفت
۱۰ South Korea Nose COG  – ۱۹G 100mm NOBEL
لیفت
۱۰ South Korea COG 3D – ۱۹G 100mm NOBEL
لیفت

موضوعات مرتبط :

نخ لیفت

نخ لیفت سیلوئت Silhouette Soft

بهترین نخ لیفت صورت

نخ لیفت زیر چشم

بدون تردید می توان گفت ، آرزوی هر فرد و برندی این است که بتواند تعداد دنبال کننده های خود در شبکه های اجتماعی را افزایش دهد.

هر چند بسیاری از افراد فکر می کنند این آرزویشان هرگز تحقق پیدا نمی کند یا تحقق پیدا کردن آن بسیار دشوار است ولی باید گفت که آن چیزی که در عمل اتفاق می افتد با آن چیزی که در ذهن شماست گاهی بسیار متفاوت است و امکان رسیدن به این آرزو چندان هم دور از واقعیت نیست. در این مقاله تکنیکهایی را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آنها بتوانید تعداد دنبال کننده های خود در شبکه های اجتماعی را افزایش دهید.

یک) دسته بندی مطالب

حتماً در شبکه های اجتماعی دیده اید که کلیدواژه های یک موضوع مهم را با علامتی به نام هشتک # نشان می دهند. هشتک ها مهمترین ابزار برای بالا بردن میزان جستجوی کلیدواژه مد نظر شما هستند. سعی کنید موضوعات اصلی را که مطرح می کنید واژه های مهم آن موضوع را پیدا کنید و با علامت هشتک میزان جستجوی آن را بالا ببرید.

دو) ارتباط با مخاطبان

فرض کنید شما هر مطلبی را که به نظرتان مهم است و محتواهای مفید را در صفحات مربوط به خودتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید ولی هیچ گونه تعامل مستقیم و ارتباط دو طرفه ای با مخاطبان خود ندارید. آیا می توانید با ادامه این روش به فعالیت خود در شبکه های اجتماعی ادامه دهید ؟ مسلماً نمی توانید با دنبال کردن این روش به کار خود ادامه دهید. زیرا مخاطبان شما تمایل دارند با شما ارتباط داشته باشند تا نیازمندیها و نظرات خود را به اطلاع شما برسانند.

مشاوره بازاریابی اینترنتی

سه) منظم باشید

بسیار مهم است که شبکه های اجتماعی و وب سایتهای شما به طور منظم آپدیت شوند. ارسال محتواهای جدید و عدم رکود در به روز رسانی مطالب سایت نشان می دهد که شما در کارتان جدی هستید و ارتباط شما با مخاطبانتان نیز بیشتر خواهد شد چرا که آنها علاقه مند هستند از سایت ها و صفحاتی دیدن کنند که مدام مطالب جدیدی را برای آنها به اشتراک می گذارند تا صفحاتی که هر از چندگاهی فعالیتی دارند و یا مدتهاست مطالب آنها به روز نشده است.

چهار) مطالب با کیفیت

هر چند به روز رسانی مداوم مطالب سایت نشان دهند فعالیت و تعهد شما نسبت به مخاطبانتان است اما با هر محتوایی نمی توانید ادعا کنید که توانسته اید به مخاطب خود احترام بگذارید و مطالب مورد نیاز یا مفیدی را برای آنها تولید کنید. به همین دلیل کیفیت مطالبی که برای آنها به اشتراک می گذارید از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

پنج) از سایر شبکه ها نیز استفاده کنید

برخی از مدیران بازاریابی یا برندها فکر می کنند فعالیت آنها در یک شبکه کافی است و لزومی نمی بینند که در شبکه ها و صفحات مختلف اینترنتی فعالیت داشته باشند. در حالی که چنین تصوری کاملاً اشتباه است. این چنین نیست که شما در اینستاگرم یا هر جای دیگری فعالیت کنید و همین فعالیت به خودی خود کافی باشد. بلکه باید سعی کنید در سایتها و شبکه های مختلف فعالیت کنید تا از کانالهای مختلف با مخاطبان خود در ارتباط باشید. می توانید برای اینکه به راحتی به مدیریت کردن این شبکه ها برسید افرادی را برای این کار استخدام کنید و خودتان به تولید محتوا بپردازید.

در انتها لازم است یادآوری کنیم که برای اجرای موارد گفته شده باید زمان و انرژی کافی را صرف کنید و نباید چنین انتظار داشته باشید که به محض اجرای آنها سریعاً به نتیجه مورد نظر برسید و تعداد دنبال کننده های شما میلیونی شوند ؛ بلکه حداقل به یک سال زمان نیاز دارید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.


موضوع مرتبط :

استفاده مناسب از لینکدین به عنوان شبکه تخصصی در زمینه کسب و کار

نظر شما

The post تکنیکهای افزایش تعداد فالوورها در شبکه های اجتماعی appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oil futures were mixed on Wednesday as concerns about oversupply in the market, stoked by a rise in US crude inventories, were offset by a drop in gasoline stocks that lifted hopes for fuel demand recovery amid the re-opening of the global economy. Brent crude was up 12 cents, or 0.3%, at $42.75...