آخرین اخبار از طراحی

اگر نگاهی به اطراف خود بیاندازید خواهید دید که سبک زندگی بسیاری از مردم از جمله خودتان بسیار تغییر کرده است.

همین تغییر در سبک زندگی ، نیازهای جدیدی را برای افراد ایجاد کرده است و در پی نیازهای جدید که برای انسانها بوجود آمده است ، مشاغل جدید نیز ایجاد شده تا بتواند این نیازها را برآورده کند. مشاغل از شکل سنتی خود خارج شده اند و دیگر مثل سابق حتما نیاز به محل مستقل برای کسب و کار یا حضور فیزیکی در بازار نیست. بلکه بسیاری از مشاغلی که هم اکنون شکل گرفته اند  و چه بسا درآمد بالایی نیز دارند کاملاً به صورت غیر حضوری انجام می شوند.

به نظر مشاوره بازاریابی ، همین عدم حضور فیزیکی در بازار موجب شد مشاغل خانگی بسیار زیادی به وجود بیاید. افراد از هر توانایی که داشتند یا از فرصت و موقعیتی که می توانستند به دست آورند برای ایجاد کسب و کار خانگی استفاده کردند. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که رقابت در این زمینه نیز افزایش پیدا کرده است. به دلیل عدم نیاز به محل فیزیکی و استفاده از هر نوع امکانی برای ایجاد کسب و کار در خانه ، افراد زیادی از این فرصت استفاده کرده اند و همین مسأله رقابت زیادی را برای کسب و کارهای خانگی مختلف به وجود آورده است. برای موفقیت در این رقابت بهتر است نکات زیر را رعایت کنید.

یک) سفارش را زودتر از تولید بگیرید

از آنجایی که در بسیاری از مشاغل خانگی مشغول به تولید مواد غذایی هستند و مواد غذایی نیز از آن دسته محصولاتی است که احتمال فاسد شدن بالایی دارد و بیش از چند روز نمی توان آن را نگهداری کرد. پس در مشاغل خانگی به صرفه تر است که اول سفارش را دریافت کنید و سپس به تولید محصول بپردازید. هر زمان که سفارش را دریافت کردید می توانید با خیال راحت به تهیه محصول بپردازید. اما یادتان باشد که منظم بودن و تحویل به موقع محصول در کنار کیفیت آن می تواند تبلیغات بسیار عالی برای کسب و کار شما باشد. پس همیشه آماده باشید تا به محض دریافت سفارش شروع به تولید محصول کنید.

دو) یافتن بازار پر مشتری

قطعاً محصولی که شما تولید می کنید در برخی از بازارها ، مشتریان زیادی دارد. به عنوان مثال ، سوپر مارکتها از جمله مکانهایی هستند که افراد برای تهیه مایحتاج مواد غذایی خود به آنها سر می زنند و رفت و آمد مشتریان در این مکان بسیار زیاد است. سعی کنید با چند سوپر مارکت قرارداد ببندید و محصولات خود را برای فروش در اختیار آنها قرار دهید. حتی می توانید از آنها برای تبلیغ کار خود استفاده کنید و به گونه ای کار سفارش گیری خود را به این سوپر مارکتها بسپارید.

سه) مشتریان آنلاین

اینترنت یکی از کم هزینه ترین و شلوغترین بازارهایی است که در اختیار شماست. سعی کنید یک کانال برای محصولات خود ایجاد کنید و در این کانال ، تمامی مشخصات محصولات خود ، قیمت و نحوه تهیه و ارسال آن را برای مشتریان و اعضای کانال توضیح دهید. این کانالها بهترین راه برای یافتن مشتری هستند.

چهار)  آگهی های چاپ شده

درست است که امروزه اینترنت جای بسیاری از منابع چاپی را گرفته است. ولی هر ابزاری کارآیی و اثربخشی خود را دارد. هنوز هم بسیاری از افراد هستند که از منابع چاپی مانند آگهی های چاپ شده بسیار استقبال می کنند. در ثانی آنها می توانند آگهی هایی که به دستشان رسیده را برای مدتی در دست خود نگهداشته و همین احتمال اینکه این تبلیغات در ذهن آنها ماندگار شده و به حافظه آنها سپرده شود بیشتر می کند. پس سعی کنید حتماً آگهی هایی را به صورت چاپی تهیه کنید و در محلهای مناست مانند محلهای پر رفت و آمد و به ویژه محلهایی که مشتریان بالقوه شما در آنها هستند قرار دهید.

نظر شما

The post راهکارهای افزایش فروش در کسب و کار خانگی appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

تفاوت لیزر الکساندریت و لیزر دایود موضوع این مطلب آموزشی است. در این مقاله آموزشی با تفاوت لیزر الکساندریت و لیزر دایود آشنا می شوید.

لیزر الکساندریت و لیزر دایود پراستفاده ترین و بروز ترین سیستم های لیزر موهای زائد می باشند که طول موج به کار رفته در آن ها مشابه می باشد ، ولی با در نظر گرفتن این که طول موج لیزر الکساندریت کوتاه تر از لیزر دایود است ، فولیکول های مو را به بهترین شکل مورد هدف و کارکرد موثرتر و زیادتری در از بین بردن موهای زائد دارد.

لیزر الکساندریت

این لیزر با داشتن طول موج ۷۵۵ نانومتر کوتاه تر از لیزر دایود می باشد. ولی در حذف موهای زائد انواع پوست I  تا IV اثربخش تر از دیود عمل می کند. از نظر علمی ، لیزر الکساندریت در از بین بردن موهای زائد تیره بر روی پوست های روشن بیشترین کارایی و اثربخشی را خواهد داشت. همچنین الکساندریت با فرستادن لکه های وسیع تر پرتوهای لیزری ، مناطق گسترده بدن را در کسری از ثانیه از بین می برد. از این رو قادر است یک انتخاب عالی جهت حذف موهای زائد نواحی سینه و کمر مردان باشد.مطالعات صورت گرفته  نشان داده است که هم لیزر الکساندریت و هم لیزر دایود جهت حذف موهای زائد تیپ I تا IV مورد استفاده قرار می گیرند ولی نتایج و تاثیر الکساندریت بهتر و افزون تر بوده  و تعداد جلسات درمانی کمتری را شامل می شود.

فروش دستگاه لیزر

لیزر دایود

این لیزر با داشتن طول موج های ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر به درون پوست وارد شده و بی آنکه اثری بر ملانین پوست داشته باشد ، فولیکول های پیاز مو را مورد هدف قرار خواهد داد. لیزر دایود اغلب جهت حذف موهای ضخیم و تیره نواحی زیر بغل ، بیکینی و پشت بدن کاربرد موثر و بهتری خواهد داشت.

تفاوت لیزر الکساندریت و لیزر دایود

ـ لیزر الکساندریت نسبت به لیزر دایود از جذب قوی تر و بیشتر ملانین برخودار است. انرژی تابیده شده از لیزر الکساندریت طول موج کوتاه تری دارد و تنها به وسیله ی ملانین موجود در مو جذب خواهد شد و بدین طریق از رویش دوباره ی موها پیشگیری به عمل می آورد. در صورتی که لیزر دایود عمق ورود بیشتری داررد و قدرت جذب ملانین کمتری دارد.

ـ لیزر الکساندریت در حذف موهای زائد نازم کرکی و بور بازدهی بهتری دارد. جهت دست یافتن به اثراتی همانند با لیزر دایود ، احتیاج به تعداد جلسات درمانی زیادتر و مدت زمان بیشتری خواهد داشت. در حالی که لیزر دایود بر روی موهای ضخیم و تیره موثرتر است.

ـ لیزر الکساندریت دارای سیستم خنک کننده پیشرفته است که درد خفیف و احساس سوختگی در اثر اشعه ساطع شده بر روی پوست را برطرف و بدون هیچ و داروی بی حسی بر روی پوست به کار گرفته می شود. در حالی که در درمان با لیزر دایود می بایست از ژل های بی حسی موضعی جهت پیشگیری از درد و سوختگی و لک بهره گرفت.

ـ لیزر دایود در از بین بردن بعضی از جنس انواع موها نتیجه موفقی به دست نمی دهد و تنها در حذف موهای ضخیم و تیره کارایی دارد. در صورتی که لیزر الکساندریت توانایی حذف انواع جنس های گوناگون موها را داراست.

ـ به سبب کوچک بودن اپلیکاتور دستگاه دایود ، حذف موهای زائد با این لیزر احتیاج به تعداد جلسات و مدت زمان طولانی تری نسبت به لیزر الکساندریت خواهد داشت.

ـ لیزر الکساندریت بدون چسباندن هندپیس بر روی پوست اشعه ساطع و پرتاپ می کند و تنها یک قطع گاید یا هدایت کننده بر روی بدن بدین منظور قرار خواهد گرفت. در صورتی که در لیزر دایود هندپیس بدون فاصله و به طور کامل بر روی پوست چسبانده می شود و این رابطه دائمی هندپیس لیزرهای دایود با پوست مشکل بوده و بر روند و زمان درمان اثرات منفی خواهد گذاشت.

ـ احساس تورم ، قرمزی ، درد در افراد درمان شده با لیزر دایود با پوست های گوناگون بیشتر است. با آن که این اثرات جانبی زودگذر بوده ولی اثرات جانبی لیزر الکساندریت خیلی ناچیزتر و خفیف تر از لیزر دایود گزارش شده است.

ـ در لیزر دایود نمی توان به گونه ای مداوم اشعه ساطع کرد و این منجر به افزایش مدت زمان درمان و تعداد جلسات درمانی می شود. ولی لیزر الکساندریت بازدهی و اثرات چشمگیری در کوتاه ترین زمان و کمترین تعداد جلسات ایجاد می کند که نسبت به لیزر دایود مقرون به صرفه تر است.

ـ لیزر الکساندریت جهت بهبود ضایعات پیگمانته ، درمان ملاسما و روشن سازی پوست نیز کاربرد دارد. در صورتی که لیزر دایود تنها برای از بین بردن موهای زائد کارایی و کاربرد دارد.


موضوع مرتبط :

لیزر کیوسوییچ Q-Switch یا دستگاه حذف تاتو

 

 

The International Energy Agency bumped up its 2020 oil demand forecast on Friday but warned that the spread of COVID-19 posed a risk to the outlook. The Paris-based IEA raised its forecast to 92.1 million barrels per day, up 400,000 bpd from its outlook last month, citing a smaller-than-expected...
Oil prices fell on Friday, adding to steep losses from the previous session, and were headed for weekly declines on worries that renewed lockdowns following a surge in coronavirus cases in the United States and elsewhere could suppress fuel demand. Brent crude was down by 73 cents, or 1.7%, at $...
Higher oil prices, compared to April, and a fuel glut in Asia are depressing refining margins, likely forcing China’s independent refiners to scale down crude oil processing rates in the third quarter, traders and analysts told Bloomberg. Earlier this year, at the peak lockdown in other...
The Energy Ministry in Tehran ruled out the possibility of a cyber-strike or sabotage on Ahvaz Power Plant where a blast was reported on Saturday. “Transformer explosion in the (privately-run) power station in Ahvaz had nothing to do with cyber-attacks,” Mostafa Rajabi Mashhadi was quoted as...
Oil prices offered up a mixed market snapshot on Monday, with Brent crude edging higher, supported by tighter supplies, while US benchmark WTI futures dropped on concern that a spike in coronavirus cases could curb oil demand in the United States. Brent crude rose 18 cents, or 0.4%, to $42.98 a...

ژل فیلر الراویه

ژل الراویه دیپ لاین پلاس یک فیلر پوستی زلال و خالص با ساختار و مواد سترون شده و بی رنگ بوده که دربردارنده ی 23 میلی گرم ـ میلی لیتر هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید ترکیبی شفاف و چسبنده می باشد که به طور طبیعی در بدن تولید می شود و با تنظیم رطوبت و آبرسانی به پوست به هیدراته ، حجم دهی به بافت ، بهبود و سلامت پوست کمک شایانی می کند.

موارد تشکیل دهنده ژل فیلر الراویه

*هیالورونات سدیم 23 میلی گرم ـ میلی لیتر

*بافر فسفات 3/7 q.s PHیک میلی لیتر

موارد استفاده ژل فیلر الراویه

ژل الراویه دیپ لاین پلاس به منظور رفع چروکیدگی پوست و افزایش حجم بافت تحلیل رفته و ترمیم جای اسکار و زخم درکسانی که بالای 18 سال دارند و در بازسازی و تقویت بافت های خاص صورت به کار گرفته می شود.

نحوه تزریق ژل فیلر الراویه

تزریق ژل الراویه دیپ لاین پلاس با ترکیب هرگونه ماده ی تزریقی دیگر غیرمجاز می باشد و تزریق موکداً لازم است که از طریق پزشک متخصص صورت گیرد. دقت و مهارت در تزریق ، دانش لازم از نواحی مناسب تزریق و شیوه صحیح تزریق در استفاده از ژل فیلر الراویه بسیار حائز اهمیت است. انواع سوزن مناسب برای تزریق از 21 جی تا 30 جی خواهد بود و با توصیه پزشک می شود سوزن های سترون شده را هم به کار گرفت. لازم است محل تزریق از قبل با محلول بهداشتی ضدعفونی کننده و یا الکل تماماً استریل و تمیز گردد. تزریق می بایست دقیق و به نرمی و آرامی صورت گیرد و میزان ماده تزریقی تعیین شده و اندک باشد تا بیمار حالت و اثرات بوجود آمده را ببیند. در جهت حفظ خاصیت و اثرات درمان احتمال دارد که تزریق در سیکل های درمانی معینی زیر نظر پزشک از نو انجام گیرد.

موارد ممنوعیت استفاده از ژل فیلر الراویه

ـ خانم ها در دوران بارداری و شیردهی

ـ افراد مبتلا به جوش و زخم های عفونی و مشکلات حاد پوستی حاد و فعال

ـ استفاده برای برجسته سازی پستان

ـ اشخاص زیر 18 سال

ـ اشخاص مبتلا به واکنش های آلرژیک مهلک و زمینه ی حساسیت به فیلرهای پوستی

ـ تزریق در قسمت تاندون ، استخوان ، رباط و ایمپلنت ثابت

موارد احتیاطی تزریق ژل فیلر الراویه

  • از مصرف آسپرین و داروهای غیر استروئیدی ضدالتهابی مثل بروفن ، نوپرین و … قبل از عمل تزریق اجتناب نمایید. این ها امکان دارد سبب افزایش خطر خونریزی و کبودی در موضع تحت درمان شوند.
  • این ژل پوستی حتماً لازم است که قبل از تزریق به متخصص نشان داده شود تا در صورت داشتن حالت غیر معمول از تزریق آن خودداری شود.
  • نحوه و شیوه ی تزریق ممکن است ویروس های تبخال و عفونت پنهان موجود در موضع تحت درمان را مجدداً تحریک و زنده سازد.
  • پس از اتمام تزریق کل ماده ی تزریقی بازمانده از داخل سرنگ را بیرون بریزید. زیرا تزریق دوباره این مواد ممکن است سبب بروز عارضه های جانبی پوستی شود.
  • تا دو هفته بعد از درمان از رفتن در برابر نور خورشید ، حمام داغ ، شنا ، سونا خودداری کنید.

عوارض جانبی ژل فیلر الراویه

احتمال بروز واکنش های پوستی به تزریق مانند تورم ، التهاب ، درد ، حساسیت به لمس و سایر مشکلات همانند این ها وجود دارد که در اغلب موارد نیازی به درمان خاصی و هیچ گونه نگرانی نیست چرا که این علائم زودگذر پس از گذشت چند روز بهبود می یابند. ولی از عارضه های نادر و حاد تزریق این فیلر بروز عفونت ، آبسه ، برآمدگی های سفت و اسکار می باشد. در صورت مشاهده هر نوع عارضه و مشکل غیرعادی و مهلک و ادامه دار باید پزشک خود را در جریان بگذارید.


سایر ژل ها :

ژل ژوویدرم      ژل پرفکتا         ژل آیدیا          ژل رووفیل       ژل سیتوسیال

The post ژل الراویه Elravie appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

A fire broke out at Shahid Medhaj thermal power plant (Zargan) in southwestern Khuzestan Province late Saturday, a spokesman for the Energy Ministry said. “The blaze, which exploded a transformer in the (privately-run) power station in Ahvaz, was contained by firefighters, and electricity was...

با اینکه مردم امروزه از فروشگاه های آنلاین مواد غذایی استقبال می کنند ولی باز هم چالشهایی پیش روی آنهاست که کار برای این کسب و کارها را دشوار می کند.

در اینکه اینترنت توانسته زندگی مردم را متحول کند هیچ شکی نیست. بسیاری از افراد که روزی حتی تصورش را هم نمی کردند با امکانات بسیار کم بتوانند کسب و کاری راه بیاندازند به کمک اینترنت نه تنها این رویای آنها به واقعیت تبدیل شده است بلکه توانسته اند درآمدهای زیادی هم از این طریق به دست آورند. اما با این وجود همیشه کسب و کارهای اینترنتی با چالشهایی نیز روبه رو بوده اند. در این مقاله به چالشهایی که فروشگاه های آنلاین مواد غذایی با آن مواجه هستند می پردازیم.

یک) عدم بررسی محصول

مشتریان ایرانی تمایل دارند محصولی را که قصد خریدش را دارند از نزدیک مورد بررسی قرار دهند. همیشه مشتریان با این معضل در خریدهای آنلاین مواجه هستند که نمی توانند محصولات مورد نظر خود را از نزدیک لمس و بررسی کنند. هر چه قدر حساسیت این محصول بیشتر باشد ، مشتریان به احتمال بیشتری از خرید اینترنتی صرف نظر می کنند. چرا که نمی خواهند پولی را که پرداخت می کنند و محصولی را خریداری می کنند نتوانند از محصول خریداری شده استفاده کنند. این مسأله در خرید مواد غذایی بیشتر نمود پیدا می کند. زیرا تازگی و طراوت این مواد از اهمیت زیادی برخوردار است و مستقیم با سلامت آنها در ارتباط است. به همین دلیل شاید خرید مواد غذایی به صورت اینترنتی ، آخرین گزینه افراد در خریدهای اینترنتی باشد. همین موضوع ، فروشگاه های آنلاین مواد غذایی را با چالش های مهمی روبه رو کرده است.

دو) تازگی محصولات غذایی

همانطور که در بالا گفته شد محصولات غذایی از آنجایی که مواد فاسد پذیر هستند و تاریخ تولید و انقضاء آنها برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. بنابراین ، سعی کنید تاریخ تولید و انقضاء مواد غذایی را در محصولات خود درج کنید و به مشتریان خود نشان دهید که تازگی و داشتن تاریخ انقضاء محصولات به همان اندازه که برای آنها مهم است برای شما نیز اهمیت دارد و رساندن محصول با کیفیت به دست مشتریان از اهداف اصلی شماست. درج همین عدد می تواند اطمینان خریداران را از محصول خریداری شده تأمین کند.

سه) هزینه ارسال محصول

یکی دیگر از چالشهایی که برای فروشگاه های اینترنتی وجود دارد این است که مشتریان آنها معمولاً تمایل دارند هزینه ارسال تا جایی که ممکن است برای آنها کمتر تمام شود. زیرا آنها خرید آسان را ترجیح می دهند ولی در صورتی که هزینه ارسال برای آنها گران تمام شود تمایل خود به خریدهای اینترنتی را از دست می دهند.  بر اساس تجربه مشاور بازاریابی ، از طرفی اگر هزینه ارسال برایشان کمتر بیافتد آنها ترجیح می دهند اکثر خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

چهار) پاسخگویی به مشتریان

مشتریانی که به صورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه می کنند می توانند در خصوص محصولاتی که قصد خرید آنها را دارند از مسئولین فروشگاه و فروشنده ها سوالاتی را بپرسند. اما در خرید اینترنتی این تعامل کمتر می شود و به همین دلیل مشتریان در اکثر مواقع از این می ترسند که بدون شناخت کافی یک محصول پول برای خرید آن صرف کرده باشند. پس بهتر است برای جبران این نقص و محدودیت در خریدهای آنلاین ، سعی کنید تعامل مناسبی را از طریق اپلیکیشن ها ، شبکه های مجازی و وب سایتتان با مشتریان داشته باشید. سعی کنید در مرحله اول به پاسخگویی به مشتریان فعلی خود تمرکز کنید و در مراحل بعدی برای یافتن مشتریان جدید تلاش کنید.

پنج) امکان مقایسه کمتر

بر اساس آموزش بازاریابی ، محصولی که مشتریان قصد خرید آن را دارند نمی توانند از نزدیک ببینند و با سایر محصولات مقایسه کنند و در نتیجه محصولی که برای آنها مناسب تر است را انتخاب کنند. به ویژه در مواد غذایی ممکن است رنگ محصول خریداری شده یا کیفیت آن به گونه ای باشد که مشتریان حساسیت زیادی نسبت به آن داشته باشند. به همین دلیل سعی کنید انواع محصولات خود با کیفیتهای مختلف را با تصاویر با کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهید تا اطمینان آنها به محصولی که می خرند افزایش پیدا کند.