درماپن چیست؟ کاربرد درماپن و نحوه کار با درماپن چگونه است؟ تعداد جلسات مورد نیاز برای جوانسازی با درماپن چند جلسه است؟
در طی سال های جاری متد درمانی میکرونیدلینگ با دستگاه های خودکار ماشینی به اسم درماپن که همانند یک قلم می باشد انجام می شود که شمار زیادی سوزن بر روی سر دستگاه قرار گرفته و با حرکت رفت و برگشتی خود و وارد شدن این سوزن ها به درون پوست و به وجود آمدن تعداد بی شماری سوراخ و منافذ ریز و کوچک ، تحریک سلول های پوستی نظیر فیبروبلاست ها ، فاکتورهای رشد و کراتینوسیت ها آغاز شده و سبب تحریک و تولید کلاژن های تازه و بازسازی و بهبود سلول ها و لایه های پوستی خواهد شد.
در ابزار درماپن عمق نفوذ سوزن ها قابل تنظیم بوده و از ۲۵/۰ تا ۵/۲ میلی متر برحسب هدف درمانی قابل تغییر می باشد. همچنین سرعت ضربات کارتریج ها نیز از ۲۵ تا ۹۰ ضربه در ثانیه قابل تغییر می باشد. کارتریج های درماپن یکبار مصرف بوده و برطبق تعداد و سرعت سوزن ها ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ کانال و منفذ میکروسکوپی در سطح پوست به وجود می آورند. سرعت درماپن نیز برطبق نواحی تحت درمان قابل تغییر می باشد. به طور نمونه ، برای صورت سرعت ۱ تا ۵ ، برای پوست های حساس سرعت ۱ تا ۳ ، برای پوست های ضخیم سرعت ۴ تا ۵ ، برای بدن سرعت ۶ تا ۷ مورد استفاده قرار می گیرد. عمق نفوذ سوزن های درماپن هم بر طبق موضع درمان مشخص می شود؛ برای پیشانی ۲۵/۰ تا ۵/۰ میلی متر ، برای دور چشم و بینی ۲۵/۰ میلی متر ، برای چانه ۵/۰ تا ۱ میلی متر ، گونه ۵/۱ میلی متر ، برای ترک های پوستی و جای آکنه و جوش ۱ تا ۵/۱ میلی متر استفاده خواهد شد.
انواع درماپن
کمپانی سازنده درماپن چند دستگاه درماپن طراحی و ساخته و به بازار عرضه کرده است که عبارتند از:
ـ MYDERMAPEN برای استفاده شخصی و خانگی
ـ درماپن حرفه ای یا PRO3 جهت به کارگیری در سالن های زیبایی به وسیله متخصصین زیبایی
ـ درماپن ویژه پزشکی یا MD3 جهت به کارگیری به وسیله پزشکان متخصص
بهترین و معروف ترین درماپن ؛ دکتر پن
موارد درمانی درماپن
- رفع اسکارهای آکنه ، جوش ، آبله مرغان ، سالک ، جراحی و سوختگی
- بهبود افتادگی و شلی پوست
- رفع ترک های پوستی
- بهبود چین و چروک پوستی
- رفع لک های پوستی و کک و مک
- کوچک کردن منافذ بزرگ پوستی
- بهبود قوام و الاستیسیته پوست
- افزایش میزان نفوذ سرم ها و محلول ها و داروهای مراقبتی و درمانی به درون پوست
نتایج درمانی درماپن
اثرات شگرف درمان با درماپن بعد از نخستین جلسه درمانی قابل رویت می باشد. پس از ۴ الی ۶ جلسه درمانی اثرات قابل ملاحظه و طولانی مدتی در پوست رخ می دهد. یعنی حدوداً پس از یک ماه آغاز می شود. پوست باید در طی ۶ تا ۱۲ ماه پس از پایان دوره درمان بازسازی و بهبود یافته باشد. به منظور حفظ اثرات بلندمدت ، امکان دارد مراقبت ها و اقداماتی جهت حفظ ، بازسازی و کامل کردن دوره درمان صورت گیرد.
تعداد جلسات درمانی درماپن
تعداد جلسات مورد احتیاج با توجه به مشکلات و ضایعات پوستی متغیر خواهد بود. با این وجود یک پروسه درمانی غالباً دربرگیرنده ۴ تا ۶ جلسه درمان با فواصل زمانی یک ماه یکبار جهت جوان سازی پوست ، ۶ جلسه درمان با فواصل زمانی هر ۶ هفته یک مرتبه جهت اسکارهای آکنه و زخم ، ۴ تا ۸ جلسه با فواصل زمانی ۴ تا ۶ هفته جهت درمان استرچ مارک است. هر جلسه درمانی نیز ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان می برد.
موارد منع استفاده از درماپن
- اشخاصی که به جنس سوزن های به کار رفته در درماپن آلرژی دارند
- اشخاص مبتلا به عفونت فعال پوستی
- افراد با سابقه تبخال و کلوئید
- زنان باردار و شیرده
- افراد مبتلا به ضعف سیستم ایمنی بدلیل استفاده از داروهای خاص ، دیابت کنترل نشده و بیماری مربوط به سیستم ایمنی
- افرادی که به تازگی ژل و فیلر تزریق کرده اند
اثرات جانبی استفاده از درماپن
استفاده درمانی از درماپن کم خطر بوده و تا بحال اثرات جانبی جدی از آن مشاهده نشده است. به سبب آنکه صدمه شدیدی به پوست وارد نمی سازد در همه ی نواحی صورت و بدن قابل استفاده می باشد. برای تمام انواع پوستی و هر دو جنسیت کارایی دارد. از دوره نقاهت کوتاه مدتی برخودار است و فرد پس از جلسه درمانی قادر است به کارهای روزانه خود بپردازد.
از عوارض جانبی موقتی و طبیعی این تکنیک درد جزئی ، قرمزی و وروم خفیف می باشد که ظرف چند روز برطرف می شود.
سایر دستگاه ها :
بیوتی پن
پلاسما پن
هیالورون پن
دستگاه میکرودرم
اتوپوست یا درما اف
با توجه به مطالب و مقالات قبلی ، اهمیت هوش هیجانی برای همه ما روشن شد.
اگر از آن دسته از پدر و مادرهایی هستید که به اهمیت این هوش پی برده اید و درک هیجانی و ارتباطی کودکتان برایتان مهم است به شما پیشنهاد می دهیم این مقاله را با دقت مطالعه کنید و از راهکارهای گفته شده در آن برای افزایش هوش هیجانی فرزندانتان بهره ببرید.
یک) اهمیت انکار ناپذیر حل مسأله
بسیاری از پدر و مادرها همیشه از اینکه فرزندانشان به هیچ وجه نمی توانند مشکلات یا مسائلی که برایش پیش می آید را حل کنند شکایت می کنند. این در حالی است که توانایی حل مسأله از آن دسته از موضوعاتی است که افراد باید آن را یاد بگیرند. هیچ انسانی بدون اینکه روش حل مسأله را یاد بگیرد نمی تواند در حل و فصل مسائل زندگیش و سازگاری با آنها موفق باشد. پس بهتر است پدر و مادرها در درجه اول این موضوع را بپذیرند که این توانایی را باید به فرزندانشان یاد بدهند و سپس انتظار توانایی حل مسأله و سازگاری با موضوعات مختلف را از کودک خود داشته باشند.
تست هوش کودک
تقویت هوش مالی کودک
برای آموختن حل مسأله بهتر است روشهای مطرح کردن احساسات یا هیجانات را به فرزندتان آموزش دهید. مثلاً به او یاد بدهید که به جای عصبانیت و داد و بیداد ، هر زمان که از موضوعی ناراحت شد آن را به زبان بیاورد و دقیقاً بگوید که از چه چیزی ناراحت شده است. همچنین لازم است هیجان عصبانیت و خشم را نیز یاد بگیرد تا بتواند تشخیص دهد که در چه زمانهایی این هیجان به او دست می دهد. سایر هیجانانها را نیز می توان به این ترتیب به او آموزش داد.
دو) اهمیت گفتگوی همدلانه با کودک
بسیاری از والدین در درک احساسات کودکان مشکل دارند یا گاهی اوقات ممکن است علی رغم تشخیص درست احساس یا هیجان کودک خود ، نتوانند واکنش مناسبی به کودک نشان دهد. واکنش مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که فرزند شما متوجه می شود که شما احساسات او را درک می کنید. بنابراین با لجبازی و رفتارهای ناسازگارانه در پی فهماندن احساسات خود به شما نیست.
بهتر است هر هیجانی که کودک شما تجربه می کند مانند هیجان شادی ، غم ، شرم ، ترس و … با او همدلی کنید و به او نشان دهید که کاملاً می دانید چه احساسی دارد. زمانی که فرزند شما واکنشتان را می بیند احساس پذیرش به او دست می دهد و می داند که کاملاً برای شما پذیرفته شده است. این روش را می توان یکی از کارسازتری روشها برای تقویت هوش هیجانی و در عین حال آموزش فرآیند حل مسأله به کودکان دانست.
سه) انجام بازیهای مناسب
می توانید با بازی و داستانهای مناسبی که طراحی می کنید به خوبی به فرزند خود یاد بدهید که در زمان مواجهه با مشکلات و مسائل مختلف چگونه باید آنها را حل کند. به عنوان مثال ، با طراحی یک بازی مناسب که در آن احساس عصبانیت ، ناراحتی یا شادی یا هر احساس دیگری بروز می کند و سپس روش مواجه مناسب با آن را نیز در بازی طراحی می کنید می توانید به کودک خود یاد بدهید که هیچ یک از هیجانات او آسیب زننده نیستند و فقط باید به شکل مناسبی بروز کنند. سعی کنید کودک را در بروز احساساتش محدود یا سرکوب نکنید.
چهار) اصلاح رفتار والدین
کودکان ، مانند دستگاه کپی برداری هستند که هر آنچه را از محیط دریافت و مشاهده کنند دقیقاً همان را تکرار خواهند کرد. پس بهتر است قبل از اینکه اقدام به اصلاح رفتار فرزندان خود یا افزایش هوش هیجانی آنها یا آموختن حل مسأله کنید ، رفتارهای خود را بازنگری کرده و سعی کنید الگوی مناسبی برای او باشید.
موضوع مرتبط :
هوش هیجانی چیست ؟
تست هوش هیجانی
بازیهایی برای پرورش هوش هیجانی در کودکان
عوامل موثر در هوش هیجانی
تقویت هوش هیجانی و عاطفی در کودکان
نوشته ۴ اقدام مهم والدین برای افزایش هوش هیجانی فرزندانشان اولین بار در مرکز هوش کودک نیک. پدیدار شد.
طراحی و ساخت بروشور چاپی دگرگون کننده حرفه و تجارت مورد نظر شماست.
طراحی و ساخت بروشور به طور معمول در حرفهها و تجارتهایی که وسیع و بزرگ نمیباشند بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. یه هر میزانی که ساخت بروشور پیشرفته و ایده آل باشد قادر است تغییرات بزرگی را در یک حرفه و تجارت نه چندان وسیع و بزرگ به وجود آورد به شکلی که در طراحی بروشور مبتکرانه در صورتی که تصور و اندیشهای استفاده شود که قادر باشد به راحتی توجه و نظر بینندگان و مشتریان را جذب نماید میشود عنوان کرد که آن حرفه و تجارت در وصول به مقصود قدمهای رفیع و موثری بلند کرده است.
بروشورهایی که به عالیترین نحوه ساخته و طراحی میشود به شما در شناساندن سازمان یا کسب و کارتان یاری بسیاری میرسانند و وسیلهی مطلوبی در جهت نشر و اشاعه مقصود مورد نظر و کارایی و فعالیت سازمان یا کمپانیها میباشد.
یک بروشور ایده آل قادر است ارزش و اعتبار سازمان و یا کسب و کار شما را در بین مخاطبان و رقبا پابرجا و استوار نماید و در جذب مخاطبان و خریداران تازه و ناآشنا با شرکت شما به بهترین صورت ممکن اثرگذار باشد.
لگو و آرم نشان تجاری خود را در بروشور نمایش دهید و به منظور معرفی نشان خویش به بینندگان و مشتریان خوب است که مارک و نشان شما به روشنی و صراحت طراحی و چاپ شود. به منظور کامیابی در ساخت بروشور بایست عقیده و نظر مشتریان و جامعه هدف خویش را به درستی بشناسیم و فهم صحیحی از جهت فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی از آنان بدانیم و با فهم روشنی از جامعه شناسی ، مبنای طراحی خویش را بر پایهی آن قرار دهیم و مضمون و راهکارهای خویش را مبنایی در جهت طرحها و توصیههای نوین مقصود خویش و بر اصول رفتار مصرف کننده جای دهیم.
در صورتی که در بروشور تازه قصد دارید خریداران و مصرف کنندگان سابق خویش را محفوظ نگه دارید کالاها و فرآوردهها و سرویسهای ارائه شده خود را مدرن و متنوع بسازید و از طرفی در صورتی که قصد دارید در اندیشه جلب نظر خریداران و مصرف کنندگان تازه باشید ناگزیر بایستی عملکرد و مقصود سازمان و یا کمپانی خویش را برایشان شرح دهید.
در صورتی که مخاطبان مخاطبان غالباً آگاهی و اطلاع عمومی از سازمان و عملکرد سازمان و کالاهای شما دارند ، موضع گیری شما بایستی توصیهها و برنامههای جالب و گیرایی باشد که در آغاز بروشور ذکر و عرضه شود چرا که با نظر به بینش مخاطبان سابق در صورتی که پیام تازهای برای بیان در آنان موجود نباشد انگیزه و اشتیاقی هم به منظور مطالعه در آنان موجد نخواهد بود. اگر نشان تجاری ناآشنا و نوپا میباشد زمان و مهلت لازم را دارید که با استفاده از عوامل گرافیکی . عرضه عکسهای گیرا و زیبا گام به گام مارک و نشان تجاری و کالاها و خدمات خود را از زاویهی تازه به خریداران و بینندگان معرفی نمایید.
قدم نخست در ساخت بروشور زیبایی و جذابیت طرح میباشد. بدین منظور طرح برون نمای بروشور را ارزیابی نمایید تا اطمینان حاصل کنید بروشور شما گیرایی لازم را دارد و مقصود خویش را به بهترین نحوه شرح دادهاید و قادرید بروشور خویش را نشر و اشاعه نمایید.
گزینش عکس هماهنگ و مناسب با طرح و جای دادن آن در طرح برون نما به شما یاری میرساند که طرح واضح ، خوانا و گیرایی را به وجود آورید و مطمئن باشید که تمام موارد را در آن جای دادهاید.
طراح بایستی خودش را در وضعیت و مقام بینندگان و مشتریان جای دهد. ارزش و مهم بودن معلومات و دادهها فراوان پر اهمیت است و بایستی به توالی ارزش و برجسته بودن مطالب تنظیم شوند. محتوای متن بایستی خوانا و سلیس باشد. بایستی فام و رنگ و پس زمینه و معلومات و متنهای نوشتاری با یکدیگر هارمونی و همسویی داشته باشند. هر قطعه در جوار یکدیگر بایستی ترکیب مطلوب و پسندیدهای را شکل دهد. هر برگه در بروشور نیز بایستی نشان دهندهی تناسب و موزونی به بهترین صورت ممکن باشد. در بروشورها در مقایسه با کالانماها از طرحها و عناصر به خصوصی در جهت شناساندن محصول و سرویس موجود به عالیترین نحوه بهره میگیرند. طراح بایستی صداقت در کلام و متون نوشتاری را حفظ نماید و از مبالغه گویی و توضیحات اضافه اجتناب نماید.
در قسمت اول این مقاله بیشتر به کاربرد کاتالوگ راهنمای محصولات به عنوان یک ابزار تبلیغاتی پرداختیم و نشان دادیم که چگونه می توان از یک دفترچه یا کاتالوگ راهنمای محصولات به عنوان ابزار مناسب برای اهداف تبلیغاتی استفاده کرد و توجه و احساس مخاطبان را بیش از یک تبلیغ مستقیم جلب و جذب کرد.
در قسمت دوم از این موضوع قصد داریم به اشکال مختلفی که می توانید این کاتالوگ یا دفترچه ها را تهیه کنید بپردازیم.
یک) طراحی به شکل بروشور
بروشورها شامل یک کاغذ چند بخشی هستند که با توجه به مطالب هر بخش آنها را از وسط تا می زنند. بروشورها به دلیل اینکه کم حجم هستند و در عین حال اطلاعات تقریباً کاملی به مخاطبان می دهند بسیار ابزار جذابی برای تبلیغات و اطلاع رسانی هستند. می توانید این بروشورها را به صورت جزوه های کم حجم یا در یک پک یا بسته بندی مناسب طراحی کنید. می توانید بروشورهایی را که تهیه کرده اید به اشکال مختلف در اختیار مخاطبان قرار دهید.
به نظر مشاوره بازاریابی ، یکی از پر کاربردترین این روشها ، قرار دادن بروشورها در سبدهای میز شرکت خودتان یا سایر شرکتها و مراکز است. از این روش برای انتشار بروشورها به وفور استفاده می شود به طوری که شاید بتوان گفت غالب ترین روش برای توزیع بروشورهاست. روش دیگر این است که این بروشورها را در میان اجناس خریداری شده مردم در کیسه های خرید آنها قرار دهید. حتی می توانید آنها را در روزنامه ها منتشر کنید تا افراد بسیار زیادی به آن دسترسی پیدا کنند. معمولاً دو روش اول را بیش از روش انتشار در روزنامه ها استفاده می کنند.
دو) طراحی به شکل دفترچه
می توانید این کاتالوگ را به صورت دفترچه طراحی کنید. یک دفترچه کم حجم ، رنگارنگ و زیبا. از این دفترچه برای درج مشخصات محصول خود مانند عکس و تصاویر و سایر اطلاعات آن می توانید استفاده کنید. می توانید تمامی محصولات خود را در این دفترچه ها ثبت کنید. سعی کنید این دفترچه را به شکلی طراحی کنید که تمامی اطلاعات شما از نام و آدرس مرکز تجاری تا شماره تلفن و آدرس شبکه های اجتماعی را در آن درج کنید. درج این مشخصات به مخاطبان شما کمک می کند که به راحتی بتوانند به شما دسترسی پیدا کنند. طراحی به شکل دفترچه نیز از جمله روشهای کارآمد است.
چرا که می توانید از هر کدام از صفحات آن برای یک موضوع یا محصول استفاده کنید تا مطالبتان تنوع داشته باشد. از طرفی ، مطالبی که از این روش منتشر و چاپ می کنید بسیار بیشتر از تبلیغات با بیلبورد و پوستر است و اطلاعات جامع و کاملی درباره محصول یا خدمات شما به مخاطبان منتقل می کند. از طرفی ، فرصت و فضای کافی برای درج اطلاعات تماس و ارتباطی خود هستید. سعی کنید در بخشی از دفترچه بیش از سایر قسمتها ممکن است توجه مخاطبان را جلب کند برای انتشار اطلاعات ارتباطی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، صفحه اول و آخر یک دفترچه از مناسب ترین قسمتها برای این منظور هستند.
سه) انتشار گزارش تحقیقات و مصاحبه ها
سعی کنید کاتالوگها را هر از چند گاهی به شکل یک مطالعه موردی گزارش دهید. مثلاً می توانید به محل هایی که مشتریان شما در آنجا هستند و از محصولات شما استفاده کرده اند مراجعه کنید و نظرات ، انتقادات و پیشنهادات آنها را در این گزارش بنویسید. منتشر کردن تصویر ، پیام و محتوای مصاحبه شما یکی از جذاب ترین مطالب در این کاتالوگها خواهد بود. نوشتن محتوای مطالعات موردی و نتیجه مصاحبه ها و چاپ و منتشر کردنشان به شکل کاتالوگ می تواند بهترین روش برای تبلیغ محصول شما و در عین حال افزایش اطلاعات مشتریانتان باشد.
The post کاتالوگ راهنمای محصولات به عنوان ابزاری برای بازاریابی ! appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.