آخرین اخبار از طراحی

روزانه با روشهای مختلف تبلیغات و اطلاع رسانی برای محصولات یا خدمات مختلف مواجه می شویم.

معمولاً تبلیغاتی که به صورت مستقیم با آنها مواجه می شویم مربوط به بازاریابی مستقیم هستند. در واقع در این نوع بازاریابی از روشها و رسانه های مختلف برای ارتباط با مشتریان استفاده می شود. از روشها و رسانه های مختلفی که در بازاریابی مستقیم استفاده می شود می توان به روشهای زیر اشاره کرد.

یک) بازاریابی تلفنی

یکی از روشهایی که در بازاریابی مستقیم از آن استفاده می شود این است که در این روش با مخاطبانی که می توانند به صورت بالقوه مشتریان شما باشند تماس گرفته شده و در خصوص محصول یا خدمات خود آنها را آگاه کرده و سعی می کنید که آنها را برای خرید یا حتی سر زدن به سایتتان و مشاهده خدمات و محصولات خود ترغیب کنید.

دو) بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی نیز یکی از روشهایی است که در بازاریابی مستقیم از آن استفاده می شود. معمولاً شماره های تماس افرادی که می توانند جزء مشتریان و مخاطبان یک برند باشند دریافت شده و پیامهای تبلیغاتی برای آنها ارسال می شود. در برخی از موارد نیز تعداد زیادی از افراد را که ممکن است مشتریان اصلی و هدف در میان آنها باشند به عنوان گروهی که پیامک برای آنها ارسال می شود انتخاب می کنند و پیام می فرستند. موفق ترین روش در بازاریابی پیامکی ، روشی است که در آن شما مشتریان اصلی خود را پیدا می کنید و اطلاعات تماس آنها را به صورت مستقیم و با رضایت آنها از خودشان دریافت می کنید و پیامک ها را به صورت هدفمند برای آنها ارسال می کنید.

سه) آگهی های چاپی

از جمله روشهایی که در بازاریابی مستقیم از آن به صورت گسترده استفاده می شود استفاده از آگهی های چاپی است. می توانیم از بروشورها ، مجله ها ، پوسترها و غیره به عنوان ابزارهای اصلی که در بازاریابی مستقیم به صورت چاپی از آن استفاده می شود نام ببریم.

چهار) بازاریابی خانه به خانه

یکی از روشهایی که در گذشته بیشتر از آن استفاده می شد ، روش استفاده از بازاریابی خانه به خانه است. از زمانی که شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کرده است استفاده از این روش بسیار کمتر شده اما در واقع استفاده از این روش در این شرایط می تواند موجب تقویت ارتباط شما با مشتریانتان باشد.

پنج) بازاریابی با بن خرید

بن های خرید به عنوان یکی از موثرترین روشهای تبلیغ برای خرید محصول هستند. معمولاً افراد به دنبال این هستند که محصولات را با تخفیف یا با شرایط ویزه ای خریداری کنند. بن های خرید از جمله روشهایی است که در بازاریابی مستقیم از آن استفاده می شود و هر زمان که از این روش استفاده شده است تجربه نشان می دهد که میزان فروش آن محصول یا خدمات به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

نتیجه گیری 

براساس تجربیات مشاوره بازاریابی ، همگی این روشها که در بازاریابی مستقیم از آن استفاده می شود جزء روشهای تهاجمی در بازاریابی به شمار می رود و بهتر است که به صورت کاملاً دقیق و با احتیاط بیشتر مورد اجرا قرار بگیرند تا از مزایای آن برخوردار شویم. منظور از اینکه می گوییم به صورت محتاط از این روشها باید استفاده کنید این است که ممکن است روش به کار رفته با کوچکترین خطا یا استفاده نادرست و بدون اطلاعات و دانش کافی به نتیجه ای که مد نظر شماست نرسد. از طرفی برای هر محصول یا خدماتی باید مناسب ترین این روشها را انتخاب کنید  و نام بردن این روشها به این معنا نیست که شما از هر کدام از این روشها که استفاده کنید قطعاً موفق خواهید شد. بهتر است برای رسیدن به هدف خود از مناسب ترین آنها استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی مستقیم به این صفحه مراجعه نمایید.

نظر شما

The post روشهای متداول در بازاریابی مستقیم appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oil fell over 5% on Friday towards $34 a barrel as tensions rose between the United States and China, and doubts grew about the pace of demand recovery from the coronavirus crisis. China is set to impose new national security legislation on Hong Kong, drawing a warning from President Donald...

آبرسانی به پوست یعنی افزایش رطوبت رسانی به پوست که با انجام آن فوقانی ترین لایه اپیدرم که لایه ی شاخی نام دارد و رطوبت پوست را حفظ و مانع از اتلاف آب از راه پوست می شود به سبب رطوبت رسانی و متورم شدن و تورژسانس سلول های آن ها ، موجب سرزندگی ، طراوات ، شفافیت و جوانی پوست می شود.

پوسته پوسته شدن پوست ، زبری و ناهمواری پوست ، کدری و خستگی پوست ، قرمزی و التهاب پوست ، نمایان شدن چین و چروک های ریز و شلی پوست از اثرات منفی و پیامدهای کم آبی پوست می باشند.

فواید شگرف آبرسانی به پوست

اصلی ترین مزیت آبرسانی به پوست بهبود حالت کشسانی و الاستیسیته پوست می باشد که چین و چروک های سطحی پوست را به میزان قابل توجهی کاهش و محو می سازد. آبرسانی به پوست سبب برطرف شدن چربی های مازاد و کاهش ترشح چربی و با بالا رفتن میزان رطوبت از ایجاد جوش و آکنه پیشگیری می نماید. آبرسانی به پوست طراوات و تازگی و شفافیت را برای پوست های تیره و کدر به ارمغان می آورد. همچنین پوست هایی که از رطوبت و آب کافی برخوردارند درگیر مشکلاتی نظیر اگزما و خشکی و حساسیت پوست نمی شوند.

آبرسانی به پوست پروسه ی پیری را به عقب می اندازد و جلوه ظاهری پوست را بهبود می بخشد. زمانی که پوست هیدراته باشد به سادگی قادر است توسط تعریق لازم با آلودگی ها و سموم که به درون آن راه یافته اند مبارزه نماید و مواد اضافی را دفع کند. علاوه براین ها ، آرایش و میکاپ بر روی پوست های آبدار جلوه زیباتری دارد به گونه ای که منفذهای پوستی را به بهترین صورت می پوشاند و برای مت طولانی کیفیت خود را حفظ می نماید.

بهترین سن برای شروع آبرسانی به پوست

با بالا رفتن ، میزان کلاژن و الاستین در پوست به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و چین و چروک هایی بر روی پوست ظاهر می شود که روند آن از سن ۳۰ سالگی آغاز می شود. ولی در حال حاضر با استفاده از تکنیک ها ، مواد و دستگاه های متنوع می توان با تزریق مواد جذب کننده آب ، آبرسانی به پوست را انجام داد. یکی از متداول ترین تکنیک ها مزوتراپی می باشد که در آن اسید هیالورونیک به پوست تزریق می گردد تا کم آبی پوست را برطرف و آن را هیدراته کند.

مناسب ترین زمان استفاده از مواد آبرسان

عالی ترین و مناسب ترین زمان به کارگیری مواد آبرسان بعد از شست و شوی کامل و تمیز پوست و بعد از حمام می باشد. به گونه ای که ابتدا در حمام از یک لایه بردار و اسکراب مناسب بر روی پوست استفاده کنید. لایه بردارها و اسکراب ها منافذ بسته پوست را باز و سلول های مرده و آلودگی های روی پوست را برطرف می سازند. از این رو در این زمان مواد آبرسان به بهترین شکل و به طور کامل جذب و به درون پوست نفوذ خواهند کرد و شادابی و جوانی را به پوست هدیه می دهند.

به طور کلی آبرسانی به پوست با ۳ شیوه معمول زیر صورت می گیرد:

  • آبرسانی از درون: در این روش با استفاده از تغذیه مفید و موثر می توان آبرسانی به پوست را انجام داد. نوشیدن ۸ لیوان آب در طی شبانه روز ، مواد طبیعی آبرسان به پوست ، میوه و سبزیجات آبدار به منظور فراهم سازی و نگه داری آب مورد احتیاج پوست ضروری هستند.
  • آبرسانی توسط هیدرومی پوست: در حال حاضر در اغلب مراکز و کلینیک های زیبایی و درمانی کارهای مرتبط با آبرسانی پوست انجام می شود که برای مدت محدودی رطوبت و آب مورد احتیاج پوست حفظ و تامین خواهد شد. یعنی تزریق مزوژل به پوست. یکی از معروفترین ها ، مزوژل پروفایلو است.
  • آبرسانی توسط محصولات مراقبت از پوست: مواد و ترکیبات موجود در این فرآورده ها نظیر کلاژن ، هیالورونیک اسید ، گلیسیرین ، آمینواسیدها قادر است موجب تامین و حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست گردد. و یا از طریق سرم هیالورونیک اسید لاسانته می توانید این کار را انجام دهید.

بهترین ماسک های آبرسان پوست (انواع ماسک اسکین کر)

ماسک آبرسان آووکادو

یک قاشق آووکادو خرد شده و له شده را با یک قاشق ماست ترکیب کنید. سپس ماسک تهیه شده را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست قرار داده و آنگاه با آب ولرم بشویید.

ماسک آبرسان فلفل سیاه و ماست

یک قاشق فلفل سیاه خرده شده را رنده کرده و با دوقاشق ماست و یک عدد سفیده تخم مرغ ترکیب نمایید. ماسک تهیه شده را بر روی پوست گذاشته و به مدت ۲۰ دقیقه ماساژ دهید. سپس پوست را با آب سرد شست و شو دهید.

ماسک آبرسان روغن زیتون و عسل

یک قاشق مرباخوری عسل را با یا مقداری روغن زیتون ترکیب نمایید و یک قاشق ماست به آن بیافزایید. ماسک تهیه شده را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست بگذارید و سپس با آب ولرم پوست را شست و شو دهید.

ماسک آبرسان گلاب و خیار

نصف خیار رنده شده را با ۳ قاشق غذاخوری گلاب ترکیب نمایید و خوب بهم بزنید. این ماسک تهیه شده را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست قرار داده و سپس با آب سرد شست و شو دهید.

 

گاهی کسب و کارهای نوپا یا جدید ممکن است به دلیل تجربه و دانش کمی که دارند دچار اشتباهاتی می شوند که ادامه حیات آنها و حضور در بازار را به خطر می اندازد.

بهتر است این کسب و کارها قبل از شروع اقدامات خود لیستی از اشتباهاتی که نباید مرتکب شوند را تهیه کنند و آنها را به عنوان خطوط قرمز برای خود مشخص کنند. گاهی این اشتباهات به قدری مهم و حساس هستند که می توانند زنگ خطر را برای یک کسب و کار جدید به صدا در آورند. اما این اشتباهات ممکن است چه اشتباهاتی باشند و برای اجتناب از آنها باید چه اقداماتی انجام دهیم ؟ در این مقاله ، سعی کرده ایم به تعدادی از آنها اشاره کنیم و راه حلهای آنها را نیز مطرح کنیم.

یک) بی اهمیتی نسبت به موضوع کسب و کار

گاهی ممکن است برخی از کسب و کارها بدون اینکه تحقیق موثقی درباره کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارند داشته باشند ، وارد بازار می شوند. این اشتباه را می توانیم یکی از بزرگترین خطاها و اشتباهات کسب و کارهای جدید بدانیم. چرا که بازار به کسب و کار آنها نیازی ندارد و نمی توانند موفقیت لازم را به دست آورند. براساس تجربیات مشاوره بازاریابی ، گاهی به قدری هیجان راه اندازی یک کسب و کار در فرد وجود دارد که بدون در نظر گرفتن زوایای مختلف آن و بررسی و تحقیق درباره آن دست به کار می شوند و در نتیجه با شکست مواجه خواهند شد. ممکن است افرادی که این کسب و کار را راه اندازی کرده اند ، اتفاقاً ممکن است افرادی با استعداد و با اشتیاق زیاد برای کار کردن باشند ولی اشتباهی که مرتکب شده اند می تواند حضور آنها در بازار را با شکست روبرو کند. بنابراین ، نسبت به این موضوع باید نهایت توجه را داشته باشیم.

دو) حساب و کتابهای غلط در خصوص وضعیت بازار

قبل از اینکه اقدام به شروع یک کسب و کار کنید باید درباره بازار ، تعداد مشتریان و زمانی که باید محصول شما وارد بازار شود تا بیشتری بازدهی را داشته باشد و اینکه چه زمانی باید وارد بازار شود را از قبل تخمین بزنید. تخمین نزدن این مسائل مهم یا تخمین های نادرست از اشتباهات بزرگ یک کسب و کار می تواند باشد.

سه) در نظر نگرفتن محل تأمین سرمایه

آیا قبل از اینکه ایده پردازی برای کسب و کار جدید خود را شروع کنید به این مسئله فکر کرده اید که قرار است منابع مالی شما از کجا تأمین شود ؟ منابع مالی ، جزء مهمترین بخشهای یک کسب و کار هستند که اگر تأمین نشوند یا منابع را به درستی پیدا نکنیم می تواند اساس کسب و کار ما را زیر سوال ببرد. زیرا شما برای اقدام به هر کاری در بخشهای مختلف کسب و کارتان نیاز به بودجه دارید تا بتوانید این اقدامات را انجام دهید. از طرفی ممکن است هزینه هایی را شما در حین کار داشته باشید که اصلاً از قبل برای آنها پیش بینی وجود نداشته است. بنابراین باید قبل از اقدام به کار یا ایده پردازی به محل تأمین منابع مالی خود و همچنین گزینه ای نیز برای بودجه های غیر منتظره در نظر بگیرید.

چهار) تصورات و تخمین های نادرست در خصوص فروش

ممکن است یک کسب و کار تازه و مدیران آن تصور کنند که می توانند همه یا اکثر محصولات خود را تا فلان تاریخ به فروش برسانند ؛ اما از کجا می توان چنین اطمینانی به دست آورد ؟ آیا همه افرادی که می توانند جزء مشتریان ما باشند به محصول ما نیاز دارند ؟ آیا محصول ما جزء محصولاتی است که افراد نیاز روزمره یا اجباری به آن دارند ؟ باید قبل از اینکه میزان فروشهای خیالی را برای خودمان در نظر بگیریم یک تخمین دقیق و درست در خصوص نیازهای بازار و ویژگیهای محصولات خودمان نسبت به محصولات مشابه و رقیب در بازار داشته باشیم.

پنج) کم هزینه در نظر گرفتن اقدامات

گاهی برخی از مدیران یا افراد تصور می کنند با اندک سرمایه ای می توانند کسب و کار مورد نظر خود را راه اندازی کنند. اما زمانی که کار پیش می رود یا آن را آغاز می کنند با مشکلات و کمبود بودجه هایی مواجه می شوند که تمام نقشه آنها را به هم می زند و متوجه می شوند که به هیچ عنوان قادر به ادامه کار نیستند. پس بهتر است قبل از اینکه در چنین شرایط سختی گیر کنیم. یک برآورد درست از هزینه ها داشته باشیم حتی مقداری بیشتر از آن را فراهم کنیم تا در میان راه دچار مشکل یا توقف پروژه نشویم.


موضوع مرتبط :

اشتباهات بازاریابی – ۵ اشتباه بزرگ در بخش بازاریابی و فروش

بزرگترین اشتباه در بازاریابی !

چگونگی مواجهه با خطاها و اشتباهات کاری در واحد فروش

مدیر بازاریابی و فروش دارای ۷ ویژگی است | وظایف مدیر فروش

نظر شما

The post اشتباهاتی که زنگ خطر را برای کسب و کارهای نوپا به صدا در می آورد ! appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Renewable installations are set to fall this year due to the impact of the coronavirus pandemic, the International Energy Agency said Wednesday. The IEA’s Renewable Market Update report projects that 167 gigawatts of renewable capacity will be added in 2020, a 13% drop compared to the rise in...
Crude oil production in the seven major US shale basins will fall by a record 197,000 barrels per day next month, the Energy Information Administration said. Production in the seven most prolific shale basins in the United States is expected to fall to 7.822 million bpd, the EIA said, down from...
Oil prices rose slightly on Tuesday amid signs that producers are cutting output as promised just as demand picks up, stoked by more countries easing out of curbs imposed to counter the coronavirus pandemic. Benchmark Brent crude climbed 7 cents, or 0.2%, to $34.88 a barrel, after earlier...
Oil rose above $30 a barrel on Monday for the first time in two months as producers in the US and elsewhere continued to cut output. Futures in New York climbed about 5.6%, rallying ahead of an expiration period that a month earlier saw prices turn negative for the first time, Bloomberg reported...
Oil markets are rebalancing after a collapse in demand following the coronavirus outbreak but the pathway to “the next normal” is still very uncertain, the CEO of Abu Dhabi’s National Oil Company said. “There are good signs that the market has tightened in recent weeks and the OPEC+ agreement,...
OPEC is cautiously optimistic that the worst of the oil crisis triggered by the coronavirus pandemic is over, said the group’s top official. The outlook for the market in the second half of the year is starting to look more encouraging as the global economy recovers, said Mohammad Barkindo,...