در سال های اخیر تکنیک های درمانی زیبایی گوناگونی به منظور جوان سازی و لیفت صورت طراحی و به کار گرفته شده است. یکی از به روزترین این تکنیک ها و متدها هایفوتراپی با دستگاه اولترا است که یکی از تازه ترین فناوری های بدون جراحی ، ایمن ، بدون درد لیفت و جوان سازی در جهان به شمار می آید.
سیستم هایفو اولترا با استفاده از فناوری پیشرفته عدسی خود امواج مافوق صوت را در ناحیه تحت درمان متمرکز و می تاباند که با ورود این امواج به بافت های عمیق زیر پوست کلاژن سازی تحریک و کلاژن های تازه در محل درمان ساخته می شود و لیفت و جوان سازی قابل ملاحظه ای در محل مورد هدف به وجود می آید. اغلب افراد سریعاً پس از هایفو متوجه تغییرات اولیه پوست خود خواهند شد. اما اثرات چشمگیر آن پس از ۲ ماه ظاهر خواهد شد و در طی ۶ ماه آتی هم تداوم می یابد و بیمار مشاهده گر نتایج سفتی و جوان سازی و لیفت بیشتری خواهد بود.
الاستین و کلاژن از عوامل حیاتی و پایه سفتی ، استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست می باشند. با بالا رفتن سن ، استعمال دخانیات و مواد الکلی ، قرارگیری در معرض نور آفتاب و اشعه ماورابفش ، تنش های عصبی از فاکتورهای اصلی کاهش الاستین و کلاژن در لایه SMAS ( لایه ظریفی از نوع بافت همبند می باشد که در زیر عضله و پوست جای دارد. SMAS لایه مورد هدف در لیفت و جوان سازی می باشد.) است. این فاکتورها به همراه نیروی جاذبه زمین سبب افتادگی و شلی و چین و چروک های پوست صورت خواهند شد.
مکانیسم هایفو اولترا :
ـ کاهش سطح لایه SMAS بطور سریع و درازمدت که سبب بالا کشیدن پوست و رفع افتادگی و شلی پوست می شود.
ـ افزایش انعطاف پذیری و استحکام لایه SMAS که سبب سفتی و قوام پوست می شود.
ـ تحریک و تولید الاستین و کلاژن در بافت های زیرین پوست که سبب جوان سازی و رفع چین و چروک های پوستی می شود.
کاربرد و مزایای هایفو اولترا
- لیفت صورت و گردن
- جوان سازی پوست
- سفتی و استحکام و الاستیسیته پوست
- رفع چین و چروک های اطراف دهان و اطراف چشم و پیشانی
- لیفت ابروها
- برطرف کردن افتادگی پلک ها
- برطرف کردن افتادگی ناحیه تحتانی صورت و فرم دهی آن
جهت خرید دستگاه هایفوتراپی به این صفحه مراجعه نمایید.
RF با دستگاه اسکارلت
متخصصان در سال های جاری از امواج رادیوفرکانسی به منظور کاهش و رفع چین و چروک های پوست و سفتی و قوام پوست های دچار افتادگی و شلی پوست بهره می برند. یکی از دستگاه های نوین و پیشرفته با تاییدیه ثبت اختراع جهانی دستگاه اسکارلت RF می باشد که به سبب فناوری منحصربفرد خود یک روش غیرجراحی ، ایمن و بدون درد می باشد که با کمترین عوارض جانبی همراه است.
سیستم اسکارلت RF دارای سوزن هایی از جنس طلاست که افزون بر پیشگیری از بروز آلرژی و واکنش حاد به سبب رسانایی زیاد بعد از نفوذ به لایه های زیرین پوست در موضع مورد درمان امواج رادیوفرکانسی را با انرژی و دمای ۵۷ تا ۶۰ درجه سانتی گراد رها کرده و سبب درمانی کارامدتر ، عمیق تر و اثربخش تر برای پوست های افتاده و شل و دارای چین و چروک خواهد شد.
جهت خرید دستگاه آر اف اسکارلت به این صفحه مراجعه نمایید.
کاربردها و مزایای دستگاه RF اسکارلت
- رفع افتادگی و شلی پوست
- رفع چین و چروک های پوست
- جوان سازی پوست
- رفع جای اسکار ، آکنه ، زخم و سوختگی
- کاهش منافذ باز پوستی
- کاهش چین و چروک های دور چشم ، خطوط خنده و اخم
- ایجاد طراوات و شفافیت پوست
- درمان ترک های پوستی
- درمان تعرق زیاد ناحیه زیر بغل
از آن جا که با افزایش سن نمی توان از روند پیری پیشگیری و مقابله کرد ، از این رو نبایست توقع داشت که به طور دائمی به درمان دوباره نیازی نباشد. بنابراین توصیه می شود هر ۶ ماه و یا یک سال یک مرتبه به منظور حفظ نتایج درمان را مجدداً تکرار نمایید.
در اغلب موارد دستگاه RF اسکارلت نتایج رضایت بخش و بی کم و کاستی را عرضه می کند اما در بعضی حالات درمان تلفیقی به همراه تکنیک های درمانی دیگر کسب نتایج دلخواه و مورد هدف را چند برابر افزایش خواهد داد. برای نمونه ، درباره شلی و افتادگی شدید پوست در افراد مسن و پیر تلفیق این روش با هایفو اولترا اثرات شگرف و قابل ملاحظه ای در پی خواهد داشت.
جهت اجاره دستگاه هایفو ۴D اولترا به این صفحه مراجعه نمایید.
لوگو به برند و علامت تجاری یک سازمان و یا شرکت اطلاق شده و بارها در شبکههای دیداری گوناگون ، همچون اصل ماهیت دهنده سازمانها و یا شرکتها به کار گرفته میشود. طرح لوگو بایستی منحصر به فرد و برخوردار از مضمون نمادین و نشان دهندهی قدر و اعتبار یک مجموعه و کسب و کار تجاری میباشد.
لوگو طرحی واضح و صریح و برجسته در جهت نمایش یک کسب و کار ، محصول یا خدمات معینی میباشد که در جوار استعاره از پارهای از مضامین ، مواقعی نیز مشخصه و ماهیت یک مجموعه یا فرآورده را نمایش میدهد. الزامی نمیباشد که یک لوگو و آرم چگونگی فعالیت که آن نشان تجاری ویژه اجرا میکند را شرح دهد. ولی توجه به این مساله مهم است که یک لوگو بتواند حکایت و شرح یک نشان تجاری و یا شرکت خاص را به نحوه مطلوب ارائه کند.
رسالت یک لوگو آن نیست که کالاها و خدمات نشان تجاری را به فروش بیانجامد. بسا که رسالت یک لوگو این است که اطمینان مشتریان و مصرف کنندگان را به آن نشان تجاری جذب نماید تا آنان مشتاق و تحریک شده و از کالاها و فرآوردههای شما بهره بگیرند. لوگوها میخواهند تا مبدل به نماد و وجه ظاهری نشانهای تجاری شوند که مخاطبان و مشتریان آنها را به کار میگیرند.
اصول طراحی لوگو
تصرف و تسلط بر ذهن و فکر مشتریان و بینندگان به وسیلهی طراحی لوگوی قابل توجه و فراموش نشدنی ، قادر است موجب ایجاد رابطهی افراد با نشان تجاری شما شود و نام و شهرت کار و حرفهی تجارت شما را به نام و ومعروف سازد. ماهیتها به جهتی متمایل میشوند که زیاد واژه به واژه نباشد و اغلب در پی ایجاد رابطهی گرم و نمایشی باشد. لوگوهای پیروز و برجسته بینندگان و مشتریان خویش را به یاری یک راه کوتاه فکری ساده حاضر و فراهم میکند تا به شتاب و سادگی متوجه شوند که این برند و علامت تجاری به چه فعالیت و حرفهای وابسته است. استفاده از طرحهای سخت و مبهم ، شناسایی را برای بیننده مشکل میکند و از پیروزی و عملکرد درست لوگو ممانعت میکند. مشابه هر طراحی که احتیاج به دستهای از تکنیکها و ظرافتهای متنوعی دارد. طراحی لوگو هم احتیاج به تخصص ، معلومات و خلاقیت د این زمینه را میطلبد.
طرح مقدماتی یک احتیاج است: طراحی طرح مقدماتی یکی از اصلیترین قسمتهای طراحی لوگوست. افرادی که با شتاب مبادرت به طراحی میکنند ، در واقع فقط نبوغ و نوآوری شما را محصور ساخته و وقت شما را هدر میدهد. هنگامی که استارت طرح مقدماتی را آغاز میکنید. در واقع نوآوری و استعداد خود را تقویت کردهاید و این مساله موجب خواهد شد تا افکار و اندیشههای متنوعی به ذهن و فکر شما متبادر شود. یک طراح حرفهای و متخصص برای این بخش کار در مقایسه با سایر قسمتها وقت بسیاری را خرج خواهد کرد.
طرح لوگو را به گونهای خردمندانه ساده حفظ کنید: مناسبترین و به جاترین شیوه به منظور عرضه تشریح طراحی لوگو آن است که لوگو را ساده طراحی کنید. چرا که لوگوی ساده به راحتی قابل شناسایی است. از زمان طراحی طرح مقدماتی تا زمان طراحی طرح پایانی پیوسته این مساله را مدنظر داشته باشید که فقط اجزایی الزامی را در طرح خود وارد ساخته و از اعتنا و توجه به مولفههای جزئی دوری کنید.
از طرحها و مدلهای نشانهای محبوب القا بگیرید اما نسخه برداری و روگرفت نکنید: طراحی آرمی همانند نشانهای محبوب و مشهور امکان دارد تحریک کننده باشد. ولی برای بینندگان و مشتریان این امر نبود نوآوری و ابتکار و مهارت مجموعه و یا کسب و کار مربوطه را نشان میدهد. آرمها و نشانهای مارکهای محبوب و مشهور را ارزیابی نمایید که چه عناصر مثبت و منفی در آنان دیده شده است.
رنگ بندی سنجیده و اصولی: یافتن رنگهای پایه برای طرح خود ، یکی از مسائل دشوار برای نشان تجاری شما به شمار میآید. دقت به نکات زیر در این امر میتواند به شما کمک نماید:
- از رنگ بندی خیلی روشن که به زحمت رویت میشوند اجتناب کنید.
- از رنگ بندی مشعشع و درخشان بهره نگیرید ، چرا که این رنگها در ابعاد ریز قابل رویت نمیباشد.
- در آغاز طراحی ، آرم مورد نظر را به شکل سفید و سیاه طراحی نموده و آنگاه رنگ بندی درخور و مطلوب را گزینش نمایید.
- توجه کنید که هرکدام از رنگها مفهوم و حس و هیجان ویژهای در خود دارند. از این رو با آگاهی از این مساله رنگهای هماهنگ و خوشایندی مطابق با حرفه و هویت کار خود انتخاب نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگو به این صفحه مراجعه نمایید.