آخرین اخبار از طراحی

همه ما هر روز با انواع مختلف تبلیغات سرو کار داریم. از جمله این تبلیغاتها ، تراکتها هستند.

طراحی تراکتها از جمله ابزارهای تبلیغاتی است که همه روزه به صورت مستقیم و غیر مستقیم با آنها مواجه می شویم. طراحی تراکتها در ایران یک تبلیغ مناسب و ارزان قیمت است به همین دلیل بسیاری از شرکتهای کوچک و حتی بزرگ از آن برای تبلیغات استفاده می کنند. تراکت ها شامل تبلیغات چاپی در اندازه های کوچک و در طرحهای مختلف هستند. در طراحی تراکتهای تبلیغاتی معمولاً چند عنصر مهم باید در نظر گرفته شود.

یک) تراکتهای رنگی یا سیاه و سفید

تراکتهای تبلیغاتی را می توان  هم به صورت سیاه و سفید و هم رنگی چاپ کرد. استفاده از تراکتهای رنگی و سیاه و سفید کاملاً به سلیقه فرد و نوع تبلیغی که قصد طراحی آن را داریم بستگی دارد. نمی توان اصولی را نام برد که در آن از الزام استفاده از تراکت رنگی یا الزام استفاده از تراکت سیاه و سفید نام برد. این کاملاً به خود شما بستگی دارد. برخی از افراد ترجیح می دهند از تراکت رنگی استفاده کنند تا جذابیت تبلیغات خود را افزایش دهند. برخی از افراد نیز با توجه به محصولی که دارند به عنوان مثال ، تبلیغ زیور آلات یا اشیاء و اسباب بازی های کودکانه یا محصولاتی از این دست سعی می کنند حتماً از کاتالوگ تبلیغاتی رنگی استفاده کنند. چرا که معتقد هستند یک تراکت و تبلیغات رنگی است که می تواند به خوبی ماهیت محصول و فعالیت آنها را نشان دهد.

برخی از افراد یا بازاریابها تفاوت بسیار زیادی بین تراکت رنگی و سیاه و سفید قائل هستند. آنها معتقدند زمانی که تراکت یا تبلیغی به صورت رنگی چاپ می شود این امکان را فراهم می کند که عنصر خلاقیت به خوبی در آن قابل استفاده باشد. در حالی که تراکت سیاه و سفید به نوعی دست شما را می بندد و ظرفیت خلق طرح ها و تبلیغات خلاقانه را کمتر می کند. از طرفی به لحاظ تکنیکالی و فناوری نیز تراکتهای رنگی توسط دستگاه هایی که پیشرفته تر هستند و از طریق تکنولوژی روز دنیا در آن استفاده شده است چاپ می شوند اما تراکتهای سیاه و سفید با دستگاه های قدیمی که اغلب آنها از رده خارج هستند یا در دنیا منسوخ شده اند چاپ می شود. با اینکه انتخاب تراکت رنگی یا سیاه و سفید کاملاً شخصی است و به سلیقه شما بستگی دارد ولی با امکانات و مزیتهایی که تراکت رنگی دارد اغلب افراد سعی می کنند از تراکت رنگی استفاده کنند.

دو) عناصر گرافیکی جذاب

برخی از افراد معتقدند تراکتهای چاپ شده می توانند به صورت ساده طراحی شوند و در عین حال کارآیی تراکتهایی که از عناصر گرافیکی بالاتری برخوردار هستند را نیز داشته باشند. اما برخی معتقدند تراکتهای تبلیغاتی باید جذابیت های چاپی و گرافیکی داشته باشند تا بتوانند نام برند یا محصول شما را برجسته تر نشان دهند. از آنجایی که تبلیغات به معنی معرفی کردن خود و برجسته کردن جنبه های مثبت محصول یا برند است بهتر است از تراکتهایی که عناصر گرافیکی جذاب و خلاقانه دارند استفاده کنید.

سه) کیفیت کاغذ

برای چاپ تراکتهای تبلیغاتی از کاغذهای با کیفیت استفاده کنید. زیرا کیفیت کاغذ می تواند کیفیت چاپ را بالا ببرد و تبلیغات شما را موثرتر و بهتر نشان دهد. بعضی از افراد در تبلیغات خود چندان به نوع کاغذی که تراکتهای تبلیغاتی روی آن چاپ می شود دقت نمی کنند. زیرا معتقدند هدف اصلی آنها فقط اطلاع رسانی به دیگران است و کافی است این تراکتها به دستشان برسد. در حالی که استفاده از کاغذهای با کیفیت می تواند عمر تراکتهای تبلیغاتی شما را بالاتر ببرد و سریع از بین نروند.

۱۳ شهریور | طراحی بسته بندی دارو

شرکت داروسازی اکسیر در زمینه تولید دارو ، یکی از شرکت های معتبر در این حوزه می باشد. شرکت داروسازی اکسیر طراحی بسته بندی جدید محصول جدید خود را به کانون طراحان برتر سپرد.

انواع چین و چروک و بهترین روش درمان چین و چروک موضوع این مطلب آموزشی برای افرادی است که بدنبال بهترین روش از بین بردن چین و چروک های پوست صورت هستند.

مقدمه ای در مورد چین و چروک پوست

با بالا رفتن سن مقدار بافت چربی پوست و قسمت های مختلف صورت کاسته شده و پوست نازک می شود. از این رو پوست دچار افتادگی و شلی شده و چین و چروک هایی بر روی پوست ظاهر می شوند. کم شدن میزان تحریک و تولید کلاژن و خشکی و کم آبی پوست هم از دیگر فاکتورهای به وجود آورنده ی چین و چروک های پوستی هستند. ولی فاکتورهایی نیز هستند که در کنار این موارد به افزایش چین و چروک پوستی سرعت می بخشند نظیر؛ استعمال سیگار و مواد مخدر و فرآورده های الکلی ، نداشتن خواب کافی و مناسب ، نداشتن برنامه غذایی سالم ، کاهش استفاده از پروتئین و ویتامین ها و مواد معدنی ، کم آبی. (برای جوان سازی پوست چه بخوریم؟)

امروزه متدها و شیوه های درمانی فراوانی یافت می شود که به مدد آن ها می توان پروسه ی پیری را مهار و به عقب انداخت. استفاده از کرم ها و ماسک های ضد چین و چروک و دیگر فرآورده های دارویی و بهداشتی ضد پیری اولین قدم در پروسه ی کاهش و از بین بردن چین و چروک های پوستی است ولی توصیه می شود جهت کسب عالی ترین نتایج و تاثیرات ، بهبودی و معالجه را با نظر به نوع چین و چروک ها و سن و سال خود دنبال کنید.

خطوط و چین و چروک های ریز و ظریف :

این نوع از خطوط و چروک ها شدت و عمق بسیاری ندارند و بعد از طی سنین ۳۰ سالگی در افراد ، اندک اندک در صورت و دیگر نواحی بدن ظاهر می شوند. در این میان کسانی که زیاد در معرض اشعه ی مستقیم خورشید قرار گرفته اند ، ممکن است این چین و چروک ها را پیش از سنین ۳۰ سالگی هم رویت نمایند.

بهترین روش درمان چین و چروک های ریز و ظریف :

  • سعی کنید مدت زمان محدودی در مقابل اشعه ی مستقیم آفتاب قرار بگیرید و هنگام خروج از خانه از کرم ها و لوسیون های ضدآفتاب مناسب پوست خود بهره بگیرید.
  • مصرف لوسیون ها و کرم های آبرسان و مرطوب کننده هم به پر شدگی چین و چروک ها و خطوط ریز و ظریف صورت مدد می رساند.
  • به کارگیری مواد دربردارنده ی اسیدآلفاهیدروکسی پروسه ی لایه برداری سطحی پوست و رفع چروک های ریز را تسریع می بخشد.
  • از میوها و سبزیجات تازه دارای ترکیبات آنتی اکسیدان استفاده نمایید چرا که این مواد طبیعی دارای خاصیت آبرسانی و ضدپیری هستند.
  • با توصیه پزشک متخصص از کرم ها و لوسیون های درمانی ضد چین و چروک و آنتی لیفتینگ جهت پیشگیری بهره بگیرید.

چین و چروک های الاستیک دائمی :

در صورتی که نسبت به معالجه و بهبودی چین و چروک های ریز و ظریف سهل انگاری و بی توجه باشید  ، در دراز مدت بیشتر و شدیدتر خواهند شد. این چین و چروک های خشن و ناخوشایند در اغلب حالات در نواحی بالایی لب ها ، گونه ها ، چشم و گردن ظاهر می شوند.

بهترین روش درمان چین و چروک های الاستیک :

  • تا جای ممکن از قرارگیری در معرض اشعه ی خورشید بپرهیزید و زمانی که بیرون از منزل هستید از لوسیون و کرم ضدآفتاب مناسب پوست خود بهره بگیرید.
  • از استعمال دخانیات و سیگار بپرهیزید.
  • با مدد مواد مرطوب کننده و آبرسان های حاوی هیالورونیک اسید ، رتینول ، پپتید و ویتامین ها می باشند می توانید پروسه ی پرکنندگی چروک ها و آبرسانی پوست را کنترل کنید. این مواد موجب تحریک و ساخت کلاژن شده و پوست را صاف و چین و چروک ها را کاهش می دهند.
  • علاوه بر روش های فوق ، جهت بالا بردن میزان ساخت و بازسازی سلول های تازه و کاهش میزان چین و چروک می توانید از روش های درمانی لیزر و لایه برداری هم استفاده کنید.

چین و چروک های فعال :

حرکت و تحریک ماهیچه ای پیوسته و تکراری سبب ظاهر شدن چین و چروک بر روی پوست می شود. از این رو نظر به اینکه ماهیچه های صورت هم به گونه ی مداوم جهت ابراز احساسات گوناگون دچار تغییر حالات می شوند ، در نتیجه با افزایش سن ، سبب به وجود آمدن چین و چروک بر روی پوست می شوند که بیشتر در قسمت های دور لب ، اطراف چشم و پیشانی به چشم می آیند.

بهترین روش درمان چین و چروک های فعال :

  • توصیه می شود تا جای ممکن در زمان بیان احساسات نظیر خنده و اخم و … ماهیچه های کمی را در صورت درگیر نمایید.
  • استفاده از روش درمانی بوتاکس ( مصپورت ، دیسپورت ) متد درمانی مناسب و عالی جهت برطرف کردن موقتی چین و چروک اطراف چشم و پیشانی است.
  • تزریق هیالورونیک اسید و فیلرهای پرکننده ( ژوویدرم ، رووفیل ، ژل آیدیا ، فیوژن ) جهت اصلاح و بهبود خط خنده.

چین و چروک های غیرفعال :

جاذبه زمین فاکتور اساسی ظاهر شدن چین و چروک و شلی و افتادگی پوست می باشد. با افزایش سن ، نواحی از پوست تحت تاثیر این جاذبه و کشیدگی ، چین و چروک دار و دچار افتادگی می شوند. این چین و چروک ها و افتادگی اغلب در قسمت های بینی و لب و گونه ها قابل مشاهده است.

بهترین روش درمان چین و چروک های غیرفعال :

انجام جراحی لیفت صورت جهت بهبودی و برطرف کردن چین و چروک های غیرفعال و افتادگی پوست گزینه بسیار مفید و کاربردی به حساب می آید.


مطلب آموزشی مرتبط :

بهترین ماسک های طبیعی و خانگی برای رفع جوش و آکنه صورت

ماسک Skincare

بهترین کرم های دور چشم کدامند؟

شرکتهای دانش بنیان یا دانش محور با هدف تبدیل دانش به ثروت  و سرمایه تشکیل می شوند.

این شرکتها همزمان با فعالیت اقتصادی خود به تحقیقات و توسعه دانش خود در خصوص پیشرفتهای مختلف تکنولوژی نیز می پردازند. توسعه دانش را می توان یکی از عناصر ضروری و مهم در خلاقیت و نوآوری در زمینه های مختلف صنعتی و غیر صنعتی دانست. امروزه حرکت جدیدی در مسیر رشد اقتصادی به وسیله شرکتهای دانش بنیان در حال شکل گرفتن است. ارزش شرکتهای دانش بنیان که باید در بازاریابی برای این شرکتها در نظر گرفته شود توسط دو عامل تعیین می شود.

یک) فراهم کردن دانش برای مخاطبان

بر اساس ماهیت شرکتهای دانش بنیان ، یکی از وظایف این شرکت ها فراهم کردن دانش برای مردم و مخاطبان است. شرکتی که بتواند در این مسیر بهتر از دیگران عمل کند می تواند موفقیت بیشتری به دست آورد. زیرا که اطلاعات به اندازه یک محصول یا خدمات می تواند برای افراد کمک کننده و ثروت آفرین باشد.

دو) تبدیل دانش به ثروت

از دیگر مواردی که ارزش این شرکتها را تعیین می کند این است که این شرکتها تا چه حد می توانند دانش خود را به ثروت تبدیل کنند ؟ تبدیل دانش به ثروت دارای پروسه و اصولی است که هر شرکتی قادر به انجام آن باشد می تواند موفقیت را برای خود به ارمغان بیاورد. تبدیل دانش به ثروت در واقع همان تجاری سازی نیز نام گذاری شده است. تجاری سازی به این معنی است که یافته های جدید علمی و ایده هایی که برای تحقیقات وجود دارد به شکل محصول و خدمات باشد که قابلیت ارائه به بازار را داشته باشد. در واقع فروش نتایج تحقیقاتی و به دست آوردن ثروت و سود را تجاری سازی می گویند. یکی از اقدامات مهم برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی تکیه بر تحقیقاتی است که به طور مداوم انجام می شود.

اما در ایران ، شرکتهای دانش بنیان با چالش هایی مواجه هستند که فاصله تبدیل دانش به ثروت (تجاری سازی) را بیشتر کرده است. از جمله مهمترین عوامل این چالش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) عدم وجود فرهنگ تبدیل دانش به صنعت و تکنولوژی

متأسفانه در ایران هنوز این فرهنگ به خوبی جا نیافتاده است که حاصل تحقیقاتی که در دانشگاه ها انجام می شود باید در صنعت و تکنولوژی مورد استفاده قرار بگیرد. بر همین اساس بسیاری از تحقیقات انجام شده در دانشگاه ها در همان سطح نظری و  غیر کاربردی در دانشگاه ها باقی می ماند و هرگز مورد استفاده قرار نمی گیرد. حتی بسیاری از مراکز تحقیقاتی نیز در ایران عملاً هیچ ارتباطی با بازار و صنعت ندارند.

۲) عدم ارتباط بازار و صنعت با مراکز علمی

همانطور که مراکز علمی در ایران در اکثر موارد هیچ ارتباطی با بازار و صنعت ندارند. از آن طرف ، بازار و صنایع ایران نیز ارتباط چندانی با مراکز علمی و تحقیقاتی ندارند. عملکرد جداگانه این دو بخش موجب شده است تحقیقاتی که کاربرد چندانی ندارند در دانشگاه ها انجام شود و عملاً مطابق با نیازهای بازار و صنعت نباشد. از آن طرف ، بازار و صنایع نیز با تکیه بر دانش  های غیر علمی و عدم به روز شد اطلاعات ، همچنان عقب تر از بازارها و صنایع سایر کشورهای جهان هستند.

۳) عدم وجود کارکنان فروش

یکی دیگر از چالش های مهم در تجاری سازی و بازاریابی محصولات دانش بنیان عدم وجود کارکنان فروش است. کارکنان فروش برای این دسته از محصولات باید تخصص کافی در خصوص محصولات و محل فروش و مشتریان آنها داشته باشند که در ایران چنین شرایطی وجود ندارد.

۴) عدم پشتیبانی مالی

همچنین لازم است برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان ، امکانات و پشتیبانی های مالی وجود داشته باشد که به دلیل عدم وجود این پشتیانی ها ، بازاریابی محصولات دانش بنیان با مشکلات زیادی مواجه است.

کلیه شرکت ها می توانند جهت مشاوره بازاریابی با ما تماس بگیرند.

 

نظر شما

The post بازاریابی برای شرکتهای دانش محور appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oil prices weakened on Monday after new tariffs imposed by the United States and China came into force, raising concerns about a further hit to global growth and demand for crude.  Brent crude slipped 22 cents, or 0.4%, to $59.03 a barrel, while U.S. oil was down 2 cents at $55.083 at barrel,...
While US sanctions on Iran’s oil industry have slashed the OPEC member’s crude exports, its oil product sales remain strong at nearly $500 million a month, shipping data and Reuters calculations show. Sanctions have barely affected Iran’s exports of oil products, primarily fuel oil used for...
The Chinese economy has come under pressure from the US-China trade war which has made tacking climate change more difficult for Beijing, a senior official said on Friday, noting that China will not be able to meet its emissions reduction goals years ahead of schedule. “With the economy under...
Gazprom admitted that its gas exports to Europe would fall in 2019, meaning that its 200.8 billion cubic meters of gas it shipped in 2018 to Europe and Turkey is now a thing of the past. Gazprom had previously said it would maintain this high level of exports. It will also ship gas at lower...
OPEC oil output increased in August for the first month this year as higher supply from Iraq and Nigeria outweighed restraint by top exporter Saudi Arabia and losses caused by US sanctions on Iran, a Reuters survey found. The 14-member Organization of the Petroleum Exporting Countries has pumped...

بازاریابی تجاری به یکی از روشهای بازاریابی که در آن دو بنگاه تجاری با یکدیگر معامله می کنند گفته می شود. به عنوان مثال فروش محصولات تولید شده به عمده فروشها یک نوع بازاریابی تجاری است.

در این میان ، سوالی که مطرح است این است که چه افرادی به بازاریابی تجاری می پردازند. معمولاً تولید کننده هایی که محصولات مصرفی را به بازار عرضه می کنند از سود بیشتری برخوردار می شوند. اما قابل چشم پوشی و انکار نیست که کل افرادی که در این سیستم قرار دارند تا کالای تولید شده را به دست مشتریان برسانند از این بازاریابی سودهای زیادی به دست می آورند. این بازاریابی به ویژه در محصولات مصرفی و فروشگاهی بیشتر اهمیت دارد. (انواع شبکه توزیع محصولات صنعتی و مصرفی) زیرا کالاهای تولید شده در مدت زمان کمی به فروش می رسد. بنابراین ، به جز اینکه باید بازاریابی سریع و درستی انجام شود تا محصولات قبل از فاسد شدن یا خراب شدن به دست مشتریان برسند بلکه در صورت پیدا شدن مشتریان یا پیدا کردن بازار مناسب برای فروش آنها ، سود بسیار زیادی نصیب تولید کنندگان و بازاریابهای تجاری آنها می شود.

شرکتهای بزرگتر و شناخته شده تر معمولاً از طریق افراد متخصص خود در حوزه بازاریابی تجاری از این نوع بازاریابی سود می برند. اما در صورتی که یک شرکت کوچکتر نیز از سایر شرکتهایی که در زمینه بازاریابی تجاری تخصص دارند استفاده کند می تواند با انتخاب یک راهبرد مناسب به سود قابل توجهی دست پیدا کند. البته لازم به ذکر است که این شرکتها باید سرمایه زیادی نیز صرف تبلیغات و معرفی خود به بازار کنند تا بتوانند نظر شرکتهای بازاریابی و  مشتریان را به خود جلب کنند. کالاهایی که در زندگی روزمره مردم مصرف می شود مانند کالاهای فروشگاهی به طور مستمر با مشتریان و بخشهای فروش خود در ارتباط هستند. در حالی که شرکتهای عمده فروشی از این مزیت برخوردار نیستند. بنابراین در صورتی که بازاریابی تجاری شرکتی توسط خودشان انجام شود به دلیل اینکه قسمتهای مهم و استراتژیکی که در ادامه به ذکر آنها می پردازیم داراست می تواند به سود و موفقیت بیشتری دست پیدا کند.

یک) تحقیقات بازار

هر شرکتی می تواند با کمک بخش تحقیقات بازار خود به اطلاعات مفیدی در خصوص اینکه در کدام مکان های جغرافیایی یا چه گروه سنی یا چه نوع سلیقه و توان اقتصادی می تواند بیشترین مشتریان را داشته باشد به شرکتها کمک کنند. دانستن این مطالب مهم به شرکتها و تولید کنندگان کمک می کند تا با تولید بهترین محصول بتوانند بازاریابی تجاری مناسبی داشته باشند.

دو) ارتباط با مشتریان

برقراری ارتباط مناسب و نزدیک با مشتریان از جمله اصول مهم و اولیه برای موفقیت در هر کسب و کاری است. از آنجایی که یک شرکت تولید کننده می تواند مستقیماً با مشتریان خود ارتباط داشته باشد پس این امتیاز را دارد که اطلاعاتی را به صورت مستقیم از مشتریان خود به دست آورد. این اطلاعات می تواند در برنامه ریزی های آینده همچون تغییر یا اصلاح محصول نقش بسیار مهمی داشته باشد. در ثانی ارتباط مستقیم با مشتریان به آنها کمک می کند تا روابط مناسب و دائمی با مشتریان خود شکل دهند. همین ارتباط به آنها کمک می کند تا بهتر بتوانند بازاریابی کنند ، چرا که سلیقه و تمایلات مشتریان را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای کشف می کنند. در حالی که شرکتهای واسطه از این امتیاز برخوردار نیستند.

سه) راهبردهای بازاریابی

همچنین شرکتهای تولید کننده می توانند از طریق انتخاب راهبردهای بازاریابی مناسب به بازاریابی تجاری نیز بپردازند. برای ترسیم یک راهبرد مناسب بازاریابی به ارتباط دائمی با مشتریان و تحقیقات بازار نیاز است که این شرکتها از هر دوی این امتیازها و موقعیت ها برخوردار  هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره بازاریابی به این صفحه مراجعه نمایید.

 

نظر شما

The post عملیاتی کردن بازاریابی تجاری به عهده چه افرادی است ؟ appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.