آخرین اخبار از طراحی

همانطور که در مقالات قبلی نیز بارها به آن اشاره کرده ایم ، برندسازی یک فرآیند است که در طول زمان باید انجام شود.

نمی توان انتظار داشت محصول یا خدماتی که به تازگی تولید کرده ایم با سرعت و بدون هیچ تلاش یا برنامه ای به یک برند تبدیل شود و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و حتی آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند. بلکه برای برند شدن نیاز به یک فرآیندی است که به تدریج و مطابق با برنامه ریزی و افکار خلاقانه اتفاق می افتد. در این میان نظریه های مختلفی برای برندسازی وجود دارد. هر یک از آنها از یک منظر به برندسازی پرداخته اند و مسیرهای مختلفی را برای آن طراحی کرده اند.

هرم یا همان منشور کلر از جمله نظریه های مطرح و مهم در حوزه برندسازی است. در این هرم ، اقداماتی که در پائین هرم و در اولین مراحل آن قرار دارد اقداماتی اساسی و ضروری است که برای رسیدن به قله هرم که هدف اصلی از برندسازی رسیدن به آن نقطه است را شامل می شود. در این مقاله به تشریح مراحل هرم برندسازی کلر می پردازیم.

مراحل برندسازی در منشور کلر به ترتیب زیر می باشد:

یک) ممتاز یا برجسته کردن برند

اولین مرحله از هرم که از اصول پایه ای در برندسازی و هرم کلر است ، برجسته سازی یا ممتاز کردن برند است. در این مرحله ، اولین چیزی که باید اتفاق بیافتد این است که مشتریان و مخاطبان را نسبت به حضور برند مطلع سازیم. هویت سازی برای برند و معرفی آن به مشتریان از اقدامات اصلی در مسیر برندسازی است که به آن آگاهی از برند نیز می گویند. در این مرحله لوگو و نمادهای بصری برندها برای اینکه آن را در ذهن مشتریان برجسته کنند از اهمیت زیادی برخوردار است.

دو) متمایز کردن برند

در مرحله بعدی که مشتریان و مخاطبان از برند شما مطلع شدند باید سعی کنید تفاوت برند خود را به مشتریان نشان دهید. برای آغاز این کار ، ابتدا باید نقاط اشتراکی که برند شما با سایر برندها دارد را مطرح کنید. اشتراکاتی مانند اینکه شما همچون سایر برندها به دنبال تأمین کدام دسته از نیازهای مشتریان هستید و محصول یا خدمات شما برای کدام دسته از افراد مفید است. در مرحله بعدی که نقاط اشتراک آن را بیان کردید و مشتریان دقیقاً متوجه شدند که برند شما در چه زمینه ای فعالیت می کند و اشتراک آن با سایر رقیبانش در چیست ، لازم است نقاط متفاوتی که در برند شما با سایر برندها وجود دارد را نشان دهید.

مخاطبان شما به دنبال این هستند که ببینند برند شما چه تفاوتی با سایر برندها دارد و هدف مخاطبان این است که بفهمند از طریق برند شما به چه سودی دست پیدا می کنند که با سایر برندها به دست نمی آورند.

سه) عکس العمل مناسب به مشتریان

دنیای کسب و کار امروزی بیش از گذشته متکی بر مشتریانش است. مشتری در کسب و کار شما اولین حرف را می زند و در اولویت قرار دارد. مشتریان نسبت به اینکه شما تا چه حدی این درجه اهمیت و اولویت آنها را درک کرده اید و به آن پای بند هستید حساس هستند. آنها رفتار شما را تحت نظر دارند و در پی این هستند که بفهمند شما چقدر به واکنشهای آنها حساسید و عکس العمل آنها برای شما مهم است. بنابراین ، واکنش مناسب و به موقع به مخاطبان و مشتریان در طبقه ۳ هرم است که از بالاترین مراحل در این هرم محسوب می شود و موجب شکل گیری احساسات مثبت در مشتریان می شود. عکس العمل مناسب به واکنشهای مشتریان از تکنیکهای اصلی در برندسازی است.

چهار) وفاداری

در رأس هرم ، وفادار سازی مشتریان است که موجب می شود مشتریان با برند شما همنوا شوند. از تکنیکهای اصلی برای وفاداری مشتریان ، ایجاد رابطه مناسب با مشتریان است.

نظر شما

همیشه کلمه استاندارد را در موارد مختلف شنیده ایم. منظور از این استانداردها چیست و از طرف چه افراد یا سازمانهایی تعیین می شود ؟

 استاندارد را به معنای قانون ، نظم و معیار تعریف می کنند. این معیارها از طرف سازمانهای مختلف ملی یا بین المللی تعیین می شود و می تواند کیفیت یک محصول یا پدیده ای را مشخص کند. داشتن مدرکی که نشان دهنده استانداردهای لازم در یک محصول یا خدمات یا هر چیز دیگری باشد نشان دهنده آن است که شما می توانید به آن اعتماد کنید. معمولاً سازمان های استاندارد محلی یا ملی نیز عضو موسسه های استاندارد بین المللی می شوند تا بتوانند فعالیت کرده یا مجوزهای معتبری اعطاء کنند. این موضوع در حوزه بازاریابی سبز نیز پررنگ می باشد.

می توان سطوح مختلف یک استاندارد را به شرح زیر دانست:

یک) استاندارد در سطح کارخانه

استانداردهایی که در سطح کارخانه ها هستند معمولاً استانداردهای مربوط به کیفیت محصول می باشند. این استانداردها را متخصصین در کنترل کیفی و استاندارد محصول که در همان کارخانه در حال فعالیت هستند مشخص می کنند.

دو) استانداردهای سطح شرکتی

این استاندارد وسیع تر از استانداردهای کارخانه ای است. در این نوع از استانداردها ، شرکتهایی که مسئول تعیین استانداردها هستند ، به معیارهای به کار رفته و استانداردهای استفاده شده توسط کارخانه ها نظارت دارند و این شرکتها نیز معیارهای خود را از استانداردهای بین المللی یا ملی آن کشور دریافت می کنند.

سه) استاندارد ملی

استانداردهای ملی توسط موسسه های استاندارد همان کشور با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی و اجتماعی یا زیست محیطی کشور در چه حد است تعیین می شود. این استانداردها وضعیت زیست محیطی کشور از جمله منابع آبی ، طبیعی ، پوشش گیاهی و وضعیت اقتصادی و علمی ، اجتماعی و صنعتی کشور استانداردهایی را تعیین می کنند و تمامی بخشهای مختلف از جمله استانداردهای سطح کارخانه ای و شرکتی را ملزم به رعایت کردن این استانداردها و نظارت بر این معیارها می کنند.

چهار) استانداردهای منطقه ای

گاهی چندین کشور که در یک منطقه جغرافیایی قرار دارند با توجه اینکه غالباً از نظر جغرافیایی و وضعیت منابع محیطی و طبیعی شبیه به یکدیگر هستند ، کشورها عضو یک پیمان منطقه ای می شوند و همگی متعهد به حفظ این استانداردهای محیطی و زیستی می شوند.

پنج) استانداردهای سطح بین المللی

سازمانهای بین المللی استاندارد به نام ایزو شناخته می شود. این استانداردها معمولاً استانداردهایی هستند که از طرف سازمانهای بین المللی برای حفظ محیط زیست و محصولات مناسب و سالم از نظر محیطی تعیین می شوند. از آنجایی که معیارهای تعیین شده از طرف سازمان استاندارد ایزو به قوانین تبدیل می شود ، بنابراین  جزء سازمانهای معتبر در سطح جهان است.

ایزو ۱۴۰۰۰  و ارتباط آن با حفظ محیط زیست

در میان سازمانهای استاندارد مختلف ، ایزو ۱۴۰۰۰ در ارتباط با مدیریت کردن زیست محیطی است و به شرکتها و موسسات کمک می کند تا بتوانند صدمه هایی که به محیط مانند صدمه به منابع آبی ، زمین و هوا وارد می شود را به حداقل برسانند. سازمانهایی که زیر پوشش این استاندارد هستند سیاست گذاری های استاندارد آنها باید به گونه ای باشند که از صدمات وارد شده به طبیعت جلوگیری کنند و یا نسبت به این صدمات حساس تر باشند. طرحهایی که اجرا می شود باید تمامی استانداردهای لازم برای بهبود و حفظ حیات کره زمین را رعایت کنند و از ابزارهایی استفاده کنندکه آنها را در رسیدن به این هدف کمک کند. این سازمان تلاش می کند از تخریب محیط جلوگیری کرده و استانداردهای آن متناسب با موقعیتهای جغرافیایی متفاوت در اقصی نقاط جهان باشد. ایزو ۹۰۰۰ نیز از نظر کیفی به ۱۴۰۰۰ هزار شبیه است.

تعیین استانداردهایی که برای حفظ محیط زیست تلاش می کنند نشان می دهد که مراقبت از منابع طبیعی و استفاده بهینه از آنها تا چه حد اهمیت دارد.

انجمن حمایت از محیط زیست

Iraq will struggle to generate enough electricity unless it continues to use Iranian gas for three to four more years, the electricity minister said on Tuesday, resisting US pressure to stop the imports from its neighbor.  Iranian oil exports have tumbled since the United States imposed new...
Oil futures rose slightly on Tuesday to their highest levels in almost six weeks on optimism that OPEC and other producing countries may agree to extend output cuts to support prices. Brent was up 7 cents at $62.66 a barrel, while US West Texas Intermediate futures were up 15 cents, or 0.6%, at...

تنها اخذ مدرک در شاخه ی روان شناسی و روان کاوی و دیگر حوزه های مربوطه همواره بدین معنی نیست که فرد مورد نظر روان شناس و مشاور صلاحیت داری است. دارندگان این مدارک امکان دارد براساس نظام دانشگاهی و دولتی دارنده ی مدرک بالا و عالی باشند اما از نظر روحی و شخصیتی  و نبوغ و توانایی ضروری مهارت و کارآمدی لازم جهت استفاده از راهکارهای تجربی و مفید و دانش و اطلاعات خود به بیماران نباشند. از این رو در زمان مراجعه و گزینش به یک روان شناس و مشاور محتاطانه عمل کنید.

یک روان شناس باتجربه و موفق قادر است در خلال بهبود و رشد شخصی به شما یاری بسیاری برساند و در ایجاد روابط اجتماعی سالم و یا ازدواج پایدار راهکارها و راهنمایی های ارزنده ای در اختیار شما قرار دهد. یک روان شناس خوب ابتدا خود از نظر روحی و روانی تکامل یافته و ارتباطات محبت آمیز و دلسوزانه ای با بیماران خود دارد و در یافتن ماهیت بیماری و عرضه پاسخ ها و راهکارهای کارآمد و مفید مهارت و ابتکار فوق العاده ای دارد.

ویژگی های یک روان شناس خوب

یک روان شناس خوب باید شنونده خوبی باشد:

یک روانشناس خانواده در جلسات مشاوره و درمان این احساس را به شما منتقل می کند که به صحبت هایتان گوش می دهد و همه حواس و توجه اش به حرف های شماست و در طی جلسه به فعالیت ها و امور دیگر مشغول نیست.

یک روان شناس خوب باید تسلط و قدرت ارتباطی و زبانی بالایی داشته باشد:

اغلب افراد رازها و مسائلی دارند که نمی خواهند آن را با کسی درمیان بگذارند. تبحر و توانایی یک روان شناس در این مواقع مشخص می شود. روان شناس خوب می بایست قادر باشد با هوشیاری و تبحر به گفت و گو با بیماران بپردازد و از قدرت کلامی بالایی برخوردار باشد تا به درون و ذهن شما نفوذ کرده و شما را به صحبت وادارد. عواطف و هیجانات درونی و پنهان شما را کشف و به شناخت و درک بهتر شما از خودتان یاری برساند.

یک روان شناس خوب باید قابل اعتماد باشد:

القای حس اعتماد و اطمینان هم یکی از ویژگی های بارز یک روان شناس و مشاور خوب است. درصورتی که روانشناس کودک مورد اعتماد نباشد ، درمانجو قادر نخواهد بود  همه ی حقایق را به زبان بیاورد. در صورتی که پس از گذشت چندین جلسه مشاوره به روان شناس مربوطه اطمینانتان جلب نشده ، توصیه می شود به یک روان شناس دیگر مراجعه کنید.

یک روان شناس خوب بردبار و شکیباست:

یکی از خصیصه های بهترین روانشناس کودک ویژگی بردباری و صبر است. این دسته از روان شناسان قادرند چه در هنگام تحقیقات و پژوهش های طولانی و چه در هنگام ارزیابی و معالجه ی درمانجو شکیبا و بردبار باشند. آنان بخوبی مطلعند که گاهی جهت غلبه بر مشکلات و اختلالات و رسیدن به بهبودی کامل امکان دارد زمان و جلسات بسیاری نیازمند باشد ، از این رو در تلاش است با صبوری و حوصله با بیماران رفتار نماید و در معالجه ی آنان شتاب زدگی نکند.

یک روان شناس خوب باید همدل بوده و به قضاوت و داوری نپردازد:

یک روان شناس خوب باید از شماتت و سرکوفت زدن به درمانجویان دوری کند. زیرا فردی که به شما مراجعه کرده احتیاجی به نصیحت و اندرز ندارد در پی راهکار و پاسخی جهت برطرف کردن مشکلات خود است. یک روان شناس خوب بیمار را همان طور که هست قبول دارد. قومیت ، ثروت و شخصیت بیمار نبایست در روند درمان بیمار و رفتار روان شناس نقشی داشته باشد.

یک روان شناس خوب باید روند درمانی مشخصی داشته و توضیح مشخصی از مشکل و اختلال را به بیمار ارائه دهد:

همه ی بیماران در پی علت و ماهیت مشکلات و اختلالاتشان هستند. از این رو روان شناس باتجربه و خوب ، توضیح قابل فهم و آسانی را به بیماران خود درمورد علت مشکلات و علائم ظاهر شده ارائه می دهد چرا که درمانجو می بایست در جلسات درمانی احساس ناآگاهی و گیجی نداشته باشد. در واقع یک روان شناس باتجربه به خوبی مطلع است در طی جلسات مشاوره چه اهدافی را پیگیری نماید و از چارچوب و برنامه دقیقی پیروی کند که تمام این موارد به معنی کارآمد بودن و قابل اجرابودن اهداف جلسات مشاوره است.


موضوعات مرتبط :

رشته روانشناسی کودک و زمینه های رشته روانشناسی کودک

مرکز مشاوره و روانشناسی کودک معتبر و تخصصی هوش نیک

مرکز تست و استعدادیابی کودکان

سنجش هوش کودکان پیش دبستانی

سنجش هوش و استعداد

روانشناسی کودکان طلاق

بهترین روانشناس کودک در تهران | معرفی شده مرکز هوش نیک

روانشناس خانواده

Russian gas exports to Turkey and eight other southeast European nations fell by more than a quarter in the first half of 2019 as cheaper liquefied natural gas and new Azeri supplies helped the region reduce reliance on Russia. Russian exports to Turkey, the biggest regional market, fell 36%...

ژل فیلر لیکوئید ایمپلنت

چنانچه در پی یافتن یک راه چاره و یک روش درمانی زودپاسخ ، مطمئن بدون عارضه و کم هزینه به منظور برطرف کردن خطوط و چروک های پوستی ، شکل دهی و برجسته سازی قسمت های مخصوص چهره و بازجوانی صورت خود می گردید ، بهره گیری از ژل ها و پرکننده های حجم دهنده پوستی گوناگون موثرترین و فوری ترین نتایج درمانی را برای شما به ارمغان می آورد.

فیلرها و ژل های تزریقی پوست بازسازی جوانی و تجدید و بهبود زیبایی را به همراه می آورند که در گذشته تنها با تکنیک ها و شیوه های جراحی مقدور بود اما در حال حاضر تکنیک ها و روش های تزریقی با مخارج خیلی کم و دوران بهبودی سریع به سادگی زیبایی و جوانی چهره را تجدید و بهبود می بخشند.

یکی از پرطرفدارترین ، مطمئن ترین و پرمصرف ترین پرکننده ها و ژل های پوستی از مواد هیالورونیک اسیدی استخراج و تهیه می شوند. هیالورونیک اسید یک هیدروکربن طبیعی موجود در پوست می باشد که عهده دار عملکردهای مهمی من جمله جذب آب و تنظیم رطوبت پوست ، تجدید و بازسازی حجم از دست رفته پوست ، تحریک و ساخت کلاژن های جدید ، افزایش خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست است. فیلرها و ژل های هیالورونیک اسیدی به منظور پر کردن و محو کردن چین و چروک های پوستی ، بهبود جلوه ظاهری پوست ، بازجوانی چهره ، تازگی و رطوبت پوست اثربخشی قابل توجه و نتایج رضایت بخشی دارند.

ژل فیلر اسید هیالورونیک لیکوئید ایمپلنت محصول آمریکا با برخورداری از تمام ویژگی ها و خواص موثر پیش بینی شده از یک ژل و فیلر توانسته از عهده ی تمام احتیاجات و چشمداشت های پزشکان و مصرف کنندگان در کل دنیا برآید و پاسخگوی آن ها باشد.

انواع محصولات ژل فیلر لیکوئید ایمپلنت

Liquidimplant Cutis

فرآورده خلاص شده و مونوفازی است که از پایه مواد کاملاً طبیعی و غیر حیوانی هیالورونیک اسید تهیه شده است. این محصول دربردارنده ی 25 میلی گرم / میلی لیتر اسید هیالورونیک می باشد و به دلیل داشتن فرمول ویژه ساخت و ترکیب منحصربفرد به آسانی و بدون هیچ درد و ناراحتی تزریق می گردد تا چین و چروک ها و خطوط معمولی تا عمیق پوست را پر و محو سازد.

Liquidimplant Labium

این پرکننده غیرحیوانی خالص برای قسمت های دور لب و اطراف دهان طراحی و تهیه گردیده است. این قسمت ها نیازمند تراکم و قوام و کیفیت بالاتری از فیلرهای هیالورونیک اسیدی جهت اعتماد به ایمن بودن و ماندگاری مطلوب رفع خطوط اطراف لب و دور دهان دارند. قوام و غلظت زیاد این پرکننده اثرات طولانی مدت این محصول را تضمین خواهد کرد. علاوه بر این ، داشتن قابلیت ارتجاعی و تغییر شکل بازگشت پذیر این فیلر موجب شده تا شیوه انجام تزریق به آسانی صورت گیرد.

Liquidimplant Subcuits

یک پرکننده ی دوفازی ، یکنواخت خالص می باشد که برای برطرف کردن خطوط خنده و چروک های اطراف دهان به کار برده می شود. گذشته از این ، این فیلر یک پرکننده سازگار و اثربخش در زاویه دار کردن فک و چانه و پر کردن صورت است و همین طور نتایج قابل توجه و مفیدی نسبت به سایر ژل ها و فیلر ها در محو کردن و پرسازی خطوط و چروک های عمقی پوست دارد.


سایر ژل ها :

ژل ژوویدرم      ژل پرفکتا         ژل آیدیا          ژل رووفیل       ژل سیتوسیال

The post ژل لیکویید ایمپلنت appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

بازاریابی خدمات درمانی تعریف نوعی چشم انداز مربوط به تندرستی و بهداشت عموم مردم است که درصدد آن است با استفاده از تکنیک ها و شیوه های قدیمی و جدید بازاریابی به ابلاغ و انتشار پیغام های مربوط به تندرستی و سلامتی و بهبود وضعیت بهداشت و سلامتی جسمی و روانی افراد جامعه مدد برساند.

این گونه بازاریابی به بهبود و پیشرفت برند و اعتبار و موقعیت حرفه ها و مشاغل مربوط به حوزه درمان نظیر دندان پزشکی ، مراکز روان درمانی ، آزمایشگاه ها ، کار درمانی ، پزشکان ، بیمارستان ها ، مراکز درمانی زیبایی و … خواهد پرداخت تا خدمات درمانی و محصولات این کسب و کارها را به عموم مردم و یا گروه مورد هدف ارائه و بشناساند.

جهت کسب اطلاعات در مورد مشاوره بازاریابی مراکز درمانی  با شماره تلفن ۷۷۶۵۵۸۱۰ تماس حاصل نمایید.

۶ استراتژی کلیدی بازاریابی مراکز درمانی و برندسازی مراکز درمانی

اولین استراتژی بازاریابی مراکز درمانی ؛ راهکارها و شیوه های بازاریابی کنونی خود را بررسی نمایید:

یکی از روش های برندسازی مراکز درمانی این است که در صورتی که شما اینک در حال به جریان انداختن یک کمپین و یا طرح و تعاملات آگهی رسانی و تبلیغ به گروه مخاطبان می باشید ، مشخص سازید که چه قدر مخارج و وقت احتیاج دارید تا به بازده و حاصل مورد نظر خود دست بیابید؟ جامعه هدفی که برای این مقاصد در نظر گرفته اید چه مقدار وقت خود را در شبکه های اجتماعی و کانال های ارتباطی خبری سپری می کنند؟

تا چه اندازه به مارکتینگ و یا انتقال و تبلیغات دهان به دهان مطمئن و امیدوار هستید؟ این پرسش ها و صدها پرسش دیگر نخستین قدم ها و مواردی هستند که می بایست جهت بررسی و طراحی یک استراتژی مارکتینگ از خود سوال کنید. به بیانی دیگر نخستین قدم جهت بررسی و کنترل وضعیت فعلی اجرای یک پروسه ، مطالعه و تحقیق می باشد که به آن market research گفته می شود.

دومین استراتژی بازاریابی مراکز درمانی ؛ بر روی چگونگی حضور خود در شبکه ها و رسانه های اجتماعی بیاندیشید:

در عصر حاضر دیگر  نمی توان از حضور در رسانه های اجتماعی چشم پوشی کرد. برای باریابی مراکز درمانی باید بدانید که در کشور ما که بیشتر از ۷۰ درصد از عموم مردم از صفحات و رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و به صورت میانگین دو تا شش ساعت از زمان خود را در این محیط ها می گذرانند ، اساساً نمی توان در ارتباط با رسانه های اجتماعی بی توجه و بی اعتنا بود. اما جهت حضور در این رسانه ها و صفحات اجتماعی می بایست ابتدا مطلع شوید که اسم این رسانه ها و صفحات اجتماعی است نه تبلیغی.

از این رو شما قادر نیستید برای نمونه ، بازاریابی از طریق اینستاگرام خود را به کلکسیون تبلیغاتی مبدل سازید و آنگاه توقع فیدبک و یا به وجود آوردن حس مشارکت و تعامل در مخاطبان را داشته باشید. آن چیزی که برای کلینیک های درمانی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پیشنهاد می شود ، تولید محتوا بر اساس داستان سرایی و نقل و شرح قصه می باشد. در صورتی که به آن اهمیت دهید و دقت داشته باشید با فیدبک و نتیجه ای عجیب و پیش بینی نشده مواجه خواهید شد.

سومین استراتژی بازاریابی مراکز درمانی ؛ به مراجعین و بیماران قبلی خود توجه کنید:

چنان چه همان اندازه که به مراجعین و بیماران جدید خود توجه می کنید به نگهداشت و رابطه با مراجعین و بیماران سابق و پیشین خود بیاندیشید ، بیشتر روش های مارکتینگ را کنار می گذارید. زیرا وقت و مخارج جذب یک مراجعه کننده جدید چند برابر زیادتر از وقت و مخارج نگهداشت رابطه با یک مراجعه کننده و بیمار سابق می باشد. برای بازاریابی مراکز درمانی باید بدانید که طلایی ترین روش تبلیغ برای مراکز درمانی ، بازاریابی دهان به دهان می باشد و شگرد و شیوه این گونه بازاریابی ، بیان تجربه هایی می باشد که مراجعین سابق برای مراجعین کنونی نقل می کنند. در صورتی که شما قادر باشید رابطه خود را با مراجعین و بیماران سابق و قبلی خود نگه دارید به سادگی قادر خواهید بود از این روش بازاریابی بدون هزینه و کارامد استفاده زیادی ببرید.

چهارمین استراتژی بازاریابی مراکز درمانی ؛ برروی وب سایت خود تامل کنید:

تا هنگامی که وب سایت شما صرفاً یک نمایش ظاهری باشد نه یک مرجع اطلاعاتی و یک راه ارتباطی ، قادر نخواهید بود از این کانال ارتباطی استفاده کافی ببرید. برای بازاریابی و برندسازی مراکز درمانی باید بدانید که شمار اندکی از افراد بر طبق وب سایت ها انتخاب های خود را انجام می دهند ولی از جهتی شمار زیادی از افراد به مجرد اینکه با احتیاج و یا پرسش های درمانی مواجه می شوند ، فوری به اینترنت متصل و به وب سایت ها مراجعه می کنند تا اندکی معلومات درمانی به دست آورند و در این موقع تاثیر موقعیت و ارزش وب سایت شما و داده ها و محتواهایی که در آن قرار داده اید ، سبب می گردد کاربران و مراجعین با شما یک راه ارتباطی به وجود آورند و آنگاه با مشورت و راهنمایی و اطلاعاتی که از شما دریافت می کنند و مسلماً دیگر علامت ها و نشانه ها مرکز و کلینیک درمانی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

پنجمین استراتژی بازاریابی مراکز درمانی ؛ از مراجعین و بیماران بخواهید تا تجربه های مثبت خود را با سایرین به اشتراک بگذارند:

برای برندسازی مراکز درمانی از مراجعین و بیماران خود درخواست کنید در صورتی که تجربه های خوب و خوشایندی را در مراکز درمانی شما داشته اند ، آن را منتشر کنند. یکی از کلیدی ترین و پر اهمیت ترین مساله ای که در اغلب کلینیک ها و مراکز درمانی جهان رخ داده است ، موضوع ایجاد تجربه برای مراجعین در درون کلینیک درمانی می باشد که در این سازوکار برای ایجاد تجربه های خوشایند و مثبت می توان تکنیک ها و روش های متفاوتی را به کار گرفت اما یکی از عالی ترین شیوه ها ، ارائه و نمایش داستان و قصه ها و تجربه هایی مثبت از مراجعین و بیماران سابق کلینیک می باشد که به شکلی جالب و جذاب آن را در وقت انتظار برای مراجعین و بیماران جدید پخش کنید.

آخرین استراتژی بازاریابی مراکز درمانی ؛ آموزش نیروها  و پرسنل مراکز درمانی خود را جدی بگیرید:

به عنوان آخرین استراتژی بازاریابی مراکز درمانی باید بدانید شما قادرید برای مرکز و کلینیک درمانی خود به شیوه های مختلف تبلیغاتی و بازاریابی وقت و هزینه صرف کنید تا تلفن های تماس  مراکز درمانی شما پیوسته به صدا درآید. ولی این بدین معنا نیست که نیروها و پرنل مراکز درمانی شما جهت ایجاد یک ارتباط تلفنی مثبت و موثر توانمندی کافی داشته باشند. از این رو در آموزش نیروها و پرسنل خود وقت و هزینه لازم را صرف کنید.


موضوعات مرتبط :

بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی

مشاوره بازاریابی کلینیک زیبایی

مشاوره بازاریابی و فروش

نظر شما

The post بازاریابی مراکز درمانی | استراتژیهای موفق جهت بازاریابی مراکز درمانی appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Major oil companies have approved $50 billion of projects since last year that will not be economically viable if governments implement the Paris Agreement on climate change, think-tank Carbon Tracker said in a report published on Friday. The analysis found that investment plans by Royal Dutch...
Asia’s heavy and expanding reliance on coal power risks cancelling out global progress towards preventing catastrophic climate change, a top United Nations official warned Wednesday. While developing economies such as India, Indonesia, the Philippines and Vietnam increasingly turn to cheap coal...