آخرین اخبار از طراحی

Oil prices gained more than 1% to hit their highest levels in two sessions at the start of Monday’s trade as Middle East tensions remained elevated, supporting prices. The Pentagon has ordered additional troops to be deployed in the Persian Gulf region to strengthen Saudi Arabia’s air and...
China has around 80 days of oil in storage, including those in its strategic petroleum reserve (SPR), oil storage at oil firms and commercial stocks, a National Energy Administration (NEA) official said.  China, the world’s biggest importer of crude oil, will complete building the second phase...
Saudi state oil firm Aramco has told Japanese refiner JXTG Nippon Oil & Energy about a possible change in shipment, raising concern about the kingdom’s ability to supply crude oil a week after attacks on its refineries, the Nikkei Asian Review reported.  Aramco did not specify a reason for...
Shell and Exxon are among the companies picked by the Pakistani government to build five LNG import terminals as part of efforts to boost natural gas imports to deal with supply shortages, Oil Price reported. The terminals could be operational in two to three years, the country’s Oil and Power...

۲۸ شهریور | طراحی بسته بندی صادراتی

بسته بندی محصولات زعفران سعید یک مرحله توسط کانون طراحان برتر انجام شده بود. هم اکنون بسته بندی صادراتی این شرکت در آتلیه کانون طراحان برتر انجام خواهد شد.

۲۴ شهریور | طراحی تبلیغات اینترنتی پارت کالا

شرکت پارت کالا طراحی لوگو خود را توسط کانون طراحان برتر انجام داده بوده است. هم اکنون کمپین تبلیغات اینترنتی این شرکت به کانون طراحان برتر سپرده شد.

اگر از هر فردی که در زمینه تبلیغات فعالیت می کند سوال کنید که هدف از تبلیغات شما چیست ؟

یا در هر تبلیغ به دنبال چه چیزی هستید ؟ به شما پاسخ می دهد که هدف آنها ایجاد واکنشهای مثبت در مخاطبان است. این پاسخ کاملاً منطقی به نظر می رسد ولی منظور از واکنشهای مثبت چیست ؟ آیا هر واکنشی می تواند انتظارات ما را برآورده کند و همان چیزی باشد که در تبلیغات به دنبال آن هستیم ؟

ممکن است برخی از مخاطبان شما واکنشهای احساسی به تبلیغی که شما طراحی کرده اید نشان دهند. برخی دیگر ممکن است واکنشی کاملاً منطقی نشان داده و با توجه به نیازهایی که دارند به تبلیغات شما پاسخ دهند. از طرفی برخی از افراد نیز ممکن است تنها تحت تأثیر نوشته ها ، شعارها ، پیامها ، موسیقی و رنگی که برای تبلیغات خود انتخاب کرده اید قرار بگیرند. همگی اینها یک واکنش مثبت است ولی آیا همان چیزی است که باید در تبلیغات به دنبال آن باشیم ؟

احساسات و واکنشهای انسانها بسیار پیچیده است. به همین دلیل است که ممکن است شما با یک پیام مشابه در یک زمان نتیجه مورد نظر را بگیرید ولی در زمان دیگر چنین نتیجه ای را نگیرید. همچنین ممکن است در یک زمان ، مخاطبان شما کاملاً آگاهانه و در یک زمان دیگر کاملاً ناهشیار و نا آگاهانه تحت تأثیر تبلیغ شما قرار گیرند. بنابراین ، به همان اندازه که انسان موجودی پیچیده است ، برنامه ریزی و هدف قرار دادن احساس و واکنش آنها نیز پیچیده است.

به همین دلیل ممکن است در برخی از موارد شما انرژی و زمان خود را صرف کنید ولی نتیجه مورد نظر را نگیرید. تحت تأثیر قرار دادن احساس و واکنش مشتریان و مخاطبان ، چیزی است که همیشه در تبلیغ ها مورد توجه قرار می گیرد. این انتخاب اصلاً انتخاب نادرستی نیست ولی تا چه اندازه می توان روی آن حساب باز کرد ؟ یک تبلیغ تأثیر گذار تبلیغی است که احساسات افراد را تحت تأثیر قرار دهد. واکنشهای منطقی و نا هوشیار همیشه کارساز نیستند. اما واکنش های احساسی همیشه روی رفتار مخاطبان و مشتریان تأثیر زیادی می گذارند.

برنامه ریزی سیستم عصبی انسانها به گونه ای است که ابتدا پاسخهای هیجانی و احساسی به محرکی می دهند و سپس عقلانی و منطقی ، بنابراین ، کار درست را افرادی انجام می دهند که در طراحی تبلیغات ، احساسات افراد را مورد هدف قرار می دهند. شاید همه با این موضوع موافقت کنند که در تبلیغات باید احساس افراد را مورد هدف قرار دهند. اما عنصر مجهولی که در این میان وجود دارد این است که تجربیات گذشته ما هستند که احساسات ما را بیشتر متأثر می کنند.

با این جمله به این نتیجه می رسیم که قبل از اینکه به دنبال پر رنگ کردن جنبه های احساسی تبلیغات خود باشیم باید سعی کنیم یک تجربه خوشایند احساسی برای مخاطبان و مشتریان خود فراهم کنیم. مغز انسانها محرکهای تازه را بر مبنای محرکهای شناخته شده ای که از قبل میشناخته پیوند می دهد تا بتواند ماهیت آن را شناسایی کرده و پاسخ مناسبی بدهد.

بنابراین ، اگر شما برای اولین بار چیزی را تبلیغ می کنید نمی توانید احساسات انسانها را بر انگیزید چرا که شناختی درباره این موضوع وجود ندارد. اما اگر سعی کنید در تبلیغ خود از مواردی که برای انسانها آشناست استفاده کنید تا احساس خوبی که نسبت به آن چیز شناخته شده داشته اند به این موضوع جدید نیز تعمیم پیدا کند. به عنوان مثال ، در اکثر مواقع برای تبلیغ بیمه ها از المانها و نشانه های مربوط به خانه استفاده می شود. از آنجایی که مردم با توجه به تجربه ای که دارند خانه را جای امن و محل آرامش می دانند ، پس بهتر می توانند لزوم وجود بیمه و آرامشی که برای آنها دارد را در ذهن تداعی کنند. در واقع در این تبلیغات نیز سعی می کنند یک احساس مثبت در مخاطب را با توجه به تجربه خوشایندی که در گذشته برای افراد اتفاق افتاده است ایجاد کنند.

در نتیجه می توان گفت ، احساساتی که حاصل تجارب خوشایند قبلی است ، عنصر مجهولی است که در تبلیغات به خوبی به وجود آن پی نبرده اند یا اگر هم به آن پی برده اند نتوانسته اند به خوبی درک کنند یا متوجه شوند که چه نوع احساساتی می تواند بیشترین تأثیر را بر رفتار مخاطبان و اثر گذاری یک تبلیغ بگذارد.


پیش بینی آینده صنعت تبلیغات

تأثیر انکار ناپذیر رنگ در تبلیغات

تعیین زمان مناسب برای تبلیغات چه اهمیتی دارد ؟

تنوع اجرا در تبلیغات قابل نمایش

در عصر جدید نگران هزینه های تبلیغات نباشید

اخلاق در تبلیغات به چه معناست؟

چگونه می توانیم یک تیزر تبلیغاتی ارزان بسازیم ؟

Oil prices were on track to jump more than 7% this week, their biggest weekly rise in months, on rising Middle East tensions after a key Saudi Arabian supply hub was knocked out in an attack last weekend. A Saudi-led coalition launched a military operation north of Yemen’s port city of Hodeidah...

تفاوت روانشناس و روانپزشک موضوع این مطلب آموزشی است. توضیحی پیرامون تفاوت های روانشناسی و روانپزشکی را آموزش خواهید دید.

جهان کنونی پیرامون افراد فشارهای گوناگون و بسیاری را در حیطه ها و زمینه های متفاوت زندگی بر آنان وارد می سازد. به گونه ای که امکان دارد هر کدام از ما دستخوش تحوولاتی در داوری ، ادراک ، رفتار ، تفکر ، ارتباطات اجتماعی و دیگر حالات شویم و جهت خلاصی از این عارضه ها و مشکلات و بعضاً جلوگیری از تبعات شدیدتر احتیاج به رجوع به مشاوران و متخصصان مرتبط در این حوزه پیدا کنیم.

اما نکته قابل توجه این است که در بیشتر حالات اغلب مردم از فرق میان روانپزشک با روانشناس آگاهی نداشته و اغلب افراد یک سرگردانی و پیچیدگی درباره این دو لغت دارند ، زیرا در دید نخست هر دو همانند می باشند اما در حقیقت با یکدیگر بسیار فرق داشته و گاهی اوقات درک این تمایز سخت است. ولی پیوسته این پرسش مورد توجه است که در صورت ایجاد این قبیل مشکلات می بایست به روانشناس رجوع کنیم و یا روانپزشک؟

روانپزشک و روانپزشکی

این رشته یکی از زیرشاخه های پزشکی می باشد. افراد علاقمند به این رشته نخست در کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت خواهند کرد و بعد از پذیرش در رشته پزشکی به تحصیل مشغول می شوند و بعد از پایان این مقطع که تقریباً هفت سال زمان می برد و پذیرش در آزمون های تخصصی روانپزشکی به تحصیل می پردازد و دانش و تکنیک های شناسایی بیماری های گوناگون ذهنی و روانی ، رابطه بین بیماری های روانپزشکی و بیماری های طبی عمومی ، تست های روانشناختی ، شیوه های گوناگون روان درمانی و به کارگیریی تکنیک ها و ابزارهای درمانی نظیر نوروفیدبک ، Rtms و … را می آموزند و بعد از گذراندن این مقطع چهار ساله می توانند در جایگاه یک روانپزشک یا متخصص اعصاب و روان کار خود را آغاز کنند.

روانپزشک نیز مشابه دیگر رشته ها و تخصص های پزشکی مسئولیت شناسایی بیماری ، مشخص کردن روند و مراحل و پیش بینی وضعیت آینده بیمار را بر گردن دارد و در قدم بعد مسئولیت دارو درمانی و تجویز دارو را بر طبق شناسایی بیماری ، اثرگذاری داروها ، روند بیماری و وضعیت و شرایط بیمار نظیر خانواده ، تحصیلات ، رابطه اجتماعی ، سن و سال ، ارزیابی خطرات جانبی مصرف داروها و رفع این عوارض ، چگونگی مصرف و قطع داروها را دارد.

در چند واژه می توان گفت یک روانپزشک وظیفه ی شناسایی نوع بیماری و رابطه ی آن با دیگر اعضای بدن و علل طبی و فاکتورهایی بیرونی اثربخش نظیر فاکتورهای بیوشیمیایی ، خانواده ، کار و مشخص سازی نوع درمان های ضروری و هم سویی زمینه های گوناگون درمانی را عهده دار است.

روانشناس و روانشناسی

یک فرد روانشناس حرفه ای نخست در کنکور آزمایشی علوم انسانی شرکت کرده و بعد از پذیرش در رشته روانشناسی آغاز به تحصیل می نماید و بعد از طی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مربوطه را می گذارند. رشته ی روانشناسی بر تاثیر مسائل و مباحث نحوه رفتار ، ادراک و هیجانات آدمی و اهمیت آن ها می پردازد و در جهت تغییر و بهبودی مشکلات در این زمینه راهکارها و تعالیم لازم را ارائه می دهد. روانشناس در ضمن مقاطع تحصیلی خود تعالیم و آموزش های گوناگونی در زمینه های متفاوت نظیر اصلاح و تغییر اختلال های رفتاری ، مسائل خانواده و زناشویی ، روانشناسی رشد کودک ، روانشناسی کاری و تحصیلی و تربیتی و راهکارها و تکنیک های گوناگون درمانی نظیر رفتاردرمانی ، درمان های تحلیلی ، بازی درمانی ، شناخت درمانی و دیگر رویکردها را می آموزند. تفاوت اساسی بین روانشناسی و روانپزشکی این است که روانشناسان اجازه ی تجویز دارو برای درمان جویان را نخواهند داشت.

شایان ذکر است که برخلاف عقیده شماری از کارشناسان ، امروزه به اثبات رسیده که عالی ترین نتایج درمان هنگامی به دست می آید که ترکیبی از درمان های روانشناسی و روانپزشکی باشد و یک درمان کامل برای شماری از بیماران دارای اختلالات خاص در برگیرنده ی دارو درمانی ، روان درمانی ، مدد کاری و بعضاً مراجعه به یک متخصص تغذیه می باشد.


موضوع مرتبط :

روانشناس خوب چه کسی است؟ ویژگی های روانشناس حرفه ای

 روانشناس خانواده

بهترین روانشناس کودک

رشته روانشناسی کودک و زمینه های رشته روانشناسی کودک

مرکز مشاوره و روانشناسی کودک معتبر و تخصصی هوش نیک

مرکز تست و استعدادیابی کودکان

سنجش هوش کودکان پیش دبستانی

سنجش هوش و استعداد

روانشناسی کودکان طلاق

بهترین روانشناس کودک در تهران | معرفی شده مرکز هوش نیک

 انواع روش های درمان ریزش مو و کاشت مو را در این مطلب آموزشی خواهید آموخت. همچنین روش های تقویت مو را خواهید آموخت

  • متدها و راهکار های تقویتی

در مواردی که با گستردگی وسیعی از ریزش مو رو به رو نیستید و تنها قسمت های کوچک و منطقه ای از سر دچار ریزش مو شده اند و هنوز فولیکول های سر تماماً ضعیف و تخریب نشده اند و برگشت پذیر هستند می توان تحت نظارت و مشاوره متخصصین مربوطه با شیوه های تقویتی و بدون انجام عمل کاشت مو ، خالی شدن و کم پشتی نواحی مورد نظر را با روش های متفاوت و متعددی برطرف ساخته و از ریزش موی مجدد آن ها پیشگیری نمود. این روش های تقویتی عبارتند از :

درمان ریزش مو با ویتامین درمانی :

یکی از متد درمانی می باشد که طی آن انواع ویتامین های ضروری جهت تغذیه و بهبود موهای سر به کار گرفته می شود و می بایست زیر نظر و مشاوره متخصص مربوطه انجام و استفاده شود.

درمان ریزش مو با مزوتراپی مو :

یک راهکار مکمل ، فوری و جدید است. طریقه ی درمان به شکل تزریقی بوده و در نواحی و قسمت های تحت درمان عملکرد آن به این صورت است که از محلول ها و داروهای تزریقی نظیر انواع پروتئین ها ، ویتامین ها ، هورمون های رشد ، آنزیم ها و آنتی اکسیدان ها و موادی که سبب بهبود خون رسانی در سطح سر خواهند شد و به تحریک فولیکول ها و تغذیه مو ها کمک خواهند کرد بهره گرفته می شود تا به تدریج عمل رویش مجدد موها و تقویت ضخامت موها ، ترمیم ساختار مو نواحی تحت درمان انجام گیرد.

درمان ریزش مو با روش PRP :

PRP یا سلول درمانی و یا پلاکت درمانی در حقیقت محصولی خونی است که بر طبق آن عوامل رشد پلاکت های خون یا یاخته های بنیادی که غیرفعال و یا در فاز استراحت فرورفته اند را تحریک می سازد که این تحریک سبب می گردد تا جوانی و سلامت دوباره به پوست و مو بازگردد. به بیانی دیگر موجب خواهد شد تا از ریزش مو پیشگیری و در حالاتی سبب رویش مجدد موها شود.

  • کاشت مو

بعضی مواقع در شماری از بیماران گستردگی ریزش مو بسیار بوده و تنها به نواحی و مناطق کمی محدود نمی شود و راهکارهای تقویتی نتایج رضایت بخش و موثری را برای آنان در پی نخواهند داشت. در این صورت شخص در این حالت به عمل کاشت مو اقدام می نماید. وضعیت کاشت موی هر شخص به بانک مو و بخش اهدا دهنده وابسته است. به گونه ای که هر اندازه بانک مو و قسمت اهدا دهنده ی خوب و قوی باشد ، کاشت مو و گستردگی پیوند زیادتری را در بر خواهد گرفت.

بهترین روش کاشت مو

بهترین روش کاشت مو sut :

یکی از عالی ترین و جدیدترین شیوه های رفع طاسی و کچلی و ریزش مو ، کاشت مو به این روش است که همه ی خطرات و نواقص سایر روش های کاشت مو در آن تماماً برطرف و رفع شده است. به طوری که هیچ عارضه و خطرات جانبی نظیر خونریزی ، ورم ، قرمزی ، درد ، جای بخیه ، دوره نقاهت طولانی در آن وجود ندارد.در این شیوه درمانی کاشت مو سه برابر شیوه های درمانی fit  و fut  خواهد بود.

بهترین روش کاشت مو hrt :

به پروسه ای گفته می شود که در آن موی مشابه و تازه جانشین نواحی خالی و کم پشت سر می شود. این موهای جدید در عوض کاشت بر روی سطح درونی پوست بر روی شبکه نامرئی پوست سر به گونه ی تار به تار با مواد اصلی و ضد آلرژی کراتین گیاهی ثابت و یا بافت می شود. در این روش شخص احتیاجی به بانک مو و قسمت اهدا دهنده ندارد و از موی مصنوعی و مشابه به موی سر طبیعی فرد استفاده می شود و عمل پیوند انجام خواهد شد. این موها قابلیت رشد نخواهند داشت.

علل رایج ریزش مو

  • عوامل ژنتیکی و وراثتی
  • بیماری کم کاری و یا پرکاری تیروئید
  • بیماری کم خونی و یا کمبود آهن ، روی ، مس
  • رژیم غذایی ناسالم و کمبود انواع ویتامین ها و پروتئین ها
  • استرس و تنش های روحی و روانی
  • شست و شو و مراقبت نادرست و نامناسب از موها
  • استفاده از مواد شیمیایی نظیر انواع رنگ های موی سر و حالت دهنده ها و وسیله های برقی

بهترین کوکتل مزو مو به همراه آموزش مزوتراپی مو

انواع چین و چروک و بهترین روش درمان چین و چروک

ماندگاری تزریق ژل و بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

برای جوان سازی پوست چه بخوریم؟

واردکننده رووفیل   پرفکتا    ژل آیدیا     مزو فیوژن     مصپورت