آخرین اخبار از طراحی

Despite the fact that electricity consumption growth shot up by 2.5% in 2018 compared to the year earlier, it fell by 2.6% in comparison with the average of the last ten years. According to Tehran-based Persia-language newspaper Donya-e-Eqtesad, a sister publication of Financial Tribune,...
Brent crude rose on Tuesday, after earlier falling to its lowest since January, as traders betting on falling prices bought back contracts to lock in profits from recent declines caused by the escalating trade dispute between the US and China. Brent prices have plunged 7.6% since their close on...
A water treatment plant with a capacity of 1,200 cubic meters opened in underdeveloped Sarfaryab District in Charam County, Kohkilouyeh-Boyer-Ahmad Province, managing director of the provincial regional water company said.  “Sixty billion rials [$500,000] was invested in the project that will...
Petroleum Development Oman, the largest oil and condensate producer in the sultanate, is on track to increase its output capacity by more than 10% to top 670,000 bpd in five years as it ramps up exploration activity and pumps more out of existing fields, a company official told S&P Global...

۱۴ مرداد | طراحی لیبل محصولات جدید دارا

Power outages during peak hours declined by 98% since March to July compared to the same period last year, the Energy Ministry’s spokesman for the power department said. "With higher water levels in hydroelectric dams, thanks to the heavy rains in March, hydropower plants are generating 12,000...

به منظور دستیابی به موفقیت و پیروزی در بازاریابی و فروش ملزومات و تجهیزات پزشکی می بایست میان الزامات قانونی ، حستسیت و کیفیت و بالا بردن میزان درآمد و سود محصولات اعتدال ایجاد نمود.

تفاوتی ندارد که شما بر روی وسایل و ابزار کمکی زوم کرده باشید و یا لوازم و وسایل تخصصی پزشکی ، یک طرح و استراتژی بازاریابی قدرتمند قادر است به راحتی به سیر صعودی میزان درآمد و موفقیت در فروش و اعتبار و شهرت برند شما منتهی گردد.

جهت دریافت خدمات مشاوره در مورد بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی با شماره تلفن ۷۷۶۵۵۸۱۰ تماس حاصل نمایید.

نکات طلایی در بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی :

اولین نکته در مورد آموزش بازاریابی تجهیزات پزشکی ؛ تمرکز بر روی تصمیم گیرندگان

کمپانی ها و کارخانه های تولیدکننده وسایل و ابزار کمکی و تخصصی پزشکی معمولاًر کالاها و فرآورده های خود را به طور مستقیم به استفاده کنندگان ، پزشکان و مراکز درمانی و بیمارستان ها ، ارائه و به فروش می رسانند. مقصود اصلی این است که برای نمونه ، یک پزشک یا جراح از وسایل و ابزاری که در طی جراحی و عمل خود از آن ها استفاده می نماید خشنودی و رضایت لازم را داشته باشد و این موجب می شود که این جراح از یک برند خوب در همه ی جراحی های خود بهره ببرد. بازاریابی دستگاه های بیمارستانی در انتخاب لوازم و وسایل کمکی و تخصصی پزشکی به این طریق عمل می کنند که ملزومات پزشکی باید پیش از استفاده تایید گردد و به علاوه نرخ و قیمت کالاها و وسایل هم به وسیله ی بیمارستان مورد گفت و گو قرار گیرد.

کمپانی ها و کارخانه های تولیدکننده ملزومات پزشکی می بایست تعاملات خود را هم با جراحان و پزشکان جهت پیشنهاد و معرفی برند و مارک آنان به منظور استفاده بیمارستانی و بیماران و هم با تشکیلات انتخاب و خرید بیمارستان ها که تصمیم گیرندگان نهایی انتخاب و خرید ملزومات پزشکی مورد نیاز هستند را اصلاح و ارتقا دهند. این نکته نخستین و اصلی ترین فعالیت در زمینه بازاریابی و فروش وسایل و لوازم کمکی و تخصصی پزشکی است.

بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی

دومین نکته در مورد آموزش بازاریابی تجهیزات پزشکی ؛ برنامه ریزی جهت سیکل فروش طولانی مدت

در بازاریابی و فروش مازومات پزشکی باید ارتباطات خود را به شکل مراجعه حضوری و تماس های تلفنی طرح ریزی نمایید. در فروش وسایل و ابزار پزشکی بعضی مواقع باید چندین مرتبه مراجعه حضوری و تماس تلفنی انجام گیرد تا مسئولان خرید و یا پزشکان شما را به گفت و گو بپذیرند. ولی این پروسه ی خسته کننده و دشوار یک مزیت درازمدت دارد و آن این است که مسئولان خرید و پزشکان غالباً به مدت چندین سال از یک برند و مارک وسایل و لوازم پزشکی جهت معالجه بیماران بهره می گیرند. در صورتی که حتی کالاها و فرآورده های شما یک مارک و برند معتبر و معروف در بازار است باید اطمینان مسئولان خرید و پزشکان را به محصولات خود جذب کنید.

سومین نکته در مورد بازاریابی تجهیزات پزشکی ؛ مدد به مسئولان و پزشکان جهت یادگیری درباره تجهیزات تخصصی پزشکی

مسئولان خرید و پزشکان را به شرکت خود دعوت کنید. با این اقدام قادرید از مجال و زمان لازم جهت عرضه اطلاعات علمی و عملی درباره ی ملزومات پزشکی تان برخوردار شوید. مسئولان خرید و پزشکان معمولاً در انتخاب و خرید تجهیزات پزشکی به کیفیت و ابتکار حرفه ای در این وسایل و لوازم دقت خاصی خواهند داشت. مسلماً در این زمینه نرخ و قیمت محصولات را هم نباید نادیده گرفت.

چهارمین نکته در مورد آموزش بازاریابی تجهیزات پزشکی ؛ تمرکز بر روی بازارهای امیدبخش

به مولفه هایی نظیر افزایش جمعیت و شمار پزشکان و مراکز درمانی یک ناحیه و یا یک شهر توجه داشته باشید و نخست فعالیت های فروش و بازاریابی خود را در این حیطه معطوف سازید. از دیگر روش ها و سیاست های بازاریابی و فروش ملزومات پزشکی تمرکز بر روی نواحی می باشد که دیگر رقیبان شما از تلاش و فعالیت کمتری در آن ها برخوردارند ، زیرا موجب می شود تا از سهم بازار بیشتری برخوردار شوید.

پنجمین نکته در مورد مشاوره بازاریابی تجهیزات پزشکی ؛ استفاده از شرکت های پخش کننده معتبر تجهیزات پزشکی

تولیدکنندگان ملزومات پزشکی و یا کمپانی های واردکننده تجهیزات پزشکی به منظور بازاریابی و فروش محصولات خود می بایست از کمپانی ها و کارتل های توزیع کننده معروف و معتبر بهره بگیرند. در انتخاب این کمپانی ها توجه زیادی به فاکتورهایی نظیر پتانسیل بازاریابی و فروش آنان ، سابقه و پیشینه ، شهرت و اعتبار آنان  داشته باشید.

بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی

ششمین اولین نکته در مورد فروش تجهیزات پزشکی ؛ مشارکت در فعالیت های خیرخواهانه

با موسسات خیرخواهانه ای که به بیماران مدد می رسانند مشارکت و همکاری داشته باشید. ملزومات پزشکی خود را قیمت کم و تخفیف های زیاد در دسترس این موسسات قرار داده و ازآنان درخواست نمایید برای شما به طور غیرمستقیم در وب سایت و شبکه های اجتماعی شان تبلیغ نمایند. موضوعات و محتواهایی را در زمینه چگونگی به کارگیری وسایل و ابزار کمکی و تخصصی پزشکی انتشار دهید تا مشکلات بیماران آسان تر برطرف و از بوجود آمدن پیشامد و گرفتاری پیشگیری شود. این کار شمار استفاده کنندگان از کالاها و سایل پزشکی شما را بیشتر و فروش محصولاتتان را بالا می برد.

آخرین مورد آموزش فروش و بازاریابی تجهیزات پزشکی ؛ ارجاع

از نظر مشاوره بازاریابی ، با دادن تخفیف جهت خریدهای آتی و یا اهدای کالاهای قابل استفاده و ارزان قیمت مشتریان را تحریک و ترغیب نمایید تا مجدداً به شما مراجعه نمایند. با عرضه ی کالاها و ملزومات خوب و مناسب و باکیفیت به پزشکان سبب شوید تا آنان استفاده از محصولات برند شما را به بیماران خود توصیه و معرفی نمایند.


موضوع مرتبط : مشاوره بازاریابی کلینیک زیبایی

نظر شما

The post بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

در صورتی که در پی راهکاری ساده ، سریع و تاثیرگذار جهت کاهش و برطرف کردن چین و چروک های ظریف تا شدید ایجاد شده بر روی پوست صورت و برطرف کردن سایر اثرات بالا رفتن سن می باشید ، تزریق ژل یک راهکار پیشنهادی مفید و خوب بدین منظور است.

علت موقتی بودن اثرات تزریق ژل

عوامل بسیاری بر روی مدت زمان دوام و طول عمر فیلرها و ژل های تزریقی اثر گذار می باشند ؛ نظیر مارک و نوع ژل ها ، میزان دوز تزریقی ، نواحی و قسمت های تحت درمان و میزان سرعت جذب ژل ها و فیلرها در بدن فرد از جمله فاکتورهایی می باشند که در ماندگاری فیلرهای تزریقی نقش بسیاری دارند. در اغلب حالات برای تزریق صورت از ژل ها و فیلرهای تولید شده از هیالورونیک اسید به کار گرفته می شود ، زیرا به صورت طبیعی در بدن آدمی وجود دارد. با آن که تزریق هیالورونیک اسید سبب کاهش و برطرف نمودن چین ها و خطوط پوست صورت و آبرسانی و شادابی نواحی مورد درمان می شود ، اما تاثیرات و حاصل به دست آمده از آن با گذشت زمان و به تدریج محو و از بین خواهد رفت چون بدن بیمار به صورت طبیعی و با مرور زمان ، اسید هیالورونیک تزریقی را به صورت کامل جذب و تجزیه می نماید.

کدام نوع از فیلرها و ژل ها بیشترین ماندگاری را در میان سایر  ژل ها و فیلرها دارند؟

سرعت جذب هر یک از فیلرها در بدن افراد مختلف با هم فرق دارد. مسلماً عوامل بسیاری در دوام و طول عمر ژل های تزریقی تاثیر می گذارند ولی عموماً فیلرها و ژل ها به لحاظ ماندگاری و دوام از ۳ فاصله زمانی مختلف برخوردارند:

  • ژل یا فیلر شش ماه یا کمتر

به طور کلی فیلرها و ژل های تزریقی از طول عمر و مدت دوام شش ماهه برخوردارند. طول عمر و دوام شش ماه و یا کمتر از آن مختص فیلرها و ژل های هیالورونیک اسید می باشد که دربرگیرنده ی مارک هایی نظیر بلترو ، جوودرم و رستیلن می باشد. از این نوع فیلرها می توان جهت کاهش و برطرف کردن چین و چروک های ظریف تا متوسط پوست صورت بهره گرفت.

  • ژل یا فیلر ۶ ماه تا ۱۲ ماه

با گذشت زمان و پیشرفت کمپانی های سازنده ، طول عمر و دوام برخی از فیلرها و ژل ها بهبود یافته است و گاهاً بعضی از آن ها تا ۱۲ماه هم قادرند دوام داشته باشند. به طور کلی فیلرها و ژيل هایی که دوام و طول عمر آنان از ۶ تا ۱۲ ماه می باشد برای تزریق در لب ها استفاده می شوند و در برگیرنده ی مارک هایی نظیر رستیلن سیلک و جوودرم ولبلا می باشند.

  • ژل یا فیلر یک تا دو سال

شماری از انواع ژل ها و فیلرهای تولید شده نیز از ۱ تا ۲ سال دوام و طول عمر دارند. مارک هایی که بالاترین میزان دوام را درمیان دیگر انواع ژل ها و فیلرها دارند بر این پایه اند:

  • جوودرم ولوما: این نوع مارک فیلر جهت تزریق در نواحی گونه ها کاربرد دارد و غالباً نزدیک به ۲ سال طول عمر و دوام خواهد داشت.
  • رادیسه: یک ژل ضد چین و چروک و جوان ساز کننده است که از کلسیم هیدروکسی آپاتیت استخراج شده است که به صورت طبیعی در دندان ها و استخوان ها یافت می شود. این نوع فیلر سبب تحریک و تولید کلاژن در نقاط مورد درمان می شود که اثرات و طول عمر آن تقریباً به مدت ۱۸ ماه دوام خواهد داشت.
  • اسکالپترا: این نوع ژل پرکننده هم مشابه ژل رادیسه عمل خواهد کرد و ماندگاری طولانی حدوداً تا ۲ سال را در نواحی مورد درمان برای فرد به ارمغان می آورد.

بهترین مارک ژل های تزریقی برای صورت

اطراف دهان: معمولاً از دو مارک رستیلن و جوودرم اولترا می توان برای رفع خطوط خنده و خطوط عمودی اطراف دهان بهره گرفت که دوام و طول عمری یک ساله دارند.

لب ها: از دو مارک رستیلن و ژوویدرم اولترا می توان برای حجم دهی و برجستگی لب ها به کار گرفت که هریک از دوام و طول عمر یک ساله برخوردارند.

گونه ها: از دو مارک رادیسه با دوام ۱۵ ماهه و جوودرم ولوما با دوام نزدیک به ۲۴ ماهه استفاده می گردد.

چانه: از مارک هایی نظیر رادیسه با طول عمر ۱۵ ماهه و جوودرم ولوما با ماندگاری ۲۴ ماهه به کار گرفته می شود.


انواع ژل یا فیلر صورت

انواع مارک های ژل ها و فیلرهای پوستی

تزریق چربی و هر آنچه نیاز است در مورد تزریق چربی بدانید

انواع پروتز گونه چگونه انجام می شود؟ جنس پروتزهای گونه چیست؟

بهترین کرم های دور چشم کدامند؟

بهترین روش های جوان سازی پوست

تزریق ژل لب | خصوصیات ژل های استاندارد برای تزریق ژل لب | مزایا و معایب تزریق ژل لب

لیفتینگ صورت | انواع لیفتینگ صورت | لیفت صورت با جراحی و خطرات جراحی لیفتینگ صورت

مزایای تزریق ژل مزوژل و میزان ماندگاری و زمان بندی تزریق ژل مزوژل

ژل هیالورونیک اسید | ژل مزوتراپی – مزوژل  | ماسک skincare |  نخ لیفت |   بوتاکس |  شرکت ژوویدرم  | واردکننده رووفیل

The world’s biggest oil companies have been steadily shifting investments toward natural gas, driven by an emerging globally traded market and environmental concerns. But right now they are taking a hit as prices tank. Supermajor energy producers -- Exxon Mobil Corp., Royal Dutch Shell Plc,...

فکر می کنید موقعیت شما در بازار و در مقایسه با رقیبهایتان چگونه است ؟ چه تصویری از خودتان در بازار در ذهن دارید ؟

می توانید برای رسیدن به پاسخ این سوالات ، رقیبهای خود را در چند زمینه اصلی تجزیه و تحلیل کنید تا جایگاه خود را به خوبی بشناسید. از جمله زمینه هایی که باید مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند به شرح زیر هستند:

یک) تحلیل سهم رقیب در بازار (افزایش سهم بازار به کمک چند تکنیک بازاریابی)

بر اساس تجربیات مشاوره بازاریابی ، قطعاً همه کسب و کارهای مشابهی که در بازار حضور دارند رقیبهای اصلی شما نیستند. هر چند همیشه باید همه رقیبها را زیر نظر داشته باشید و بزرگی و کوچکی کسب و کار آنها برایتان مهم نباشد. زیرا برخی از اوقات ممکن است رقیبی که شما جدی تلقی نمی کردید با یک ترفند تازه وارد بازار شود و تمامی مشتریان شما را جذب کند. اما در حالت عادی باید حواستان را در خصوص رقیبهای اصلی خود جمع کنید. مشخص کنید که رقیبان اصلی شما چقدر از بازار را به خود اختصاص داده اند ؟ چند درصد از سهم بازار مربوط به رقیبهای اصلی و جدی شماست ؟

دو) تحلیل کیفیت محصولات رقیب

کیفیت محصولات و تولیدات خود را با رقیبهای اصلیتان مقایسه کنید. آیا از نظر کیفیت محصولات ، رقیبها بهتر از شما هستند یا فاصله چندانی بین شما نیست ؟ کیفیت محصولات از جمله زمینه هایی است که می تواند فاصله شما با رقییبان را کمتر یا بیشتر کند.

سه) تحلیل سرمایه و منابع رقیب

منابعی که در دسترس رقیب شماست ولی شما از آن برخوردار نیستید چه چیزهایی هستند ؟ شناخت دقیق این منابع به شما کمک می کند تا راه حلی برای دستیابی به آنها پیدا کنید. به عنوان مثال اگر فکر می کنید آنها از یک تکنولوژی جدیدتر یا منابع مالی بهتری برخوردار هستند شما نیز تلاش کنید تا سرمایه گذارانی را پیدا کنید که بتوانند این منابع را در اختیار شما قرار دهند.

چهار) تحلیل راهبردهای بازاریابی رقیب

راهبردهای بازاریابی از عوامل اصلی موفقیت هر کسب و کاری در بازار است. رقیبهای اصلی خود را از نظر راهبردهایی که در بازاریابی به کار می برند و می توانند مشتریان زیادی به دست آورند تجزیه و تحلیل کنید. این کار به شما کمک می کند تا کاربردی ترین استراتژیها که می تواند در یافتن و نگه داشتن مشتریان به شما کمک کند را بشناسید.

پنج) تحلیل بازار هدف رقیب

ممکن است شما و رقیبتان در یک زمینه فعالیت کنید ولی گروه هدف شما با هم متفاوت باشد. اگر فکر می کنید رقیبتان موفق تر از شماست و سهم زیادی از بازار را در اختیار دارد یکی از راهها این است که دقیقاً بسنجید چه گروه هدفی را انتخاب کرده اند.

شش) تحلیل جداگانه رقبا از یکدیگر

رقیبهای خود را از یکدیگر جداگانه تجزیه و تحلیل کنید. سعی کنید یک فایل برای هر یک از رقیبهای خود داشته باشید. نقاط قوت ، ضعف و تفاوت آنها را با خودتان مقایسه کنید. برخی از کسب و کارها به اشتباه رقیبها را با یکدیگر مقایسه می کنند در حالی که سنجش دقیق این است که هر یک از رقیبها را به صورت جداگانه با خودتان بسنجید.

هفت) کشف منبع اطلاعاتی رقیب

شما نیاز دارید اطلاعات موثق و به روزی را از فعالیتها و هدفهای رقیب خود به دست آورید. گاهی ممکن است اطلاعات رقیب شما در اینترنت باشد و شما می توانید به راحتی این اطلاعات را به دست آورید. اما گاهی نیز اطلاعات مورد نیاز شما به این راحتی به دست نمی آیند و لازم است ترفندهای دیگری برای دستیابی به آنها به کار ببرید. در این گونه مواقع بهتر است خودتان را به عنوان یک مشتری برای رقیبتان تبدیل کنید و اطلاعاتی که نیاز دارید از این طریق به دست آورید. شرکت در همایش ها ، کنفرانس ها ، گردهمایی ها و رویدادهایی که موجب می شود رقبا یکجا جمع شوند و فعالیتهای یکدیگر را از نزدیک ببینند نیز بهترین فرصت برای جمع آوری اطلاعات است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات بازاریابی به این صفحه مراجعه نمایید.


موضوع مرتبط :

چرا باید تحقیقات بازار را انجام داد؟ ضرورت انجام تحقیقات بازاریابی چیست؟

نظر شما

The post ۷ حوزه مهمی که در سنجش رقیبان باید در نظر بگیرید ! appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.